The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Willem II - PSV
#31
ik begrijp werkelijk niet dat j ehier een discussie over begint met die natte wim. als je niet zo misplaatst arrogant bent als die meelopers, ben je je per definitie aan het indekken. :roll:

je bent pas kampioen als je niet meer ingehaald kan worden. de bal is rond, en je weet nooit hoe die ken rolluh. en feyenoord heeft vandaag ruk gespeeld en toch gewonnen, dus we zijn goed op weg. :razz:
Reply
#32
Het gaat me erom dat het de ene week dit is en de andere week dat bij Peter. Als ze goed spelen, worden ze op zeker kampioen en zijn ze de beste van Nederland. En als ze dan een keer minder spelen, wordt het opeens weer heel lastig en komt het kampioenschap in gevaar. Dat vind ik zielig opportunistisch.
Ik vind dus gewoon dat je kunt (en misschien wel moet) zeggen dat PSV het kampioenschap voor het grijpen heeft en dat het slecht is als je het nu nog weggeeft, gezien de vorm van Ajax en Feyenoord en de programma's van de drie. Dat heeft toch verdomme niks met arrogantie te maken?! Ik vind het gewoon nergens op slaan als je nu nog als PSV-er behoudend bent en constant gaat aanhalen dat het nog best mis kan gaan, als je een keer een mindere wedstrijd speelt die je nog wel wint. Maar dat zal wel met mijn 'arrogante' Ajax-mentaliteit te maken hebben :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Het gaat me erom dat het de ene week dit is en de andere week dat bij Peter. Als ze goed spelen, worden ze op zeker kampioen en zijn ze de beste van Nederland. En als ze dan een keer minder spelen, wordt het opeens weer heel lastig en komt het kampioenschap in gevaar. Dat vind ik zielig opportunistisch.
Ik vind dus gewoon dat je kunt (en misschien wel moet) zeggen dat PSV het kampioenschap voor het grijpen heeft en dat het slecht is als je het nu nog weggeeft, gezien de vorm van Ajax en Feyenoord en de programma's van de drie. Dat heeft toch verdomme niks met arrogantie te maken?! Ik vind het gewoon nergens op slaan als je nu nog als PSV-er behoudend bent en constant gaat aanhalen dat het nog best mis kan gaan, als je een keer een mindere wedstrijd speelt die je nog wel wint. Maar dat zal wel met mijn 'arrogante' Ajax-mentaliteit te maken hebben :roll:

En als ik de ene week zeg dat PSV goed is kom jij met allerlei dingen om aan te tonen dat ze slecht zijn, als ik vervolgens een keer niet te spreken ben over PSV kom jij met argumenten dat PSV wel degelijk kampioen wordt. Doet me denken aan een spreekwoord over potten en ketels.
Je kunt het opportunistisch (?) vinden, maar ik post gewoon wat ik gezien heb. Als ik een slecht PSV zie ga ik hier niet posten dat ze geweldig speelden en de komende weken iedereen gaan oprollen, sorry hoor. Dat is meestal niet eens een mening, maar gewoon een simpele constatering obv mijn waarnemingen in het stadion/voor de tv. En hoezo zeg/vind ik niet dat PSV de titel nu voor het oprapen heeft? Dat lijkt me een duidelijke zaak en ik ben de eerste om dat te beamen. Ik merk alleen op dat het gat geen 27 punten is en dat het dus niet gespeeld is, hoe klein de kans op weggeven ook is. En nu is de discusie gesloten, welterusten.

O en Feyenoord heeft trouwens een makkelijker programma dan PSV. :razz:
Reply
#34
Peter Wrote:O en Feyenoord heeft trouwens een makkelijker programma dan PSV. :razz:

hoho (ff indekken), wij moeten volgende week tegen hercules en in deze vorm kunnen wij zelfs op kunstgras niet goed uit de voeten. :razz:
Reply
#35
waf Wrote:
Peter Wrote:O en Feyenoord heeft trouwens een makkelijker programma dan PSV. :razz:

hoho (ff indekken), wij moeten volgende week tegen hercules en in deze vorm kunnen wij zelfs op kunstgras niet goed uit de voeten. :razz:

Ach PSV gaat uiteraard onderuit tegen de Graafschap en NAC en Ajax delen de punten in Breda, dus met een gelijkspel ben je al spekkoper. Hakkuh
Reply
#36
Nietus, want Bumski gaat mee ! We winnen dus gewoon van die reserve-boeruh !
Reply
#37
He buschauffeur ik ga je busje slopen, he buschauffeur ik ga je busje slopen!
Dacht ik een kaart te hebben voor een potje tegen een middenmoter ga ik zowaar zondag naar een echte "topper".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#38
Iemand vandaag Frank Lammers bij DWDD gezien?

Wel grappige vent (ondanks het feit dat het een PSV-supporter is). " Volgend jaar vieren wij ons lustrum kampioenschap en ik hoop dat het daarna weer wat spannender gaat worden".
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: