The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
Chardy racet naar 4-0 en ik naar mijn mandje!
Reply
Ai, chardy breakt in de 2e set en wordt direct terug gebroken...volgende game mist hij een 0-40... :|

En 2 games later mist chardy nog een 15-40...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan mag Monaco het klusje klaren hoop ik.
Reply
Montanes is de belangrijkste man, kom op!
Reply
Nu erop of eronder in de 3e set! Zet hem op, Monaco!
Reply
Monaco door, gelukkig! Smile
Reply
Er is nog niks verloren voor Mindlight. Als het gaat zoals ik het ingevuld heb op de scenario calculator, dan eindigt Mindlight ruim eerste.
Reply
Ongelofelijk wat een dag. Karlovic die legio kansen verneukt, souza die matchpoint(s) verneukt. Gelukkig maakt chardy het nog een beetje goed
Reply
Lekker Chardy! Nu tegen Monaco wel zwaar underdog, maar je weet nooit.
Reply
Monfils toernooiwinst en finale voor Youzhny en Chardy plus een finaleplaats Chela indien Kohl finale haalt. Dat zijn de voorwaarden voor een weekwinst voor mij. Redelijke long shot nog, maar niet ondenkbaar. En het hoeft ook niet, top 10 week is al prima, en een beetje winst in het AK is het allerbelangrijkst.
Reply
BigBossie68 wordt denk ik de weekwinnaar. Hij heeft in ieder geval een erg goede kans!
Reply
Tsja, die pot van Souza kan echt cruciaal worden. Het zou leuk zijn als die MP's ergens online staan, het sloeg echt nergens op. Ik hoop dat hij van zijn "verdiende" geld een tijdlang op vakantie gaat...
Reply
boooyaaah gael!
Reply
Wow, Monfils zit nog in de race na een set vol eigen fouten.
Reply
Ook nog maar eens iemand die een mp mist met een volley. Ach liever nu dan in een week waar het er echt om gaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse van Monfils, had wel een beetje geluk.
Reply
En nu stond Simon te scheeuwen. Smile
Reply
Nu weer.
Reply
YES!! Monfils is door.
Reply
Allez Gael!
Reply
mooi zo de eerste belangrijke overwinning is binnen. Nu Kohlschreiber en Berlocq nog Wink
Reply
Eerste set voor Berdych en voor Youzhny, prima!

En natuurlijk Gael Hakkuh maar dat was NID.
Reply
Mooie stijging is er deze week mogelijk zo, misschien zelfs nog door naar het podium als het helemaal meezit. Maar dat zal net een brug te ver zijn vermoedelijk.

edit; daar is zelfs toernooiwinst van Chardy voor nodig, dat gaat hem niet worden.
Reply
Voor goud in de subleague is de opdracht vrij eenvoudig; ML voorbij komen dus moeten Berrer en Kohl er in SF uit en moet Chela of Chardy finale halen. Chela underdog bij de bookies. Dat zal wel op basis van zijn matige pot van gisteren zijn. Maar even een klein wedje zetten.
Reply
Hopeloos deze week. Volgende keer wat meer de tijd voor nemen, zodat ik bijvoorbeeld Monaco niet oversla.
Wel pech met Simon 1 MP niet benut tegen La Monf, en Karlovic die 7-6 derde set van Youzhny verliest... Maar goed, dat is tennis.
Reply
Nu nog Baghdatis door en mijn verdediging van de nummer-1 positie is geslaagd.
Reply
Prima weekje zo, jammer dat Tampie me voor blijft doordat Souza vergat te winnen van Chela. Maar kleine kans op een medaille nog.
Reply
Berdych en Youzhny Hakkuh

5 finalisten, alleen Berdych niet.
Reply
_Tampie Wrote:Monfils toernooiwinst en finale voor Youzhny en Chardy plus een finaleplaats Chela indien Kohl finale haalt. Dat zijn de voorwaarden voor een weekwinst voor mij. Redelijke long shot nog, maar niet ondenkbaar. En het hoeft ook niet, top 10 week is al prima, en een beetje winst in het AK is het allerbelangrijkst.

Nu dus nog Monfils def. Berdych en Chardy def. Monaco voor de weekwinst. Beide against the odds.
Reply
EB Sports Wrote:Nu nog Baghdatis door en mijn verdediging van de nummer-1 positie is geslaagd.

Lacko pakt de eerste set! Ook CC zonder Lacko, zou wel lekker zijn om die 60 puntjes even te pakken. En het lijkt me voor Youzhny een makkelijkere prooi.
Reply


Forum Jump: