Threads: 3
waf Wrote:Michelos Wrote:als je met ruimtelijk inzicht gaat werken en je het beeld 'draait', betekent het dat die bal nog een klein stukje naar achteren moet. die bal is gewoon de doellijn gepasseerd. het is mij op basis van deze foto duidelijk dat die bal in dusverre over de lijn is, dat het een terecht doelpunt is.
verder moet je niet komen met drogredenen zoals jij stelt. gewoon je ruimtelijk inzicht gebruiken. dan kom je tot de conclusie dat de bal in zijn geheel de doellijn is gepasseerd.
mac, hier kun je helemaal niets tegenin brengen. ik denk dat de kans iets kleiner is dat deze foto getruct is dan die computeranimatie van je ajakkesvriendjes van talpa.
sektioui maakt die goal. weg met die punten voor arveladze! :wink:
sektiou schopte de bal terug, toen deze dus al over de doellijn was, dus ik hou mijn punten :8:
Beste Onderschrift 2006-'07
Threads: 93
Lijkt mij overduidelijk buitenspel van Sektioui.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 6
nogmaals, ajacieden gebruiken de discutabelheid (is dat een woord?) van het 1e AZ doelpunt om de nederlaag te verklaren. Daar gaat het mi niet om, ajax heeft verloren omdat het geen goede voorhoede heeft. Als deze bal niet was geteld dan hadden ze nog verloren. Zelfde geldt voor praag uit, met een fatsoenlijke spits hadden ze gewonnen.
Threads: 103
Quatro Wrote:nogmaals, ajacieden gebruiken de discutabelheid (is dat een woord?) van het 1e AZ doelpunt om de nederlaag te verklaren. Daar gaat het mi niet om, ajax heeft verloren omdat het geen goede voorhoede heeft. Als deze bal niet was geteld dan hadden ze nog verloren. Zelfde geldt voor praag uit, met een fatsoenlijke spits hadden ze gewonnen.
Helemaal mee eens, al weet je nooit of ze dan ook hadden verloren (maar de kans was wel groot idd). Ik zeg al vanaf het begin dat het met deze voorhoedespelers helemaal niets wordt. Ik hoop echt dat ze in de winter iig een van de 2 huidige spitsen verkopen en een keer een goede spits terugkopen, die zich al wel bewezen heeft bij een andere club. Tevens is een linksbuiten gewenst, want Babel stelt elke week weer teleur en de keren dat hij de achterlijn haalt en de bal goed voorzet zijn op 1 vinger te tellen. Met de rest valt Europees voetbal wel te halen :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 4
Ik zeg 442 ipv 433 en je bent 95% van de problemen kwijt
Threads: 3
Over 442 beginnen bij Ajax is vloeken in de kerk, aldus scout Gerrie Muhren.
Maar het ÃÂs natuurlijk wel zo
Beste Onderschrift 2006-'07
Ekslem Wrote:Duidelijk geen goal en een belachelijke vrije trap waaruit de eerste valt. Overwinning lijkt me echter wel verdiend voor AZ.
Gewelidg trouwens dat Ajax publiek hoe ze van Gaal en vooral Arveladze toezongen =D>
Threads: 18
Voor het eerst dat het ajaks publiek zich eens van een goede kant liet zien... zeker na de verdiende nederlaag.
Bangkok resident.
Ricochan Wrote:Voor het eerst dat het ajaks publiek zich eens van een goede kant liet zien... zeker na de verdiende nederlaag.
Zeker niet voor het eerst want Kluivert, Bergkamp, Zlatan, Adriaanse, vd Meyde (en dat is slechts van de laatste paar jaar) kregen allemaal een warm welkom maar deel je mening dat Ajax tegen sommige oud spelers (Seedorf, de Boer) wel heel kil doet.
Actie van Feyenoord voor Bosvelt was natuurlijk helemaal top!
Threads: 325
als ik de foto zo zie denk ik ook dat ie de lijn gepasseerd is hoor maar aangezien die foto niet helemaal op lijn is kun je dat gewoon nooit zeker weten je kan wel gaan zitten draaien met en in je hoofd maar je komt er toch nooit uit.
trouwens zo'n foto is makkelijk te photoshoppen dan zo'n animatietje van talpa hoor.
@quatro: we (of iig ik) gebruiken dat doelpunt helemaal niet om de nederlaag te verklaren want iedereen zegt gewoon dat az de tweede helft gewoon dik beter was. Feit is alleen wel dat die 1-1 een keerpunt was in de wedstrijd en dat de 2-1 waarschijnlijk niet eens gevallen was zonder die 1-1 (dus die 3-2 van aukinho slaat ook nergens op)
Threads: 114
Michelos Wrote:![[Image: AZ-Ajax.jpg]](http://www.azfanpage.nl/downloads/fotos/ed/2005_2006/startpagina/AZ-Ajax.jpg)
Gelukkig heeft die grensrechter ook een half uur naar deze foto kunnen kijken. Die man moet een beslissing maken binnen een fractie van een seconde. Ik kan wel achter de beslissing staan, ook al is die bal voor maar misschien 90% over de lijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
az heeft gewoon verdiend gewonnen punt uit.
Bangkok resident.
Threads: 114
Beaam. Als je er zelf 4 scoort en je krijgt er maar 2 tegen, heb je verdiend gewonnen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 312
Ricochan Wrote:az heeft gewoon verdiend gewonnen punt uit. Maar daar is de mening van Ricochan niet op gestoelt. Als een team Ajax verslaat is het in zijn ogen altijd verdient...
The great old Ludwig von...
gittermaster Wrote:Ricochan Wrote:az heeft gewoon verdiend gewonnen punt uit. Maar daar is de mening van Ricochan niet op gestoelt. Als een team Ajax verslaat is het in zijn ogen altijd verdient...
nee in dit geval is het gewoon zo, en als ajaks onverdiend verliest zeg ik het ook...dat ik altijd hoop dat ze verliezen is weer heel iets anders.
Threads: 84
Winnen is altijd verdiend... hoe je het ook went of keerd
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
waar blijft onze neerlandicus om alle taalfouten te verbeteren
:wink:
Bangkok resident.
Threads: 312
Ricochan Wrote:gittermaster Wrote:Ricochan Wrote:az heeft gewoon verdiend gewonnen punt uit. Maar daar is de mening van Ricochan niet op gestoelt. Als een team Ajax verslaat is het in zijn ogen altijd verdient...
nee in dit geval is het gewoon zo, en als ajaks onverdiend verliest zeg ik het ook...dat ik altijd hoop dat ze verliezen is weer heel iets anders.
oke oke oke, ik denk dat ik nog wat chagerijnig ben vanwege de deceptie zondag
The great old Ludwig von...
Threads: 76
Bumme Wrote:Ricochan Wrote:Voor het eerst dat het ajaks publiek zich eens van een goede kant liet zien... zeker na de verdiende nederlaag.
Zeker niet voor het eerst want Kluivert, Bergkamp, Zlatan, Adriaanse, vd Meyde (en dat is slechts van de laatste paar jaar) kregen allemaal een warm welkom maar deel je mening dat Ajax tegen sommige oud spelers (Seedorf, de Boer) wel heel kil doet.
Actie van Feyenoord voor Bosvelt was natuurlijk helemaal top!
Maar diegene die jij noemt kregen vooral een warm WELKOM, logisch! Maar zelden heb ik het zo gezien NA een wedstrijd. Absoluut super actie van de ajax supporters (Dat ik ut me strot uit krijg zeg :eeeek: ). Na zo'n belangrijk verloren pot shota zo toezingen! Super!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Threads: 131
Ricochan Wrote:waar blijft onze neerlandicus om alle taalfouten te verbeteren
:wink:
Gelukkig plakte Treesong deze fouten er met opzet in, he waf? :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Foto met doellijn.
Threads: 131
Het lijkt me toch dat die bal er gewoon in zit. :|
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 84
Bumme Wrote:![[Image: normal_IMG_6906.JPG]](http://www.azfanpage.nl/fotoalbum/albums/2005-2006-AZ-Ajax/normal_IMG_6906.JPG)
Ministry of Silly Walks opent deuren in Alkmaar
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Gerben Zonderland Wrote:Het lijkt me toch dat die bal er gewoon in zit. :|
Mij ook.
Threads: 325
Threads: 11
En dan zit hij niet precies op 1 lijn
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Threads: 12
Hij is over de lijn LEM, met je grote waffel in de rust =P~ :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Threads: 0
Gerben Zonderland Wrote:Het lijkt me toch dat die bal er gewoon in zit. :|
Inderdaad, voor zover weer de waarde van zo'n suf computerhulpmiddel dat Talpa gebruikte........
Threads: 2
Ook ik moet het na beraad toegeven: hij zat. Maar het blijft een gestolen overwinning!
|