The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doei!
#31
Quote:een ezel stoot zich in het algemeen niet zesmaal aan dezelfde steen.
het is "in het gemeen", maar dat terzijde...
Als Co komt, worden we volgend jaar weer kampioen... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#32
Quote:Als doelen niet gehaald worden en met name het "beloofde" attractieve voetbal, is er niets mis met conclusie trekken.

dan had hij het bondscoachschap ook al na een jaartje moeten opgeven, maar ja de resultaten in cijfers waren toen wel goed, dus bleek dat toch prioriteit te hebben boven de factor 'attractiviteit'.
Het is al zoveel gezegd maar het is gewoon onbegrijpelijk stom en belachelijk om iemand, met welke naam dan ook, zonder enige eerste-elftal-trainer-ervaring, als hoofdtrainer van een topclub aan te stellen. En al die ajaxsupportertjes zitten nu wel te mauwen, maar aan het begin van dit seizoen stonden ze allemaal achter hun clubheld Bassie. Iedereen ging mee in diens arrogantie en zelfingenomenheid dat hij het wel eens eventjes zou laten zien.

O ja, en dat is zeeeeeheeeeeven
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Quote:dan had hij het bondscoachschap ook al na een jaartje moeten opgeven, maar ja de resultaten in cijfers waren toen wel goed, dus bleek dat toch prioriteit te hebben boven de factor 'attractiviteit'.

Precies, als de resultaten goed zien, dan klaag je ook niet, want daar gaat t uiteindelijk om.
En wat betreft dat mauwen; ten eerste voel ik me niet aangesproken, want ik mauw niet, maar wil wel ff zeggen dat je mag mauwen als het gewenste resultaat niet gehaald wordt.
Als er een trainer bij PSV komt die je graag ziet ben je blij, als hij vervolgens slecht presteert en niet het gewenste resultaat behaald, hoef je toch niet blij te blijven, wat is dat nou voor een onzin.
The great old Ludwig von...
Reply
#34
Co moet optiefen, over het paard getilde kutvent.....
Jammer dat v Basten weggaat, ik zie er echt het nut niet van in om jaar in, jaar uit maar weer een nieuwe trainer aan te stellen en weer een 'overgangsjaar' over jezelf af te roepen.
Reply
#35
gittermaster Wrote:
Quote:dan had hij het bondscoachschap ook al na een jaartje moeten opgeven, maar ja de resultaten in cijfers waren toen wel goed, dus bleek dat toch prioriteit te hebben boven de factor 'attractiviteit'.

Precies, als de resultaten goed zien, dan klaag je ook niet, want daar gaat t uiteindelijk om.
En wat betreft dat mauwen; ten eerste voel ik me niet aangesproken, want ik mauw niet, maar wil wel ff zeggen dat je mag mauwen als het gewenste resultaat niet gehaald wordt.
Als er een trainer bij PSV komt die je graag ziet ben je blij, als hij vervolgens slecht presteert en niet het gewenste resultaat behaald, hoef je toch niet blij te blijven, wat is dat nou voor een onzin.

Ik zeg ook niet dat jullie blij moesten blijven, maar wel dat jullie helemaal niet zo blij moesten zijn toen deze onervaren hoofdtrainer werd aangesteld. Maar het zal wel komen door diens glorieuze verleden als wereldspits.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#36
Ik zie maar 1 geschikte kandidaat, namelijk Frankie Rijkaard.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#37
bij pisvee stond ook iedereen te juichen toen stevens kwam, terwijl dat voor niet psveejers duidelijk een nietszeggende gebakken luchttrainer is met trainingsprinicpes uit het jaar 1908 (bint, borderwijk zeg maar..)
Reply
#38
gittermaster Wrote:Blijf erbij dat verkoop van Huntelaar cruciaal is geweest.

Ik vind van niet. Ajax heeft de meeste goals gemaakt van allemaal, dus voorin ligt het probleem niet. Ik denk meer dat het ligt aan het gegoochel met keepers, het gebrek aan goede verdedigers en het, schijnbaar willekeurig, heen-en-weer schuiven van spelers op het veld, van de basis naar de bank naar tribune en weer terug. Net zoals bij het NL Elftal had hij geen duidelijk idee van hoe Ajax moest spelen en wie hij daar voor nodig had. Zijn aankopen bleken uit vorm, niet goed genoeg of overbodig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
waf Wrote:bij pisvee stond ook iedereen te juichen toen stevens kwam, terwijl dat voor niet psveejers duidelijk een nietszeggende gebakken luchttrainer is met trainingsprinicpes uit het jaar 1908 (bint, borderwijk zeg maar..)

Toch is Stevens een ervaren hoofdtrainer. En dat is daarom niet te vergelijken met Bassie, dus waarom jij nu toch deze link legt is mij niet duidelijk.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#40
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:bij pisvee stond ook iedereen te juichen toen stevens kwam, terwijl dat voor niet psveejers duidelijk een nietszeggende gebakken luchttrainer is met trainingsprinicpes uit het jaar 1908 (bint, borderwijk zeg maar..)

Toch is Stevens een ervaren hoofdtrainer. En dat is daarom niet te vergelijken met Bassie, dus waarom jij nu toch deze link legt is mij niet duidelijk.

dat het niet uitmaakt of je ervaren bent of niet, dat het in beide gevallen fout kan gaan.

van marwijk had alleen ervaring bij fortuna sittard en won de uefa cup. haan had veel ervaring en hij bakte er geen reet van. gullit had geen ervaring en hij bakte er geen reet van. wat had rutten voor ervaring bij twente? en bij schalke had hij wel een aardige ervaring maar daar ging het weer mis?

van basten was 4 jaar bondscoach geweest. met 2 tournooien heb je dan best wat meegemaakt. ook als voetballer heeft hij voldoende ervaring opgedaan. jong ajakke gedaan en hij kent de club.

het is gewoon zijn persoonlijkheid, het licht autistische, dat hem nu in de weg staat. of zou je hem nu bij psvee willen omdat hij een jaar ervaring heeft bij een topclub?

het zegt mij allemaal niets. je kan het, of je kan het niet.
Reply
#41
Dit brengt ons bij de stelling: Kan een spits een goede coach worden? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
Treesong Wrote:Dit brengt ons bij de stelling: Kan een spits een goede coach worden? :-k

cruyff was toch een spits?

ron jans en van marwijk waren linkerspits.

en youri mulder presteert uitstekend met schalke. :razz:
Reply
#43
Gerben Zonderland Wrote:
gittermaster Wrote:Blijf erbij dat verkoop van Huntelaar cruciaal is geweest.

Ik vind van niet. Ajax heeft de meeste goals gemaakt van allemaal, dus voorin ligt het probleem niet. Ik denk meer dat het ligt aan het gegoochel met keepers, het gebrek aan goede verdedigers en het, schijnbaar willekeurig, heen-en-weer schuiven van spelers op het veld, van de basis naar de bank naar tribune en weer terug. Net zoals bij het NL Elftal had hij geen duidelijk idee van hoe Ajax moest spelen en wie hij daar voor nodig had. Zijn aankopen bleken uit vorm, niet goed genoeg of overbodig.

Daarvan was het grootste gedeelte gemaakt toen Huntelaar er nog was.
En kijk nou naar wedstrijden als tegen AZ. Cvitanich heeft zeker 6 kansen gemist die HUntelaar wel gemaakt had.
Het is leuk als je 7-0 wint van Willem II en daardoor veel goals maakt, maar je moet de goals maken tegen AZ als je op 1-1 staat en in de eerste 20 minuten tegen Sparta als je 2 goede kansen krijgt...
The great old Ludwig von...
Reply
#44
waf Wrote:
Treesong Wrote:Dit brengt ons bij de stelling: Kan een spits een goede coach worden? :-k

cruyff was toch een spits?

ron jans en van marwijk waren linkerspits.

en youri mulder presteert uitstekend met schalke. :razz:

Cruiff is uiteraard hors concours [-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#45
Bredanaar Wrote:Ik zie maar 1 geschikte kandidaat, namelijk Frankie Rijkaard.

Rijkaard moet wel een goede side-kick hebben. Ten Cate was heel belangrijk in zijn periode bij Barca.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#46
Fabian Wrote:Co moet optiefen, over het paard getilde kutvent.....

dat past juist uitstekend! \Big Grin/
Reply
#47
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:bij pisvee stond ook iedereen te juichen toen stevens kwam, terwijl dat voor niet psveejers duidelijk een nietszeggende gebakken luchttrainer is met trainingsprinicpes uit het jaar 1908 (bint, borderwijk zeg maar..)

Toch is Stevens een ervaren hoofdtrainer. En dat is daarom niet te vergelijken met Bassie, dus waarom jij nu toch deze link legt is mij niet duidelijk.

dat het niet uitmaakt of je ervaren bent of niet, dat het in beide gevallen fout kan gaan.

van marwijk had alleen ervaring bij fortuna sittard en won de uefa cup. haan had veel ervaring en hij bakte er geen reet van. gullit had geen ervaring en hij bakte er geen reet van. wat had rutten voor ervaring bij twente? en bij schalke had hij wel een aardige ervaring maar daar ging het weer mis?

van basten was 4 jaar bondscoach geweest. met 2 tournooien heb je dan best wat meegemaakt. ook als voetballer heeft hij voldoende ervaring opgedaan. jong ajakke gedaan en hij kent de club.

het is gewoon zijn persoonlijkheid, het licht autistische, dat hem nu in de weg staat. of zou je hem nu bij psvee willen omdat hij een jaar ervaring heeft bij een topclub?

het zegt mij allemaal niets. je kan het, of je kan het niet.

Het kan altijd fout gaan, maar de kans dat iemand met NUL ervaring als clubtrainer afbrandt als hoofdcoach van een topclub lijkt mij zo groot dat je als topclub nooit dat risico mag nemen. In al jouw voorbeelden zie ik als vergelijkbaar figuur alleen Gullit. Ja die heeft inderdaad ook gefaald dus dat onderbouwt mijn stelling. Om nou te zeggen dat Bassie toch ervaring heeft als bondscoach en als voetballer en dat ie een jaartje de beloften van Ajax (van die kleine ventjes die alleen maar hun stinkende best doen om in de smaak van het trainersgilde te vallen, want o wat willen ze graag in het eerste spelen) getraind heeft, dat zijn toch heel andere functies dan hoofdtrainer van het eerste elftal. Dan zijn heel andere kwaliteiten nog veel belangrijker. Van tevoren weet je verder nooit of een trainer slaagt, dat kan je alleen maar van te voren proberen in te schatten en de kans optimaliseren door iemand aan te stellen die aan de profielschets voldoet. Voor een topclub lijkt mij in ieder geval 1 competentie essentieel, waar van Basten in het geheel niet aan voldoet, namelijk ervaring hebben als hoofdtrainer.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#48
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:bij pisvee stond ook iedereen te juichen toen stevens kwam, terwijl dat voor niet psveejers duidelijk een nietszeggende gebakken luchttrainer is met trainingsprinicpes uit het jaar 1908 (bint, borderwijk zeg maar..)

Toch is Stevens een ervaren hoofdtrainer. En dat is daarom niet te vergelijken met Bassie, dus waarom jij nu toch deze link legt is mij niet duidelijk.

dat het niet uitmaakt of je ervaren bent of niet, dat het in beide gevallen fout kan gaan.

van marwijk had alleen ervaring bij fortuna sittard en won de uefa cup. haan had veel ervaring en hij bakte er geen reet van. gullit had geen ervaring en hij bakte er geen reet van. wat had rutten voor ervaring bij twente? en bij schalke had hij wel een aardige ervaring maar daar ging het weer mis?

van basten was 4 jaar bondscoach geweest. met 2 tournooien heb je dan best wat meegemaakt. ook als voetballer heeft hij voldoende ervaring opgedaan. jong ajakke gedaan en hij kent de club.

het is gewoon zijn persoonlijkheid, het licht autistische, dat hem nu in de weg staat. of zou je hem nu bij psvee willen omdat hij een jaar ervaring heeft bij een topclub?

het zegt mij allemaal niets. je kan het, of je kan het niet.

Het kan altijd fout gaan, maar de kans dat iemand met NUL ervaring als clubtrainer afbrandt als hoofdcoach van een topclub lijkt mij zo groot dat je als topclub nooit dat risico mag nemen. In al jouw voorbeelden zie ik als vergelijkbaar figuur alleen Gullit. Ja die heeft inderdaad ook gefaald dus dat onderbouwt mijn stelling. Om nou te zeggen dat Bassie toch ervaring heeft als bondscoach en als voetballer en dat ie een jaartje de beloften van Ajax (van die kleine ventjes die alleen maar hun stinkende best doen om in de smaak van het trainersgilde te vallen, want o wat willen ze graag in het eerste spelen) getraind heeft, dat zijn toch heel andere functies dan hoofdtrainer van het eerste elftal. Dan zijn heel andere kwaliteiten nog veel belangrijker. Van tevoren weet je verder nooit of een trainer slaagt, dat kan je alleen maar van te voren proberen in te schatten en de kans optimaliseren door iemand aan te stellen die aan de profielschets voldoet. Voor een topclub lijkt mij in ieder geval 1 competentie essentieel, waar van Basten in het geheel niet aan voldoet, namelijk ervaring hebben als hoofdtrainer.

hoe is het met cruyff gegaan eigenlijk, die is toch ook niet eerst bij een klein cluppie begonnen, maar direct bij ajakkes?

nog een ander voorbeeld: louis van gaal, was nog nooit hoofdtrainer geweest toch, toen hij bij ajakkes startte?

maar ik blijf er bij dat ondanks het feit dat stevens wel die ervaring had ook hij volledig verkeerd is ingeschat. kun je wel lachen bij ajakkessieden, ik had de kans dat van basten zou slagen bij ajakkes hoger ingeschat dan de kans dat stevens zou slagen bij psvee.
Reply
#49
Jammer. :cry: :cry:

Ik ben en blijf een echte van Basten fan (ook als coach).
Er werden wonderen van hem verwacht, dat heeft hij helaas niet waar kunnen maken. Maar ik ben er van overtuigd dat een andere coach er niet veel meer van had gemaakt. Tuurlijk heeft hij ook in mijn ogen soms wel rare wissels gedaan, maar dat hou je toch altijd. 100 coaches, 100 verschillende opstellingen en wissels.

Ik was er ook van overtuigd dat hij Nederland europees kampioen zou maken. Dat heb ik van het begin af aan gezegd, helaas heeft hij dat met dank aan Guus niet kunnen waar maken.
Ik denk dat hij teveel tegenstanders heeft, zowel binnen als buiten de club.

Hij zal het voetballen wel voor gezien houden.
Marco het ga je goed en geniet lekker van het leven. Ik heb altijd van je genoten!! Notworthy
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#50
waf schreef
Quote:hoe is het met cruyff gegaan eigenlijk, die is toch ook niet eerst bij een klein cluppie begonnen, maar direct bij ajakkes?

nog een ander voorbeeld: louis van gaal, was nog nooit hoofdtrainer geweest toch, toen hij bij ajakkes startte?

cruyff was eerst een jaartje technisch adviseur bij Roda en werd toen technisch directeur bij Ajax, waar hij al snel hooftrainer werd. Het trainersdiploma kreeg hij cadeau. Inderdaad een uitzondering maar ook in het begin van zijn eerste seizoen als trainer liep het niet zo lekker. Later werden de resultaten wel beter, maar PSV was toen niet meer te achterhalen en werd kampioen. Louis van Gaal is direct na zijn spelersloopbaan bij Ajax begonnen. Voordat hij hoofdtrainer werd was hij daar 4 seizoenen in de functies assistent-trainer en technisch directeur, dus die is er toch langzaam ingerold. Voor mij uitzonderingen waarbij het niet noodzakelijk bleek dat zij al eerder ergens hoofdtrainer waren geweest. Hun trainerscapaciteiten waren overduidelijk aanwezig. Bij vB kan ik dat zeker niet zeggen.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#51
waf Wrote:ja respecteren doe ik het wel, maar ik vind het ambitieloos. bij het eerste spelletje stratego dat je verliest alle stenen van het bord lazeren en zeggen dat je geen zin meer hebt.

Helemaal mee eens. Het is bijzonder slap om weg te lopen, juist nu had hij misschien nog wat kunnen leren (als hij van Ajax door had mogen gaan), hoewel ik dat niet verwacht, bij het Nederlands Elftal heeft hij ook niets geleerd. Met een dergelijke instelling komt hij ook nergens meer aan de bak, zeker niet bij een topclub. Maar zoals jullie weten (?) heb ik het nooit in hem zien zitten, dus ik ben wel blij dat hij opstapt.
May The Schwartz Be With You
Reply
#52
Bredanaar Wrote:waf schreef
Quote:hoe is het met cruyff gegaan eigenlijk, die is toch ook niet eerst bij een klein cluppie begonnen, maar direct bij ajakkes?

nog een ander voorbeeld: louis van gaal, was nog nooit hoofdtrainer geweest toch, toen hij bij ajakkes startte?

cruyff was eerst een jaartje technisch adviseur bij Roda en werd toen technisch directeur bij Ajax, waar hij al snel hooftrainer werd. Het trainersdiploma kreeg hij cadeau. Inderdaad een uitzondering maar ook in het begin van zijn eerste seizoen als trainer liep het niet zo lekker. Later werden de resultaten wel beter, maar PSV was toen niet meer te achterhalen en werd kampioen. Louis van Gaal is direct na zijn spelersloopbaan bij Ajax begonnen. Voordat hij hoofdtrainer werd was hij daar 4 seizoenen in de functies assistent-trainer en technisch directeur, dus die is er toch langzaam ingerold. Voor mij uitzonderingen waarbij het niet noodzakelijk bleek dat zij al eerder ergens hoofdtrainer waren geweest. Hun trainerscapaciteiten waren overduidelijk aanwezig. Bij vB kan ik dat zeker niet zeggen.


Kan aan mij liggen , mar ik herinner mij een hele andere historie.
Cruyff deed het shirt uit bij Feyenoord en een paar Maanden later was hij TD bij Ajax( omdat hij idd dat papiertje nog niet had).
Van Gaal is niet direct bij Ajax beland, want hij heeft sowieso bij AZ wat gedaan en ik meen ook iets bij Roda( of hij had daar gesolliciteerd)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Davydoff Wrote:
Bredanaar Wrote:Ik zie maar 1 geschikte kandidaat, namelijk Frankie Rijkaard.

Rijkaard moet wel een goede side-kick hebben. Ten Cate was heel belangrijk in zijn periode bij Barca.

eens, maar met een kleine toevoeging.
Rijkaard is top, MET een side kick en MET een topploeg.

Rijkaard is gewoon gedegradeerd hoor met Sparta( wat nog nooit gebeurd was).

Ik zie Rijkaard dus geen potten breken met gewone spelers of spelers die ruiken aan de (sub)top.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#54
Adder Wrote:
Bredanaar Wrote:waf schreef
Quote:hoe is het met cruyff gegaan eigenlijk, die is toch ook niet eerst bij een klein cluppie begonnen, maar direct bij ajakkes?

nog een ander voorbeeld: louis van gaal, was nog nooit hoofdtrainer geweest toch, toen hij bij ajakkes startte?


cruyff was eerst een jaartje technisch adviseur bij Roda en werd toen technisch directeur bij Ajax, waar hij al snel hooftrainer werd. Het trainersdiploma kreeg hij cadeau. Inderdaad een uitzondering maar ook in het begin van zijn eerste seizoen als trainer liep het niet zo lekker. Later werden de resultaten wel beter, maar PSV was toen niet meer te achterhalen en werd kampioen. Louis van Gaal is direct na zijn spelersloopbaan bij Ajax begonnen. Voordat hij hoofdtrainer werd was hij daar 4 seizoenen in de functies assistent-trainer en technisch directeur, dus die is er toch langzaam ingerold. Voor mij uitzonderingen waarbij het niet noodzakelijk bleek dat zij al eerder ergens hoofdtrainer waren geweest. Hun trainerscapaciteiten waren overduidelijk aanwezig. Bij vB kan ik dat zeker niet zeggen.


Kan aan mij liggen , mar ik herinner mij een hele andere historie.
Cruyff deed het shirt uit bij Feyenoord en een paar Maanden later was hij TD bij Ajax( omdat hij idd dat papiertje nog niet had).
Van Gaal is niet direct bij Ajax beland, want hij heeft sowieso bij AZ wat gedaan en ik meen ook iets bij Roda( of hij had daar gesolliciteerd)

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbaloutsite.nl/sites.php?fb=fb_news_showitem&sid=45">http://www.voetbaloutsite.nl/sites.php? ... tem&sid=45</a><!-- m -->
Quote:Na zijn carrière als speler was Cruijff korte tijd technisch adviseur bij Roda JC, waarna hij in de zomer van 1985 als technisch directeur opnieuw terugkeerde naar Ajax. In de jaren 1985-1986 en 1986-1987 won Ajax onder zijn leiding de KNVB beker. Cruijff had geen trainersdiploma, maar kreeg deze in 1987 cadeau van de KNVB vanwege zijn verdiensten voor het Nederlandse voetbal. Op 13 mei 1987 speelde Ajax voor het eerst sinds 14 jaar weer een Europa Cup finale. Lokomotiv Leipzig werd met 1-0 verslagen (doelpunt van Marco van Basten), waardoor Ajax de Europa Cup II kon bijzetten in de prijzenkast.

In januari 1988 nam Cruijff ontslag bij Ajax.

Met van Gaal heb je gelijk, toen hij als speler stopte bij AZ is hij daar eerst nog 2 jaar assistent trainer geweest voor hij naar Ajax ging. (Wikipedia) Over een affaire van Gaal-Roda kan ik niets vinden.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#55
Bredanaar, ga niet weer alles quoten, maar ik was er van overtuigd dat hij direct overstapte, maar je hebt gelijk.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#56
gittermaster Wrote:Als Co komt, worden we volgend jaar weer kampioen... :razz:

Daar ben ik dus serieus bang voor. Had echt gehoopt dat Bassie nog een jaar of 3 zou blijven. Sad
Reply
#57
Ronald Koeman heeft trouwens alweer openlijk gesolliciteerd.. Undecided
Reply
#58
Van Basten blijft toch wel een hele redelijke kerel. Keurige persconferentie waarin hij duidelijk de schuld bij zichzelf legt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#59
Bumme Wrote:Van Basten blijft toch wel een hele redelijke kerel. Keurige persconferentie waarin hij duidelijk de schuld bij zichzelf legt.

Absoluut. Groots van hem dat hij gewoon de schuld bij zichzelf neerlegt.
Maar ik blijf blij dat ie pleite is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#60
Adder Wrote:
Bumme Wrote:Van Basten blijft toch wel een hele redelijke kerel. Keurige persconferentie waarin hij duidelijk de schuld bij zichzelf legt.

Absoluut. Groots van hem dat hij gewoon de schuld bij zichzelf neerlegt.
Maar ik blijf blij dat ie pleite is.

Ook mee eens, chapeau daarvoor, hoewel ik liever had gehad dat hij gebleven was :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply


Forum Jump: