The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2009
Wat is Rafa een groot kampioen!!! Notworthy Notworthy Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat hij Roddick verslaat? :crazy:
Reply
Niet zo gunstig allemaal voor mij. ](*,) ](*,)

Ik was op verjaardag, maar Haggie wist per sms mijn verjaardag nog wel even te verzieken.
Maar desondanks wel bedankt Haggie en gefeliciteerd met jouw keuze's deze week.
Uiteraard ook alle anderen met Nadal en Murray.

Achteraf wel jammer dat ik al mijn pijlen op Roger heb gezet. Ik had bij dat ATP spel natuurlijk niet voor Federer moeten gaan, maar ja dat is achteraf.
Ik heb nog wat voorsprong op de meesten met FTM, maar dat wordt zo wel hard minder. Miami wordt nu weer heel belangrijk.

Ook de optie Federer, Nadal voor een zekere 1600 punten had niet gewerkt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
dat kon sowieso niet. Meer dan 25000. Hehe.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Fedex Icon_evil Het is mentaal moeilijk om Nadal in de finale te zien staan. Die Nalbandian ](*,)
Reply
Herkenbaar, ik vind het ook zwaar klote nog steeds ](*,)
Reply
Het is wel netjes dat Haggeman zich dit keer wel redelijk in houdt, dat is klasse. Of moet ik toch eens terugbladeren naar de vorige pagina's? :wink:
Reply
Dat zou je kunnen doen, maar dat was eigenlijk vooral op het moment zelf erg frustrerend, nu denk ik dat het erg meevalt.

Maar Haggie's afscheidspost is wel hilarisch, die mag je niet missen :-({|=
Reply
mindlight Wrote:Dat zou je kunnen doen, maar dat was eigenlijk vooral op het moment zelf erg frustrerend, nu denk ik dat het erg meevalt.

Maar Haggie's afscheidspost is wel hilarisch, die mag je niet missen :-({|=

:lol: :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker hoor Murray..onverwachte meevaller!
Nu zeker zilver...Echt achterstand inlopen gebeurd als Murray van Rafa wint.
Reply
Prima Rafa, maar dat Murray in de finale staat, zint me niet zo. Hij is ongeveer de enige die hem kan verslaan op een goede dag. Nou maar hopen op een goede dag van Nadal. Wel mooi voor FTM dat Federer verliest natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor (jouw) FTM wel, voor het tennis in het algemeen imo niet...

Maar laten we nu niet gaan doen alsof Murray de enige is die Nadal op HC kan pakken. Nadal op gravel is schier onverslaanbaar, op HC is dit natuurlijk niet zo.

Verliespartijen Nadal op HC 2008/2009:
Murray (2x)
Monfils
Davydenko (2x)
Simon
Djokovic (2x)
Roddick
Seppi
Tsonga
Youzhny
Reply
Rafa speelt goed maar echt niet onverslaanbaar op deze banen...Dat zag je aan Nalbi...Die was in staat om die hoge ballen goed te raken, dan kan Rafa niet omschakelen en zelf de punten maken.
Reply
Nadal is momenteel natuurlijk wel schier onverslaanbaar op HC. Hij is schier onverslaanbaar op alles, als ie gewoon fit is. Alleen Murray heeft idd het spel en de klasse om zijn ballen 2 sets lang weg te slaan. Maar dan moet ie wel een topdag hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie er meer toe in staat...Sowieso Nalbi hebben we gezien, Tsonga kan dat ook in vorm, Federer uiteraard maar die is niet meer in topvorm, en Verdasco maar die is te wisselvallig om toernooien te winnen.
Reply
Ze kunnen het allemaal ja, maar ze doen het niet. Nalbi won toch ook niet? En Tsonga kwam niet eens voorbij Andreev...

Nadal staat momenteel gewoon zover boven de rest. Van de rest is het maar de vraag wie er in de finale komt, maar Nadal staat er vrijwel altijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hieruit blijkt dat je de wedstrijd tegen Nalbi niet gezien hebt...Hij was echt kansloos en geen idee wat te doen tot mp Nalbi. Tuurlijk is dat ook een kwaliteit maar dit was heel nipt.
Reply
Ik weet heus wel waar Nalbi toe in staat is, ik heb die beide oorwassingen anderhalf jaar geleden ook wel gezien. Maar het feit dat Nadal dit keer wel won, vind ik tekenend voor zijn vorm, klasse en constance.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Hieruit blijkt dat je de wedstrijd tegen Nalbi niet gezien hebt...Hij was echt kansloos en geen idee wat te doen tot mp Nalbi. Tuurlijk is dat ook een kwaliteit maar dit was heel nipt.

En toch wint hij de wedstrijd. Daar gaat het toch om of niet? Je wint niet voordat je het laatste punt gemaakt hebt. Daarbij wil ik nog ff zeggen dat alle 6mp's werden weggewerkt door Nadal en niet door fouten van Nalbi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is wat al te makkelijk, omdat Nalbi die 5 mp niet benut is hij er niet toe in staat? Zijn laatste 2 overwinningen op Nadal ook al vergeten?

Van de laatste HC 3 GS, en 7 HC Masters series (incl deze IW), stond Nadal in 1 GS in de finale, en bij 3 Master series.
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Hieruit blijkt dat je de wedstrijd tegen Nalbi niet gezien hebt...Hij was echt kansloos en geen idee wat te doen tot mp Nalbi. Tuurlijk is dat ook een kwaliteit maar dit was heel nipt.

En toch wint hij de wedstrijd. Daar gaat het toch om of niet? Je wint niet voordat je het laatste punt gemaakt hebt. Daarbij wil ik nog ff zeggen dat alle 6mp's werden weggewerkt door Nadal en niet door fouten van Nalbi.

Dat klopt niet, op 1 BP (MP) had Nalbi kansen, en zeker dat MP op eigen service had hij moeten maken, was een misser van Nalbi.
Reply
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Hieruit blijkt dat je de wedstrijd tegen Nalbi niet gezien hebt...Hij was echt kansloos en geen idee wat te doen tot mp Nalbi. Tuurlijk is dat ook een kwaliteit maar dit was heel nipt.

En toch wint hij de wedstrijd. Daar gaat het toch om of niet? Je wint niet voordat je het laatste punt gemaakt hebt. Daarbij wil ik nog ff zeggen dat alle 6mp's werden weggewerkt door Nadal en niet door fouten van Nalbi.
Dat stond toch ook in mijn tekst? dat het een kwaliteit is....
Hoeft maar 1 bal verkeerd op te springen en hij is klaar met zn toernooi. Ik zeg dus niet meer dan dat het heel nipt was...

Jammer dat jullie altijd zo vanuit je FTM team praten. Als jullie Nadal niet hebben is het een saaie terugbrenger.
Reply
mindlight Wrote:Dat is wat al te makkelijk, omdat Nalbi die 5 mp niet benut is hij er niet toe in staat? Zijn laatste 2 overwinningen op Nadal ook al vergeten?

Van de laatste HC 3 GS, en 7 HC Masters series (incl deze IW), stond Nadal in 1 GS in de finale, en bij 3 Master series.
Nogmaals, hij wint toch niet? En ik had het natuurlijk niet over eind 2007...

En maak er eens SF van, en kijk dan eens hoevaak hij er staat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Jammer dat jullie altijd zo vanuit je FTM team praten. Als jullie Nadal niet hebben is het een saaie terugbrenger.
Onzin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat is wat al te makkelijk, omdat Nalbi die 5 mp niet benut is hij er niet toe in staat? Zijn laatste 2 overwinningen op Nadal ook al vergeten?

Van de laatste HC 3 GS, en 7 HC Masters series (incl deze IW), stond Nadal in 1 GS in de finale, en bij 3 Master series.
Nogmaals, hij wint toch niet? En ik had het natuurlijk niet over eind 2007...

En maak er eens SF van, en kijk dan eens hoevaak hij er staat...

Dan stukken vaker, dat klopt, maar geeft tevens aan dat er dus meer spelers zijn die hem kunnen verslaan... En daar ging het nu even om.
Nogmaals, dat hij niet wint wil toch niet zeggen dat Nalbi niet in staat is om van Nadal te winnen?
Reply
Maar hij wint toch niet van hem het afgelopen jaar? De enige die dat meer dan eens gedaan heeft, is Murray. En dan nog is de H2H 5-2 voor Nadal en was Nadal geblesseerd in de laatste keer dat Murray won. En hij was op toen Murray op de US Open van hem won. Hij is nu verre van op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je gaat niet echt op mijn vraag in. Is Nalbi nou in staat om van Nadal te winnen of niet? En dat Nalbi niet van Nadal het afgelopen jaar won heeft er ook mee te maken dat ze tot deze week elkaar niet getroffen hebben gedurende het afgelopen jaar :roll:

Overigens vraag ik me af wat je onder "meer dan eens" verstaat in het afgelopen jaar. Anders mis je volgens mij ook Djokovic en Davydenko nog die hem 2x versloegen.
Reply
Definieer jij eerst maar eens 'in staat om te winnen' dan. Moet je daarvoor niet gewoon een keer gewonnen hebben van hem in de periode waar we het over hebben? Anders is vrijwel iedereen in staat om van iedereen te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ach Ad, je bent nu gewoon aan het draaien. Als je hier al een definitie voor nodig hebt....
Als je 5 MP krijgt ben je volgens mij in staat om te winnen. Om tot die 5 MP te komen heeft Nalbi natuurlijk 2 sets beter gespeeld dan Nalbi, dat hij het dan niet afmaakt doet imo niets af aan het feit dat hij in staat is geweest om die pot te winnen.

Djokovic is volgens jou niet in staat Kevin Anderson te verslaan?
Federer zal niet winnen van Fish?
Reply
Tja, 'in staat zijn' is gewoon een kutterm, maar jullie komen ermee, ik niet. In het huidige mannentennis is vrijwel iedereen 'in staat' om van iedereen te winnen.

Feit blijft dat Nadal ook op HC schier onverslaanbaar is het afgelopen jaar, als ie fit is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: