Threads: 76
wat een ongelooflijke zwakke eerste helft. en dan valt die appelvlaai weer uit omdat iemand naar hem geblazen heeft. hij krijgt een koekie in de eerste minuut (dat was vast niet per ongeluk) en hij ligt er al weer uit.
de koef scoort gewoon weer, dat vind ik toch wel klasse hoor. ook mendes vond ik de 2de elft niet onaardig, maar ja, als dat je beste middenvelder is...
Threads: 208
Mukkus Wrote:Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..
Het is ook een voordeel natuurlijk voor PSV....ze spelen elke thuiswedstrijd met zo'n sfeer, ook wel eens lekker om dat in een uitwedstrijd mee te maken.
Goeie voorzet Mukkus
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 114
Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..
Het is ook een voordeel natuurlijk voor PSV....ze spelen elke thuiswedstrijd met zo'n sfeer, ook wel eens lekker om dat in een uitwedstrijd mee te maken.
Goeie voorzet Mukkus 
Dank je, heb ik weer een paar punten voor een assist.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 31
Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..
Goeie voorzet Mukkus 
He, volgens mij gaf ik de voorzet hoor!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Voyou Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..
Goeie voorzet Mukkus 
niet degene die de assist maakt krijgt de punten, alleen degene die hem opstelt.
Threads: 31
waf Wrote:Voyou Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..
Goeie voorzet Mukkus 
niet degene die de assist maakt krijgt de punten, alleen degene die hem opstelt.
Dus Mukkus krijgt die punten voor mijn assist, dan is het goed. :8: Dan snapt Ekslem het dus niet.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Voyou Wrote:Dan snapt Ekslem het dus niet.
What's new?
Threads: 84
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Voyou Wrote:waf Wrote:Voyou Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Voyou Wrote:Bizarre gewaarwording, zo in dat lege stadion..
Goeie voorzet Mukkus 
Dus Mukkus krijgt die punten voor mijn assist, dan is het goed. :8: Dan snapt Ekslem het dus niet.
Ik snap hem heel goed. Mukkus geeft ook een assist!
Threads: 137
Quote:Ajaxhooligans vernielen kroeg in Hamburg
Uitgegeven: 27 november 2008 15:32
HAMBURG - Een groep van dertig tot veertig Ajax-supporters heeft woensdagavond amok gemaakt in een Hamburgs café. Tientallen glazen en meubilair werden vernield.
ANP
De politie van de Duitse stad, waar Ajax donderdagavond tegen HSV speelt in de UEFA Cup, hield dertien relschoppers aan. Twaalf hooligans zijn donderdag weer vrijgelaten. De hoofdverdachte zit nog vast, zei een politiewoordvoerder. De man heeft enkele stadionverboden achter zijn naam.
Politiemacht
De politie van Hamburg heeft voor de wedstrijd achthonderd agenten op de been in de Nordbank Arena. Dat is twee keer zoveel als bij een normale wedstrijd in de Bundesliga. Van Ajax-zijde hebben drieduizend fans een toegangskaart, maar honderden supporters zonder kaartje zijn ook afgereisd naar Hamburg.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
ja, schorsing voor de rest van het tournooi!
Vret Mien Gras Wrote:Quote:amok gemaakt
Die kroeg dan wel vernield, maar wel netjes dat ze die kapotte amok weer gemaakt hebben!
Ekslem Wrote:Ik snap hem heel goed.
Threads: 93
waf Wrote:ja, schorsing voor de rest van het tournooi!
Feyenoord fans misdragen zich
Eric Gudde: Achterlijk gedrag
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord...
Relschoppers drijven Feyenoord tot wanhoop
Om stapelgek van te worden....
CORUNA - De Feyenoord-fans hebben zich weer ernstig misdragen tijdens de UEFA Cup-wedstrijd tegen Deportivo la Coruna in Spanje. Na de 3-0 achterstand gooiden de supporters onder andere tribunestoeltjes op het veld. De ME moest ingrijpen.
Feyenoord-fans hebben het met de Spaanse politie aan de stok nadat de Rotterdamse aanhang stoeltjes sloopten en op het veld gooiden.
De Rotterdamse club wacht na het wangedrag van een deel van de aanhang weer een fikse straf van de UEFA.
Vrijwel precies twee jaar geleden waren er ook al rellen bij het uitduel van Feyenoord tegen Nancy in Frankrijk.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Bumme Wrote:waf Wrote:ja, schorsing voor de rest van het tournooi!
Feyenoord fans misdragen zich
Eric Gudde: Achterlijk gedrag
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord...
Relschoppers drijven Feyenoord tot wanhoop
Om stapelgek van te worden....
CORUNA - De Feyenoord-fans hebben zich weer ernstig misdragen tijdens de UEFA Cup-wedstrijd tegen Deportivo la Coruna in Spanje. Na de 3-0 achterstand gooiden de supporters onder andere tribunestoeltjes op het veld. De ME moest ingrijpen.
Feyenoord-fans hebben het met de Spaanse politie aan de stok nadat de Rotterdamse aanhang stoeltjes sloopten en op het veld gooiden.
De Rotterdamse club wacht na het wangedrag van een deel van de aanhang weer een fikse straf van de UEFA.
Vrijwel precies twee jaar geleden waren er ook al rellen bij het uitduel van Feyenoord tegen Nancy in Frankrijk.
\  / \  /
Quote:De UEFA heeft Feyenoord na afloop van het duel tegen Deportivo la Coruña een compliment gegeven voor het optreden van de eigen stewards en een groot gedeelte van de aanhang. Enkele tientallen Feyenoord supporters vonden het nodig na de derde treffer van de Spanjaarden stoeltjes te slopen en hiermee te gaan gooien. Het optreden van de stewards van Feyenoord, alsmede het goede gedrag van de overige fans stemde de Uefa tevreden.
RTV Rijnmond
ajakkes moet uiteraard een schorsing of boete krijgen. gelijke monniken, gelijke kappen. \  /
Threads: 312
nette 1-0, maar die Lazovic heeft ook een aardig Suarezgehalte
The great old Ludwig von...
Ook nog een nette 1-1....
Threads: 103
Mooie goal van Riera, maar toch vind ik Isaksson er wederom niet goed uit zien. Hij ziet die bal redelijk van een afstand aankomen en hij heeft de lengte om zo'n bal minstens aan te raken. Hij komt echter gewoon helemaal niet van de grond. Maar het zal wellicht komen omdat ik het gewoon een zak aardappelen vind.
Nu ook nog eens 1-3, toch wel beschamend hoor (maar niet verrassend)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 46
Nu weten we ook waarom Babel niet naar Ajax mag....
Economists do it with models...
Lamme Lennie Wrote:Mooie goal van Riera, maar toch vind ik Isaksson er wederom niet goed uit zien. Hij ziet die bal redelijk van een afstand aankomen en hij heeft de lengte om zo'n bal minstens aan te raken. Hij komt echter gewoon helemaal niet van de grond. Maar het zal wellicht komen omdat ik het gewoon een zak aardappelen vind.
Totally agree. Isaksson is echt om te janken. Die 1-1 van Babel is slecht verdedigd, maar die moet hij toch ook gewoon oppakken. Die bal van Riera moet hij idd gewoon klemmen.
Onbegrijpelijk dat je zo'n zak hooi kunt aantrekken! Heel die scouting van PSV is om te janken. Echt totaal geen kwaliteit binnengehaald.
Ekslem Wrote:Die bal van Riera moet hij idd gewoon klemmen.
dit is wel heel overdreven hoor. :lol: maar een keeper in de eredivisie moet wel naar de kruising kunnen duiken. hij is lang zat, maar hij zat er bij lange na niet bij.
Als hij een poging doet om een sprintje te maken, is het net af hij ieder moment alles afbreekt met zijn spillebenen. Een kneus die niet kan keepen en er ook nog eens als een zak stront bij staat. Lullo!
Threads: 84
Zo, het Europese avontuur van PSV is ook weer voorbij. Over tot de orde van de dag :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 11
Ekslem Wrote:Lamme Lennie Wrote:Mooie goal van Riera, maar toch vind ik Isaksson er wederom niet goed uit zien. Hij ziet die bal redelijk van een afstand aankomen en hij heeft de lengte om zo'n bal minstens aan te raken. Hij komt echter gewoon helemaal niet van de grond. Maar het zal wellicht komen omdat ik het gewoon een zak aardappelen vind.
Totally agree. Isaksson is echt om te janken. Die 1-1 van Babel is slecht verdedigd, maar die moet hij toch ook gewoon oppakken. Die bal van Riera moet hij idd gewoon klemmen.
Onbegrijpelijk dat je zo'n zak hooi kunt aantrekken! Heel die scouting van PSV is om te janken. Echt totaal geen kwaliteit binnengehaald.
ik wil mij wel aanmelden als vervanger. Toch is het vreemd, dan keep je bij een 3de klasser. Maar als je dan Isaksson deze ballen door ziet laten, vraag ik mij wel eens af waarom ik daar dan niet sta! ik had ze allebei gehad.
Ekslem, als je meer info van mij wil hebben moet je me maar een pb sturen. :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Balthazar Wrote:Maar als je dan Isaksson deze ballen door ziet laten, vraag ik mij wel eens af waarom ik daar dan niet sta! ik had ze allebei gehad.
dit neigt naar grootspraak en is natuurlijk iig niet-bewijsbare prietpraat.
ik vond die laatste goal ook slecht gekeept trouwens. die ging door zijn benen, was niet echt best ingeschoten.
waf Wrote:Balthazar Wrote:Maar als je dan Isaksson deze ballen door ziet laten, vraag ik mij wel eens af waarom ik daar dan niet sta! ik had ze allebei gehad.
ik vond die laatste goal ook slecht gekeept trouwens. die ging door zijn benen, was niet echt best ingeschoten.
heb wel een keer de 0 gehouden tegen Ajax :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Ekslem Wrote:Lamme Lennie Wrote:Mooie goal van Riera, maar toch vind ik Isaksson er wederom niet goed uit zien. Hij ziet die bal redelijk van een afstand aankomen en hij heeft de lengte om zo'n bal minstens aan te raken. Hij komt echter gewoon helemaal niet van de grond. Maar het zal wellicht komen omdat ik het gewoon een zak aardappelen vind.
Natuurlijk had hij die bal niet gewoon moeten klemmen.:p Maar verder dramatisch gekeept, zeker bij de 1-1. En dan mag onze 2e keeper Cassio in de winterstop verhuurd worden.. geeft zeer te denken over zijn niveau. :-s Met Pieters en Nijland wilde PSV voor nog betaalbaar NL-talent gaan, beiden presteren niks, maar waarom niet Velthuizen of Vorm halen? :-k
Threads: 4
Balthazar Wrote:waf Wrote:Balthazar Wrote:Maar als je dan Isaksson deze ballen door ziet laten, vraag ik mij wel eens af waarom ik daar dan niet sta! ik had ze allebei gehad.
heb wel een keer de 0 gehouden tegen Ajax :wink:
Afgelast?
:lol:
Overigens kan er een slotje op dit topic...
The great old Ludwig von...
:lol: nee was 0-0 tegen Ajax a2 :wink:
|