The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad/Stuttgart
#31
Tja, weer de break voor Rainer, dat weet je. Dan maar in de TB, Ivo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
En natuurlijk verliest Benneteau de TB met 7-5 na 5-3 voorgestaan te hebben. Maar dat is natuurlijk helemaal never in doubt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
En dat Schuettler de TB wint is natuurlijk net zo never in doubt. Hij verliest alleen opmerkelijk genoeg nog wel eens een derde set de laatste tijd. Maar dit is voor eigen publiek...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Koellerer doet goede aken voor de poll als hij de break vasthoudt =D>
Benneteau is klote maar nou niet echt verrassend
Reply
#35
Houd die break nu! Icon_twisted
Reply
#36
Pfff, dit wordt wel de wedstrijd van de gemiste kansen zeg. Twee kansen nu weer op 3-0 gemist, en weer gebroken. 12 breaks al deze wedstrijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Even ontbijten, dan kom ik hierop terug :-"
Reply
#38
mindlight Wrote:Even ontbijten, dan kom ik hierop terug :-"
Je zit toch in Praag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Godverdetyfus, kut Minar joh, nu wordt het toch wel erg vervelend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Zo zo, Minar overleeft een 0-40 en daarna nog een bp. Op z'n Duits dan maar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Benneteau verliest. Dat is niet verrassend, maar dat het weer op z'n Benneteaus gaat is jammer. Maar ook grappig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Ik zit inderdaad in Praag maar iedereen is totaal wasted van vannacht. Kon ik mooi even het forum bezoeken.
Kut Benneteau Puke
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Minar verliest. Dat is niet verrassend, maar dat het weer op z'n Schuettlers gaat is jammer. En fucking frustrerend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Maar ook grappig Wink
Reply
#45
mindlight Wrote:Ik zit inderdaad in Praag maar iedereen is totaal wasted van vannacht. Kon ik mooi even het forum bezoeken.
Kut Benneteau Puke
Ben je naar de discotheek met de 4 verdiepingen geweest?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
6 Wink

Maar idd, dat is een soort stamkroegje :-"
Reply
#47
Nou was ik alleen zo boos op een zeker vrouwfiguur dat ik bijtijds weer thuis was, maar mijn maten niet. Die hebben flink doorgetrokken en de gevolgen zijn wel grappig nu.
Reply
#48
Maar ook frustrerend? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Dat was gisteren, nu niet meer. :lol:
Reply
#50
Het echte werk gaat beginnen. Hup Tipsa, hup Canas, hup Beck =D>
Reply
#51
OMG KUT DARCIS!!!!

HUP HERNANDEZ!!!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
Chardy / Acasuso nu!!!

HUP JOSE!!!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Break Hernandez! HOP! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
Buurs mist grootste mustpick vh toernooi in de vorm van Luczak :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#55
Netjes Oscar, hup Greul en Chardy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Set Hernandez! Nu doorknallen! Belangrijk!

Buurs en Monstersachtig met Tipsa.. Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Hernandez meteen naar 6-4 *1-0 !!! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
focus jij je nu maar op ad "pipo" wim :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
tipsa heeft haggie even blij gemaakt en lijkt nu warm :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Haggie Wrote:Hernandez meteen naar 6-4 *1-0 !!! :Big Grin

En meteen de rebreak!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: