The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Estoril/Munchen/Belgrado
#31
Nalbi heeft er weer lekker veel zin in Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Die had ik graag genomen mocht de deadline gister geweest zijn... Undecided
Reply
#33
nalbi nemen in een 250 toernooi? :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
capdeville-nalbandian 6-2 6-2 Undecided

Die Qualies in Munchen(o.a. de bakker) hebben beroerd geloot. Kunnen alleen een geplaatste speler tegen komen. Cilic, Berdych, PHM of Schuettler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Daar kunnen ze natuurlijk wel allemaal van winnen, het zijn nou niet de meeste zekere gravelspelers...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Undecided Die Devilder

Serveren voor de set -> teruggebroken
3 SP in TB, ook gemist, waaronder een DF ](*,)
Reply
#37
SP #5 wel raak Notworthy
Reply
#38
maar wel de set alsnog winnen
Reply
#39
Mooi, Kiefer wint. Goed voor de poll dat zo'n 50-50 pot goed valt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Mooi, Kiefer wint. Goed voor de poll dat zo'n 50-50 pot goed valt.
Was wel nodig voor jou. Je bent de enige die Youzhny - Minar fout had gepolld.
Reply
#41
Minar. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Mitch Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooi, Kiefer wint. Goed voor de poll dat zo'n 50-50 pot goed valt.
Was wel nodig voor jou. Je bent de enige die Youzhny - Minar fout had gepolld.
Het was ook vrij close. En we zullen het wel zien, ik denk niet dat iedereen Chardy heeft, en Kiefer dus ook al niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
centre court Wrote:Minar. Undecided
Komt ie weer met z'n lachen. Doe nou eerst maar eens research, Minar heeft de laatste weken meer punten gehaald dan Youzhny :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Minar. Undecided
Komt ie weer met z'n lachen. Doe nou eerst maar eens research, Minar heeft de laatste weken meer punten gehaald dan Youzhny :lol:

Heb jij voor al die wedstrijden research gedaan? :eeeek:

Ik heb overigens Gulbis en Korolev dus ik ben ook nog lang niet zeker. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Die Ad :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
De Bakker tegen Schuettler Dead

Kom op Thiemo pak die Duitser aan en laat hem alle hoeken in zijn vaderland zien. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#47
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Minar. Undecided
Komt ie weer met z'n lachen. Doe nou eerst maar eens research, Minar heeft de laatste weken meer punten gehaald dan Youzhny :lol:

Heb jij voor al die wedstrijden research gedaan? :eeeek:

Ik heb overigens Gulbis en Korolev dus ik ben ook nog lang niet zeker. \Big Grin/
Voor zulk soort, in mijn ogen, 50-50 wedstrijden doe ik wel wat research ja. Ik sta niet voor niets zo hoog Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
kuiper Wrote:De Bakker tegen Schuettler Dead

Kom op Thiemo pak die Duitser aan en laat hem alle hoeken in zijn vaderland zien. :wink:

De beste loting imo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Minar Undecided Wink
Die wint toch nooit van de grote Youzhny :-({|=
Reply
#50
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Minar. Undecided
Komt ie weer met z'n lachen. Doe nou eerst maar eens research, Minar heeft de laatste weken meer punten gehaald dan Youzhny :lol:

Heb jij voor al die wedstrijden research gedaan? :eeeek:

Ik heb overigens Gulbis en Korolev dus ik ben ook nog lang niet zeker. \Big Grin/
Voor zulk soort, in mijn ogen, 50-50 wedstrijden doe ik wel wat research ja. Ik sta niet voor niets zo hoog Wink

Voor de 1e ronde's doe ik geen research en ik sta nog hoger Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
Direct een breakje voor Thiemo, keurig =D>
Reply
#52
6-3 Thiemo Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Kom op Lamine, keer het om voor de poll =D>
Reply
#54
Misschien moet je nog wat uitspraken over Mathieu erbij halen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Wow Thiemo, tegen een Duitser voor eigen publiek, en nog makkelijk ook =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
=D> =D> =D> Thiemo =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#57
Geweldig! =D>
Reply
#58
kuiper Wrote:De Bakker tegen Schuettler Dead

Kom op Thiemo pak die Duitser aan en laat hem alle hoeken in zijn vaderland zien. :wink:

Klasse Thiemo, goed geluisterd. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#59
Klasse Rochus. =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#60
Dat hele schema in Belgrado is overhoop gehaald. Nu speelt Ventura tegen Clement, ipv Darcis. Geen gekke loting trouwens voor Ventura :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: