The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

"Het grote FC Twente topic"
gras problemen [-X
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:gras problemen [-X

Ik heb geen problemen.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
2 dagen terug nog moeten verlengen en nu hebben ze problemen met 't gras voor ze tegen psv moeten. als ik peter was had ik dit niet gepikt. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:2 dagen terug nog moeten verlengen en nu hebben ze problemen met 't gras voor ze tegen psv moeten. als ik peter was had ik dit niet gepikt. :8:

Tsja volgens mij zijn der voorbeelden van niet werkende stadionverlichting waardoor wedstrijden niet of later moesten beginnen wat de thuisclub op zn minst op een boete (of 3 punten voor de tegenstander) kwam te staan en Twente laten ze hiermee wegkomen. :roll:
Reply
Peter Wrote:
centre court Wrote:2 dagen terug nog moeten verlengen en nu hebben ze problemen met 't gras voor ze tegen psv moeten. als ik peter was had ik dit niet gepikt. :8:

Tsja volgens mij zijn der voorbeelden van niet werkende stadionverlichting waardoor wedstrijden niet of later moesten beginnen wat de thuisclub op zn minst op een boete (of 3 punten voor de tegenstander) kwam te staan en Twente laten ze hiermee wegkomen. :roll:

Seizoen 2000-2001: Heerenveen staat tweede op 4 punten achter PSV en een wedstrijd minder. Heerenveen moet uit tegen PSV, Heerenveen bevindt zich in een flow, PSV net even niet. Veel geblesseerden en geschorsten bij de eindhovenaren. 2 dagen voor de wedstrijd verbiedt de burgermeester van Eindhoven de wedstrijd, vanwege een koopzondag. :-s Wedstrijd wordt een paar weken later ingehaald, geblesserden zijn weer fit en geschorsten zijn niet meer geschorst (o.a. Kezman): PSV wint met 4-1 en PSV is kampioen....

HUP TWENTE!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wil je geen 2e worden Muk?
Reply
Peter Wrote:Wil je geen 2e worden Muk?

Dit jaar wel. Destijds niet.
We krijgen FC Twente nog thuis....
Reply
Destijds is Heerenveen 10e geeindigd. :razz:
In 1999/2000 (als je die eigenlijk bedoeld) op 16 punten 2e.. en dat kwam allemaal door de burgemeester van Eindhoven? Undecided
Reply
Ja, het verschil was 4 punten voor die wedstrijd. Heerenveen was in staat PSV in Eindhoven te verslaan, gezien de vorm van Heerenveen en de blessures en schorsingen aan PSV-kant. Daarna knapte er iets, zoals je wel vaker ziet. Heerenveen pakte toen nog een handvol punten in wedstrijd of 8, terwijl PSV vrolijk punten ging pakken, gesterkt door die overwinning op Heerenveen een paar weken later.

Die wedstrijd had nooit 2 dagen vantevoren verboden mogen worden. Het was al maanden bekend dat die koopzondag en PSV-Heerenveen op dezelfde dag zou zijn. En om nou te zeggen dat die paar Heerenveen-supporters in staat zijn om een koopdag in Eindhoven te verneuken, mwoah, dat lijkt me niet. Ik ben 100% van mening dat de burgermeester die wedstrijd door invloed van PSV heeft laten verbieden. Dus nu niet zo zeiken tegen FC Twente. Ooit krijg je hem weer terug.....

Hup FC Twente!
Reply
Leuk detail is wel dat Munsterman vlak voor het uitstellen van deze wedstrijd nog zo incompetent was om het product van hun sponsor, kunstgrasleverancier Ten Cate, openlijk voor media-aandacht de grond in te boren. En vervolgens ook nog is verbaasd reageren als Ten Cate het sponsorcontract wil ontbinden Undecided
Reply
Mukkus Wrote:Ja, het verschil was 4 punten voor die wedstrijd. Heerenveen was in staat PSV in Eindhoven te verslaan, gezien de vorm van Heerenveen en de blessures en schorsingen aan PSV-kant. Daarna knapte er iets, zoals je wel vaker ziet. Heerenveen pakte toen nog een handvol punten in wedstrijd of 8, terwijl PSV vrolijk punten ging pakken, gesterkt door die overwinning op Heerenveen een paar weken later.

Die wedstrijd had nooit 2 dagen vantevoren verboden mogen worden. Het was al maanden bekend dat die koopzondag en PSV-Heerenveen op dezelfde dag zou zijn. En om nou te zeggen dat die paar Heerenveen-supporters in staat zijn om een koopdag in Eindhoven te verneuken, mwoah, dat lijkt me niet. Ik ben 100% van mening dat de burgermeester die wedstrijd door invloed van PSV heeft laten verbieden. Dus nu niet zo zeiken tegen FC Twente. Ooit krijg je hem weer terug.....

Hup FC Twente!

Lol, dus dat gat van 16 punten kwam echt alleen door de burgemeester. :lol: Een selectie die door zoiets al de weg kwijt raakt had ik jou ogen wel met de druk kunnen omgaan als ze in de titelrace waren gekomen/gebleven? :-k
Overigens kan ik me die situatie niet herinneren (logisch, was toen net 6), maar zal der wel mee te maken hebben gehad dat Heerenveen opeens met erg veel fans wilde komen (wat veel eerder bij vaststelling van het duel natuurlijk niet te verwachten was) enzo waardoor de veiligheid niet meer te garanderen was?

Verder krijgt PSV m nu slechts in mindere mate terug. Vooral Ajax en Heerenveen (en AZ als die zouden verliezen bij NEC) hebben mogelijk last van deze competitievervalsing. De aanklager gaat trouwens maandag naar de zaak kijken omdat iedere club verplicht is een veld te hebben op dagen dat er een wedstrijd gepland staat.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Leuk detail is wel dat Munsterman vlak voor het uitstellen van deze wedstrijd nog zo incompetent was om het product van hun sponsor, kunstgrasleverancier Ten Cate, openlijk voor media-aandacht de grond in te boren. En vervolgens ook nog is verbaasd reageren als Ten Cate het sponsorcontract wil ontbinden Undecided

dat zeg je verkeerd. Munsterman heeft gewoon netjes gezegd dat ze bij Twente niet op kunstgras willen voetballen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Leuk detail is wel dat Munsterman vlak voor het uitstellen van deze wedstrijd nog zo incompetent was om het product van hun sponsor, kunstgrasleverancier Ten Cate, openlijk voor media-aandacht de grond in te boren. En vervolgens ook nog is verbaasd reageren als Ten Cate het sponsorcontract wil ontbinden Undecided

dat zeg je verkeerd. Munsterman heeft gewoon netjes gezegd dat ze bij Twente niet op kunstgras willen voetballen.

Jopie heeft gezegd; 'alles beter dan kunstgras'. Munsterman roept toch ook niet; alle bier is beter te zuipen dan Grolsch?

Ten Cate heeft groot gelijk.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Balthazar Wrote:

Jopie heeft gezegd; 'alles beter dan kunstgras'. Munsterman roept toch ook niet; alle bier is beter te zuipen dan Grolsch?

Dat zeg je verkeerd. Munsterman zegt "je hebt bier en je hebt Grolsch".
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Competitievervalsing is zo'n lulkoek!
pisvlek heeft nog altijd meer rust als die Tukkers, wat een gezever van die calimero's zeg....
Reply
Eeeeeeeeeej Fabian treurige kut jood van me. Alles goed??

PSV zal geen 2e meer worden en het is dus vooral nadelig voor Ajax die ergens nog minimaal 3 punten in moeten lopen. Dag rust scheelt alles na zo'n zware bekerwedstrijd en het moge duidelijk zijn dat dit allemaal in elkaar is gedraaid door die Tukkers. Competitievervalsing ten top! Het zal mij overigens allemaal aan mijn bolle reet roesten... :roll:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Wat nobel dan van PSV dat ze dit allemaal doen omdat "wij" benadeeld zouden worden door dit gevalletje van overmacht. Hulde !!!

Als ze nu echt het beste met ons voor hebben spelen ze een keurige 0-0.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
Balthazar Wrote:

Dat zeg je verkeerd. Munsterman zegt "je hebt bier en je hebt Grolsch".

Daar heeft Munsterman dan wel weer gelijk in Wink
Reply
Geen competitievervalsing of voor- nadeel voor wie dan ook.
Wel moet de uitslag een reglementaire 0-3 zijn, omdat de wedstrijd op de geplande datum geen doorgang kon vinden. Deze verplaatsing schept een precedent voor andere clubs in de toekomst.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Bumme Wrote:Wat nobel dan van PSV dat ze dit allemaal doen omdat "wij" benadeeld zouden worden door dit gevalletje van overmacht. Hulde !!!

Als ze nu echt het beste met ons voor hebben spelen ze een keurige 0-0.

Uiteraard doet PSV dit niet omdat Ajax benadeeld wordt, maar dat snap jezelf ook (hoop ik).

Wat denk je van uitsupporters? Vandaag had ik bv wel gewoon kunnen gaan, maar heb geen kaart omdat ik gister niet kon. Zo zullen er ook veel zijn die vandaag niet kunnen, maar gister wel. Daarnaast wil PSV uiteraard gewoon een goed resultaat halen in Twente (wat sowieso al heel moeilijk is). PSV heeft al jaren zo'n zwaar dubbel programma. Dat is de tol vh succes zullen we maar zeggen. Moet je dus ook niet gaan piepen als je met de 'grote jongens' mee wil doen! Al met al is dit een erg treurige actie en het is al helemaal treurig dat de KNVB dit laat gebeuren.
Reply
PSV - Ajax is vorig jaar ook afgelast op het laatste moment, dit soort dingen gebeuren dus wel vaker. Nu zijn jullie een keer het sjakie, een ander de volgende keer weer.
Reply
Bumme Wrote:PSV - Ajax is vorig jaar ook afgelast op het laatste moment, dit soort dingen gebeuren dus wel vaker. Nu zijn jullie een keer het sjakie, een ander de volgende keer weer.

Zoals ik al zei het zal me verder ook echt jeuken.
Vergelijking is trouwens wel anders. Toen werd de wedstrijd niet door PSV afgelast. Hier ligt het juist wel bij de voetbalclub.
Reply
NOu Ajax verzaakt, Hup Tukkers jullie verdienen het Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Fabian Wrote:Competitievervalsing is zo'n lulkoek!
pisvlek heeft nog altijd meer rust als die Tukkers, wat een gezever van die calimero's zeg....

2 of 3 dagen rust tussen 2 duels scheelt zeker sowieso 33%, best veel! Nachtje extra rust doet wonderen. Maar t meest stotende is nog dat ze donderdag wisten dat t kutweer werd en toch zijn begonnen. Dat is gewoon wanbeleid. Bij bv. NEC lag een veel slechter veld, maar die gaan toch ook niet 2 dagen voor een wedstrijd vervangen? Boete lijkt me zeer op zn plaats.

Dat we sowieso meer rust hebben gehad doet niet terzake. Als je een topclub wilt worden/zijn weet je dat je bijna elk weekend minder rust hebt gehad dan je tegenstander.
Reply
Kargbo: Arnautovic noemde mij nikker

TILBURG - Ibrahim Kargbo zegt dat hij zaterdag is gediscrimineerd door Marko Arnautovic. "Hij maakte me uit voor nikker", aldus de speler van Willem II voor de camera van de NOS na de met 2-0 verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente.

De twee spelers kregen het met elkaar aan de stok nadat Arnautovic in de slotfase het tweede doelpunt voor Twente maakte.

Na afloop wilde Arnautovic Kargbo een hand geven, maar daar was die niet van gediend. Kargbo duwde Arnautovic van zich af, waarna het bijna opnieuw tot een aanvaring kwam. Spelers van beide teams haalden de twee uit elkaar.

“Ik weet niet waarom hij me zo heeft genoemd”, aldus Kargbo. “Twente heeft zelf ook een aantal donkere spelers in het team. Dit is onbeschoft.”
Reply
Bumme Wrote:Kargbo: Arnautovic noemde mij nikker

TILBURG - Ibrahim Kargbo zegt dat hij zaterdag is gediscrimineerd door Marko Arnautovic. "Hij maakte me uit voor nikker", aldus de speler van Willem II voor de camera van de NOS na de met 2-0 verloren thuiswedstrijd tegen FC Twente.

De twee spelers kregen het met elkaar aan de stok nadat Arnautovic in de slotfase het tweede doelpunt voor Twente maakte.

Na afloop wilde Arnautovic Kargbo een hand geven, maar daar was die niet van gediend. Kargbo duwde Arnautovic van zich af, waarna het bijna opnieuw tot een aanvaring kwam. Spelers van beide teams haalden de twee uit elkaar.

“Ik weet niet waarom hij me zo heeft genoemd”, aldus Kargbo. “Twente heeft zelf ook een aantal donkere spelers in het team. Dit is onbeschoft.”

Met de interviews van Studio Sport vroegen ze Kenneth Perez naar een reactie hierop... Undecided
Reply

Arnautovic is ook een naar mannetje, zal mij niks verbazen dat hij dat heeft gezegd. En dat terwijl zijn eigen team voor de helft uit negers bestaat. Bah!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:

Arnautovic is ook een naar mannetje, zal mij niks verbazen dat hij dat heeft gezegd. En dat terwijl zijn eigen team voor de helft uit negers bestaat. Bah!

Oostenrijker he, allemaal rascisten daar.
Reply
Zal een gezellig sfeer geven bij Twente in de kleedkamer. Vind die Arnautovic sowieso maar een over t paard getild mannetje.. die gaat de top nooit halen zo.
Reply
Kargbo is anders ook geen lieverdje........

Quote:Aanval op arbiter kost Kargbo twee duels

Sierra Leone kan voorlopig geen beroep doen op vier internationals, waaronder aanvoerder Mohammed Kallon (AS Monaco) en Willem II'er Ibrahim Kargbo (foto). De betreffende spelers zijn geschorst vanwege het aanvallen van de arbitrage tijdens de met 3-1 verloren wedstrijd tegen Togo.

Kallon kreeg met drie duels de langste schorsing, waardoor het kwalificatietoernooi voor de Afrika Cup voor hem voorbij is. De aanvaller probeerde scheidsrechter Lassina Pare uit Burkina Faso aan te vallen en schopte de vierde official. Kargbo ontving, evenals Kemokai Kallon en doelman Michael Tommy, een straf van twee wedstrijden.
Reply

Forum Jump: