The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb, Joburg en Santiago
#31
of juist niet omdat dan iedereen voor het zekerheidje gaat in het kwart en niet voor het zekerheidje en de verrassing.
Reply
#32
Dat klopt voor het geval waar er een duidelijke favoriet is in een kwart. Ik verwacht nu dat iedereen Robredo én Monaco heeft, Chela én Giraldo, Berrer én Gasquet. Met 3000 minder gebeurt dat niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
ik weet niet in hoeverre ik representatief ben maar ik heb zeker niet alledrie die combinaties.
Reply
#34
Ik ook niet. Verder is deze discussie mij al te vaak gevoerd. Let op, ik zeg zeker niet dat de discussie zinloos is, maar hij is al gevoerd. Het is jammer van deze weken, volgende week beter.
Reply
#35
Mac Wrote:ik weet niet in hoeverre ik representatief ben maar ik heb zeker niet alledrie die combinaties.

Ik ook niet.
Reply
#36
Ik hoefde ook geen discussie en nogmaals, het is nergens kritiek op. Het is gewoon een combinatie van weinig toppers en veel (sub)toppers die spelen, zijn niet interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
We zullen de verschillen over drie kwartier zien! Ben vooral benieuwd hoevaak Cilic en Ljubicic zijn gekozen :-k
Blue White Army!
Reply
#38
Best nog lastig trouwens.... ook met die wedstrijden die bezig zijn. Robredo een break achter, een dubbele zelfs nu. Maar hij kan het zomaar omdraaien en het toernooi winnen.
Reply
#39
Ad Wim Wrote:Dat klopt voor het geval waar er een duidelijke favoriet is in een kwart. Ik verwacht nu dat iedereen Robredo én Monaco heeft, Chela én Giraldo, Berrer én Gasquet. Met 3000 minder gebeurt dat niet.

Ik ook niet hoor. Dus er zullen best wel verschillen zijn, maar met die 250 toernooien worden de verschillen sowieso niet zo groot als met een GS.
Robredo staat nu achter en zal dus wel weer minder gekozen worden. :wink:

Ik vind het prima zo, ik heb liever wat meer mensen om aan te moedigen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#40
Andujar maakt het nog af voor de deadline, welkom Pablo! Gil/Robredo :-k . Mello verklooit de tiebreak....
Reply
#41
Robredo er niet in.... hoewel hij voor 890 echt een koopje is en net terugbreakt.
Reply
#42
Breakje terug voor Robredo, toch maar in mn team.
Reply
#43
Lafaard!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Jantje Hajek mag het gaan doen deze week!
Reply
#45
Wel jammer dat ie terug breakt, nu is ie 21x gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Wauw, had ik net ff bijna een blunder. 4 minuten voor tijd je uiteindelijke team klaar, submit. Moet je opnieuw inloggen omdat het te lang geleden is :eeeek:
Mensen al vaker bijna een week mee verprutst? Icon_evil
Reply
#47
Ja, je kunt beter al wat eerder submitten. Als je dan een wijziging verprutst, dan heb je iig je vorige team nog.
Reply
#48
Soeda, ontzettende troef!
Reply
#49
Ad Wim Wrote:Lafaard!

Ik neem aan dat je Tampie bedoelt?
Reply
#50
Uiteraard. Gewoon vertrouwen hebben, ik had hem ook gehad als ie 2-4 had gestaan. Helaas is het nu geen echte troef. Ik hoop dat Tampie, en anderen, keihard afgestraft wordt voor dit zekere managen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Hup, en 5-3 voor Robredo. :razz:
Reply
#52
Gooo Gil! Icon_twisted
Reply
#53
Overdune Wrote:Soeda, ontzettende troef!
Juist!

En GGL, Berrer en Robredo voor mij. Cilic had ik minder gekozen verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Heb van alles en nog wat genomen. Had Gil maar om 21.58 uur toch maar Dustin Brown genomen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Hier gewoon Gil. Kom op troef. Maak er direct weer een CC-week van!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Vrij veel Cilic. Ik vind een speler van meer dan 2k echt niet verantwoord in een 250/toernooi. Er zijn ook nog eens genoeg gasten die hem kunnen hebben in de draw.

Soeda en Prz gekozen voor 45 punten. Hopen dat dat goed uit pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Kan er trouwens ook iets gemaakt worden, dat in die balk bovenaan zeg maar bij plaats: ... dat dat actueel wordt? Nu staat er bijvoorbeeld de plaats nog van vorige week, terwijl ik nu al op een hele andere plaats sta. Zou echt tof zijn dat dat gewoon continu veranderd. Of is dit qua ontwerp niet te doen?
Reply
#58
Ik zie nu dat Robredo moet winnen.

Vamos Tommy!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Tommy gaat serveren voor de partij =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Vamos Tommy! Heerlijk...Uitserveren nu!
Reply


Forum Jump: