The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2009
Nadal is voor mij wel favoriet in de finale hoor. Zijn mentale kracht zal weer eens de doorslag gaan geven.
Reply
Nee dat klopt, jij begon daar niet mee, jij begon in plaats daarvan over "hem kunnen verslaan". Een groot verschil inderdaad Undecided

Maargoed, schier onverslaanbaar gedurende een jaar, en toch 12x verliezen, dat rijmt niet natuurlijk. Of was hij alle 12 keer niet fit?

Op gravel is hij schier onverslaanbaar, daar verliest hij 1 pot, duidelijk door een blessure, en wint hij verder alles.
Reply
_Tampie Wrote:Nadal is voor mij wel favoriet in de finale hoor. Zijn mentale kracht zal weer eens de doorslag gaan geven.

Voor mij ook Smile
Reply
Op gravel is ie onverslaanbaar, op HC is hij schier onverslaanbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op gravel is hij schier onverslaanbaar, op HC een van de toppers.
Reply
Op gravel is ie onverslaanbaar, op HC is ie de man to beat?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
The man to beat is Murray op dit moment op HC denk ik. 21-1 dit jaar. Maar echt onverslaanbaar is niemand natuurlijk.

Laten we anders een mooi forumbetje maken, ik zeg dat Nadal dit seizoen (2009) minimaal 1 pot gaat verliezen op gravel, zonder op te geven tijdens die wedstrijd.
Reply
Interessant, daar wil ik wel iets op zetten.

Wie in godsnaam trouwens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zijn meerdere kandidaten voor, Monfils, Nalbandian. Maargoed, zelfs als het Oleksandr Dolgopolov wordt, dat doet er natuurlijk niet toe. Lijkt mij ook wel een interessant betje.

Kratje doen?
Reply
Maar beschouw je de wedstrijd tegen Ferrero vorig jaar als verliespartij?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, toen gaf hij niet op (toch?). Anders ontstaat er natuurlijk altijd discussie over blessures.
Reply
Maargoed, dat zien we nog wel dan, ik moet zo weg, eerst een hapje eten vanavond, en dan concert van Paolo Conte Notworthy :-({|=
Reply
Hij gaf niet op, maar het was wel overduidelijk dat ie geblesseerd was. En Nadal is geen quitter, dus die zal sowieso niet snel opgeven. Maar dan moet ik er nog even over nadenken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Maargoed, dat zien we nog wel dan, ik moet zo weg, eerst een hapje eten vanavond, en dan concert van Paolo Conte Notworthy :-({|=

paolo conte :-k

veel plezier.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ken je Paolo Conte? Held van beroep Notworthy

En thnx trouwens.
Reply
Paolo Conte is prachtig, veel plezier. Wel jammer dat je dan de finale moet missen vanavond...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat vind ik idd ook zeer jammer, maar de reden is het wel meer dan waard. En ook thnx!
Reply
mindlight Wrote:Ken je Paolo Conte? Held van beroep Notworthy

En thnx trouwens.

ik ken paolo conte een beetje.
niet echt mijn genre, maar de show zal vast goed zijn.

nogmaals veel plezier.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Nadal is voor mij wel favoriet in de finale hoor. Zijn mentale kracht zal weer eens de doorslag gaan geven.

Zou geweldig zijn als Rafa ook het 2e grote toernooi van het jaar wint =D>

Wel graag even 10 euro overmaken of kappen met teams maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Staat onwijs veel wind, maakt goed tennis bijna onmogelijk, beetje jammer. Die vrouwen schieten trouwens ook niet op, zo gaan ze niet om 22 uur beginnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
VERAAAAAAAAAA

Ze schieten idd niet echt op, maar door de wind is het inderdaad onmogelijk spelen. Bovendien moeten ze ieder derde punt opnieuw spelen doordat er weer een plastic zakje over de baan waait.

De finale is zowel bij de mannen als de vrouwen een pure loterij zo, dit heeft niks met tennis te maken.
Reply
Dit gaat idd nergens over. Ivanovic zal zich wel terug knokken en zodoende zal de herenfinale ergens rond 2330 beginnen. Mooi klote dit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Komop Vera afmaken die partij, dan komt er eerst nog een huldiging denk ik. Ik hou het op 23 uur start
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wellicht doen ze de huldiging tezamen na de herenfinale. Het gaat gelukkig nu wel hard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou beter zijn, ik denk dat de bokaal om gaat waaien :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Inderdaad de uitreiking is na de herenfinale. Nu moeten ze alleen de baan effe omtoveren, WTA spullen moeten vervangen worden door ATP borden etc.
Scheelt weer wat slaap haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Oh nee toch niet, ze gaan het nu doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die harde wind zou trouwens in het voordeel van Murray kunnen werken. Dat is toch een wat creatievere speler. Bij Nadal is het toch een wat vaster patroon: met de forehand beuken op de backhand en wachten op een korte bal of fout.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe lang nog, Stille?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik weet het niet. Eurosport zendt die huldiging niet uit en op Sport 1 herhalen ze momenteel Federer-Murray. Keep you up to date
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: