The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Buenos Aires / Memphis / Marseille
Verdomme Kei! Dan maar in 3!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tuurlijk Stan!
Reply
Richard, dan jij maar! Allez!
Reply
Denkt Potro dat de backhand Gasquet's zwakke punt is ofzo?
Reply
Wakker worden Kei, nu moet je knallen!
Reply
mindlight Wrote:Denkt Potro dat de backhand Gasquet's zwakke punt is ofzo?

Gasquet's backhand is de enige enkelhandige backhand die in de buurt van die van Kuerten komt. Maar ik neem aan dat we binnen een paar jaar wel van die vorige eeuwse backhands af zijn Smile
Reply
Nog maar 5 belangrijke wedstrijdjes deze week. Rochus, Melzer en Becker deze ronde eruit in Memphis. Nalbi nog één rondje extra meepakken tegen Berlocq, en Tipsa winst tegen Ljubicic. Dan ben ik tevreden.
Blue White Army!
Reply
Normaal is Kei niet zo snel uit het veld geslagen na setverlies. Vechten Jappie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Genomico Wrote:

Gasquet's backhand is de enige enkelhandige backhand die in de buurt van die van Kuerten komt. Maar ik neem aan dat we binnen een paar jaar wel van die vorige eeuwse backhands af zijn Smile

Ik hoop het niet, dat lelijke dubbelhandige gedoe haalt het niet bij deze schoonheid. Wawrinka kan het ook natuurlijk. Gasquet veruit de betere trouwens.
Reply
Potro is te pakken.
Reply
Nogal, en Tsonga ook als Gasquet dit niveau vast weet te houden.
Reply
15-40 Doe 't Richard!
Reply
Genomico Wrote:

Geno, speel jij morgen toevallig op het GK Dynamic Tennis?
Reply
Dammit, hoeveel kansen heeft Gasquet nodig joh.
Reply
Anders mist Gasquet even 2 sps.
Reply
En de vorige game ook al twee halve.
Reply
Mooi moment voor een breakje van Del Clinic!
Reply
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:

Nope, geen tegenstand, lol :razz: Nederlandse Kampioenschappen 22 april is weer het 1e toernooi dat ik speel. Er zal überhaupt weinig van Nederlandse top aanwezig zijn denk ik morgen. Niet echt een prestigieus toernooi.
Reply
Zo kennen we Gasquet wel weer.
Reply
Wat een homo die Gasquet.
Reply
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:

Nope, geen tegenstand, lol :razz: Nederlandse Kampioenschappen 22 april is weer het 1e toernooi dat ik speel. Er zal überhaupt weinig van Nederlandse top aanwezig zijn denk ik morgen. Niet echt een prestigieus toernooi.

Ok, dat dacht ik al. Ga er voor de krant wel heen. Voor het eerst dat ik er mee in aanmerking kom, neem m'n zaalschoenen denk ik maar mee :wink:
Reply
Scholten! Wrote:Ok, dat dacht ik al. Ga er voor de krant wel heen. Voor het eerst dat ik er mee in aanmerking kom, neem m'n zaalschoenen denk ik maar mee

Voor het maken van foto's hoop ik, Scholten?
Reply
_Tampie Wrote:
Scholten! Wrote:Ok, dat dacht ik al. Ga er voor de krant wel heen. Voor het eerst dat ik er mee in aanmerking kom, neem m'n zaalschoenen denk ik maar mee

Die laat ik maken door iemand anders :wink: ik ga voor de letters. Doen hopelijk een paar krasse knarren mee...
Reply
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:Geno, speel jij morgen toevallig op het GK Dynamic Tennis?

Ok, dat dacht ik al. Ga er voor de krant wel heen. Voor het eerst dat ik er mee in aanmerking kom, neem m'n zaalschoenen denk ik maar mee :wink:

Grappig Smile Kijk maar eens of je het wat voor je is zo af en toe in het jaar, want de Nederlandse top kan wel wat nieuw bloed gebruiken Smile Zal me verbazen als er überhaupt spelers zijn voor de 55- klasse morgen, hehe.

Als je mij in actie wil zien: http://www.youtube.com/watch?v=wdJloRaCeuk

Na 30 seconden wel snel doorspoelen naar 2:15 voordat je verveeld raakt.

Vanaf 2:17 zie je me (in het blauw) 2 leuke punten maken
Vanaf 3:10 zie je me uitsloven aan het net met wat smashes

En het laatste punt (vanaf 4:14) van het filmpje is ook weer voor mij (De makers zullen alle fouten wel hebben weggeknipt Wink )
Reply
Als dit maar geen voorbode is
Reply
Scholten! Wrote:
_Tampie Wrote:

Die laat ik maken door iemand anders :wink: ik ga voor de letters. Doen hopelijk een paar krasse knarren mee...

Dan hoop ik dat je dan scherper bent (in aanmerking komen met, of was het in aanraking komen voor) :wink: .
Reply
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:
Genomico Wrote:
Scholten! Wrote:Geno, speel jij morgen toevallig op het GK Dynamic Tennis?

Ik denk zeker dat het wat voor mij is, maar kun je eigenlijk wel winners slaan vanuit het achterveld?

Het ziet er btw bij vlagen wel een beetje koddig uit.

Grappig Smile Kijk maar eens of je het wat voor je is zo af en toe in het jaar, want de Nederlandse top kan wel wat nieuw bloed gebruiken Smile Zal me verbazen als er überhaupt spelers zijn voor de 55- klasse morgen, hehe.

Als je mij in actie wil zien: http://www.youtube.com/watch?v=wdJloRaCeuk

Na 30 seconden wel snel doorspoelen naar 2:15 voordat je verveeld raakt.

Vanaf 2:17 zie je me (in het blauw) 2 leuke punten maken
Vanaf 3:10 zie je me uitsloven aan het net met wat smashes

En het laatste punt (vanaf 4:14) van het filmpje is ook weer voor mij (De makers zullen alle fouten wel hebben weggeknipt Wink )
Reply
_Tampie Wrote:
Scholten! Wrote:
_Tampie Wrote:

Dan hoop ik dat je dan scherper bent (in aanmerking komen met, of was het in aanraking komen voor) :wink: .

Misschien moet ik morgen dan toch voor de foto's gaan... :8:
Reply
Winners slaan vanuit het achterveld is vrij lastig en bijna onmogelijk tegen een Nadal/Murray-achtige speler (als ik :razz: ). Punten zullen dus opgebouwd moeten worden door naar het net te gaan.

Edit: En als je 2 niet aanvallende spelers hebt, kan het lang, lang en nog langer duren.
Reply
Genomico Wrote:Winners slaan vanuit het achterveld is vrij lastig en bijna onmogelijk tegen een Nadal/Murray-achtige speler (als ik :razz: ). Punten zullen dus opgebouwd moeten worden door naar het net te gaan.

Edit: En als je 2 niet aanvallende spelers hebt, kan het lang, lang en nog langer duren.

Of je lokt spelers naar het net om daarna een passeerbal te slaan, veel gebruikte tactiek door mij :razz:
Reply

Forum Jump: