The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Doei!
#61
Bredanaar Wrote:waf schreef
Quote:hoe is het met cruyff gegaan eigenlijk, die is toch ook niet eerst bij een klein cluppie begonnen, maar direct bij ajakkes?

nog een ander voorbeeld: louis van gaal, was nog nooit hoofdtrainer geweest toch, toen hij bij ajakkes startte?

cruyff was eerst een jaartje technisch adviseur bij Roda en werd toen technisch directeur bij Ajax, waar hij al snel hooftrainer werd. Het trainersdiploma kreeg hij cadeau. Inderdaad een uitzondering maar ook in het begin van zijn eerste seizoen als trainer liep het niet zo lekker. Later werden de resultaten wel beter, maar PSV was toen niet meer te achterhalen en werd kampioen. Louis van Gaal is direct na zijn spelersloopbaan bij Ajax begonnen. Voordat hij hoofdtrainer werd was hij daar 4 seizoenen in de functies assistent-trainer en technisch directeur, dus die is er toch langzaam ingerold. Voor mij uitzonderingen waarbij het niet noodzakelijk bleek dat zij al eerder ergens hoofdtrainer waren geweest. Hun trainerscapaciteiten waren overduidelijk aanwezig. Bij vB kan ik dat zeker niet zeggen.

ja, nou moet je er niet omheen lullen. ook die twee werden coach van ajakkes zonder ervaring als hoofdtrainer. en dat is wel een succes geworden, misschien ook niet meteen het eerste seizoen, maar het is wel een succes geworden.

je stelling was dat het stom was van ajakkes om hem zonder ervaring aan te stellen en je stelling overtuigt dus geheel niet. sterker nog, gezien de successen van van gaal en cruijff was de kans op succes misschien juist groter dan bij een ervaren coach. zoals ten cate, koeman, koster of wee ik veel wie.
Reply
#62
"Steve McClaren is in pole position to become the head coach of Ajax." De oefenmeester van FC Twente is hoofdkandidaat om de woensdag opgestapte Marco van Basten in Amsterdam op te volgen. De voormalig bondscoach van Engeland, die in Enschede nog tot medii 2010 onder contract staat, werd eerder met Premier League-clubs als Middlesbrough en Sunderland in verband gebracht.

:-&
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#63
Bumme Wrote:Van Basten blijft toch wel een hele redelijke kerel. Keurige persconferentie waarin hij duidelijk de schuld bij zichzelf legt.

ik stel mijn mening ook wel een beetje bij nu ik dat gezien heb. hij zegt dat hij niet de kwaliteiten heeft om er meer uit te halen. dat is erg moedig.

maar ik begrijp het toch niet helemaal. hij zegt namelijk ook dat hij het gevoel heeft dat er niet meer kwaliteit in deze groep zit. wat is het nou, zit er niet meer in de groep of zit er niet meer in hem? gek dat niemand daar op doorgevraagd heeft want het klrinkt innelrijk tegenstrijdig.

ik denk dat hij van mening is dat de kwaliteit van de groep te kort schiet, maar dat niet aan de grote klok wil hangen en naar de buitenwereld toe de schuld bij zichzelf legt. dat is voor iedereen beter.

het is gewoon een slimme vent en het zal hem verder allemaal jeuken met al zijn miljoenen. sta je daar met een dijk van een loopbaan met je goeie gedrag een beetje voor de arena tegen een stelletje kanslozen te verdedigen. dat doe je toch niet voor je lol?
Reply
#64
Van Basten zal ongetwijfeld terugkeren in de anonimiteit; op zoek gaan naar plezier. Hopelijk weet de voetballerij toch weer een leuke uitdaging voor Van Basten te vinden, want op vele fronten toonde hij zich een prachtig ambassadeur en was zijn aanwezigheid een verrijking van het voetballandschap.

V. Driessen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#65
Bumme Wrote:Van Basten zal ongetwijfeld terugkeren in de anonimiteit; op zoek gaan naar plezier. Hopelijk weet de voetballerij toch weer een leuke uitdaging voor Van Basten te vinden, want op vele fronten toonde hij zich een prachtig ambassadeur en was zijn aanwezigheid een verrijking van het voetballandschap.

V. Driessen.

Wie is V. Driessen.?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#66
Quote:Ajax wil Steve McClaren aanstellen als opvolger van de opgestapte trainer Marco van Basten. Dat meldt het Engelse The Times. Volgens het medium hebben de prestaties van de Britse oefenmeester indruk gemaakt in Amsterdam. Naast Ajax zouden ook Sunderland en Middlesbrough interesse hebben.

Onder leiding van McClaren eindigt FC Twente dit seizoen op de tweede plaats van de Eredivisie. Daarnaast spelen de Tukkers volgende week zondag de bekerfinale tegen sc Heerenveen. McClaren heeft in Enschede nog een contract tot medio 2010.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#67
The Times.... :roll:
Dat is hetzelfde als Peter van der Vorst in RTL Boulevard zou melden dat Ron Jans de nieuwe trainer van Ajax gaat worden.

Kortom: Ik hecht er geen waarde aan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#68
Oke... The Times is niet meer betrouwbaar. Het volgende gerucht:

Quote:Terugkeer Seedorf en Rijkaard bij Ajax in de maak

Volgens interne bronnen zou Ajax al weten wie er voor Marco van Basten terug zou moeten komen. Ajax zou Frank Rijkaard zien als de ideale man om met deze selectie successen te behalen. Slechts een toevoeging aan de selectie lijkt het bestuur nodig te vinden: Clarence Seedorf.

Rijkaard sloot in het seizoen '94/'95 zijn carriere af met een Europacup bij jeugdliefde Ajax. Seedorf was dat seizoen doorgebroken en was zo voor het eerst de beste van Europa. Dat kunstje zou hij met Real Madrid en AC Milan ook nog flikken.

Seedorf heeft altijd laten weten graag terug te willen keren naar Ajax, vorig seizoen stond hem de komst van Marco van Basten in de weg. Nadat Van Basten hem maanden niet opgeroepen had voor Oranje en hem geen basisplaats kon garanderen was hun relatie flink bekoeld.

Nu Rijkaard waarschijnlijk aan het roer komt te staan lijkt Seedorf een beroep te willen doen op de loyaliteit van zijn club AC Milan. Seedorf is uitgegroeid tot een icoon in Milaan en de club lijkt hem een terugkeer bij zijn jeugdliefde wel te gunnen.

Voor de rest zou er niet veel hoeven te gebeuren aan de selectie, die dan een groot aantal middenvelders kent. Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en Siem de Jong worden waarschijnlijk voor één jaar uitgeleend om later terug te keren in Amsterdam. Daley Blind lijkt zich te moeten richten op een meer defensieve rol om speelminuten te maken.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#69
Geweldig!

Ajacied in hart en nieren Gerri Eickhof gaat even los in het Journaal. De frustratie en de irritatie druipt er vanaf. Vooral als ie het over de Arena heeft.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/492271/a457b296/gerri_gaat_los_op_de_godenzonen.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/492271/ ... zonen.html</a><!-- m -->
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#70
Undecided Undecided
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#71
En dan Philip Freriks op het eind "ga troost zoeken Gerri, dank je wel". Undecided

En Seedorf is zogenaamd de oplossing trouwens? Die zal de nr. 10 positie wel opeisen. Aissati weer naar de bank dus?
Reply
#72
Volgens mij heeft Gerri een slok op cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#73
Voor het eerst dat ik meemaak dat Cruyff een verzoeningsactie doet( gisteren sportjournaal opnemen voor v Basten).
Hij zal wel het geouwehoer missen met hem of zo.....


Ik heb nog een kandidaat, die me een paar minuten geleden binnen schoot:

Stanley 1!

Dan kan die Verbeek verder aan zijn huis klussen en die 2e club van Friesland leiden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#74
echt MvB blijft ,mijn grote held, ondanks een mislukte poging bij Ajax... Wat een prachtige pers conferentie..
Sorry, gisteren een beetje druk, dus ben wat laat, maar wat een klasse.
The great old Ludwig von...
Reply
#75
Adder Wrote:die 2e club van Friesland leiden.

Cambuur is de 3e club van Fryslan:

1. SC Heerenveen
2. Jong SC Heerenveen
3. Cambuur.

:wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#76
Mukkus Wrote:
Adder Wrote:die 2e club van Friesland leiden.

Cambuur is de 3e club van Fryslan:

1. SC Heerenveen
2. Jong SC Heerenveen
3. Cambuur.

:wink:



1. SC Heerenveen
2. Jong SC Heerenveen
3. Harkemase Boys
4. ONS Sneek
5. Cambuur
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#77
Quote:Cruijff noemt Van Basten als nieuwe coach Milan
Uitgegeven: 13 mei 2009 08:45
Laatst gewijzigd: 13 mei 2009 08:49

AMSTERDAM – Nu Carlo Ancelotti, trainer van AC Milan, onder vuur ligt is Marco van Basten volgens Johan Cruijff de ideale kandidaat om bij de Italiaanse club aan de slag te gaan.
Ancelotti kreeg gisteren stevige kritiek van clubeigenaar Silvio Berlusconi, meldt het AD woensdag. “Met de spelers die wij hebben, hadden we eenvoudig boven Inter moeten eindigen. Als we dit jaar de titel niet pakken, ligt de fout volledig bij Ancelotti.”

Juiste man
Bovendien zou de coach van Milan kandidaat zijn voor de trainersvacature bij Chelsea en zou er in Milaan dus een nieuwe leider nodig zijn. “Van Basten is de juiste man voor AC Milan”, vertelt Cruijff tegen La Gazzetta dello Sport. “Hij heeft de ervaring om een elftal leiding te geven. Ik denk dat hij er klaar voor is. Van Guardiola werd ook gezegd dat hij niet klaar was voor Barcelona. Hij is nu nog in de race voor drie prijzen.”

Undecided Probeert Johan weer vriendjes te worden met MvB?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#78
Marco zou daar zomaar kunnen slagen hoor. Denk dat de organisatie en het niveau van Milan stukken hoger is dan dat van Ajax. Van Basten is geen trainer die met middelmatige spelers kan werken maar misschien wel met de absolute top.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#79
Bumme Wrote:Marco zou daar zomaar kunnen slagen hoor. Denk dat de organisatie en het niveau van Milan stukken hoger is dan dat van Ajax. Van Basten is geen trainer die met middelmatige spelers kan werken maar misschien wel met de absolute top.

Milan zal de komende jaren ook behoorlijk moeten vervangen en verjongen in de selectie, gezien de gemiddelde leeftijd van 48 jaar en ik vraag me af of hij daar kijk op heeft, gezien de ongelukkige aankopen bij Ajax. De bomen in Milaan reiken vast ook niet meer tot de hemel...
En bij Oranje was het ook meer geluk dan wijsheid met al die topspelers.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#80
Bumme Wrote:Marco zou daar zomaar kunnen slagen hoor. Denk dat de organisatie en het niveau van Milan stukken hoger is dan dat van Ajax. Van Basten is geen trainer die met middelmatige spelers kan werken maar misschien wel met de absolute top.

ik denk dat de spelers daar ook munder een hand op hun schouder nodig hebben...
Reply
#81
waf Wrote:een hand op hun schouder

[gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#82
Treesong Wrote:
waf Wrote:een hand op hun schouder

[gay]

ja hoho, het schijnt dat de spelers die jij adoreert dat hebben gemist he......
Reply
#83
Volgens t AD wordt Co t in ieder geval niet naar eigen zeggen...
The great old Ludwig von...
Reply
#84
En Rijkaard ook niet. Blijft er weinig over. Toch Koeman dan maar? Undecided
Reply
#85
edit..
The great old Ludwig von...
Reply
#86
Ik zeg: Frank de Boer! :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#87
waf Wrote:
Treesong Wrote:
waf Wrote:een hand op hun schouder

[gay]

ja hoho

[gay] [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#88
Frank de Boer iig niet als ie de waarheid sprak bij Holland Sport. Ik lach me de ballen uit de broek als 't weer Danny Blind(oooh wat is die Danny Blind :-({|= ) wordt. Laudrup vind ik ook niet erg, heeft ook nog weinig laten zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Treesong Wrote::-"
[gay]
Reply
#90
centre court Wrote:Frank de Boer iig niet als ie de waarheid sprak bij Holland Sport.

(ex-)Voetballers die de waarheid spreken... dat zou wat moois zijn.

Z'n naam zingt rond in de wandelgangen, da's alles wat ik zeg :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: