The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB beker 2007-2008
Davydoff: Heb jij er al iets over gehoord?

Gezien de massale belangstelling overweegt Volendam om de halve finale op een andere locatie te spelen. DSB Stadion en de Arena zijn opties, maar ook de wedstrijd omdraaien is een mogelijkheid.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:Lekkere loting ook. Eerst thuis tegen Heerenveen en dan lekker in het eigen Oranje shirt in de Kuip.

Prima loting! Gelukkig geen Twente of NAC uit. Volendam uit moet gewoon kunnen, maar het blijft bekervoetbal.
Maar ik ga de reis naar de Kuip alvast met potlood in mijn agenda zetten!

Voor die laatste wil ik mijn gloryhuntersjaal ook wel uit de kast trekken. De vorige 2 keer was ik er ook bij en 3 zou toch nog steeds scheepsrecht moeten zijn. [-o<
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:Davydoff: Heb jij er al iets over gehoord?

Gezien de massale belangstelling overweegt Volendam om de halve finale op een andere locatie te spelen. DSB Stadion en de Arena zijn opties, maar ook de wedstrijd omdraaien is een mogelijkheid.

Dan zouden het een stel gapers zijn!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Mukkus Wrote:Davydoff: Heb jij er al iets over gehoord?

Gezien de massale belangstelling overweegt Volendam om de halve finale op een andere locatie te spelen. DSB Stadion en de Arena zijn opties, maar ook de wedstrijd omdraaien is een mogelijkheid.

Ik lees het ook net. Het zou een verzoek zijn van Heerenveen, zodat zij meer fans kunnen meenemen. En FC Volendam zou dan meer geld kunnen verdienen.

Als FC Volendam dit doet, dan geven ze de kans op een finaleplaats helemaal uit handen. Maar tot nu toe zijn het alleen maar geruchten.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:Het zou een verzoek zijn van Heerenveen, zodat zij meer fans kunnen meenemen. En FC Volendam zou dan meer geld kunnen verdienen.

En Heerenveen hoeft niet op kunstgras te spelen.... 8-[
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Davydoff, is het de eerste keer dat Volendam in de halve finale staat?
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Davydoff, is het de eerste keer dat Volendam in de halve finale staat?

Volgens mij heeft Volendam halverwege de jaren 80 een bekerfinale verloren. Volgens mij tegen Ajax.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Davydoff, is het de eerste keer dat Volendam in de halve finale staat?

1995
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Ah oke. Nog geen unieke wedstrijd dus voor de Volendammers. Mischien dat d'r nog een unieke bekerwinst komt, maar denk dat de rooien er mee aan de haal gaan.
Reply
Volendam verloor in 1995 van Feyenoord in de finale. Winnende goal Obiku. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie zojuist dat de weg naar de vorige halve finale voor Volendam zelfs langs de Zwart-Witte trots ging, in de kwartfinale werd gewonnen in Almelo.
Niet bewust meegemaakt als jungske van 8. In ons jubileumboek wordt er wel over geschreven zie ik, maar ook ik onthoud nog net niet onze hele historie blijkbaar :wink:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Ik zie zojuist dat de weg naar de vorige halve finale voor Volendam zelfs langs de Zwart-Witte trots ging, in de kwartfinale werd gewonnen in Almelo.
Niet bewust meegemaakt als jungske van 8. In ons jubileumboek wordt er wel over geschreven zie ik, maar ook ik onthoud nog net niet onze hele historie blijkbaar :wink:



Jullie hebben natuurlijk ook zo'n rijke historie dat je ook niet alles kan onthouden :wink:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Balthazar Wrote:Jullie hebben natuurlijk ook zo'n rijke historie dat je ook niet alles kan onthouden :wink:

Ah, leuk dat uitgerekend een fct'er dit zegt! Wij hebben inderdaad een erg rijke historie. Tig keer rijker dan die van jullie.
Kan er bladzijdes over schrijven, en juist de historie is iets waardoor ik een grote afkeer tegen die club van jou heb gekregen.

Groetjes van de 2-voudig landskampioen.

p.s. heb hier nog een prachtige dvd liggen over de roerige jaren '90. Ook dat is historie waar wij ons niet voor schamen.
Reply
:lol:
Nu jij weer Balthazar... Al kan ik niet ontkennen dat ik t wel een geestige opmerking vond
The great old Ludwig von...
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Balthazar Wrote:Jullie hebben natuurlijk ook zo'n rijke historie dat je ook niet alles kan onthouden :wink:

Ah, leuk dat uitgerekend een fct'er dit zegt! Wij hebben inderdaad een erg rijke historie. Tig keer rijker dan die van jullie.
Kan er bladzijdes over schrijven, en juist de historie is iets waardoor ik een grote afkeer tegen die club van jou heb gekregen.

Ach, vertel nog één keer dat verhaal van die jongens op dat veldje Icon_cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Balthazar Wrote:Jullie hebben natuurlijk ook zo'n rijke historie dat je ook niet alles kan onthouden :wink:

Ah, leuk dat uitgerekend een fct'er dit zegt! Wij hebben inderdaad een erg rijke historie. Tig keer rijker dan die van jullie.
Kan er bladzijdes over schrijven, en juist de historie is iets waardoor ik een grote afkeer tegen die club van jou heb gekregen.

Groetjes van de 2-voudig landskampioen.

p.s. heb hier nog een prachtige dvd liggen over de roerige jaren '90. Ook dat is historie waar wij ons niet voor schamen.


Op dit antwoord zat ik eigenlijk te wachten :lol:

HAP!
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Treesong Wrote:Ach, vertel nog één keer dat verhaal van die jongens op dat veldje Icon_cry

Koop De Tweekleur Omhoog maar, verdiend mijn club er ook nog een paar centen aan :razz:

Balthazar Wrote:Op dit antwoord zat ik eigenlijk te wachten :lol:

HAP!

Jaaajaaaa :wink:
Maar vooruit. Dat ik snel hap zogauw mensen onwaarheden over Heracles roepen weet ik al jarenlang :-"

Over het bekervoetbal dan maar weer.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Treesong Wrote:Ach, vertel nog één keer dat verhaal van die jongens op dat veldje Icon_cry

Koop De Tweekleur Omhoog maar, verdiend mijn club er ook nog een paar centen aan :razz:

Balthazar Wrote:Op dit antwoord zat ik eigenlijk te wachten :lol:

HAP!

Jaaajaaaa :wink:
Maar vooruit. Dat ik snel hap zogauw mensen onwaarheden over Heracles roepen weet ik al jarenlang :-"

Over het bekervoetbal dan maar weer.


Heb ik onwaarheden geroepen dan? :eeeek:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Heb ik onwaarheden geroepen dan? :eeeek:

Nee, eigenlijk stond er een feit. Maar ik proefde de sarcastische ondertoon :wink:
Nouja genoeg hier over, over 10 jaar kom ik wel weer in dit topic als we een keer weer een paar rondes overleefd hebben :razz:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Treesong Wrote:Ach, vertel nog één keer dat verhaal van die jongens op dat veldje Icon_cry

Koop De Tweekleur Omhoog maar, verdiend mijn club er ook nog een paar centen aan :razz:

Dat klinkt toch leuker dan de Wachttoren \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Balthazar Wrote:Heb ik onwaarheden geroepen dan? :eeeek:

Nee, eigenlijk stond er een feit. Maar ik proefde de sarcastische ondertoon :wink:
Nouja genoeg hier over, over 10 jaar kom ik wel weer in dit topic als we een keer weer een paar rondes overleefd hebben :razz:



Heracles wat een kloten club...bah bah ik zou nog niet dood onder dat kunstgras willen liggen.
en dan D'r an, wat een idioot, denkt ook iets van zijn clubgeschiedenis te weten. 2 landstitels!! Op het moment dat hij dit leest hebben wij er minstens 4 :lol:


(hij leest dit toch pas over 10 jaar FU )
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Mukkus Wrote:Davydoff: Heb jij er al iets over gehoord?

Gezien de massale belangstelling overweegt Volendam om de halve finale op een andere locatie te spelen. DSB Stadion en de Arena zijn opties, maar ook de wedstrijd omdraaien is een mogelijkheid.


Blijkt onzin te zijn.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Mukkus nog kaartje hebben? Kan je gezellig tussen Dave en mij in zitten :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Mukkus nog kaartje hebben? Kan je gezellig tussen Dave en mij in zitten :wink:

Ja, graag!
Dat lijkt mij een grote eer om tussen de enige 2 leden van de Jeroen Verhoeven-fanclub in te zitten!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zie PM
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Mukkus, mocht je echt interesse hebben in een kaartje laat het me dan weten, want ik ga vandaag bestellen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
zie PM!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Jij ook weer!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Nou Mukkus, dat wordt gezellig tussen Davy en mij in! En niet juichen als Heerenveen scoort (wat overigens niet gaat gebeuren) want dan ben ik bang dat je een pond palingen in je nek krijgt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: