The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ALVES NAAR AZ...
#61
Friesche humor....

[Image: alvesnaardhzoa7.png]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#62
'Middlesbrough lachende derde in zaak Alves'
16/01/2008 08:52

Hoewel woensdagavond de spoedarbitragezaak dient die AZ tegen SC Heerenveen heeft aangespannen, heeft Afonso Alves zelf doodleuk een akkoord bereikt met Middlesbrough.

In de Engelse pers doken foto's op van Alves in het Riverside Stadium en het Algemeen Dagblad meldt dat de spits voor 4,5 jaar gaat tekenen bij Middlesbrough. De Engelse club zou hem dinsdag al hebben willen presenteren, maar wacht nu eerst af wat de uitkomst is van de arbitragezaak in Nederland.

In Zeist moet woensdag duidelijk worden of Alves officieel nog onder contract staat bij Heerenveen of dat de eigendomsrechten bij AZ liggen. De Alkmaarders beschikken over getekende contracten met de Braziliaan, maar de overgangsformulieren ontbreken nog omdat Heerenveen die niet wenst af te geven.

De Friese club rept van een opschortende voorwaarde en claimt dat Alves helemaal niet naar AZ wil. De aanwezigheid van de 26-jarige Braziliaan in Middlesbrough wijst eveneens in die richting. De mogelijkheid bestaat dan ook dat als AZ in gelijk wordt gesteld, Alves direct wordt doorverkocht aan Middlesbrough.
Reply
#63
Vanavond 19:30 de hoorzitting rondom Alves. Het kan zijn dat de arbitrage-commissie meteen uitspraak doet, maar gezien de complexiteit kan dit ook weleens een paar dagen duren. Helemaal nu er (weer) iemand om de hoek komt kijken;

Quote:Ex-zaakwaarnemer Alves claimt rechten

Wederom een nieuw hoofdstukje in de inmiddels onnavolgbare soap rondom Afonso Alves. Volgens advocaat Keje Molenaar zijn zowel Heerenveen als AZ helemaal verkeerd bezig. De oud-international beweert dat beide clubs zaken doen met de verkeerde personen, zo vertelt hij in de Leeuwarder Courant.

“Mijn cliënt is de enige die Alves mag vertegenwoordigen,” aldus Molenaar in het regionale nieuwsblad. Die cliënt, Paulo César Almeida -de voormalig zaakwaarnemer van de Braziliaanse aanvaller- zou dan ook recht hebben op vijf procent van de winst wanneer Alves over wordt gedaan aan een andere club.

“Al zou Alves willen, hij kán Heerenveen die 5 procent niet aanbieden.” Het recht op vijf procent van de transfersom zou volgens Molenaar in een schriftelijke overeenkomst al toegezegd zijn aan Almeida, ondanks dat hij niet langer de zaken van de speler behartigt.

“Daarvoor is keurig een acte opgesteld, op het Braziliaanse consulaat. Heerenveen weet daarvan. Alves kan geen afstand doen van iets waar hij geen recht meer op heeft. Alves heeft een exclusieve bemiddelingsovereenkomst gesloten met mijn cliënt. Almeida is de enige persoon die Alves mag vertegenwoordigen.”

Vanavond zal de spoedarbitragezaak dienen in Zeist, waar de rechter uitspraak zal doen in de ‘zaak-Alves’. Overigens schijnt de speler zelf volgens Britse media inmiddels al helemaal rond te zijn met Middlesbrough.

Ze noemen het hier een 'soap', het begint voor mij langzamerhand op een 'klucht' te lijken.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#64
Mukkus Wrote:Ze noemen het hier een 'soap', het begint voor mij langzamerhand op een 'klucht' te lijken.

Dan moet er op een gegeven moment natuurlijk ook een blote mevrouw uit een kast komen \Big Grin/
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#65
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Ze noemen het hier een 'soap', het begint voor mij langzamerhand op een 'klucht' te lijken.

Dan moet er op een gegeven moment natuurlijk ook een blote mevrouw uit een kast komen \Big Grin/

fijn, over drie minuten staat hier een naaktfoto van joke bruis.
Reply
#66
waf Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Ze noemen het hier een 'soap', het begint voor mij langzamerhand op een 'klucht' te lijken.

Dan moet er op een gegeven moment natuurlijk ook een blote mevrouw uit een kast komen \Big Grin/

fijn, over drie minuten staat hier een naaktfoto van joke bruis.

Hopsa!

[Image: sloth%20tub%20.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
[Image: joke_bruys01.jpg]
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#68
Wonderbaarlijk hoe snel dat allemaal gaat.
Nu een olifant met een stijve lul... Wie vindt de eerste foto?
The great old Ludwig von...
Reply
#69
[Image: 839929078_1d5be45308_m.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#70
dat kan beter....
The great old Ludwig von...
Reply
#71
Een olifant met een stijve vroeg Gitter, niet om een foto van Davydoff in de sauna !
Reply
#72
Jah! Een olifant met een stijve slurf!

[Image: olifant.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#73
Stelletje amateurs in Alkmaar....

Quote:Handtekening advocaat Alves ontbreekt
ZEIST - Afonso Alves heeft op 23 december een contract bij AZ getekend. Dat bevestigde zowel AZ als SC Heerenveen woensdag tijdens de spoedarbitragezaak van de Braziliaanse spits. Op dat contract ontbreekt echter de handtekening van de heer Ribeiro, de advocaat van Alves.

Omdat Ribeiro het contract niet heeft gesigneerd, is de overeenkomst volgens Heerenveen niet rechtsgeldig. AZ bevestigde dat het contract alleen door Alves zelf is ondertekend.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#74
'Alves heeft de schijn tegen met contract bij AZ'
16/01/2008 23:16

De arbitragecommissie van de KNVB komt op 23 januari met een uitspraak maar liet in zijn voorlopige oordeel wel doorschemeren dat AZ lijkt te beschikken over een geldig contract met Afonso Alves en SC Heerenveen over de transfer van de Braziliaanse spits van Friesland naar Noord-Holland.

'Alves heeft een contract ondertekend bij AZ', verduidelijkte voorzitter Vermeulen van de arbitragecommissie. 'Dat is een factor die meeweegt. Werkgever Heerenveen wordt echter geconfronteerd met een werknemer die niet wil worden overgeschreven. Zij hebben nog een arbeidsovereenkomst.'

Welke kant de slepende transfersoap nu opgaat, is onduidelijk. Alves' advocaat De Vos repte bovendien van een conceptcontract dat Alves zou hebben getekend met de Alkmaarders. 'Met dat document zou de speler die nauwelijks Engels spreekt en alleen lagere school heeft gevolgd overleggen met zijn zaakwaarnemer. En dat gesprek leverde de conclusie op dat ze het maar niet moesten doen', legde De Vos uit.


Als dat zo is, lijkt me dat AZ geen poot heeft om op te staan. Kan meerdere redenen verzinnen waarom het contract dan nietig resp. vernietigbaar is. Ik zet m'n geld nu definitief (althans: voorlopig :wink: ) op Boro.
Reply
#75
Het is een ingewikkelde kwestie. Alves heeft nu 2 (misschien 3) getekende contracten. Maar er is nog steeds geen transferovereenkomst tussen Heerenveen en AZ, omdat Alves niet heeft voldaan aan die clausule in die overeenkomst. De transfer is dus niet 100% rond. De arbritragecommissie kan zeggen: "Jullie hadden eind december alle drie de intentie om dit rond te maken, dat er nu wat dingetjes ontbreken, is jammer, maar Heerenveen moet de overschrijvingspapieren tekenen."

Ze kunnen ook zeggen: "De transfer is niet rond, dus kan de arbeidsovereenkomst die Alves heeft getekend bij AZ niet in werking gesteld worden, dus Alves wordt niet getransfereerd naar AZ."

Het kan m.i. nog alle kanten op. Ik denk persoonlijk dat er simpelweg geen volledige transferovereenkomst is, en dat Alves nog 'gewoon' onder contract staat bij Heerenveen.
Maakt ook niet zoveel uit. 18 miljoen van AZ of 18 miljoen van Middlesbrough. Beide keren is het 18 miljoen. En hij staat a.s. niet in dat surrogaat-Arsenalshirt te voetballen in Heerenveen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Mukkus Wrote:Het is een ingewikkelde kwestie. Alves heeft nu 2 (misschien 3) getekende contracten. Maar er is nog steeds geen transferovereenkomst tussen Heerenveen en AZ, omdat Alves niet heeft voldaan aan die clausule in die overeenkomst. De transfer is dus niet 100% rond. De arbritragecommissie kan zeggen: "Jullie hadden eind december alle drie de intentie om dit rond te maken, dat er nu wat dingetjes ontbreken, is jammer, maar Heerenveen moet de overschrijvingspapieren tekenen."

Ze kunnen ook zeggen: "De transfer is niet rond, dus kan de arbeidsovereenkomst die Alves heeft getekend bij AZ niet in werking gesteld worden, dus Alves wordt niet getransfereerd naar AZ."

Het kan m.i. nog alle kanten op. Ik denk persoonlijk dat er simpelweg geen volledige transferovereenkomst is, en dat Alves nog 'gewoon' onder contract staat bij Heerenveen.
Maakt ook niet zoveel uit. 18 miljoen van AZ of 18 miljoen van Middlesbrough. Beide keren is het 18 miljoen. En hij staat a.s. niet in dat surrogaat-Arsenalshirt te voetballen in Heerenveen.

als er idd een opschortende of ontbindende voorwaarde in de overeenkomst tussen heereven en az staat en een beroep gedaan kan worden op die voorwaarde, is er geen overeenkomst. niet een 'geen volledige overeenkomst' maar uberhaupt geen overeenkomst. de handtekening van alves bij az heeft me dunkt in dat geval geen enkele waarde, omdat de clubs er niet uit zijn.

omdat het niet klip en klaar lijkt te liggen denk ik toch dat er iets mis is met die voorwaardie die heerenveen zegt te zijn overgekomen.
Reply
#77
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Het is een ingewikkelde kwestie. Alves heeft nu 2 (misschien 3) getekende contracten. Maar er is nog steeds geen transferovereenkomst tussen Heerenveen en AZ, omdat Alves niet heeft voldaan aan die clausule in die overeenkomst. De transfer is dus niet 100% rond. De arbritragecommissie kan zeggen: "Jullie hadden eind december alle drie de intentie om dit rond te maken, dat er nu wat dingetjes ontbreken, is jammer, maar Heerenveen moet de overschrijvingspapieren tekenen."

Ze kunnen ook zeggen: "De transfer is niet rond, dus kan de arbeidsovereenkomst die Alves heeft getekend bij AZ niet in werking gesteld worden, dus Alves wordt niet getransfereerd naar AZ."

Het kan m.i. nog alle kanten op. Ik denk persoonlijk dat er simpelweg geen volledige transferovereenkomst is, en dat Alves nog 'gewoon' onder contract staat bij Heerenveen.
Maakt ook niet zoveel uit. 18 miljoen van AZ of 18 miljoen van Middlesbrough. Beide keren is het 18 miljoen. En hij staat a.s. niet in dat surrogaat-Arsenalshirt te voetballen in Heerenveen.

als er idd een opschortende of ontbindende voorwaarde in de overeenkomst tussen heereven en az staat en een beroep gedaan kan worden op die voorwaarde, is er geen overeenkomst. niet een 'geen volledige overeenkomst' maar uberhaupt geen overeenkomst. de handtekening van alves bij az heeft me dunkt in dat geval geen enkele waarde, omdat de clubs er niet uit zijn.

omdat het niet klip en klaar lijkt te liggen denk ik toch dat er iets mis is met die voorwaardie die heerenveen zegt te zijn overgekomen.

'Geen volledige overeenkomst' is automatisch 'geen overeenkomst'.

Ze zullen naar het belang kijken van die opschortende voorwaarde, het is duidelijk dat Alves heeft verzaakt (heeft geen schriftelijke bewijs gestuurd van opzegging van zijn arbeidsrelatie met Heerenveen). Aangezien de intentie was om tot een transfer te komen van 3 partijen (eind december, dat lijkt me duidelijk), kan Alves 'verplicht' worden dit alsnog te doen....maar dat lijkt mij enerzijds sterk. De clubs zijn er wel uit, Heerenveen en AZ wachten allebei op Alves, totdat hij zijn ontslagbriefje bij Heerenveen inlevert. Dat is (nog) niet gebeurd en had voor 5 januari moeten plaatsvinden. Imo is door het verstrijken van die deadline een transfer niet tot stand gekomen en vervallen alle eerdere gemaakte afspraken.

Het schijnt trouwens dat AZ bewijs heeft in de vorm van een SMS waarin vanuit Heerenveen-kant wordt beweerd dat 'de zaak rond is'. AZ wil nu ook weten in hoeverre SMS-verkeer geldig is als bewijs. Wel triest overigens dat je een deal sluit van 18 miljoen euro, met allerlei vage zaakwaarnemers en dan als AZ-zijde een beetje gaat lopen SMS'en....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#78
Mukkus Wrote:Het schijnt trouwens dat AZ bewijs heeft in de vorm van een SMS waarin vanuit Heerenveen-kant wordt beweerd dat 'de zaak rond is'. AZ wil nu ook weten in hoeverre SMS-verkeer geldig is als bewijs. Wel triest overigens dat je een deal sluit van 18 miljoen euro, met allerlei vage zaakwaarnemers en dan als AZ-zijde een beetje gaat lopen SMS'en....

als dat smsje idd van die hoekstra is heeft heerenveen wel een probleem, hoewel het drie partijen zijn die akkoord moeten gaan. het probleem voor az is dat zij en heerenveen wel akkoord kunnen zijn, maar dat ook alves hiermee akkoord moet zijn. dit lijkt mij een vereiste. als alves nu zegt dat hij die 250.000 niet voor zijn rekening wil nemen is er denk ik geen overeenkomst

Quote:Het sms-verkeer spitste zich toe op de betalingswijze van het percentage dat Afonso Alves zou krijgen bij de transfer. Van dat bedrag van in totaal 675.000 euro zou Heerenveen 325.000 euro voor zijn rekening nemen, AZ 100.000 euro en Alves zelf 250.000 euro. Dat bedrag zou de Braziliaan dus laten vallen.

AZ’s advocaat mr Vilé las sms’jes van Heerenveen-zijde voor met teksten als: ‘Toon, je info van 19.30 uur dd 4 januari is correct weergegeven. SCH 325.000, AA: 250.000, AZ: 100.000. Groet Henk Hoekstra’.

En als uitsmijter om 23.26 uur een sms van Henk Hoekstra: ‘Blij dat alles akkoord is’.

nu heeft az gezegd dat dat het probleem niet kan zijn omdat zij anders die 250.000 voor hun rekening nemen. voor herenveen kan dat een reden zijn om de kwestie in der minne te schikken, alves kan hier niet over piepen, want aan zijn wens wordt voldaan. tenzij hij opeens meer gaat eisen, maar dan heeft hij echt een probleem denk ik. en borough gaat heir vast zijn handen niet aan branden.

als je het mij vraagt gaat alves idd naar az.
Reply
#79
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Het schijnt trouwens dat AZ bewijs heeft in de vorm van een SMS waarin vanuit Heerenveen-kant wordt beweerd dat 'de zaak rond is'. AZ wil nu ook weten in hoeverre SMS-verkeer geldig is als bewijs. Wel triest overigens dat je een deal sluit van 18 miljoen euro, met allerlei vage zaakwaarnemers en dan als AZ-zijde een beetje gaat lopen SMS'en....

als dat smsje idd van die hoekstra is heeft heerenveen wel een probleem, hoewel het drie partijen zijn die akkoord moeten gaan. het probleem voor az is dat zij en heerenveen wel akkoord kunnen zijn, maar dat ook alves hiermee akkoord moet zijn. dit lijkt mij een vereiste. als alves nu zegt dat hij die 250.000 niet voor zijn rekening wil nemen is er denk ik geen overeenkomst

Quote:Het sms-verkeer spitste zich toe op de betalingswijze van het percentage dat Afonso Alves zou krijgen bij de transfer. Van dat bedrag van in totaal 675.000 euro zou Heerenveen 325.000 euro voor zijn rekening nemen, AZ 100.000 euro en Alves zelf 250.000 euro. Dat bedrag zou de Braziliaan dus laten vallen.

AZ’s advocaat mr Vilé las sms’jes van Heerenveen-zijde voor met teksten als: ‘Toon, je info van 19.30 uur dd 4 januari is correct weergegeven. SCH 325.000, AA: 250.000, AZ: 100.000. Groet Henk Hoekstra’.

En als uitsmijter om 23.26 uur een sms van Henk Hoekstra: ‘Blij dat alles akkoord is’.

nu heeft az gezegd dat dat het probleem niet kan zijn omdat zij anders die 250.000 voor hun rekening nemen. voor herenveen kan dat een reden zijn om de kwestie in der minne te schikken, alves kan hier niet over piepen, want aan zijn wens wordt voldaan. tenzij hij opeens meer gaat eisen, maar dan heeft hij echt een probleem denk ik. en borough gaat heir vast zijn handen niet aan branden.

als je het mij vraagt gaat alves idd naar az.

Hoekstra bevestigt de informatie van 4 januari, da's een dag voor de deadline van de transferovereenkomst. De woorden 'blij dat alles akkoord is' kan ook duiden op 'blij dat we dat we er nu financieel uit zijn met alle partijen over die 5%' (dat bleek een zeer hekel punt te zijn) en hoeft dus niet te betekenen dat ook alles administratief rond is. Het feit blijft dat er op 5 januari geen transferovereenkomst was, omdat er op die dag niet aan alle voorwaarden en alle clausules is voldaan. Wel door Heerenveen, ook door AZ, maar niet door Alves. In dat oogpunt is het vreemd dat AZ een arbitragezaak aanspant tegen Heerenveen en niet tegen Alves.

De grote verliezer zou weleens AZ kunnnen worden:
1) Geen Alves, wel 18 miljoen en een aardig gezichtsverlies.
2) Wel Alves, 18 miljoen armer. Maar wel een gedemotiveerde Alves, omdat eigenlijk niet naar AZ wil. Kans bestaat dat ie in de zomer weer gaat piepen. Zoals ik als zei, voor Heerenveen maakt het niet uit. AZ of Middlesbrough betalen beide 18 miljoen euro.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#80
Quote:'Alves moet naar AZ'

ZEIST - Het wapengekletter was in Alkmaar en Heerenveen te horen. Tijdens de door AZ aangespannen arbitragezaak rond Afonso Alves vielen over en weer harde verwijten. Uiteindelijk kwam de commissie tot een voorlopig oordeel. ,,Wij vinden eigenlijk dat hij naar AZ moet. Maar AZ vordert overschrijving en dat is lastig." Het vonnis volgt over een week.

De Alkmaarders, die over allerlei getekende transferovereenkomsten zeggen te beschikken, betichtten de Friezen er bij monde van Eric Vilé van onder één hoedje te spelen met Middlesbrough en de deal bewust te traineren. Op zijn beurt vond de raadsman van SC Heerenveen, Johan Stoker, het pleidooi van Vilé een stuk vol 'halve waarheden en hele verdachtmakingen'.

,,Voorlopig vinden wij dat Alves een geldig contract heeft getekend bij AZ" , aldus voorzitter Vermeulen van de arbitragecommissie. ,,Maar één ding staat vast. Hij heeft geen ontslag genomen en staat ook nog bij Heerenveen onder contract. Het lijkt erop dat hij twee contracten heeft."

Vooral dat laatste stuk. Alves heeft een contract getekend bij AZ, met de intentie om op een later tijdstip schriftelijk ontslag te nemen bij Heerenveen (anders onderteken je geen contract bij AZ). En dat is nou juist die ontbindende factor. Ik denk dat de arbitragecommissie met dit standpunt komt en dat Alves naar AZ gaat.

Oftewel, AZ heeft op de zaken vooruit gelopen dooe Alves al een contract te laten ondertekenen voordat de transfer helemaal rond was. Dat is niet slim. "Heb jij al ontslag genomen bij Heerenveen? Nee? Doe dat eerst maar, dan gaan we het contract ondertekenen....."

Ik lees overigens nergens terug, dat AZ sinds eind oktober(!) al een voorcontract met Alves schijnt te hebben......en dan maar roepen dat Heerenveen niet netjes zaken doet. :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#81
Mukkus Wrote:Op dat contract ontbreekt echter de handtekening van de heer Ribeiro, de advocaat van Alves.Omdat Ribeiro het contract niet heeft gesigneerd, is de overeenkomst volgens Heerenveen niet rechtsgeldig.

Een soap rond wel of niet getekende contracten... waar doet me dat toch aan denken?

[Image: demesmaeker.gif]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#82
Alves mag naar derde club ondanks dubbel contract
17/01/2008 17:58

Middlesbrough lijkt nog altijd Afonso Alves binnenkort op te kunnen stellen. Zelfs als de arbitragecommissie van de KNVB op 23 januari oordeelt dat de Braziliaanse spits zowel een contract heeft bij SC Heerenveen als bij AZ, maken de Engelsen nog steeds kans.

De reglementen van de FIFA schrijven voor dat spelers binnen één seizoen voor maximaal twee clubs mogen uitkomen. Dat kan in de praktijk betekenen dat Boro de lachende derde kan zijn zolang Alves, die niet meer naar Alkmaar wil, niet voor AZ uitkomt.

Alves heeft volgens het voorlopige oordeel van de arbitragecommissie een geldig contract met AZ, dat hem voor achttien miljoen dacht te hebben overgenomen van Heerenveen. Volgens de Friezen en Alves is de transfer nooit afgerond omdat er niet aan alle voorwaarden zou zijn voldaan.
Reply
#83
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:Op dat contract ontbreekt echter de handtekening van de heer Ribeiro, de advocaat van Alves.Omdat Ribeiro het contract niet heeft gesigneerd, is de overeenkomst volgens Heerenveen niet rechtsgeldig.

Een soap rond wel of niet getekende contracten... waar doet me dat toch aan denken?

[Image: demesmaeker.gif]

Demesmaeker :lol:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#84
Ik vraag me toch echt af wat van Gaal hier allemaal van vindt. Hij moet dit toch echt niet leuk vinden en hij is volgens mij al niet de makkelijkste met zijn spelers.
Ben benieuwd...
The great old Ludwig von...
Reply
#85
Nu spant Alves weer arbitrage aan tegen AZ
21/01/2008 17:30

Het schimmenspel rond Afonso Alves duurt voort. Vooruitlopend op de uitspraak van de arbitragecommissie in de zaak die AZ heeft aangespannen tegen SC Heerenveen, heeft de Braziliaanse spits nu zelf arbitrage aangevraagd om onder zijn contract met de Alkmaarders uit te komen.

Woensdag bepaalt de arbitragecommissie of AZ een geldig contract heeft met Alves. In een voorlopige uitspraak liet het orgaan optekenen dat de documentatie inderdaad in die richting wijst. De Braziliaan wil nu al bij voorbaat uit onder het contract met AZ.

Volgens Alves is zijn verbintenis in Alkmaar niet rechtsgeldig, omdat een handtekening van zijn advocaat ontbreekt. Op de achtergrond speelt mee dat de Braziliaan al rond is met Middlesbrough. Zijn presentatie in Engeland is afhankelijk van de ontwikkelingen in Nederland.

De problemen rond Alves begonnen met een geschil tussen AZ en SC Heerenveen. De Alkmaarders waren in de overtuiging de spits te hebben aangetrokken, maar de Friezen weigerden de overgangsformulieren af te geven. Heerenveen rept van een opschortende voorwaarde en claimt dat Alves helemaal niet naar AZ wil.


en een paar dagen geleden nog:

Afonso Alves hoopt de verslechterde relatie tussen hem en AZ te verbeteren. De begeleiders van de Braziliaanse spits hebben voorzichtig contact gezocht met de Alkmaarders om binnenkort een afspraak te maken, meldt het AD.

De relatie tussen Alves en AZ was tot het dieptepunt gezakt nadat de club een arbitragezaak aanspande tegen sc Heerenveen. Woensdag kwam uit het voorlopige vonnis naar buiten dat de partijen zelf naar een oplossing moesten zoeken.

Om die reden besloot het kamp Alves de draad weer op te pakken. In de strijd om de Braziliaanse spits is Middlesbrough inmiddels afgehaakt. AZ wil er alles aan doen de goaltjesdief alsnog in het Alkmaarse shirt te hijsen.


Wat een fucking idioot en bizar gedoe allemaal. Deze vent is echt gestoord, en compleet beïnvloedbaar. Hoop dattie morgen nog z'n kruisbanden scheurt :wink: , kijken wat 'r dan gebeurt... :lol:
Reply
#86
Flixieluv Wrote:Volgens Alves is zijn verbintenis in Alkmaar niet rechtsgeldig, omdat een handtekening van zijn advocaat ontbreekt.

ik vraag me toch af waar dit op gebaseerd wordt. als dit een vereiste is dan ken ik heel veel ongeldige contracten....
Reply
#87
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Volgens Alves is zijn verbintenis in Alkmaar niet rechtsgeldig, omdat een handtekening van zijn advocaat ontbreekt.

ik vraag me toch af waar dit op gebaseerd wordt. als dit een vereiste is dan ken ik heel veel ongeldige contracten....

Ik las ergens anders dat de handtekening van een erkend FIFA-makelaar ontbreekt. Ik snap ook wel dattie niet meer naar AZ wil. Komt ie straks op het trainingskamp van de Selecao, vraagt Ronaldinho: "AZ? En met wie speel je nu dan?" Alves: "Milano Koenders!" Dat kan toch niet....
Nu moet bij AZ het idee toch ook wel gaan leven dat ze zich beter terug kunnen gaan trekken. Een voetballer die zijn eventueel toekomstig werkgever al voordat ie daar een bal gezien heeft al voor de rechter sleept....en Dirkie c.s. willen hem nog steeds hebben. Prachtig!

Komende dagen nog afwachten wanneer Heerenveen een zaak aanspant tegen Alves, dan is het cirkeltje weer rond.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#88
Mukkus Wrote:Ik las ergens anders dat de handtekening van een erkend FIFA-makelaar ontbreekt.

dat lijkt me dan wel wat anders. maar ik zou het ook wel vreemd vinden als in de voetballerij alleen maar contracten geldig zijn die ook door een zaakwaarnemer zijn ondertekend. maak je toch zelf uit of je zo'n geldwolf inhuurt?
Reply
#89
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik las ergens anders dat de handtekening van een erkend FIFA-makelaar ontbreekt.

dat lijkt me dan wel wat anders. maar ik zou het ook wel vreemd vinden als in de voetballerij alleen maar contracten geldig zijn die ook door een zaakwaarnemer zijn ondertekend. maak je toch zelf uit of je zo'n geldwolf inhuurt?

Verhaal van de nederlandse advocaat van Alves:
Alves blijkt 2 woorden Engels te kennen: "Goal" en "Money", en heeft in het bijzijn van zijn broer en moeder een engelstalig contract ondertekent. Daarnaast blijkt ie ook nog 'woordblind' (dyslectisch is een te moelijk woord) te zijn....

En AZ laat hem tekenen, terwijl ze weten dat er van die bloedhonden om hem heen lopen.

Nog een mooie aanvulling:
AZ was ook in de race om Sulejmani te contracteren, maar ze haakten (volgens eigen zeggen) af, omdat er nogal wat ongure types om die jongen heen hingen.... ](*,)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#90
Mukkus Wrote:Verhaal van de nederlandse advocaat van Alves:
Alves blijkt 2 woorden Engels te kennen: "Goal" en "Money", en heeft in het bijzijn van zijn broer en moeder een engelstalig contract ondertekent. Daarnaast blijkt ie ook nog 'woordblind' (dyslectisch is een te moelijk woord) te zijn....

aha, dat kan een reden zijn dat de overeenkomst tussen az en alves niet geldig is idd. de media leggen het wss weer eens verkeerd uit, want het gaat niet om een handtekening van zijn advocaat of zaakwaarnemer, het gaat er om of hij de overeenkomst heeft begrepen.

ik geloof er geen hol van dat hij er niets van snapte en maar 2 woorden engels praat. hoe lang speelde hij in zweden?
Reply


Forum Jump: