The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport/Hamburg/Bastad
#31
Haggie kan ook inpakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
???

Ik zeg dat je onzin uitkraamt. Lijkt me voor zich spreken maar is nog enigszins subjectief. De rest is geen speld tussen te krijgen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
(12-07-2016, 01:01 PM)Haggie Wrote:
(12-07-2016, 12:57 PM)Stille Wrote: Inpakken voor een paar honderd euro haha

Waarom zou je zo'n speler nemen? Net zoals Novikov.

Neem jij Paire maar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Wel gunstige ontwikkelingen voor Struff in eigen land dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
(12-07-2016, 01:23 PM)centre court Wrote: ???

Ik zeg dat je onzin uitkraamt. Lijkt me voor zich spreken maar is nog enigszins subjectief. De rest is geen speld tussen te krijgen.

Zeker subjectief, want zeg maar waar ik dat doe.
Gewoon een reactie van een slechte verliezer. Prima hoor, zie je hier genoeg, ook van mij. Maar ga niet zeggen dat ik onzin praat.
Op zo'n opmerking van nickhop, stille of buurs ga ik niet eens in, maar van jou had ik het niet verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
(12-07-2016, 01:23 PM)Stille Wrote:
(12-07-2016, 01:01 PM)Haggie Wrote:
(12-07-2016, 12:57 PM)Stille Wrote: Inpakken voor een paar honderd euro haha

Waarom zou je zo'n speler nemen? Net zoals Novikov.

Neem jij Paire maar

Helaas idd. Kan gebeuren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#37
Kom op GGL, het is De Schepper hoor
Kei Nishikori





Reply
#38
(12-07-2016, 01:27 PM)Ad Wim Wrote:
(12-07-2016, 01:23 PM)centre court Wrote: ???

Ik zeg dat je onzin uitkraamt. Lijkt me voor zich spreken maar is nog enigszins subjectief. De rest is geen speld tussen te krijgen.

Zeker subjectief, want zeg maar waar ik dat doe.
Gewoon een reactie van een slechte verliezer. Prima hoor, zie je hier genoeg, ook van mij. Maar ga niet zeggen dat ik onzin praat.
Op zo'n opmerking van nickhop, stille of buurs ga ik niet eens in, maar van jou had ik het niet verwacht.

Check nou je laatste 10 berichten nog eens rustig. Als je het dan nog niet begrijpt zal ik er een aantal voor je quoten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Quote maar raak, want ik zie het niet. En kom niet met die interpretatie over verlies Klizan. Ik doelde op dat hij op verlies stond en met een wanprestatie bezig was.

Ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Wanprestatie weet je toch alleen als je het ziet? Sijsling is best in staat om voor een set lang een hoog niveau te halen
Kei Nishikori





Reply
#41
Kohli en GGL maken er ook weer een potje van. Seeds in een 250. Je kon er op wachten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
(12-07-2016, 03:27 PM)centre court Wrote: Kohli en GGL maken er ook weer een potje van. Seeds in een 250. Je kon er op wachten.

in een 500.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Berlocq is in topvorm, dus dit vind ik niet zo gek.
Verlies GGL zou een wanprestatie zijn. Mag ik dat zeggen, Kool?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Het zit dan alsnog niet mee vandaag.
Paire die zich in de zeik laat nemen door Gimeno.
GGL die de pot door de poorten van de hel eruit sleept. Scheppertje vergeet op *6-5 in de tiebreak het af te maken. Tsja.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Prima GGL. 90 punten is toch wel NID.
Nu Kohli nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Je hebt je nog niet eens kunnen uitlaten over deze week of er wordt alweer volledig onnodig een negatieve sfeer gecreëerd.
Beetje klaar mee, logisch dat bijna niemand hier meer post. Iets met een spiegel en wijzen. Begin maar bij jezelf!
Reply
#47
Prima Kohl, SF is toch ook wel NID nu.
Lekker begin zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(12-07-2016, 04:13 PM)NickHop27 Wrote: Je hebt je nog niet eens kunnen uitlaten over deze week of er wordt alweer volledig onnodig een negatieve sfeer gecreëerd.
Beetje klaar mee, logisch dat bijna niemand hier meer post. Iets met een spiegel en wijzen. Begin maar bij jezelf!

Heb je het nou tegen jezelf?
Ben je alweer je reacties na Federer-Cilic vergeten?
Dat wordt hier letterlijk gekopieerd, dus ik zou bij mezelf te rade gaan.

Voor de rest ben ik het met je eens, maar dat is helaas al jaren zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
(12-07-2016, 04:19 PM)Ad Wim Wrote:
(12-07-2016, 04:13 PM)NickHop27 Wrote: Je hebt je nog niet eens kunnen uitlaten over deze week of er wordt alweer volledig onnodig een negatieve sfeer gecreëerd.
Beetje klaar mee, logisch dat bijna niemand hier meer post. Iets met een spiegel en wijzen. Begin maar bij jezelf!

Heb je het nou tegen jezelf?
Ben je alweer je reacties na Federer-Cilic vergeten?
Dat wordt hier letterlijk gekopieerd, dus ik zou bij mezelf te rade gaan.

Voor de rest ben ik het met je eens, maar dat is helaas al jaren zo.

Zeker niet, maar tijdens de partij 2 posts en erna netjes feliciteren, tja.. volgens mij gooi je je 'vijanden' gewoon op één hoop.
Als je in het heetst van de strijd (om 1.000 punten) niet één keer (of 100x zoals jij) mag ventileren, tja..
Ik stop ermee, doelloos discussiëren om niks. Tenzij je me opnieuw beledigt en verwart met anderen natuurlijk.
Reply
#50
Heb ik je beledigd?
Ten eerste ben ik me er niet van bewust dat onlangs gedaan te hebben. Ten tweede staat het in geen verhouding tot jouw bewoordingen na die partij en wat ik hier überhaupt regelmatig naar m'n hoofd krijg.

Voor mij hoort prikken en fucken en discussiëren en iemand ergens op pakken bij dit/een forum.
Maar de grens is blijkbaar dun. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand heb uitgescholden hier, zeker niet de laatste jaren.
En ik ben altijd bereid om met iedereen een normale discussie aan te gaan.

Ik zal vast niet altijd even objectief posten, maar om nou al mijn posts, zonder enige sneer, tijdens Federer-Cilic als onzin te betitelen, lijkt me totaal onnodig. Dan schep je toch ook wel een bepaalde sfeer. Hetzelfde als CC vandaag doet.
Ik prik een beetje door te zeggen dat Mayer een slechte keus is (wat ik ook vind), maar om dan alles als onzin weg te zetten...

Actie = reactie, en rivaliteit hoort bij een intensere beleving wat mij betreft.
Ik deel uit en incasseer, en ben hier na 15 jaar (?) nog steeds, al is het minder intensief dan vroeger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
(12-07-2016, 12:50 PM)Ad Wim Wrote: Ah, hij is net op tijd wakker.
Robert wint uiteraard ook. Al die mensen met Mayer hebben hun huiswerk niet gedaan.

Jij doet elke week uren je huiswerk en staat op pagina 2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
(12-07-2016, 04:45 PM)Stille Wrote:
(12-07-2016, 12:50 PM)Ad Wim Wrote: Ah, hij is net op tijd wakker.
Robert wint uiteraard ook. Al die mensen met Mayer hebben hun huiswerk niet gedaan.

Jij doet elke week uren je huiswerk en staat op pagina 2

Over negatieve sfeer gesproken...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Ik denk serieus dat Ad bijna de enige is die het van beide kanten ziet. Hij won vorig jaar notabene. Ondanks zijn mindere jaar is hij hier altijd. De rest, uitzondering daargelaten, post alleen in een goede week. En sommige reageren alleen maar op elkaar. Hoort erbij, laat iedereen zijn ding en voel je toch niet meteen zo aangevallen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
(12-07-2016, 04:44 PM)Ad Wim Wrote: Heb ik je beledigd?
Ten eerste ben ik me daar niet van bewust. Ten tweede staat het in geen verhouding tot jouw bewoordingen na die partij en wat ik hier überhaupt regelmatig naar m'n hoofd krijg.

Voor mij hoort prikken en fucken en discussiëren en iemand ergens op pakken bij dit/een forum.
Maar de grens is blijkbaar dun. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand heb uitgescholden hier, zeker niet de laatste jaren.
En ik ben altijd bereid om met iedereen een normale discussie aan te gaan.

Ik zal vast niet altijd even objectief posten, maar om nou al mijn posts, zonder enige sneer, tijdens Federer-Cilic als onzin te betitelen, lijkt me totaal onnodig. Dan schep je toch ook wel een bepaalde sfeer. Hetzelfde als CC vandaag doet.
Ik prik een beetje door te zeggen dat Mayer een slechte keus is (wat ik ook vind), maar om dan alles als onzin weg te zetten...

Actie = reactie, en rivaliteit hoort bij een intensere beleving wat mij betreft.
Ik deel uit en incasseer, en ben hier na 15 jaar (?) nog steeds, al is het minder intensief dan vroeger.

Nee hoor, maar als je één keer een misschien wat te felle reactie pleegt, word je neergezet als een klootzak.
Nou, ik trek m'n conclusies liever uit het feit dat na een X aantal jaar niemand meer in discussie wilt gaan met je.
Ik ben kennelijk niet de enige, maar bij deze is het voorlopig even klaar.

Ik zie nu pas dat Mayer verloren heeft, sorry dat we niet allemaal de timing van posten en tijd hebben zoals jij.
Reply
#55
(12-07-2016, 05:11 PM)Haggie Wrote: Ik denk serieus dat Ad bijna de enige is die het van beide kanten ziet. Hij won vorig jaar notabene. Ondanks zijn mindere jaar is hij hier altijd. De rest, uitzondering daargelaten, post alleen in een goede week. En sommige reageren alleen maar op elkaar. Hoort erbij, laat iedereen zijn ding en voel je toch niet meteen zo aangevallen.

Klopt allicht wat je zegt. Daar doen we echter allemaal aan mee.
Voor mezelf kan ik alleen zeggen dat ik te druk ben met m'n werk om wekelijks te reageren op allerlei bijzaken.
Als je echter Wimbledon-week wint, is het logisch dat je wat actiever bent/wordt. Jij kunt dat alleen maar beamen Hag ;-)
Reply
#56
(12-07-2016, 05:18 PM)NickHop27 Wrote:
(12-07-2016, 04:44 PM)Ad Wim Wrote: Heb ik je beledigd?
Ten eerste ben ik me daar niet van bewust. Ten tweede staat het in geen verhouding tot jouw bewoordingen na die partij en wat ik hier überhaupt regelmatig naar m'n hoofd krijg.

Voor mij hoort prikken en fucken en discussiëren en iemand ergens op pakken bij dit/een forum.
Maar de grens is blijkbaar dun. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand heb uitgescholden hier, zeker niet de laatste jaren.
En ik ben altijd bereid om met iedereen een normale discussie aan te gaan.

Ik zal vast niet altijd even objectief posten, maar om nou al mijn posts, zonder enige sneer, tijdens Federer-Cilic als onzin te betitelen, lijkt me totaal onnodig. Dan schep je toch ook wel een bepaalde sfeer. Hetzelfde als CC vandaag doet.
Ik prik een beetje door te zeggen dat Mayer een slechte keus is (wat ik ook vind), maar om dan alles als onzin weg te zetten...

Actie = reactie, en rivaliteit hoort bij een intensere beleving wat mij betreft.
Ik deel uit en incasseer, en ben hier na 15 jaar (?) nog steeds, al is het minder intensief dan vroeger.

Nee hoor, maar als je één keer een misschien wat te felle reactie pleegt, word je neergezet als een klootzak.
Nou, ik trek m'n conclusies liever uit het feit dat na een X aantal jaar niemand meer in discussie wilt gaan met je.
Ik ben kennelijk niet de enige, maar bij deze is het voorlopig even klaar.

Ik zie nu pas dat Mayer verloren heeft, sorry dat we niet allemaal de timing van posten en tijd hebben zoals jij.

Klootzak ook echt. Ik krijg steeds meer het idee dat het aan je incasseringsvermogen ligt...
Bovendien heb je geen idee van 'hoeveel tijd ik heb'.

Trek jij je conclusies maar, en doe sowieso lekker wat je wilt. Daar is het een vrij land en forum voor.
Ik steek hand in eigen boezem en doe een handreiking, maar die weiger je. Prima joh.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Buurs kan ook inpakken. Kozlov def Becker 61 62.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Zverev verliest. Nu baal ik helemaal van Mayer.
Gelukkig heb ik GGL. Die heeft me een loting!
Reply
#59
Zverev verzuimt z'n talent te laten floreren (wederom).
Prima voor ftm. Nu Struff nog voor een prima dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Zverev mag altijd verliezen, worden nog lange jaren namelijk.
Reply


Forum Jump: