The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - NAC
#31
Meazza Wrote:knap van de ratten hoere ajax

[baby] Grote knul. Ga nu maar slaapjes doen.
Reply
#32
Dik verdiende overwinning voor NAC. Hadden veel meer strijd en inzet.
Blom floot niet slecht, had imo wel geel mogen geven aan Zwaanswijk na zijn overtreding op Gabri maar zat er verder zelden naast.
Als die drie gasten voorin elkaar nou eens iets meer de bal gunnen kan het nog een heel mooi jaar worden. Als dit de laatste verliespunten van het jaar zijn, en daar ga ik vanuit, is de Herbstmeister bekend!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#33
Bumme Wrote:Dik verdiende overwinning voor NAC. Hadden veel meer strijd en inzet.
Blom floot niet slecht, had imo wel geel mogen geven aan Zwaanswijk na zijn overtreding op Gabri maar zat er verder zelden naast.
Als die drie gasten voorin elkaar nou eens iets meer de bal gunnen kan het nog een heel mooi jaar worden. Als dit de laatste verliespunten van het jaar zijn, en daar ga ik vanuit, is de Herbstmeister bekend!

Dat zegt niks, Heracles verliest in de Kuip ook gewoon met 6-0 ondanks alle strijd en inzet.
Reply
#34
Misschien moet men eens onderkennen dat dit Ajax geen team is, slechts voetbalt, kwaliteit ontbeert en afhankelijk is van de bevliegingen van enkele spelers..... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#35
Tripplexxx Wrote:Misschien moet men eens onderkennen dat dit Ajax geen team is, slechts voetbalt, kwaliteit ontbeert en afhankelijk is van de bevliegingen van enkele spelers..... :|

Zo erg is dat toch niet? In deze Mickey Mouse competitie kun je daar een heel eind mee komen!
Reply
#36
Wat is de definitie van een opgelegde kans?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#37
Tis gewoon knap treurig wat Ajax vandaag liet zien. Eerste kwartier leek het er zowaar op dat ze er zin in hadden, paar mogelijkheden achter elkaar. Na de 0-1 was het echt brandhout, Vertonghen en Urby stonden als kleuters te verdedigen. het middenveld (op af en toe Maduro na) was onzichtbaar en de aanvallers speelden allemaal hun eigen wedstrijd. Daar red je het niet mee, zelfs niet tegen een niet erg sterk NAC. Blijkt wel dat de bank van Ajax onvoldoende bezet is, aardige jeugdspelers maar nog lang niet (of misschien wel nooit) goed genoeg voor de NL top, laat staan in Europa (mooie docuserie overigens). Blom was overigens niet best maar aan hem lag het niet. Hij weigerde kaarten te trekken voor overtredingen, zelfs voor een opzichtige die een mogelijk kansrijke aanval afbrak. Maar goed, volgende keer zitten we er weer...
Reply
#38
:lol: cry Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Toch knap dat Huntelaars zijn goaltje pakt. Nee, hij hoeft niet mee naar Zwitserland
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#40
1 kans, 1 goal weer inderdaad. Nu moeten die andere twee knakkers weer even gaan scoren.

Van mij mag Makaay mee naar Zwitserland. Wat is die gast goed bezig zeg!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Ad Wim Wrote:1 kans, 1 goal weer inderdaad. Nu moeten die andere twee knakkers weer even gaan scoren.

Van mij mag Makaay mee naar Zwitserland. Wat is die gast goed bezig zeg!

Ja en weer bij een 0-3 achterstand :roll:

Over Makaay ben ik het volledig met je eens.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#42
Nu wel, maar hij maakt ook belangrijke. En nogmaals, het ligt toch ook echt aan de aanvoer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Het lijkt me voor de ajacied vooral frustrerend om die Suarez bezig te zien. Werd ie gister nou ook uitgefloten?

Gister leek ie me weer veel alleen te doen en hij had weer een geweldige schwalbe #-o . Als ze elkaar nou wat ballen gunnen voorin scoren ze veel meer en dan maken ze logischerwijs ook meer goals.

Luque en Huntelaar liepen in de samenvatting ook lekker op elkaar te zeiken :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#44
Ik vind het frustrerender om Luque aan het werk te zien als het niet loopt. Suarez creëert zelfs op een slechte dag nog wel wat en zorgt altijd wel voor dreiging (dat hij de laatste tijd zo weinig scoort daar gelaten); Luque sloft maar een beetje wat over het veld, maakt een paar acties die niet lukken en doet werkelijk verdedigend helemaal niets, wat gisteren een groot probleem was omdat de backs heel vaak zomaar op konden komen en gevaarlijk konden worden #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ekslem Wrote:Als ze elkaar nou wat ballen gunnen voorin scoren ze veel meer en dan maken ze logischerwijs ook meer goals.

Deze nomineer ik voor de Johan Cruijff Award voor logica.
Reply
#46
Dat ed'tje van vertonghen was idd een mooi voorbeeld van niet meeverdedigen van de aanvallers..... Suarez gaf na de goal de verdediging nog de schuld ook :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Ekslem Wrote:Suarez gaf na de goal de verdediging nog de schuld ook :lol:

Weer knokken in de kleedkamer dus cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#48
Sneu voor Vertonghen.
Ik vond hem een van de weinige die een voldoende haalde gisteren. En Gabri natuurlijk, maar dat doet ie elke week.
The great old Ludwig von...
Reply
#49
Hoef Wrote:Maar goed, volgende keer zitten we er weer...

Was jij één van de weinigen die de goal van Huntelaar nog heeft gezien? Echt triest dat 90% toen al weg was. Iedereen weet dat Ajax het (mede door alle blessures) met vrij beperkt materiaal moet doen, staan ze ondanks alles toch gewoon alleen bovenaan, loopt nog heel het stadion leeg als het ff tegenzit. Gisteren was juist een mooie kans om massaal te blijven zitten en Ajax (de paar uitsupporters van Sparta zongen vrijdag in de 90e minuut bij een 7-1 achterstand nog massaal "we love you Sparta, we do" om ze een hart onder de riem te steken) steun te geven met Willem II uit en PSV thuis voor de boeg, nu liet iedereen de club weer meteen in de steek.. dat geeft de spelers ook lekker veel vertrouwen. Dead
Reply
#50
Ik ben nog nooit eerder weggegaan en zal dat ook nooit doen. Maar er gaan altijd vrij veel mensen vroeg weg, ook als Ajax voor staat en zelfs als het spannend is. Voor mij onbegrijpelijk maar goed. Ik heb overigens liever dat ze weggaan dan dat ze de eigen spelers uitfluiten.
En 'loopt heel het stadion leeg als het ff tegenzit' is natuurlijk gelul. Dit is een uiting van onvrede over het al tijden matige voetbal. Toevallig wordt dit door Nac nu eindelijk afgestraft, maar het is natuurlijk het hele seizoen al niet best.
Reply
#51
Dat er altijd een groot gedeelte (?) eerder weggat bij Ajax kan ik van de ene kant begrijpen aangezien het een jaar duurt vordat je daar zo'n parkeerterrein af bent. Als echte supporter is het natuurlijk not done.

Het viel me gister trouwens wel op dat echt de hele lange tribune leeg was toen de wedstrijd gespeeld was. Dat was meer dan anders (hoop ik)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#52
Ach, bij andere clubs gaan ze ook eerder weg als de 0-3 gemaakt wordt vlak voor tijd. Ik blijf altijd zitten en erger me er ook aan, maar minder als het uit onvrede gebeurt dan uit parkeeroogpunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Ach, bij andere clubs gaan ze ook eerder weg als de 0-3 gemaakt wordt vlak voor tijd. Ik blijf altijd zitten en erger me er ook aan, maar minder als het uit onvrede gebeurt dan uit parkeeroogpunt.

Ja, jij mag op de gehandicaptenparkeerplaatsen staan. Dan kan je sowieso snel weg! :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#54
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Ach, bij andere clubs gaan ze ook eerder weg als de 0-3 gemaakt wordt vlak voor tijd. Ik blijf altijd zitten en erger me er ook aan, maar minder als het uit onvrede gebeurt dan uit parkeeroogpunt.

Ja, jij mag op de gehandicaptenparkeerplaatsen staan. Dan kan je sowieso snel weg! :roll:

Wat een dijenkletser weer GZ :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Legion Wrote:Toch knap dat Huntelaars zijn goaltje pakt. Nee, hij hoeft niet mee naar Zwitserland

Zou Huntelaar nu bij 'Idool?' nog hetzelfde antwoord geven? Tongue

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=P_GEwNHIO8s">http://www.youtube.com/watch?v=P_GEwNHIO8s</a><!-- m -->
Reply
#56
Hoef Wrote:Ik ben nog nooit eerder weggegaan en zal dat ook nooit doen. Maar er gaan altijd vrij veel mensen vroeg weg, ook als Ajax voor staat en zelfs als het spannend is. Voor mij onbegrijpelijk maar goed. Ik heb overigens liever dat ze weggaan dan dat ze de eigen spelers uitfluiten.
En 'loopt heel het stadion leeg als het ff tegenzit' is natuurlijk gelul. Dit is een uiting van onvrede over het al tijden matige voetbal. Toevallig wordt dit door Nac nu eindelijk afgestraft, maar het is natuurlijk het hele seizoen al niet best.

Uit het wereldje:
Quote:• De rampenoefening die zondagmiddag in de Arena na de 2-0 voorsprong van NAC gehouden werd, is positief verlopen. Het stadion was binnen twee minuten leeg!
Geert Matheij

:Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Ik vind het frustrerender om Luque aan het werk te zien als het niet loopt. Suarez creëert zelfs op een slechte dag nog wel wat en zorgt altijd wel voor dreiging (dat hij de laatste tijd zo weinig scoort daar gelaten); Luque sloft maar een beetje wat over het veld, maakt een paar acties die niet lukken en doet werkelijk verdedigend helemaal niets, wat gisteren een groot probleem was omdat de backs heel vaak zomaar op konden komen en gevaarlijk konden worden #-o

zeg, frustie, vorige week was je er als de kippen bij om jan van halst na te papegaaien over hofland.

heitinga wordt natuurlijk niet door studio neus de grond ingetrapt. hij speelt immers bij ajakkes en iedereen wil hem en manuelson erbij bij de ek. maar ik dacht, misschien gaat ad wim nog wel wat zeggen over de blunder van (itt hofland) international sjonnie....
Reply
#58
waf Wrote:heitinga wordt natuurlijk niet door studio neus de grond ingetrapt. hij speelt immers bij ajakkes en iedereen wil hem en manuelson erbij bij de ek. maar ik dacht, misschien gaat ad wim nog wel wat zeggen over de blunder van (itt hofland) international sjonnie....

=D>
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#59
was een grote blunder van Johnny, maar hij speelt heel sterk de laatste weken, hoop echt dat hij niet weggaat...
The great old Ludwig von...
Reply
#60
gittermaster Wrote:was een grote blunder van Johnny, maar hij speelt heel sterk de laatste weken, hoop echt dat hij niet weggaat...

Nou dat weet ik niet. Speelt Johnny zo goed, of de rest achterin gewoon zo zwak dat het lijkt als Johnny goed speelt? Als je 89 minuten goed speelt maar toch zo'n fout maakt heb je het gewoon niet goed gedaan als verdediger.
Reply


Forum Jump: