The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vakanties 2006
#31
Als je sfeer, warmte en charme zoekt in Parijs, dan moet je zeker niet op de Champs Elyssees. Daar moet je gewoon even een burger bij de Mac eten ofzo, zodat je kan zeggen ik heb gegeten op de Champs Elyssees. Het Louvre deed mij ook niet zo heel veel.

Een wijk als Montmortre met de Sacre Coeur straalt super veel warmte uit. Leuke kleine straatjes en super mooi. Ook het Quartier Latin is volop gezelligheid. Is een beetje het studentengedeelte met overdag veel leuke marktjes etc etc. De Joodse wijk Marais is ook zeker de moeite waard.
Parijs is echt veel meer dan de Eifeltoren, het Louvre, de Notre Dame of de Champs Elyssees.

(mijn Frans is nog slechter dan mijn Nederlands, dus er kan een spelfout of 10 in staan)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#32
Voyou Wrote:Ik vind Parijs wel degelijk een mooie stad, het ligt er gewoon puur aan wat je bezoekt. Als je idd alleen de toeristische hotspots bezoekt is er niet veel aan nee. De Champs Elysees vermijd ik ook altijd, net als de Eiffeltoren waar het altijd wemelt van de toeristen. Als je eens het 'echte' Parijs wilt zien, ga dan eens naar het Quartier Latin, altijd gezellig, verder kun je naar de Place des Vosges of de Jardin du Luxembourg maar dat is vooral als het mooi weer is. Leuke kroegjes vind je in Bastille, maar ook het eerder genoemde Quartier Latin of aan Boulevard Haussmann. Maar goed, smaken verschillen idd :wink:

dat zeg ik... Quartier Latin :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
Tsja, ik moet ook zeggen dat ik spreek/type uit een vooroordeel. Ik ben er nooit geweest en mijn ouders vonden het er inderdaad erg mooi maar het trekt mij gewoon niet... De stad doet zich in mijn ogen mooier voor dan het daadwerkelijk is. En ach ja, leuke wijken heb je in elke stad wel, zelfs in Nijmegen... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#34
Bij de meeste organisaties kun je helemaal nog niet boeken voor de zomer, wat een kutburo's!

Weet er iemand trouwens nog goede goedkope organisaties/sites????


Zelf al 3x bij de vakantiediscounter geboekt, een keer bij vertrekpunt en een keer bij d-reizen.

Voor een weekendje:
Praag heb ik nu op 1 staan, of Bratislava/Boudapest.

Wil je een super weekend ---> Liverpool

De stad ademt sfeer, gezellig stappen, voetballen en the Beatles. Erg goedkoop is het er en je zit echt in het hart van het centrum.

Dit is btw geen verkooppraatje, het is gewoon waar, anders zou ik er zelf ook niet steeds een heel weekend heen gaan.
Reply
#35
Marshall Wrote:Tsja, ik moet ook zeggen dat ik spreek/type uit een vooroordeel. Ik ben er nooit geweest en mijn ouders vonden het er inderdaad erg mooi maar het trekt mij gewoon niet... De stad doet zich in mijn ogen mooier voor dan het daadwerkelijk is. En ach ja, leuke wijken heb je in elke stad wel, zelfs in Nijmegen... Wink

Ik moet zeggen dat ik Parijs eerst ook niet zo heel bijzonder vond, tot ik er een half jaar ging wonen ivm stage, dan leer je Parijs van een hele andere kant kennen en ontdek je de minder toeristische maar toch leuke kanten van Parijs.
En natuurlijk heeft elke stad ook zijn nadelen, Parijs dus ook.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#36
Je kan ook de buitenwijken van Parijs meepikken, heel gezellig!

Ik blijf Parijs toch ook één van de mooiste (zowel qua sfeer als 'uiterlijk) vinden die ik ken. Boedapest en Rome zijn denk ik de enige twee die meer indruk hebben gemaakt.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#37
Praag is super Dugarry....Vooral oktober november is het er prachtig.
Make tea, not war
Reply
#38
Dugarry Wrote:Voor een weekendje:
Praag heb ik nu op 1 staan, of Bratislava/Boudapest.

Wil je een super weekend ---> Liverpool

De stad ademt sfeer, gezellig stappen, voetballen en the Beatles. Erg goedkoop is het er en je zit echt in het hart van het centrum.

Dit is btw geen verkooppraatje, het is gewoon waar, anders zou ik er zelf ook niet steeds een heel weekend heen gaan.


Bij de meeste organisaties kun je helemaal nog niet boeken voor de zomer, wat een kutburo's!

Weet er iemand trouwens nog goede goedkope organisaties/sites????


Zelf al 3x bij de vakantiediscounter geboekt, een keer bij vertrekpunt en een keer bij d-reizen.

?????????????????????????
Reply
#39
Dugarry Wrote:?????????????????????????

??????????
Reply
#40
Marshall Wrote:
Dugarry Wrote:?????????????????????????

??????????

:-$
Reply
#41
Icon_question
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
Iemand nog tips voor een hotelletje in Scheveningen? Niet al te duur. Kurhaus is dus geen optie....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Ik ga van 19 t/m 23 januari naar Londen met het vrouwtje naar haar zusje die daar stage loopt (in Hounslow). Vliegen met easyjet naar Luton. Ik wil eigenlijk naar een voetbalwedstrijd als het ff kan, maar moet nog even uitzoeken wie er waar spelen dat weekend. Ik hoef niet naar Chelsea...

Quote:za 21/1 Tottenham - Aston Villa
Dit lijkt me wel een aardige optie...
Reply
#44
Ik ben in Scheveningen ooit voor mijn werk in Wite Huys geweest en dat was prima.

Verder komt mijn vriendin hier uit de buurt dus ken de hotels/pensions niet echt goed Wink maar 't Sonnehuys (pension) schijnt wel ok en betaalbaar te zijn (voor 2pk 35,- pp) en anders voor een hotel zou ik Hotel Bor (jaja.....) aanraden alleen die is best prijzig (zoals alles in Scheveningen); ca 95,- pp.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#45
Ekslem Wrote:Iemand nog tips voor een hotelletje in Scheveningen? Niet al te duur. Kurhaus is dus geen optie....

Accommodatie Datum Prijs Bekijk & Boek
Badhotel Scheveningen (Scheveningen) 3 14/01 EUR 85.00 excl. ontbijt
Carlton Beach Hotel (Scheveningen) 4 14/01 EUR 89.00 excl. ontbijt
Kurhaus Hotel Scheveningen (Scheveningen) 5 14/01 EUR 150.00 excl. ontbijt
Bilderberg Europa Hotel (Scheveningen) 4 14/01 EUR 120.00 excl. ontbijt
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
Haaaaaa, het Badhotel! Aka Bad Hotel! Geweldige toko, kost niks idd... heb daar een plezierige koninginnemacht doorgebracht! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#47
Thx, zal eens gaan kijken!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
Gerben Zonderland Wrote:Ik ga van 19 t/m 23 januari naar Londen met het vrouwtje naar haar zusje die daar stage loopt (in Hounslow). Vliegen met easyjet naar Luton. Ik wil eigenlijk naar een voetbalwedstrijd als het ff kan, maar moet nog even uitzoeken wie er waar spelen dat weekend. Ik hoef niet naar Chelsea...

Quote:za 21/1 Tottenham - Aston Villa
Dit lijkt me wel een aardige optie...

Al kaartjes dan? Als je hulp wilt hebben hoor ik het wel. Ook in League1/The Championsship spelen veel Londense clubs.
Reply
#49
Hotel Mimosa geboekt. Kleinste kamertje dat ik ooit gezien heb, maar slechts 60 euries. Ziet er verder wel ok uit, maar het interesseert me niet echt, want ik lig er toch maar een uurtje of 6 in met mijn zatte kop :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Ik ga in 2006 denk ik voor een paar maanden naar Azarbaijan op vakantie. Ik laat mn mobiel achter zodat ik niet wordt gestoord. Zou wel leuk zijn als een paar forummers meegaan die goed kunnen interacteren met naffers en houden van een sportieve vakantie. Ik beloof dat t een knallende vakantie wordt. Goa? Moker? Anderen?
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#51
Ik ga eind april al twee weken naar de Oekraine, dus wat betreft je plannen in midden-azie ben je on your own. Dagestan schijnt ook heel mooi te zijn.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#52
Ik ga twee weken naar Kreta, daar hebben ze een nieuwe "Disney World" geopend heb ik van horen zeggen...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#53
goa Wrote:Ik ga eind april al twee weken naar de Oekraine


Spijt? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Nog niet, ik hoop dat daar op te doen :waf:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#55
goa Wrote:Nog niet, ik hoop dat daar op te doen :waf:

Naast een paar lelijke ontwikkelingslandenziektes? :wink:
Reply
#56
Heeft er iemand nog leuke hotel tips voor een weekendje weg in een rustige omgeving?

Het liefst in eigen land.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#57
Davydoff Wrote:Heeft er iemand nog leuke hotel tips voor een weekendje weg in een rustige omgeving?

Het liefst in eigen land.

Ehm, wamadakost'n?
Reply
#58
Hier ga ik altijd heen als m'n neuroses teveel de overhand krijgen: Het Boekenhotel in Doldersum (da's Drenthe :wink: )

http://www.hotel-doldersum.nl/welkom.htm

Op Ameland is het ook prima uitwaaien en een huisje heb je zo gehuurd
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#59
Treesong Wrote:Hier ga ik altijd heen als m'n neuroses teveel de overhand krijgen: Het Boekenhotel in Doldersum (da's Drenthe :wink: )

http://www.hotel-doldersum.nl/welkom.htm

dat ziet er erg leuk uit. Bedankt voor de tip :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#60
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Heeft er iemand nog leuke hotel tips voor een weekendje weg in een rustige omgeving?

Het liefst in eigen land.

Ehm, wamadakost'n?

met z'n tweetje zo'n 150 euro per nacht.... iets minder is ook altijd goed :wink: Ik ben niet zo goed met prijzen. Voorbeeld van Treesong is zeker in mijn prijsklasse.

Gewoon even een weekendje niet te veel doen, even uitwaaien... hoeft niet TE veel te kosten.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: