The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Buenos Aires / Memphis / Marseille
#31
26 ingelogd in het spel, hier is het rustig. 26 is toch wel weinig, betekent dus dat meer dan 100 deze pot niet zien, Tomic dus gewoon 50x gekozen als hij er straks uitligt.
Reply
#32
lol 43 nu Tongue
Reply
#33
Geen Muller, Young, Melzer, Falla, Gulbis, Petzschner en Malisse in Memphis. Ik denk dat er mensen zijn met nog meer spelers in Memphis (Ad, Buurs?). Ik wilde toch Del Potro, ik heb zo het gevoel dat hij zijn vorm doortrekt maar het is wel een risico. We gaan het zien. Last minute nog Kubot erin gemikt voor Gulbis.
Reply
#34
Beetje lopen kutten met m'n laatste geld nu Tomic verloor, maar denk dat het niet zoveel uitmaakt voor deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
_Tampie Wrote:Geen Muller, Young, Melzer, Falla, Gulbis, Petzschner en Malisse in Memphis. Ik denk dat er mensen zijn met nog meer spelers in Memphis (Ad, Buurs?). Ik wilde toch Del Potro, ik heb zo het gevoel dat hij zijn vorm doortrekt maar het is wel een risico. We gaan het zien. Last minute nog Kubot erin gemikt voor Gulbis.
Als je dan laf gaat, dan maar vol laf. Al heb ik de meeste die jij noemt, ook niet.
Op het laatst Sweeting er nog in, samen met Andreev. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Haha, Ad nog meer in Memphis. Schaam je! Wink

Saai weekje. Hoe is het toch mogelijk dat een 500 zo'n zwak veld heeft.
Reply
#37
Haha, en ik heb niet eens een standaard team Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Oeps, in 3 minuten snel een team bij elkaar klikken was geen goed idee! Bijna al m'n geld zit in Memphis, ohja en 3000 voor Fish in Marseille omdat ik nog 3000 over had en 15 seconden. Whoops :oops:
Reply
#39
Kom op Hanescu, pak hem dan ook meteen na de deadline. Anders ben ik de helft in BA alweer kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Wat een gekut zo op het einde. Verafschuw het laffe managen maar het kon effe niet anders. Ferrer wint sowieso BA en van Almagro is het maar de vraag of ie weer gaat knallen. Marseille te veel dure jongens die ver gaan komen denk ik al kan het ook zo zijn dat er een paar gasten bij lopen die zich sparen voor Dubai
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Geen Muller, Young, Melzer, Falla, Gulbis, Petzschner en Malisse in Memphis. Ik denk dat er mensen zijn met nog meer spelers in Memphis (Ad, Buurs?). Ik wilde toch Del Potro, ik heb zo het gevoel dat hij zijn vorm doortrekt maar het is wel een risico. We gaan het zien. Last minute nog Kubot erin gemikt voor Gulbis.
Als je dan laf gaat, dan maar vol laf. Al heb ik de meeste die jij noemt, ook niet.
Op het laatst Sweeting er nog in, samen met Andreev. Tja...

Muller, Melzer en Malisse vs. Kubot, als je het over Memphis hebt. Ik hoop dat Isner en Roddick geen foutje maken, Melzer was een zwaarder twijfelpunt. Hopen dat Potro zijn vorm doortrekt, ik moest even aan zijn serie van 4 toernooizeges denken een jaar of 3/4 terug; hij is dus een man die een lange serie kan neerzetten maar dat waren wel poeptoernooitjes. Hier kan het zijn dat hij Davy, Gasquet, Tsonga en Tipsa moet verslaan voor toernooiwinst.
Reply
#42
Ohg ja voor Monaco gegaan omdat het een held van me is (ook voor LTM) Nalbi moet er zsm uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#43
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Geen Muller, Young, Melzer, Falla, Gulbis, Petzschner en Malisse in Memphis. Ik denk dat er mensen zijn met nog meer spelers in Memphis (Ad, Buurs?). Ik wilde toch Del Potro, ik heb zo het gevoel dat hij zijn vorm doortrekt maar het is wel een risico. We gaan het zien. Last minute nog Kubot erin gemikt voor Gulbis.
Als je dan laf gaat, dan maar vol laf. Al heb ik de meeste die jij noemt, ook niet.
Op het laatst Sweeting er nog in, samen met Andreev. Tja...

Muller, Melzer en Malisse vs. Kubot, als je het over Memphis hebt. Ik hoop dat Isner en Roddick geen foutje maken, Melzer was een zwaarder twijfelpunt. Hopen dat Potro zijn vorm doortrekt, ik moest even aan zijn serie van 4 toernooizeges denken een jaar of 3/4 terug; hij is dus een man die een lange serie kan neerzetten maar dat waren wel poeptoernooitjes. Hier kan het zijn dat hij Davy, Gasquet, Tsonga en Tipsa moet verslaan voor toernooiwinst.
Tja, als je ziet hoe Del Potro vorige week in het begin zwoegde. Dan heb je aan Davy geen lekkere. En wellicht wil ie niet voluit gaan met de grote toernooien voor de boeg. Ik vind het iig een behoorlijke gok van je. Ljubicic trouwens ook gewaagd imo, al kost die niet veel.

Ik wist echter ook niet goed wat ik moest doen. Ik had wat minder in Memphis kunnen nemen, maar dan sla je jezelf voor de kop als er straks een gast van 700 de finale haalt die je niet hebt. Dat kan nu nog steeds natuurlijk, maar dat risico heb ik redelijk vermeden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
GVD, probeer ik mobiel ERV te wisselen voor Dodig, mislukt dat. Icon_evil
Reply
#45
Vanaf nu is Ad de lafste manager van het het jaar. OMG! Ik wil jou echt niet meer horen de rest van het jaar :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Aparte week, niet leuk zo. Enkel de spelers buiten Memphis maken het interessant. Paire en Mannarino op het laatst aangeklikt =D>
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Kom op Hanescu, pak hem dan ook meteen na de deadline. Anders ben ik de helft in BA alweer kwijt.

Die maakt het nog even spannend. Daar had ik geen zin in. Zou mooi zijn als Andujar hem nog pakt.
Reply
#48
Jezus Christus Ad, dit is te triest voor woorden. Dit heeft niets met tijd te maken, er is nauwelijks iets gespeeld dus je had best een fatsoenlijk team kunnen maken ergens vooraf.
Reply
#49
Ik heb dus Young, Gulbis, Petzschner en Falla niet in Memphis. Alleen Young en Gulbis kunnen qua kwaliteit me echt pijn doen, want die hebben de kwaliteit om dat toernooi te winnen in een topweek. Maar die zijn beiden nauwelijks gekozen. Eigenlijk niemand van die 4 veel gekozen. Kubot kan nog het meeste pijn doen, dus meteen exit tegen Levine zou fijn zijn.
M'n tactiek, hoe verachtelijk ook, heeft iig wel aardig gewerkt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Overdune Wrote:Jezus Christus Ad, dit is te triest voor woorden. Dit heeft niets met tijd te maken, er is nauwelijks iets gespeeld dus je had best een fatsoenlijk team kunnen maken ergens vooraf.
Waar heb ik het over tijd dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Last minute Dodig (uiteraard), Rochus (i.p.v. Bogomolov), Hanescu en Bachinger er in gedaan, maar ik zie nu dat ik Stakhovsky heb laten staan. Kansloze keuze natuurlijk, waarschijnlijk komt hij al niet voorbij Kendrick, maar Raonic is sowieso zijn eindstation.
Reply
#52
Kom op Hanescu, verdomme!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Jezus Christus Ad, dit is te triest voor woorden. Dit heeft niets met tijd te maken, er is nauwelijks iets gespeeld dus je had best een fatsoenlijk team kunnen maken ergens vooraf.
Waar heb ik het over tijd dan?

Je hebt het over even snel gekeken, ik neem aan dat je dat niet doet als je veel tijd had.
Reply
#54
Ik heb Ad weleens horen zeggen dat hij nooit 2 spelers neemt die de 1e ronde tegen elkaar moeten, nu heeft hij zelfs 6 complete 1e ronde partijen.
Ik heb 1 complete partij, niet omdat ik niet durfde te kiezen, maar omdat Reynolds zelfs bij verlies al rendabel is.
Reply
#55
Andujar kom op , sla die Hanescu er alvast maar uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:Jezus Christus Ad, dit is te triest voor woorden. Dit heeft niets met tijd te maken, er is nauwelijks iets gespeeld dus je had best een fatsoenlijk team kunnen maken ergens vooraf.
Waar heb ik het over tijd dan?

Je hebt het over even snel gekeken, ik neem aan dat je dat niet doet als je veel tijd had.
Ik weet niet waar ik het daar over had, maar ik heb genoeg tijd gehad en genomen om dit team te maken hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Tja, als je ziet hoe Del Potro vorige week in het begin zwoegde. Dan heb je aan Davy geen lekkere. En wellicht wil ie niet voluit gaan met de grote toernooien voor de boeg. Ik vind het iig een behoorlijke gok van je. Ljubicic trouwens ook gewaagd imo, al kost die niet veel.Ik wist echter ook niet goed wat ik moest doen. Ik had wat minder in Memphis kunnen nemen, maar dan sla je jezelf voor de kop als er straks een gast van 700 de finale haalt die je niet hebt. Dat kan nu nog steeds natuurlijk, maar dat risico heb ik redelijk vermeden.

Ik zat er een beetje over te dubben. Heb wel getwijfeld er nog meer te nemen. Het vertrouwen in Davy is wel weer enorm gelijk. Hij kan toch gewoon zomaar van Beck verliezen of zie ik dat verkeerd? Het zwoegen van Del Potro was vooral tegen Llodra omdat dat spelletje hem niet ligt. Een beetje rammen tegen Davy zal hij wel aankunnen, al moet Davy niet het niveau halen van vorige week want dan kan hij hem hebben. In Memphis vind ik voor een SF spot eigenlijk niemand echt een groot gevaar; al zou ik eigenlijk alle QF daar willen / moeten hebben.
Reply
#58
Oh ja door dat gekloot heb ik nu zowel Waw als JCF pff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, als je ziet hoe Del Potro vorige week in het begin zwoegde. Dan heb je aan Davy geen lekkere. En wellicht wil ie niet voluit gaan met de grote toernooien voor de boeg. Ik vind het iig een behoorlijke gok van je. Ljubicic trouwens ook gewaagd imo, al kost die niet veel.Ik wist echter ook niet goed wat ik moest doen. Ik had wat minder in Memphis kunnen nemen, maar dan sla je jezelf voor de kop als er straks een gast van 700 de finale haalt die je niet hebt. Dat kan nu nog steeds natuurlijk, maar dat risico heb ik redelijk vermeden.

Ik zat er een beetje over te dubben. Heb wel getwijfeld er nog meer te nemen. Het vertrouwen in Davy is wel weer enorm gelijk. Hij kan toch gewoon zomaar van Beck verliezen of zie ik dat verkeerd? Het zwoegen van Del Potro was vooral tegen Llodra omdat dat spelletje hem niet ligt. Een beetje rammen tegen Davy zal hij wel aankunnen, al moet Davy niet het niveau halen van vorige week want dan kan hij hem hebben. In Memphis vind ik voor een SF spot eigenlijk niemand echt een groot gevaar; al zou ik eigenlijk alle QF daar willen / moeten hebben.
Klopt, maar de top van Davy ligt wel erg hoog.

Ik vind het juist erg onvoorspelbaar in Memphis. Geen idee wat Roddick gaat doen, hoe Raonic fysiek zit, en of Stepanek het nu wel kan.
Als er echt duidelijke favorieten waren, had ik niet zo'n team gehad. Zo'n Muller bijvoorbeeld, kan op deze snelle baan op een goede dag prima Isner pakken en doorstoten naar de SF.
Bovendien heb je echt een stuk of 4 50-50 potjes en dan ga ik niet kiezen als je voor dat weinige geld een zekere 45 punten met goede kans op meer kunt kopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
andre Wrote:Ik heb Ad weleens horen zeggen dat hij nooit 2 spelers neemt die de 1e ronde tegen elkaar moeten, nu heeft hij zelfs 6 complete 1e ronde partijen. Ik heb 1 complete partij, niet omdat ik niet durfde te kiezen, maar omdat Reynolds zelfs bij verlies al rendabel is.

Ultralaf en alle voorgaande uitspraken hierover richting (volgens mij met name) Buurs en CC zijn wel een beetje hypocriet in dit licht bekeken. Maar ik kan het niet als dom bestempelen.
Reply


Forum Jump: