The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
Je moet wat...

Welcome Mitch. Here you can create your team. If you use too much of your budget some players will not be added to your team.
You still have €0 left

Lee (6) Indianapolis
Del Potro Indianapolis
Tursunov (3) Indianapolis
Karlovic (5) Indianapolis
Monfils Indianapolis
Andreev (14) Kitzbuhel
Zabaleta Kitzbuhel
Roitman Kitzbuhel
Horna Kitzbuhel
Almagro (7) Kitzbuhel
Vassallo Arguello Kitzbuhel
Eschauer (16) Kitzbuhel
Lopez Kitzbuhel
Mirnyi Kitzbuhel
Hartfield Kitzbuhel
Gulbis Kitzbuhel
Tipsarevic (8) Umag
Serra Umag
Moya (6) Umag
Reply
Ik vind het maar een lastige week, niet veel bekend en degenen die een redelijke loting hebben, hebben weer punten te verdedigen.
Reply
Hoe zit dat met het budget van Tursunov? Ik heb hem niet genomen omdat hij 120 punten te verdedigen zou hebben, maar zie nu dat het maar 45 is.

Edit: heeft zeker te maken met 19de resultaat, als ik dat er vanaf haal (of bij Youzhny of Djoko bv) dan klopt het. Hmm, moet me er toch maar eens beter in verdiepen.
Reply
Er tellen 13 GS/TMS en 5 niet-GS/TMS resultaten mee voor de ranking.
Die overigen zijn de toernooien 14-18.

Voor Tursunov:

---

14 Mumbai 175 W
15 Los Angeles 120 F
16 Queens Club 100 SF
17 Dnepropetrovsk 90 W
18 Washington 90 SF
--
19 Nottingham 75 SF

---

Nottingham SF is dus het 6e overige toernooi en telt niet mee. Maar nu verliest Tursunov de punten van LA vorig jaar. Dus die 120 gaan er vanaf. Daardoor verandert het

14 Mumbai 175 W
xx Los Angeles 120 F
15 Queens Club 100 SF
16 Dnepropetrovsk 90 W
17 Washington 90 SF
18 Nottingham 75 SF

Dus hij verliest LA, maar krijgt Nottingham terug! Dus hij verliest maar 120-75 = 45 punten.

PS.Het kan zijn dat hij Nottingham niet terugkrijgt, maar Kitzbuhel wat hij nu speelt. Dat dus wannaar hij in Kitz meer dan 75 punten haalt. Dan is Kitz het nieuwe 18e resultaat, en is Nottingham weer 19e.
Reply
Kijk, zo wordt het weer wat duidelijker, thx! :beerbros:

Toch een beetje jammer dat ik dit niet wist, zeker omdat ik mezelf als een redelijk serieuze manager beschouw.. :oops:
Reply
Opvallend hoe weinig vertrouwen iedereen heeft in Blake. Ik heb het zelf ook niet, maar had gedacht dat hij wel een keer of 15 gekozen zou worden. Of doet hij niet mee??
Reply
Hij doet wel mee. Maar hij is toch vrij prijzig en zoals je zegt: gewoon geen vertrouwen in hem.
Reply
Aiii, èn Enschauer èn Ferrero eruit, dat is pijnlijk.
Reply
Ferrero is een drol, tennissen kan-ie nog wel, maar mentaal gezien is het een vaatdoek.
Reply
Eli, 3e ronde in Washington is 4 punten waard ipv de 3 die je nu gegeven hebt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geselecteerde spelers worden gewist de volgende keer dat ik op de submit knop klik, meer mensen met dat probleem?

Edit: opgelost
Reply
Ad Wim Wrote:Eli, 3e ronde in Washington is 4 punten waard ipv de 3 die je nu gegeven hebt...
Ja, ik had er eerst 3 gegeven omdat de atp zelf aangaf dat het er maar 3 waren... knuppels:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/418.asp">http://www.atptennis.com/en/tournaments/profile/418.asp</a><!-- m -->

Dat is normaal mijn bron.

En wat betreft dat wissen van spelers.. dat is gefixed, en ook Gonzalez is nu te kiezen. Moest vanmorgen weg dus was wat haastwerk en had niet genoeg tijd om het te checken allemaal. (wat ik normaal wel doe)
Reply
Wat op die plek staat is wel vaker verouderd. Je kunt beter op bijv. de loting-pdf kijken.
Reply
Heb een overzichtje gemaakt van top zeven, zal het na elke ronde bijwerken:
Score kolommen zijn: punten uitgeschakelden - punten actieven - punten totaal.

Edit: deze scores zijn trouwens t/m de eerste ronde, ik werk het bij als alle tweede ronde partijen zijn gespeeld.
Code:
Mist       0 66 66 ___HewHrb ___Waw HaaRusSte Rod______ ______Djo Dan ______
Arco       4 87 91 ___HewHrb BenWaw ___RusSte RodCle___ FerNal___ Dan ___Anc
Juan Zueco 0 66 66 ___HewHrb ___Waw HaaRusSte Rod___Bag Fer______ ___ ______
Woerdie    5 52 57 Bla___Hrb ___Waw HaaRusSte Rod______ _________ ___ ______
Omyaca     5 59 64 ___Hew___ ___Waw ___RusSte RodCle___ ______Djo ___ Mat___
Overdune   5 73 78 ___HewHrb ___Waw HaaRusSte RodCle___ Fer______ Dan ______
Andre      0 80 80 ___HewHrb ___Waw HaaRusSte RodCle___ Fer______ Dan ___Anc
Reply
=D>

Twee mensen met Djoko, heb zelf ook zitten twijfelen. Hoewel ik geen fan ben toch maar voor Andy gegaan. Djoko nog niets op hc gespeeld en vloog er laatst ook zomaar uit tegen Troicki. Allebei nemen vond ik wat overdreven.
Reply
Mist, leuk dat je de top 7 pakt.
Het ziet er goed uit voor jou. Mocht Djokovic de SF halen dan heb je vast weer een weekoverwinning.
Reply
Eerste zeven was een mooie grens omdat de mensen daar achter weinig kans meer maken en niet op dit forum komen.

Update t/m de 2e ronde (en correctie Benneteau):
Code:
Mist       17 105 122 HewHrb HaaSte Rod___ ___Djo Dan ___
Arco       43  90 133 HewHrb ___Ste Rod___ Nal___ Dan ___
Juan Zueco 24  90 114 HewHrb HaaSte RodBag ______ ___ ___
Woerdie    29  60  89 ___Hrb HaaSte Rod___ ______ ___ ___
Omyaca     29  75 104 Hew___ ___Ste Rod___ ___Djo ___ Mat
Overdune   36  90 126 HewHrb HaaSte Rod___ ______ Dan ___
Andre      38  90 128 HewHrb HaaSte Rod___ ______ Dan ___
Reply
Arco en ik gaan iets weglopen bij Juan Zueco, die niet zo in vorm lijkt. Maar vooral Woerdie beleeft een slechte week.

Update t/m de 3e ronde:
Code:
Mist       47 125 172 Hew Ste RodDjo Dan
Arco       73 100 173 Hew Ste Rod___ Dan
Juan Zueco 69  75 154 Hew Ste Rod___ ___
Woerdie    59  50 109 ___ Ste Rod___ ___
Omyaca     44 100 144 Hew Ste RodDjo ___
Overdune   66 100 166 Hew Ste Rod___ Dan
Andre      68 100 168 Hew Ste Rod___ Dan
Reply
Jammer dat ik niet goed genoeg ben om hierbij te mogen, volgens mij ga ik wel redelijk deze week. Als Djoko van Roddick wint, pak ik de meeste van jullie Sad
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou de aanloop naar de US Open is meestal niet mijn beste seizoen dacht ik, maar met deze week kan ik alleen maar heel blij zijn Smile

Update t/m kwartfinales:
Code:
Mist       122 90 212 Ste Djo
Arco       148 45 193 Ste ___
Juan Zueco 119 45 164 Ste ___
Woerdie     84 45 129 Ste ___
Omyaca      94 90 184 Ste Djo
Overdune   141 45 186 Ste ___
Andre      143 45 188 Ste ___
Reply
En ik heb 1 puntje meer dan jij, dus dan mag ik ook tevreden zijn, denk ik :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de weekwinst is binnen! Hakkuh

Toch nog wel een lekker weekje zo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gefeliciteerd, uiteraard zelf ook zeer tevreden met Djokovic.
Reply
Eli, wordt voor de vorm Horna er nog ingezet voor Lapentti?
Reply
Deze week kunnen jullie weer wat inlopen, mijn team dateert van een paar uur voor de deadline.
Reply
Hmm dat kost me nu al 27 punten, baal er toch wel van onderhand.
Reply
Wat was er gebeurd dan? was je zelf niet op tijd thuis?
Reply
Mist Wrote:Hmm dat kost me nu al 27 punten, baal er toch wel van onderhand.

Je hebt vooral pech met Fish idd. Z'n partij tegen Volandri moest nog beginnen toen jij je team moest maken denk ik, eerlijk gezegd had ik hem dan ook niet genomen, gezien z'n dramatische vorm van de afgelopen tijd. Nu staat hij ineens in de finale.
Reply
Ik had een feestje. Fish stond een set en een break achter tegen Volandri toen ik voor het laatst keek, toen heb ik hem eruit gehaald. 99% kans dat ik hem er weer in had gezet ipv Ancic als ik tegen elven nog ff had gekeken.
Reply
Het is onmogelijk om een team te maken met Federer in.

Hij gaat hem gewoon winnen, en voor dat geld zie ik geen andere combo met 200 punten samen. Want door Federer te nemen moet je aan de onderkant waar de draw veel meer open is teveel keuzes maken, en dat gaat opbreken.
Reply


Forum Jump: