The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2007
#31
Ik zit daar ook over te twijfelen. Maar ik denk dat Federer 150 punten haalt en Nadal 100. Dan moet Gasquet 50 punten halen en dat gaat zeker niet gebeuren.

Maar als Davy wint, kan het nog leuk gaan worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
En Davy pakt de tweede set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Krijgt Roddick nu geen waarschuwing dat hij niet zijn best doet? Big Grin
Reply
#34
FedEx-Gonzo 6-3 4-4*, tijd om te breken Roger.
Reply
#35
Gonzo doet verrassend goed mee, moet ik zeggen, zeker in de tweede set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ik kan het niet zien, maar heb het idee dat Federer Gonzalez lekker mee laat hobbelen totdat het tijd is om te breken.
Reply
#37
Overdune Wrote:Ik kan het niet zien, maar heb het idee dat Federer Gonzalez lekker mee laat hobbelen totdat het tijd is om te breken.

Hij laat hem zelfs meehobbelen tot 0-4 in de tiebreak. Dan zal hij nu wel gaan ingrijpen.
Reply
#38
Dat moment lijkt me dan nu gekomen, bij een dubbele break achter in de tiebreak Wink
Reply
#39
Elikian Wrote:Dat moment lijkt me dan nu gekomen, bij een dubbele break achter in de tiebreak Wink
6-0, je zou toch zeggen dat 1 vd 6 wel raak is.
Reply
#40
:eeeek:
Reply
#41
1-7 voor Gonzo. #-o
Reply
#42
Mitch Wrote:
Elikian Wrote:Dat moment lijkt me dan nu gekomen, bij een dubbele break achter in de tiebreak Wink
6-0, je zou toch zeggen dat 1 vd 6 wel raak is.

De tweede al. 7-1, dat zal Roger niet vaak zijn overkomen.
Reply
#43
Ik neem dan ook aan dat hij nu genoeg pissed-off is om Gonzo met 6-2 te vegen in de derde.
Reply
#44
Wel opvallend dat ie zelf nog geen bp tegen heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Wimbledon 2004, QF tegen Lleyton Hewitt.
Reply
#46
Gonzo had er ook pas 1 tegen, maar die pakte Federer.
Reply
#47
_Tampie Wrote:Groep 1 lijkt me juist open wat plaats 2 betreft dan. Groep 2 lijkt me duidelijk, Djokovic en Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Federer is idd pissed-off en heeft meteen 3 bp's.
Reply
#49
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Groep 1 lijkt me juist open wat plaats 2 betreft dan. Groep 2 lijkt me duidelijk, Djokovic en Nadal.
Icon_question

Ja, Djoko verliest van Ferrer. Is hij al uitgeschakeld? Was die overwinning te verwachten?

Federer wint gewoon allevijf zijn potjes, maak je geen zorgen. Davy is uitgeschakeld en Roddick en Gonzalez gaan strijden om de tweede plaats.
Reply
#50
We zullen het zien, maar het is nu dus al niet zo duidelijk dat Djoko en Nadal doorgaan. En groep 1 lijkt me redelijk beslist met de overwinning van Roddick, die gaat echt niet van Gonzo verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Federer pakt de break niet en staat prompt zelf op 15-40. #-o
Reply
#52
Zou leuk zijn voor TM!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Federer op voordeel nu, maar word eens wakker!
Reply
#54
Ad Wim Wrote:Zou leuk zijn voor TM!

Maar minder leuk voor Buurs!
Reply
#55
Overigens, Federer verloor nog nooit een poule wedstrijd op de Masters.

=D> =D> =D>


Een record van 15-0 in deze poulewedstrijden. 22-2 in totaal, 1 nederlaag in SF tegen Hewitt en de finale nederlaag tegen Nalbandian in 2005.
Reply
#56
Gonzo serveert voor de wedstrijd, WTF :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ongelofelijk dit, wat een prestatie van Gonzo, hij stond 10-0 achter in H2H Notworthy

En hoe leuk voor TM!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
:letitallout:
Reply
#59
Wow, Gonzalez wint. Niet te geloven....
Reply
#60
GSM Gonzo.

Het had dus niets uitgemaakt Ad. Ook Federer in 3 had je niet gered.
Reply


Forum Jump: