The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
De uitslagen van het tennis waren stukken beter dan het drama voetbal. Hup nico!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Almagro begint met een weggeef-game. Tijd om te gaan pitten.
Reply
Zou dit dan de 1e kleine stille week worden? Medaille wordt het niet maar een paar posities opschuiven zou mooi zijn!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zou kunnen, Tipsa valt vooral leuk uit tot nu toe.
Reply
Break Nico Hakkuh
Reply
Stille heeft voldoende geklaagd aan het begin van de week, dus een stille-week moet er in zitten. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Almagro nu opeens weer in topvorm =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Stille heeft voldoende geklaagd aan het begin van de week, dus een stille-week moet er in zitten. :8:
Hou het maar op een stuk frustratie na al die slechte weken. Als weken als deze met veel te verdienen punten goed gaan dan kan ik nog aardig knallen dit jaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Toch klopt dat wel. Hoe meer Stille klaagt, hoe beter het gaat over het algemeen.
Reply
almagro staat er nu erg ontspannen bij.
hij lacht wat en speelt alles of niets in de games van bellucci.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ongelofelijk hoe Bellucci de halve finale heeft kunnen halen :eeeek:

Zal wel komen doordat Tampie en Ad hem in hun team hebben. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
7-6 5*-4 40-0

nu 40-30

maar met een geweldige forehand de winst Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vamos Ferrer voor straks!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:De uitslagen van het tennis waren stukken beter dan het drama voetbal. Hup nico!

Dat cluppie van jou was idd niet veel Stille....ongeveer het slechtste wat ik dit seizoen in Venlo heb voorbij zien komen :roll:
Dat word dus voor zowel VVV als Excelsior nacompetitie....
Reply
Yep zodra ze woudestein verlaten is het niet om aan te zien. Zal je zien dat ze volgende week stunten tegen psv. Daarnaast heeft onze trainer er een handje van belachelijke wissels door te voeren.

Klasse van delpo. Fish gaat eraan nu!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Yep zodra ze woudestein verlaten is het niet om aan te zien. Zal je zien dat ze volgende week stunten tegen psv. Daarnaast heeft onze trainer er een handje van belachelijke wissels door te voeren.Klasse van delpo. Fish gaat eraan nu!

Jaaa dat viel mij zelfs op.....ik neem aan dat je de wissel van Roorda bedoeld?
Snapte ik helemaal niks van.
Reply
Yep en Zeegelaar wisselen + Almere City niveau spelers als Filleccia en Lagouireh komen erin of blijven staan. Daarnaast Van Steensel in de spits terwijl je Simon hebt gehaald. Onbegrijpelijk! Komende 9 potjes uitspelen en dan knallen in de PO. Ons resterende programma is loodzwaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Maar belangrijker : wie heeft Baak gewonnen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Als ik het trouwens even snel uitreken, pak ik sowieso een medaille deze week en sowieso goud als Nishikori, Anderson en Almagro vanavond winnen. Laat dat maar gebeuren dan.
Prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Yep en Zeegelaar wisselen + Almere City niveau spelers als Filleccia en Lagouireh komen erin of blijven staan. Daarnaast Van Steensel in de spits terwijl je Simon hebt gehaald. Onbegrijpelijk! Komende 9 potjes uitspelen en dan knallen in de PO. Ons resterende programma is loodzwaar

Dat vond ik juist wel mooi. Als je dan toch vervangen gaat worden door van Gastel of een andere overbodige Feyenoorder terwijl je zo'n topseizoen draait zijn het met die bril op wel geinige wissels. Daarbij speelde Roorda vreselijk maar dan ook vreselijk slecht en ging het in de tweede helft na die wissels veel beter lopen.

En ja, Excelsior was bedroevend, maar VVV mag alsnog de handen dichtknijpen met die 3 punten. Als die iedere wedstrijd zo met een 1-0 voorsprong omgaan gaan ze er weinig meer winnen.
Reply
Pastoor blijft waarschijnlijk gewoon. Komende week starten de onderhandelingen. Heb ik uit een zeer betrouwbare bron.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De onderhandelingen tussen Feyenoord en Pastoor?
Reply
Nee tussen Pastoor en Kelder
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Please:
Djoko def Federer
Ferrer def Almagro
Tipsa def Nishi
Potro def Fish
Tipsa def Potro

wel shit dat acapulco finale om 0400 is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kut Ferrer
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Precies, maar als Almagro wint is het eigenlijk alsnog wel prima. In Dubai maakt het me weinig uit, gun Federer wel een revanche, en in DB is het belangrijk dat Fish wint.
Reply
Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:Als ik het trouwens even snel uitreken, pak ik sowieso een medaille deze week en sowieso goud als Nishikori, Anderson en Almagro vanavond winnen. Laat dat maar gebeuren dan.
Prima.

Anderson heeft toch niet gewonnen?
Reply
Ik neem aan dat je Potro bedoelde. Het klopt echter niet. Bij toernooiwinst van Tipsa gaat Stille je voorbij. Clashcityrocker kan je ook nog voorbij (Federer W en Fish F). Brons haal je minimaal. Ik eindig in alle scenario's 1 plek achter Ad.
Reply
Hmm, ik wist uberhaupt niet eens dat Federer gekozen was.
Dus Potro moet gewoon het toernooi winnen, dan ben ik er. Of Djokovic moet vanmiddag winnen, want Tipsa of Nishi zal toch niet het toernooi winnen. Maar Federer en Fish winnen is wel een reëel scenario...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar sowieso natuurlijk een prima week, zeker als Ferrer het vanavond afmaakt. 5-0 voor in H2H, uberhaupt beter, fitter, dus het zou toch moeten lukken, zou je zeggen. Vooral goed serveren, want hij zal Almagro wel een paar keer breaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: