The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax - SC Heerenveen
#31
Hmm ok dank u. Das budgettechnisch wel aardig nieuws in deze peperdure dubbele ronde.
Reply
#32
Herstel: Beide nog onzeker:
Quote:Väyrynen onzeker voor duel met Vitesse

SC Heerenveen verkeert nog in onzekerheid over het meespelen van Mika Väyrynen. De middenvelder raakte afgelopen zaterdag tegen Ajax (1-0 zege) geblesseerd aan de knie en moet zodoende mogelijk het midweekse competitieduel met Vitesse laten schieten. Met de fysieke klachten van Viktor Elm en Geert Arend Roorda gaat het de goede kant op. Na tien minuten kon Väyrynen niet meer verder spelen in de Amsterdam Arena toen hij het slachtoffer werd van een tackle van Miralem Sulejmani. Fysiotherapeut Erik ten Voorde verklaart dat er geen ernstige gevolgen zijn waargenomen en de knie niet is gaan zwellen. “Dat is positief. Het probleem zit aan de buitenkant van zijn rechterknie”, aldus de fysio op de website van Heerenveen.

“Vandaag (maandag, red.) gaan we hem opnieuw bekijken. Op dit moment kan ik niet inschatten hoe lang het gaat duren. De eerste dagen na een blessure zijn bepalend. We moeten afwachten hoe de knie de komende dagen reageert. Mijn inschatting op dit moment is dat het geen ernstige blessure is, maar dat moet blijken.”

Over de inzetbaarheid van Elm, die momenteel herstelt van een ontsteking aan zijn lymfeklier, is Ten Voorde duidelijk. “De medicijnen moeten hun werk doen. Het gaat iedere dag een stukje beter met Viktor. De wedstrijd van Vitesse komt misschien te snel, maar ik verwacht dat hij redelijk vlot weer bij de groep aan kan sluiten.”

Maar ik denk dat ze met Vayrynen geen risico nemen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
:-k Dan laat ik Heerenveen mss maar helemaal thuis. Pranjic en Beerens zijn niet te betalen. :x
Reply
#34
Wat een heerlijk filmpje!
Helemaal mooi dat Van Basten eerst nog denkt dat het vriendelijk bedoeld was.........
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o7_GDLFfyNw[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#35
Bumme Wrote:Wat een heerlijk filmpje!
Helemaal mooi dat Van Basten eerst nog denkt dat het vriendelijk bedoeld was.........
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o7_GDLFfyNw[/youtube]

"Het is maar een spelletje!" cry

Zo te zien geeft die gozert de Colombiaanse economie wekelijks een aardig steuntje in de rug :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#36
Treesong Wrote:
Bumme Wrote:Wat een heerlijk filmpje!
Helemaal mooi dat Van Basten eerst nog denkt dat het vriendelijk bedoeld was.........
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o7_GDLFfyNw[/youtube]

"Het is maar een spelletje!" cry

Zo te zien geeft die gozert de Colombiaanse economie wekelijks een aardig steuntje in de rug :waf:

Ik vind het wel een nette en begrijpelijke reactie van die gast. de reactie van van basten vind ik overdreven koel. hij moet toch wel kunnen begrijpen dat deze gast zo reageert.

en de reactie : het is maar een spelletje zou je in de kuip een niet meer goed te maken reputatie opleveren. wat een poepzak. wie zei dat eigenlijk? :|
Reply
#37
Die kale security guard :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
ja inderdaad, dat was zo'n wijven opmerking. Opzouten
Ik vond overigens dat van basten er wel redelijk op reageerde. Wat kan ie anders zeggen?
The great old Ludwig von...
Reply
#39
Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen. Hebben we eindelijk eens een jaar waarin PSV het ernstig laat afweten lukt het weer niet..........
Nu maakt het feit dat PSV de titel niet (weer) wint en ik het met name Van Gaal gun mijn " verdriet" een beetje goed ik baal er toch flink van.

Had ook graag die 3e ster gehad................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#40
Bumme Wrote:Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen. Hebben we eindelijk eens een jaar waarin PSV het ernstig laat afweten lukt het weer niet..........
Nu maakt het feit dat PSV de titel niet (weer) wint en ik het met name Van Gaal gun mijn " verdriet" een beetje goed ik baal er toch flink van.

Had ook graag die 3e ster gehad................

PSV t zwaar laat afweten? T gat naar jullie is maar 6 punten en we krijgen jullie nog in eigen huis. Bovendien hebben wij deze zomer geen 30M geinvesteerd, dus wie laat t dan het ergst afweten? :-k
Reply
#41
gittermaster Wrote:ja inderdaad, dat was zo'n wijven opmerking. Opzouten
Ik vond overigens dat van basten er wel redelijk op reageerde. Wat kan ie anders zeggen?

niks, gewoon niet reageren. en iig niet net doen of je het niet begrijpt, want die emotie was begrijpelijk en die kerel zei geen onvertogen woord. nu ging hij de discussie aan en deed hij of dat ventje stom was. en ik kan me zijn woede wel voorstellen en ik vind het -nogmaals- dat hij het keurig deed. een feyenoorder had toch 3x het woord kk laten vallen. :wink:
Reply
#42
Bumme Wrote:Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen.

gun mij ook wat! dat maakt de pijn voor mij nog een beetje draaglijk!
Reply
#43
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ja inderdaad, dat was zo'n wijven opmerking. Opzouten
Ik vond overigens dat van basten er wel redelijk op reageerde. Wat kan ie anders zeggen?

niks, gewoon niet reageren. en iig niet net doen of je het niet begrijpt, want die emotie was begrijpelijk en die kerel zei geen onvertogen woord. nu ging hij de discussie aan en deed hij of dat ventje stom was. en ik kan me zijn woede wel voorstellen en ik vind het -nogmaals- dat hij het keurig deed. een feyenoorder had toch 3x het woord kk laten vallen. :wink:

Ik heb t alleen op ss gezien, ik had de indruk dat van Basten iets aangaf in de trend van "ja gozer, ik baal er ook van!" Dat leek ook met zijn armgebaren, maar wellicht heeft ie iets anders gezegd. Had niet de indruk dat ie hem als "dom" wilde laten overkomen
The great old Ludwig von...
Reply
#44
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
gittermaster Wrote:ja inderdaad, dat was zo'n wijven opmerking. Opzouten
Ik vond overigens dat van basten er wel redelijk op reageerde. Wat kan ie anders zeggen?

niks, gewoon niet reageren. en iig niet net doen of je het niet begrijpt, want die emotie was begrijpelijk en die kerel zei geen onvertogen woord. nu ging hij de discussie aan en deed hij of dat ventje stom was. en ik kan me zijn woede wel voorstellen en ik vind het -nogmaals- dat hij het keurig deed. een feyenoorder had toch 3x het woord kk laten vallen. :wink:

Ik heb t alleen op ss gezien, ik had de indruk dat van Basten iets aangaf in de trend van "ja gozer, ik baal er ook van!" Dat leek ook met zijn armgebaren, maar wellicht heeft ie iets anders gezegd. Had niet de indruk dat ie hem als "dom" wilde laten overkomen

oh, ik hoorde niet echt wat hij zei maar zijn lichaamstaal zei: wat lul je nou stom. :lol:
Reply
#45
Bumme Wrote:Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen.

Van Zeist naar Alkmaar, komt ie toch eventjes door Amsterdam.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#46
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen. Hebben we eindelijk eens een jaar waarin PSV het ernstig laat afweten lukt het weer niet..........
Nu maakt het feit dat PSV de titel niet (weer) wint en ik het met name Van Gaal gun mijn " verdriet" een beetje goed ik baal er toch flink van.

Had ook graag die 3e ster gehad................

PSV t zwaar laat afweten? T gat naar jullie is maar 6 punten en we krijgen jullie nog in eigen huis. Bovendien hebben wij deze zomer geen 30M geinvesteerd, dus wie laat t dan het ergst afweten? :-k


Hey Peter, heeft PSV weer gewonnen?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#47
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen. Hebben we eindelijk eens een jaar waarin PSV het ernstig laat afweten lukt het weer niet..........
Nu maakt het feit dat PSV de titel niet (weer) wint en ik het met name Van Gaal gun mijn " verdriet" een beetje goed ik baal er toch flink van.

Had ook graag die 3e ster gehad................

PSV t zwaar laat afweten? T gat naar jullie is maar 6 punten en we krijgen jullie nog in eigen huis. Bovendien hebben wij deze zomer geen 30M geinvesteerd, dus wie laat t dan het ergst afweten? :-k

Het gat naar de schaal is 15 punten! Jullie hebben de laatste 5 jaar de titel gewonnen, als je nu op 15 punten staat laat je het zwaar afweten. Daarbij zeg ik nergens dat wij het niet laten afweten, ik geef met mijn bericht juist aan dat we zwaar teleurstellen.
Ben blij voor je dat jij tevreden bent met hoe het tot nu toe gaat!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#48
waf Wrote:
Bumme Wrote:Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen.

gun mij ook wat! dat maakt de pijn voor mij nog een beetje draaglijk!

Begrijp ik en is andersom net zo! Dat het met jullie zo slecht gaat geeft mij nog wat hoop: als de einde van de gifbeker voor jullie nog alsmaar niet in zicht is is er geen mooiere bodem dan een schaal in Amsterdam. [Image: eusa_pray.gif]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#49
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:Het is natuurlijk wel treurig dat het er steeds meer op gaat lijken dat die schaal alweer niet in Amsterdam terecht gaat komen.

gun mij ook wat! dat maakt de pijn voor mij nog een beetje draaglijk!

Begrijp ik en is andersom net zo! Dat het met jullie zo slecht gaat geeft mij nog wat hoop: als de einde van de gifbeker voor jullie nog alsmaar niet in zicht is is er geen mooiere bodem dan een schaal in Amsterdam. [Image: eusa_pray.gif]

de reserve spelers lucius en bahia alsmede de basisspelers gio en de cler, zullen ook komende woensdag niet meedoen. het gaat dus lekker, met die kutgifbeker.
Reply
#50
Als je nou zou moeten kiezen; Feyenoord dat een jaartje degradeert of Ajax dat kampioen wordt. Wat kies je dan?
The great old Ludwig von...
Reply
#51
Quote:de reserve spelers lucius en bahia alsmede de basisspelers gio en de cler, zullen ook komende woensdag niet meedoen. het gaat dus lekker, met die kutgifbeker

Maar goed, ik mag er toch vanuit gaan dat je zonder deze mensen thuis wel van Sparta wint toch? Of raad je me aan om Biseswar uit mijn team te halen?
The great old Ludwig von...
Reply
#52
gittermaster Wrote:Als je nou zou moeten kiezen; Feyenoord dat een jaartje degradeert of Ajax dat kampioen wordt. Wat kies je dan?

Ja, dat is wel heel lastig.............ik denk toch het tweede!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#53
gittermaster Wrote:Als je nou zou moeten kiezen; Feyenoord dat een jaartje degradeert of Ajax dat kampioen wordt. Wat kies je dan?

PSV dat degradeert!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Ik snap werkelijkwaar niet dat dit een lastige keuze zou zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
ik weet dat veel mensen dit een makkelijke keuze vinden Eks, maar goed, Feyenoord dat degradeert is echt een once in a life time opportunity...
The great old Ludwig von...
Reply
#56
gittermaster Wrote:
Quote:de reserve spelers lucius en bahia alsmede de basisspelers gio en de cler, zullen ook komende woensdag niet meedoen. het gaat dus lekker, met die kutgifbeker

Maar goed, ik mag er toch vanuit gaan dat je zonder deze mensen thuis wel van Sparta wint toch? Of raad je me aan om Biseswar uit mijn team te halen?

ik weet het allemaal niet meer, of we winnen. ik vind gio nog een beetje de motor van het team. en sparta speelde best goed tegen az

als je bij cm ook punten krijgt voor vanaf de middellijn op doel schieten omdat je 2x zo gescoord hebt dit seizoen, dan zou ik biseswar zeker laten staan. :wink:
Reply
#57
Smile ach, hij scoorde gisteren toch ook weer bijna en gaf tegen Willem II de assist op Slory. Is wel een fijne keuze voor een redelijke prijs
The great old Ludwig von...
Reply
#58
Ekslem Wrote:Ik snap niet

Oud nieuws
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#59
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:Als je nou zou moeten kiezen; Feyenoord dat een jaartje degradeert of Ajax dat kampioen wordt. Wat kies je dan?

PSV dat degradeert!

Dat zou ik idd boven een kampioenschap van Ajax stellen. Een failliesement van PSV zelfs boven een Championsleague winst van Ajax.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#60
Bumme Wrote:
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:Als je nou zou moeten kiezen; Feyenoord dat een jaartje degradeert of Ajax dat kampioen wordt. Wat kies je dan?

PSV dat degradeert!

Dat zou ik idd boven een kampioenschap van Ajax stellen. Een failliesement zelfs boven een Championsleague winst van Ajax.

En als ze nooit meer terug komen, mag Ajax zelfs een jaartje degraderen!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: