The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Verkeersboetes
#61
Ekslem Wrote::lol:

Quote:Vrouw pijpt agent voor verkeersboete

Een oversekste agent uit Brussel is opgepakt omdat hij een vrouw een 'schikkingsvoorstel' had gedaan na een verkeersboete. De man hield een vrouw aan voor een verkeersovertreding. Hij dreigde haar rijbewijs in te trekken. Ook legde hij uit dat de zaak 'op een andere manier geregeld' kon worden.

De vrouw bevredigde de man oraal in de buurt van pretpark Walibi in ruil voor seponering. Een dag later diende ze een klacht in.

In eerste instantie dacht de recherche in Brussel met een 'nep-agent' te maken te hebben. De vrouw herinnerde zich echter dat tijdens 'het verhoor' zijn gsm afging. Natrekking door de recherche van het telefoonverkeer leidde naar de dader.

Achteraf bleek dat de agent al eens veroordeeld was voor zedendelicten. Er hangt nu een gevangenisstraf van vijf jaar boven zijn hoofd.

Ik heb trouwens mijn bon voor parkeren op een laden en lossen plek binnen. Binnenkort eens een bezwaarschriffie in elkaar knutselen, al zal het wrs alleen maar uitstel van executie zijn.


:lol: :lol: :lol: :lol:
Make tea, not war
Reply
#62
Mijn vriendin zal iig geen schade meer aan mijn nieuwe auto kunnen toebrengen:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://media.skoopy.com/vids/vid_01022.wmv">http://media.skoopy.com/vids/vid_01022.wmv</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#63
O, nee?
http://www.totallycrap.com/media/tunnelaccident/

(van <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.babygrandpa.com/">http://www.babygrandpa.com/</a><!-- m -->)
May The Schwartz Be With You
Reply
#64
Bij die vrachtwagens... Die gast net achter het ongeluk begint meteen te ritsen, mooie filerijder.
Reply
#65
Die bon van dat wildplassen en legitimatie verhaal nog steeds niet binnen :| . Ik begin er op te hopen dat er iets mis is gegaan in de administratie. Zoiets laat toch geen 4 maanden op zich wachten!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
nee, ik had hetzelfde. WIldplassen werd me kwtijgescholden, na erg lang zeiken en rekken etc.etc. Wilde die gasten wegfietsen zij die ene, heb je wel legetimatie bij je dan? (was in april vorig jaar) ik zei dus nee.... Alsnog boete van 45 eurootjes...

Gelukkig nooit ontvangen! Doordat ik geen legitimatie bij me had was het een koud kunsjt een fals adres op te gevenBig Grin
Reply
#67
Dugarry Wrote:nee, ik had hetzelfde. WIldplassen werd me kwtijgescholden, na erg lang zeiken en rekken etc.etc. Wilde die gasten wegfietsen zij die ene, heb je wel legetimatie bij je dan? (was in april vorig jaar) ik zei dus nee.... Alsnog boete van 45 eurootjes...

Gelukkig nooit ontvangen! Doordat ik geen legitimatie bij me had was het een koud kunsjt een fals adres op te gevenBig Grin
Reply
#68
Afgelopen zondag naar Ajax-Sparta, zoals altijd met de auto. Parkeren achter bij Connexion, naast pompstation. Al 2 jaar lang parkeer ik daar mijn auto. Echter sinds vorige week mag dat niet meer. Er zijn dus borden geplaatst met vebroden te parkeren. Ik had niets gezien en vond bij terugkomst dus een prachtige gele prent achter mijn ruitenwisser en niet alleen ik, maar de hele rij auto's die er stond. Hier ga ik dus weer mijn bezwaar invoeren. Dit keer gok ik erop dat ik in t gelijk gesteld ga worden...
The great old Ludwig von...
Reply
#69
gittermaster Wrote:Afgelopen zondag naar Ajax-Sparta, zoals altijd met de auto. Parkeren achter bij Connexion, naast pompstation. Al 2 jaar lang parkeer ik daar mijn auto. Echter sinds vorige week mag dat niet meer. Er zijn dus borden geplaatst met vebroden te parkeren. Ik had niets gezien en vond bij terugkomst dus een prachtige gele prent achter mijn ruitenwisser en niet alleen ik, maar de hele rij auto's die er stond. Hier ga ik dus weer mijn bezwaar invoeren. Dit keer gok ik erop dat ik in t gelijk gesteld ga worden...

Op basis waarvan ga je er vanuit dat je in het gelijk gesteld gaat worden?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
Ajax won die dag =D> =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#71
Op basis van redelijkheid en billijkheid. 2 jaar lang ergens parkeren en dan ineens niet meer mogelijk, lijkt mij aannemelijk dat iedereen die er stond, werkelijk niet door had dat dit verboden was, inclusief mijn eigen persoon. Daarnaast groette ik bij het uitstappen nog een motoragent, die mij er nest op had kunnen wijzen dat ik daar niet mocht parkeren, maar goed dat terzijde..
The great old Ludwig von...
Reply
#72
Vorige week een 3 jaar oude boete uit België binnengekregen, geflitst met 70 km te hard. (ja ik wou graag naar huis)Of ik even 731 euro wou overmaken. Volgens Europese wetgeving verjaard en dus meteen met een vriend die rechten studeert een briefje in elkaar geknutseld en naar die domme belgen gestuurd.
Trouwens bijdehand doen naar een agent kan je ook geld kosten, aangehouden voor een blaastest vraagt de agent of ik wil blazen, ik blaas direct en vraag of ik mag doorrijden. Bijna belediging van een ambtenaar in functie aan me broek gekregen, en wie zegt dat ambtenaren geen humor hebben.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#73
Deportivo Wrote:Vorige week een 3 jaar oude boete uit België binnengekregen, geflitst met 70 km te hard. (ja ik wou graag naar huis)Of ik even 731 euro wou overmaken. Volgens Europese wetgeving verjaard en dus meteen met een vriend die rechten studeert een briefje in elkaar geknutseld en naar die domme belgen gestuurd.
Trouwens bijdehand doen naar een agent kan je ook geld kosten, aangehouden voor een blaastest vraagt de agent of ik wil blazen, ik blaas direct en vraag of ik mag doorrijden. Bijna belediging van een ambtenaar in functie aan me broek gekregen, en wie zegt dat ambtenaren geen humor hebben.

echt frustrerend is dat :letitallout:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#74
Tsja, kan me ook wel voorstellen dat een Paps of Oom agentje die al een hele avond of dag staat te controleren en al een hele dag dezelfde 'leuke' opmerkingen naar zijn hoofd krijgt (want jij bent echt niet de eerste die zo'n grapje maakt) op een gegeven moment gewoon deze bijdehandjes terug gaat pakken...

Enne Gitter, lijkt me dat, wanneer er gewoon verbodbordjes staan, je geen schijn van kans hebt. Of het nu jarenlang wel of niet mocht, als het aangegeven staat heb je dus gewoon niet goed opgelet en ben je het haassie.

En inderdaad Depor, bij >50km/h verjaard een boete idd na 3 jaar maar moet volgens mij wel door een rechter specifiek uitspraak over gedaan worden. Je kunt het volgens mij niet enkel baseren op jurisprudentie. Maar goed, dat weten die belgen vast weer niet Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#75
@Gitter: Ik ben het helemaal met je eens, maar denk dat je weinig kans maakt. Ik wacht overigens ook nog steeds op antwoord van mijn bezwaar tegen een parkeerboete op een laden en lossen plek. Ik ben benieuwd, maar denk dat het gewoon schokken gaat worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#76
Smile ach, met bezwaar maak je altijd weinig kans, maar goed heb in t verleden al 2 x een beroep gewonnen... Wie niet waagt....
The great old Ludwig von...
Reply
#77
Daar kun je je dan deze keer weer op beroepen.

Zwitserse boete van afg. juli niet betaald, een keer een herinnering gehad, 5 maanden terug. In het duits, wat ik niet spreek/lees.
Reply
#78
Hehe, krijg net een brief binnen dat mijn bezwaar in behandeling is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#79
woei een boete van 17 euro, pfffft kennen ze niet boeven gaan vangen ofzo?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#80
Ekslem Wrote:Hehe, krijg net een brief binnen dat mijn bezwaar in behandeling is.

Oh ja deze :wink: topic was er ook nog. Bezwaarschrift hierboven is afgewezen.

Vorige week parkeerbonnetje gekregen van 50 euries. Was wat eerder terug van werk dan normaal (17.15u), ff eten bij het vrouwtje die in het centrum woont en waar je moet betalen tot 6 uur. Natuurlijk glashard vergeten aangezien ik normaliter (later) als ik aankom niet hoef te betalen. Dus toen ik het hoekie om was, zullen ze de bosjes wel uitgekomen zijn. Steletje lijers zijn het!!!!!!!!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#81
[-( Je moet je gewoon aan de regels houden, zo niet, lekker dokken met die handel! Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kreeg er laatst een in A'dam centrum. Wilde ff een opstopping omzuilen door over de trambaan, door rood een eenrichtingsweg in te karren, tegen het verkeer in dus. Met een beetje matswerk maakte die lieve agent er 50 floepies van, waarna ik hem een lekkere mars cadeau gaf! (Pak van Appie H., 5+1 gratis.)
Reply
#82
Even een vraag. Ik reed zojuist op de Ring Amsterdam, waar vlak voor de Zeeburgertunnel een invoegstrook vanuit Amersfoort ligt. Ik reed op de middelste baan en bij de invoegstrook mag je niet meer naar de rechterbaan om de invoegers de ruimte te geven. Dat is aangegeven middels een doorgetrokken streep. Nu was het rustig op de weg en ging ik vlak voordat de doorgetrokken streep begon naar de rechterbaan, ruim voor een auto die in wilde voegen. Daarachter reed echter een auto van de wegpolitie. Die haalde de invoegende auto als een gek in, en voegde vlak achter mij weer in en bleef vlak achter me rijden. Hij hield me echter niet staande. Ik zou ook niet weten waarom, maar wellicht dacht hij dat ik over de doorgetrokken streep naar rechts ging (kon hij nooit goed zien). Kan de politie je een bon geven door bijvoorbeeld je nummerbord op te schrijven, of moeten ze je dan echt staande houden?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#83
Lamme Lennie Wrote:Kan de politie je een bon geven door bijvoorbeeld je nummerbord op te schrijven, of moeten ze je dan echt staande houden?

Dat kan best... en ze vonden het wrs te warm om je aan te houden
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#84
Dat kan LL, zelf een boete van € 120 gekregen, door rood licht bij de Arena (in file :eeeek: ), gewoon opgeschreven. Bezwaarschrift maakt geen ruk uit....

Net weer 2 binnen voor te hard rijden, € 30 en € 14 ( :eeeek: )
Reply
#85
Lamme Lennie Wrote:Even een vraag. Ik reed zojuist op de Ring Amsterdam, waar vlak voor de Zeeburgertunnel een invoegstrook vanuit Amersfoort ligt. Ik reed op de middelste baan en bij de invoegstrook mag je niet meer naar de rechterbaan om de invoegers de ruimte te geven. Dat is aangegeven middels een doorgetrokken streep. Nu was het rustig op de weg en ging ik vlak voordat de doorgetrokken streep begon naar de rechterbaan, ruim voor een auto die in wilde voegen. Daarachter reed echter een auto van de wegpolitie. Die haalde de invoegende auto als een gek in, en voegde vlak achter mij weer in en bleef vlak achter me rijden. Hij hield me echter niet staande. Ik zou ook niet weten waarom, maar wellicht dacht hij dat ik over de doorgetrokken streep naar rechts ging (kon hij nooit goed zien). Kan de politie je een bon geven door bijvoorbeeld je nummerbord op te schrijven, of moeten ze je dan echt staande houden?

Het kan wel, maar ik denk dat ze gewoon je kenteken even doorgebeld hebben en gekeken hebben of je openstaande boetes of iets dergelijks had staan.
Als ze je hiervoor zouden bekeuren hadden ze je zeker wel aan de kant gehaald.
Ring Noord staan trouwens sinds een maandje of 2 flitspalen, hoop dat je onder het viaduct bij afslag Durgerdam rustig gereden hebt Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#86
Fabian Wrote:Dat kan LL, zelf een boete van € 120 gekregen, door rood licht bij de Arena (in file :eeeek: ), gewoon opgeschreven. Bezwaarschrift maakt geen ruk uit....

Net weer 2 binnen voor te hard rijden, € 30 en € 14 ( :eeeek: )

hahahaha, ik dezelfde, ook bezwaar, ook afgewezen...
Ook een parkeerbon gehad daar, omdat je ineens niet meer mocht parkeren, heel slecht aangegeven. Kom ik terug heeft de hele rij auto's een bon. Er bleek een busje geparkeerd te staan voor het verkeersbord, ook bezwaar, ook niets uitgehaald.
Maar goed, 1 x door rood licht gereden en bezwaar wel gewerkt, dus het is niet voor niets.
The great old Ludwig von...
Reply
#87
Fabian Wrote:Dat kan LL, zelf een boete van € 120 gekregen, door rood licht bij de Arena (in file :eeeek: ), gewoon opgeschreven. Bezwaarschrift maakt geen ruk uit....

Net weer 2 binnen voor te hard rijden, € 30 en € 14 ( :eeeek: )

Wordt het niet eens tijd voor zoiets dan?

[Image: OV-Kaart.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#88
gittermaster Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Even een vraag. Ik reed zojuist op de Ring Amsterdam, waar vlak voor de Zeeburgertunnel een invoegstrook vanuit Amersfoort ligt. Ik reed op de middelste baan en bij de invoegstrook mag je niet meer naar de rechterbaan om de invoegers de ruimte te geven. Dat is aangegeven middels een doorgetrokken streep. Nu was het rustig op de weg en ging ik vlak voordat de doorgetrokken streep begon naar de rechterbaan, ruim voor een auto die in wilde voegen. Daarachter reed echter een auto van de wegpolitie. Die haalde de invoegende auto als een gek in, en voegde vlak achter mij weer in en bleef vlak achter me rijden. Hij hield me echter niet staande. Ik zou ook niet weten waarom, maar wellicht dacht hij dat ik over de doorgetrokken streep naar rechts ging (kon hij nooit goed zien). Kan de politie je een bon geven door bijvoorbeeld je nummerbord op te schrijven, of moeten ze je dan echt staande houden?

Het kan wel, maar ik denk dat ze gewoon je kenteken even doorgebeld hebben en gekeken hebben of je openstaande boetes of iets dergelijks had staan.
Als ze je hiervoor zouden bekeuren hadden ze je zeker wel aan de kant gehaald.
Ring Noord staan trouwens sinds een maandje of 2 flitspalen, hoop dat je onder het viaduct bij afslag Durgerdam rustig gereden hebt Smile

Ja die weet ik inmiddels (kom er leke dag langs), maar wel een dagje te laat (maar gelukkig niet geflitst)

Nou, hopen maar dat ze het vandaag te warm vonden om me te bekeuren, want in de computer staat nog weinig (in de tijd dat ik boetes kreeg stond de auto op mijn vaders naam)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#89
No thanks Tree, auto is nodig voor werk.... :wink:
Reply
#90
Wist ik dit maar eerder:

Quote:Toepassing doorgetrokken streep

Indien een doorgetrokken streep zich bevindt tussen rijstroken dan wel op paden met verkeer in beide richtingen (asstreep), mogen bestuurders de streep niet naar links overschrijden en zich niet links van de streep bevinden, tenzij aan de rechterzijde van de doorgetrokken streep een onderbroken streep is aangebracht. In feite is inhalen verboden wanneer de bestuurder links van hem een doorgetrokken asstreep ziet. Indien de streep zich bevindt tussen rijstroken dan wel op paden voor verkeer in één richting (deelstreep) mogen bestuurders de streep niet overschrijden, tenzij tussen de bestuurder en de doorgetrokken streep een onderbroken streep is aangebracht. Bij een doorgetrokken streep aan de linkerzijde van de bestuurder is het derhale verboden van rijstrook te wisselen.

Op enkelbaanswegen buiten de bebouwde kom (gebiedsontsluitingswegen) vallen bij frontale ongevallen en schampongevallen relatief veel slachtoffers. Onder andere om deze reden is in het "Handboek Wegontwerp Gebiedsontsluitingswegen" (CROW, 2002) de doorgetrokken asstreep vervangen door een rijrichtingscheiding. Deze rijrichtingscheiding bestaat uit ten minste twee doorgetrokken strepen met een tussenruimte van 0,30 tot 0,80 m. In Europees verband is bepaald, dat de onderlinge afstand tussen deze strepen maximaal 0,18 m mag bedragen, wil er sprake zijn van een inhaalverbod. Bij een afstand > 0,18 m, wat gezien de functie van de rijrichtingscheiding is aan te bevelen, is derhalve inhalen juridisch gezien toegestaan. Dit kan wettelijk alleen worden voorkomen door bord F1 te plaatsen. In de praktijk blijkt in situaties met een rijrichtingscheiding nauwelijks te worden ingehaald.

Ik zit dus vaak op een 100-weg waar dit het geval is achter bejaarden aan te tuffen omdat ik niet in mag halen (dacht ik)!!!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: