The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker - Rnd. 2 Beker 07/11/2007 FC CT vs RS
#31
T00L Wrote:penalty's, bierbuik mist (ramt recht door het midden)

tering!!

ik heb het nog wel gezet op random! Waarom nou precies door het midden...

Sjit zeg!!
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#32
achteraf praten is makkelijk, maar waarom staan bij alle 3 de spitsen de IOs voor penalty's nemen op willekeurig?
Reply
#33
sommige vermijd vermoeidheid aanstaan vandaag?

belderok (wel 14)? bierbuik?
Reply
#34
M1GGY Wrote:
T00L Wrote:penalty's, bierbuik mist (ramt recht door het midden)

tering!!

ik heb het nog wel gezet op random! Waarom nou precies door het midden...

Sjit zeg!!

omdat dat de extra mogelijkheid is tov 'altijd naar de zijkanten' die ik dus aangevinkt heb. lijkt me dat je die ballen juist nooit door het midden wil nemen..
Reply
#35
nee Kool, training van 16.00 is net geweest en bierbuik en felderok hebben beiden fitness getraind.

bij jou kan ik het niet zien, want je hebt je training (NOG STEEDS NIET) opengezet
Reply
#36
hmmm tja kun je over discussieren...ik ging ervan uit dat de keeper ook regelmatig een hoek zou kiezen en dat door het midden niet zo heel veel gebruikt zou worden. Hoe vaak hebben de spitsen door het midden geschoten nu dan?
Reply
#37
hoeft ook niet...ik heb alles goed stan..maak geen fouten zoals bij corners of penalty's...das belangrijker dan dat jij het kan lezen. heb ook een fitness training gehad om 16uur.
Reply
#38
volgens mij 3 uit 3, maar ik was net te laat terug om de penalty van adder te zien.
idd, we wisten niet wat de keeper zou doen, dus dan kunnen we toch beter verschillende IO's nemen?
Reply
#39
kooltje Wrote:hoeft ook niet...ik heb alles goed stan..maak geen fouten zoals bij corners of penalty's...das belangrijker dan dat jij het kan lezen. heb ook een fitness training gehad om 16uur.
dat hoeft wel zoals je eerder gelezen hebt, anders zou je zomaar op de bank kunnen gaan zitten. geef eens 1 goede reden waarom je het niet zou laten zien? en deIO's niet zichtbaar vind ik persoonlijk al helemaal een reden om je op de bank te zetten en ik hoop dat Adder het daarmee eens is.

tevens is het moeilijk fouten maken als je 1% balbezit gehad hebt Wink
Reply
#40
ja 1% balbezit en doodop...was toch mooi toeschouwer op eerste rij voor niks.

adder heeft gezegd dat bij een fout het je basisplaats kost
Reply
#41
kooltje Wrote:sommige vermijd vermoeidheid aanstaan vandaag?

belderok (wel 14)? bierbuik?

Nee speel niet met AGT.

Wat betreft random... ik dacht dat dat meer mogelijkheden bood dan een zijkanten op zoeken. Even goed wie had kunnen verwachten dat die keeper blijft staan.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Reply
#42
wel raar dat je met slechte conditie in verhouding maar weinig verliest
Reply
#43
ligt heel erg aan je balbezit. Als je veel de bal hebt gehad is je fitness na de wedstrijd gewoon veel lager
Reply
#44
Balen. Icon_evil
Had gehoopt ook alle penalty’s te stoppen.

In het wedstrijdverslag lees je wel regelmatig dat een verdediger probeert een bal onder controle te krijgen. En dat daarna een kans voor de tegenstander ontstaat. Komt dit door te weinig techniek?

@ Devlin. Ik ben er wel voorstander van dat wij een FR of FL gaan krijgen. Puur omdat je dan tactisch meer opties hebt. Weet niet of jij dat moet zijn. Ik vind het daarom ook nog steeds jammer dat Depo weggegaan is. Want dan hadden we de optie om Onno of Lucas om te turnen tot vleugelspits. Maar dat is nu gelul achteraf.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#45
op zich zou dat nog steeds kunnen...we hebben toch 3 basisspitsen eigenlijk op het moment. Maar ja weet ook niet of t plan is om jelle regelmatig als AM neer te zetten. Ik zou dan trouwens eerder long shots trainen en niet finishing aangezien ik niet denk dat je echt in het strafschopgebied komt
Reply
#46
Zonde mannen! Met een beetje geluk hadden we ze verslagen. ben persoonlijk wel tevreden met de stats van Wiebe, nog tips of omerkingen van degene die de 2d video hebben gezien? M'n fitness is trouwens wel met 38% gezakt :eeeek:
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
Reply
#47
kooltje Wrote:ja 1% balbezit en doodop...was toch mooi toeschouwer op eerste rij voor niks.

adder heeft gezegd dat bij een fout het je basisplaats kost

nou ga je nog steeds niet in op de vraag waarom je je IO's en training niet vrij wil geven...
Reply
#48
@ Para: verder naar voren spelen. Ik heb alleen een deel van de verlenging gezien, maar daar maakte je alleen dribbels van halverwege onze helft tot de middenlijn.. daarna was je de bal over het algemeen weer kwijt :p
Reply
#49
Ben net terug uit Fra. Kan de wedstrijd niet goed zie, want heb een bacteriële infectie in mijn oog. Tevens heb ik ook de griep ogelopen daar.
Toch heb ik wel een leuke vakantie gehad.....
Hopelijk dat ik morgen wat meer kan zien.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#50
Adder Wrote:t heb een bacteriële infectie in mijn oog.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=15;action=display;threadid=367">http://forum.sekswoordenboek.nl/index.p ... readid=367</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Bumme Wrote:79, nog altijd 0-0.

Onno van den Berg lijkt niet langs zijn tegenstanders te kunnen komen. Jammer maar helaas, weer een bal verloren tijdens het dribbelen.

ik zet dribbelen op normaal en niet meer op regelmatig
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#52
T00L Wrote:achteraf praten is makkelijk, maar waarom staan bij alle 3 de spitsen de IOs voor penalty's nemen op willekeurig?

Staat bij mij nu op 1 hoek.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Devlin Wrote:Speel vandaag weer als AMR, en krijg nu ik het wedstrijdverslag lees ook de nodige doelkansen...aangezien scoren pas op 1 staat heb ik weinig kans om te scoren. Is het een idee dat ik me de komende tijd hier iets meer op ga richten? Ben benieuwd wat de rest (inclusief coach) hiervan vinden?

Als je schiet dan is het van grote afstand, dus dan kan je beter afstand schieten doen.
Maar het gebeurt niet heel vaak, dus ik zou gewoon verder gaan met dribbelen en korte pass en evt. werken aan je voorzet.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#54
T00L Wrote:
kooltje Wrote:hoeft ook niet...ik heb alles goed stan..maak geen fouten zoals bij corners of penalty's...das belangrijker dan dat jij het kan lezen. heb ook een fitness training gehad om 16uur.
dat hoeft wel zoals je eerder gelezen hebt, anders zou je zomaar op de bank kunnen gaan zitten. geef eens 1 goede reden waarom je het niet zou laten zien? en deIO's niet zichtbaar vind ik persoonlijk al helemaal een reden om je op de bank te zetten en ik hoop dat Adder het daarmee eens is.

tevens is het moeilijk fouten maken als je 1% balbezit gehad hebt Wink

Ik wil er geen halszaak van maken. Als ik zie in de 2d dat 1 van de spelers(Klop, Belderok) loopt te mutsen, staat hij er gewoon de volgende naast.
Ik snap ook niet waarom ze het niet open zetten, maar als ze dat niet willen dan moet dat maar.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:t heb een bacteriële infectie in mijn oog.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?board=15;action=display;threadid=367">http://forum.sekswoordenboek.nl/index.p ... readid=367</a><!-- m -->

Undecided
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply


Forum Jump: