The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Graafschap - Ajax
Nee, hij keek eerder met verbazing.
Bij Fessem was het een schwalbe maar volgens mij kreeg hij daarvoor wel een tik.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waar is het az-vvv topic?
Bangkok resident.
Reply
Hoppaaa, lekker dit! Zeker na de domper van afgelopen woensdag. Eerste half uur was idd niet om aan te zien, maar daarna vonden ze elkaar lekker, vooral Suarez en Huntelaar, waar de prachtige 2-0 uit viel.
Tweede helft ook gewoon alle kansen raak geschoten, als ze dat nou uit tegen Slavia ook doen, komt het goed. Snap alleen niet dat Ten Cate dan weer zoveel aanvallers erin zet op het laatst, waardoor ze elkaar weer in de weg lopen. Heeft hij niet geleerd van Sparta thuis vorig seizoen?!

Suarez was heerlijk om naar te kijken en Klaas was ook weer gewoon heel goed, duidelijke vormcrisis hè CC cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker begin natuurlijk voor onze vrienden uit Amsterdam
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ad Wim Wrote:Hoppaaa, lekker dit! Zeker na de domper van afgelopen woensdag. Eerste half uur was idd niet om aan te zien, maar daarna vonden ze elkaar lekker, vooral Suarez en Huntelaar, waar de prachtige 2-0 uit viel.
Tweede helft ook gewoon alle kansen raak geschoten, als ze dat nou uit tegen Slavia ook doen, komt het goed. Snap alleen niet dat Ten Cate dan weer zoveel aanvallers erin zet op het laatst, waardoor ze elkaar weer in de weg lopen. Heeft hij niet geleerd van Sparta thuis vorig seizoen?!

Suarez was heerlijk om naar te kijken en Klaas was ook weer gewoon heel goed, duidelijke vormcrisis hè CC cry

Dit zijn de wedstrijden waarin KJ scoort en moet scoren.......

Tegen Praag moet hij ze maken, dit zegt me niet zoveel tegen dat cafe-elftal uit Doetinchem.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Natuurlijk had hij tegen Praag moeten scoren, maar die twee staan los van elkaar. Volgens jouw beredeneringen heeft hij nu fantastisch gespeeld! Mag ook wel eens gezegd worden, nadat iedereen hem de grond in schreef en hij ook uit Oranje werd gezet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Natuurlijk had hij tegen Praag moeten scoren, maar die twee staan los van elkaar. Volgens jouw beredeneringen heeft hij nu fantastisch gespeeld! Mag ook wel eens gezegd worden, nadat iedereen hem de grond in schreef en hij ook uit Oranje werd gezet.

Praat nou niet zo dom man. Probeer je nu een beetje goedkoop je gelijk te halen ofzo??

Huntelaar wordt niet beoordeeld op wedstrijden tegen fucking De Graafschap, waarin hij 3 doelpunten maakt als de tegenstander al gebroken is.......
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
en terecht dat hij uit oranje is gezet... 1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Bangkok resident.
Reply
Ad Wim Wrote:Natuurlijk had hij tegen Praag moeten scoren, maar die twee staan los van elkaar. Volgens jouw beredeneringen heeft hij nu fantastisch gespeeld! Mag ook wel eens gezegd worden, nadat iedereen hem de grond in schreef en hij ook uit Oranje werd gezet.

dan was ik vast niet de enige die een vormcrisis zag.

hij scoort er 4, waarvan 1 uit een pingel die nooit gegeven had mogen worden en in de 93e minuut waar er maar 1 minuut extra tijd bij kwam. maar lekker belangrijk ook. denk dat ie er liever 1 tegen dat cafe elftal uit praag had gemaakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripplexxx Wrote:

Praat nou niet zo dom man. Probeer je nu een beetje goedkoop je gelijk te halen ofzo??
Huntelaar wordt niet beoordeeld op wedstrijden tegen fucking De Graafschap, waarin hij 3 doelpunten maakt als de tegenstander al gebroken is.......

wen er maar aan.
Reply

Hij is ook uit vorm...goals maken tegen de Graafschap...poeh!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
uiteraard begint huntelaar de competitie wel goed met 4 goals. waar en hoe ze gemaakt worden maakt daarvoor even niet uit natuurlijk.

ajax zal wel balen van de tegengoal, die kan ze aan 't eind van de competitie nog weleens gaan opbreken. :razz:
Reply
Hij is helemaal niet uit vorm, iedereen zei dat hij niet in vorm was, dat is heel wat anders.

(Jezus, ik lijk waf wel...)
Reply
centre court Wrote:uiteraard begint huntelaar de competitie wel goed met 4 goals. waar en hoe ze gemaakt worden maakt daarvoor even niet uit natuurlijk.

ajax zal wel balen van de tegengoal, die kan ze aan 't eind van de competitie nog weleens gaan opbreken. :razz:
Gewoon 3 prima goals, een penalty en een prachtige assist.
Reply
Tripplexxx Wrote:

Lul jij niet zo dom, met altijd dat negatieve gezeik. Huntelaar wordt ook beoordeeld op het aantal doelpunten per seizoen en hij speelde gewoon goed en daar had ik het over.
Reply
ga nou aub niet ook nog eens de discussie aan met collega ajacieden. #-o
Reply
centre court Wrote:ga nou aub niet ook nog eens de discussie aan met collega ajacieden. #-o
Waarom niet? Ik ga in discussie met wie ik wil. Wij zijn niet zo geforceerd eensgezind zoals jullie in Rotterdam.
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Lul jij niet zo dom, met altijd dat negatieve gezeik. Huntelaar wordt ook beoordeeld op het aantal doelpunten per seizoen en hij speelde gewoon goed en daar had ik het over.

Gebruik die drie hersencellen van je nou eens slappe zak. Probeer me nu eens met argumenten te pakken en niet meteen te strooien met complimenten.

Dus reageer eens inhoudelijk i.pv. zinnen uit z'n verband te rukken.
Reply
Ik reageer toch inhoudelijk, drol. Ik onderken toch dat Huntelaar woensdag had moeten scoren, maar ik vind het triest dat jij het maar normaal vindt dat hij nu 4x scoort, terwijl ik zeg dat hij goed was vandaag en ook nog eens 4x scoorde.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik reageer toch inhoudelijk, drol. Ik onderken toch dat Huntelaar woensdag had moeten scoren, maar ik vind het triest dat jij het maar normaal vindt dat hij nu 4x scoort, terwijl ik zeg dat hij goed was vandaag en ook nog eens 4x scoorde.

Nee, jij bent goedkoop je gelijk aan het halen naar Centre Court toe, door nu ineens te stellen dat hij niet in een vormcrisis zit.

Daarnaast stel je dat ik wel even zou vinden dat hij fantastisch gespeeld heeft nu hij 4 doelpunten maakt.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik reageer toch inhoudelijk, drol. Ik onderken toch dat Huntelaar woensdag had moeten scoren, maar ik vind het triest dat jij het maar normaal vindt dat hij nu 4x scoort, terwijl ik zeg dat hij goed was vandaag en ook nog eens 4x scoorde.

Nee, jij bent goedkoop je gelijk aan het halen naar Centre Court toe, door nu ineens te stellen dat hij niet in een vormcrisis zit.

Daarnaast stel je dat ik wel even zou vinden dat hij fantastisch gespeeld heeft nu hij 4 doelpunten maakt.
Flikker toch op met je goedkoop. Ik heb constant gezegd dat Huntelaar gewoon niet in een vormcrisis zit, wat CC en anderen wel beweerden. Hij speelde gewoon goed, maar scoorde niet, maar dat wil niet per se zeggen dat hij uit vorm is. Dat zei ik toen en jij weerlegde dit met het feit dat hij afgerekend wordt op goals. Nu speelt hij goed, wat hij al weken doet in mijn ogen, en scoort hij 4x. Dus hij logenstraft gewoon de criticasters.
Reply
Ad Wim Wrote:
Tripplexxx Wrote:

Flikker toch op met je goedkoop. Ik heb constant gezegd dat Huntelaar gewoon niet in een vormcrisis zit, wat CC en anderen wel beweerden. Hij speelde gewoon goed, maar scoorde niet, maar dat wil niet per se zeggen dat hij uit vorm is. Dat zei ik toen en jij weerlegde dit met het feit dat hij afgerekend wordt op goals. Nu speelt hij goed, wat hij al weken doet in mijn ogen, en scoort hij 4x. Dus hij logenstraft gewoon de criticasters.

En dat was nu precies mijn punt. Hij speelt tegen De Graafschap en scoort 3 keer, nadat de tegenstander was gebroken. Dat is voor mij geen maatstaf.
Reply
En dat was precies mijn punt, als je in een zogenaamde vormcrisis zit, scoor je niet 4x, en ook nog eens uit ongeveer alle kansen die je krijgt.
Reply
Welles
Nietes
Welles
Nietes
Welles
Nietes

:roll: :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ad Wim Wrote:En dat was precies mijn punt, als je in een zogenaamde vormcrisis zit, scoor je niet 4x, en ook nog eens uit ongeveer alle kansen die je krijgt.

Als ik in een vormcrisis verkeerde en daarna tegen een groepje kids van 8-12 jaar ging voetballen om er vervolgens een stuk of 10 te scoren was ik ineens uit mijn vormcrisis :roll: ......wie is hier nou de grootste drol van het forum. Hitself
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Jij, als je een dergelijke vergelijking maakt ](*,)
Reply
Ad Wim Wrote:Jij, als je een dergelijke vergelijking maakt ](*,)

Maar je snapt het nou wel ietsje beter of niet.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Haha die Saurez heeft al meer schwalbes gemaakt dan Farfan vorig seizoen :8:

Belachelijk hoe hij Bus een gele kaart aansmeert in de eerste helft. De pingel was natuurlijk een lachertje.

Ik vind die Saurez trouwens wel een aanwinst vergeleken met Babel. Goede zaken gedaan dus die MvG
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Haha die Saurez heeft al meer schwalbes gemaakt dan Farfan vorig seizoen :8:

Dat moet er idd uit, die schwalbes. Maar meer dan Farfan vorig seizoen? Dat lijkt me ook lichtelijk overdreven... :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Tegen Slavia was anders geen schwalbe, gewoon vasthouden en een duidelijke pingel, die moeten veel vaker gegeven worden.

Dit was een mooie schwalbe, maar niet zo mooi als die van Gio B. :lol:
Reply

Forum Jump: