The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2005
Omdat ik het lollig vind om af en toe gewoon een team te bouwen van spelers.
En door middel van het excelform zie ik wel wie er in het toernooi zitten en daar kies ik uit. En kijk dus eigenlijk nooit op et forum of naar uitslagen van snachts wat wel of niet gekozen mag worden.
Puur omdat ik et leuk vind omdat ik et leuk vind om zoiets in mekaar te flanzen. En omdat ik misschien volgend seizoen wat intensiever meega doen. Dit mijn eerste keer is, en ik een beetje zie hoe et moet.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Joost Wrote:
Elikian Wrote:
buurs Wrote:Waarom doe je eigenlijk mee??
Kijk, en dit is wel een botte opmerking.

Nou, ik snap die opmerking eerlijk gezegd wel. Als je niet kijkt wie er nog in het toernooi zitten en er door anderen op moet worden gewezen dat je moet insturen, wat is de lol er dan van? Van mij mag het hoor, ben gewoon benieuwd hoe je het spel dan leuk kan vinden. Dat zal Buurs ook wel bedoelen ...

precies :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pff... 2x afwezig geweest op dinsdagavond en gister gewoon vergeten. :oops: Waar zit ik met m'n gedachte. Ben ook nog eens de hele avond bezig geweest met tennis en 't hopen op een nederlaag van Moya. Die kwam helaas niet. Volgende week ben ik er zeker weer bij!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Moeilijke week. Een hoop gasten tussen de 1000 en 1500 die best ver kunnen komen, maar er ook zo uit kunnen liggen.
Reply
Inderdaad vrij lastig deze week met veel 50/50 wedstrijden. Vooral het laatste kwart blijft bij mij stuivertje wissellen in mijn team. Denk dat er aardig wat subtoppers vrij ver gaan komen.
Reply
Met het wegvallen van Hewitt is het laatste kwart erg lastig geworden ja.
Reply
Net voor m'n training had ik daar Coria, Hrbaty en Mirnyi.
Nu Ferrero, Rusedski, Ancic en Serra :roll:
Reply
Ik was op een gegeven moment het spoor bijster.
Ik had geen flauw idee wat ik moest doen. Deze zijn het geworden, maar er hadden net zo goed 5 anderen in kunnen zitten... :roll:
Ik zie het wel.....

Agassi 1915
Ancic 1115
Berdych 1016
Carlsen 665
Ferrero 1190
Malisse 643
Nalbandian 1650
Pavel 855
Robredo 1290
Roddick 3175
Serra 468
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het schema verdeeld in 8 stukken. De 11 vetgedrukte namen staan in m'n team

Nadal & Gasquet zijn me te duur
---
Malisse
Pavel

---
Roddick
Soderling

---
Nalbandian & Davydenko zijn me te duur
---
Robredo
---
Dent
Agassi

---
Ferrero
---
Rusedski
Ancic
Serra
Reply
Ik denk dat Nadal best ver kan komen. Carlsen leek me een koopje gezien de moeite die Gaudio daar had tegen Sanguinetti. Verder heeft Mirnyi een 2-0 H2H tegen Rusedski en Ancic.

Ik denk dat Berdych ook een goede kans maakt in het Nalby stuk. Maar het pastte allemaal niet, dus het is slechts Serra en Nalbandian geworden Smile Vooral Berdych en Mirnyi niet hebben ga ik spijt van krijgen.
Reply
En van Roddick wel nemen zal iedereen spijt krijgen. Ik wilde hem er nog uitlaten, maar heb dat uiteraard niet gedaan. Geweldig voor de TM dit verlies van Roddick, maar jammer voor de MV, hoewel iig de gehele top 8 Roddick had.
Reply
Agassi
Berdych
Ferrero
Gasquet
Johansson T.
Nalbandian
Robredo
Rusedski
Serra
Soderling

Gelukkig geen Roddick, wel Ferrero die nog bezig was en gelukkig won.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom is Berdych in hemelsnaam zoveel gekozen?

Daar kan ik echt geen enkel argument voor bedenken:
- Prijs > 1000 euro
- Davydenko heeft dit jaar al 2x eenvoudig van Berdych gewonnen.
- Er zijn goedkopere opties voor 7 pnt en een grotere kans op 15 pnt.
- Mocht ie van Davydenko winnen staat ie tegen Nalbandian. Daarna tegen Roddick (voor zover het er gister voor stond). Dus geen enkele kans om ver te komen.

Iemand een goede reden?
Reply
Elikian Wrote:Ik denk dat Nadal best ver kan komen. Carlsen leek me een koopje gezien de moeite die Gaudio daar had tegen Sanguinetti. Verder heeft Mirnyi een 2-0 H2H tegen Rusedski en Ancic.

Ik denk dat Berdych ook een goede kans maakt in het Nalby stuk. Maar het pastte allemaal niet, dus het is slechts Serra en Nalbandian geworden Smile Vooral Berdych en Mirnyi niet hebben ga ik spijt van krijgen.
Het is duidelijk dat ik er geen kijk op heb. Heb ik Berdych en Mirnyi niet eens gekozen, sta ik nog onderaan. Maar ik denk dat dit voor velen de reden was. Hij is behoorlijk in vorm, en ik zie Davy toch vooral nog als een gravelspeler.
Reply
Deze week heb ik er ook geen kijk op. Vond het sowieso al lastig.
Had eerst een team zonder Roddick en Serra, maar met Soderling, Dent, Berdych, Carlssen. Maakt dus niet veel uit. Scheelt me 16p. ok, maar that's it.
Baalde eerst enorm van het verlies van Roddick, maar na het verlies van deze jongens maakt het geen bal meer uit.Zeker ook omdat de top in het klassent ook Roddick had komen de verschillen straks niet door het verlies van Roddick.
Maar ook Mirnyi ben ik al kwijt. Icon_twisted
Ik bak er deze week dus niet veel van dus het wordt maar
hopen dat ik mijn 4e stekkie kan behouden en volgende week meer inzicht te kweken voor een betere score. :razz:
Reply
Ik ben er nu drie kwijt:

* Serra, tien punten voor zo'n prijs kun je niet laten liggen. Hij heeft zijn waarde al bewezen en bovendien had ik zijn tegenstander ook dus er moest er wel eentje verliezen.

* Soderling, ook al is het niet zijn ondergrond, 7 punten voor 775 punten is al aardig en iedere top-100 speler hoort van die Waalse gnomenfamilie te winnen, dus volop kans op 15 punten.

* Berdych, met 1000 euro weliswaar aan de dure kant, maar hij moest tegen Davydenko en die oogt wat uitgeblust dit seizoen. Bovendien is dit een win/win-situatie omdat Davydenko in mijn veilingteam zit.


-HZZ-
Reply
Ik ben nu kwijt:

Johansson T
Op elke andere dag had hij gewoon gewonnen, onbegrijpelijk!

Mirnyi
Verloren 3e set tiebreak. Pech.

Nalbandian
Maak ik geen woorden aan vuil

Roddick
En hier al helemaal niet

Serra
Ingecalculeerd, maar toch nog een 3setter tegen Ancic



Dan rest mij nog:

Hrbaty
moet tegen Ferrero

Ferrero
moet tegen Hrbaty

Robredo
maakt kans tegen Gaudio, eigenlijk zou hij gewoon moeten winnen

Agassi
haalt de finale wel
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Hoop toch dat ze zo gaan spelen, dan kan ik wat beter een team samenstellen.
Werk altijd in mijn voordeel :wink:
Vorige week was 't echt klote, ook deze week ziet het er vrij lastig uit.
Reply
Ik heb deze week een team van 7 man waarvan ik maar 808 euro (voor Mathieu) heb besteed in de onderste helft :eeeek: Tja, Hewitt, Roddick en Nadal zijn onzekere keuzes en 3e ronde kandidaten zijn ook allemaal vrij duur of onzeker.

Mijn verdeling per kwart:
- Federer/Coria
- Dent/Hrbaty/Ginepri/Moya
- Mathieu
- ---


Vraag me nu opeens af waarom ik Coria in hemelsnaam heb :-k
Reply
Federer 6500 IN 7
Ginepri 645 IN 7
Horna 610 IN 10
Malisse 703 IN 1
Monfils 755 IN 7
Roddick 3130 IN 7

Waarom is Roddick onzeker?? Heb ik zeker weer iets gemist hehehe..

Ik heb er 6, en nog 9 euro over geloof ik :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Rochus/Santoro

Horna

Hrbaty/Soderling

Ginepri/Moya

Mathieu/Nalbandian

........

Roddick/Chela

Monfils/Beck
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
harry_bierdop Wrote:Waarom is Roddick onzeker?? Heb ik zeker weer iets gemist hehehe..

Tja, 25 pnt voor dat geld...
Reply
eraf tegen Nadal bedoel je? Nix ervan...

Hij knalt door tot de finale en nix te verdedigen
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mijn topteam deze week:

Tennisser: Prijs in ? Punten
Beck 912 IN 7
Gasquet 1459 IN 7
Ginepri 645 IN 7
Hernych 480 IN 4
Horna 610 IN 10
Hrbaty 1341 IN 7
Malisse 703 IN 1
Mathieu 808 IN 7
Monfils 755 IN 7
Nalbandian 1680 IN 7
Rochus O. 1050 IN 7
Roddick 3130 IN 7
Santoro 498 IN 7

Tja die tactiek van Genomico begrijp ik niet echt, maar dat zal pas achteraf blijken
als Federer alles oprolt en de rest weinig punten pakt.
Dat team van Harry gaat hoge ogen gooien eens kijken of ik voor kan blijven.
Reply
Als jullie dachten dat deze week lastig is, dan kan volgende week nog wel eens leuk worden voor jullie met 4000 te besteden en 25 top 50 spelers a circa 900 het stuk in de lineup.
Reply
harry_bierdop Wrote:eraf tegen Nadal bedoel je? Nix ervan...

Hij knalt door tot de finale en nix te verdedigen
Dat ie de finale haalt, hoop ik ook. Roddick is voor mij altijd een topfavoriet op Amerikaans hardcourt en ik heb hem daarom wederom in mijn team. Maar qua budget zit er nog wel enig risico aan, zijn punten van deze week komen hoe dan ook ipv de 110 die nu zijn 18e resultaat zijn.
Reply
Wat een drama dit zeg. Ben al voor 9395 euro aan spelers kwijt :| ... en het is woensdagmiddag! Gasquet ook al bijna naar huis. Dan heb ik straks alleen Hrbaty in de 3e ronde!
Reply
Elikian Wrote:Wat een drama dit zeg. Ben al voor 9395 euro aan spelers kwijt :| ... en het is woensdagmiddag! Gasquet ook al bijna naar huis. Dan heb ik straks alleen Hrbaty in de 3e ronde!

Met Nederland gaat het beter.. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
soderling is er trouwens ook al uit... :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Elikian Wrote:Wat een drama dit zeg. Ben al voor 9395 euro aan spelers kwijt :| ... en het is woensdagmiddag! Gasquet ook al bijna naar huis. Dan heb ik straks alleen Hrbaty in de 3e ronde!

Met Nederland gaat het beter.. :wink:

Pff, toch nog 2-2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: