The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ajax vs FC Twente.
#91
waf Wrote:
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Fabian je bent zelf niet veel beter!

Zie je mij doorgaans in andere dan aan Ajax gerelateerde topics posten dan Ekslem ? Zie je mij elke week in het psv topic posten dat ze dit en dat en zus en zo en nog meer blabla...

Dacht het niet...

Hopen dat het in Praag beter gaat, alhoewel het goedkope bier daar wel veel goed zal maken... :wink:

maak je niet druk man. mensen op ignore zetten is gewoon een zwaktebod. ik vind het wel mooi dan ongenuanceerde pro psvee gelul. zolang je maar beseft dat het vnl geblaat is. :razz:

have fun in praag (wordt toch appeltje-eitje)

Is het ook, maar er op reageren is bij forumkleutertje onzin en zonde van ieders tijd en ook vooral mijn eigen tijd :wink: !

Fun in Praag zal zeker lukken, de winst hoop ik ook. Zondag kom ik ook weer even buurten in Rotjeknor, met de combibus :wink:
Reply
#92
Ad Wim Wrote:En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!
Hahahahahaha, wat kansloos. Dat Ajax allemaal spelers heeft die er helemaal niks van bakken voorin (met Klaas Jan Stuntelaar voorop) en zich uit frustratie dan maar laten vallen om op deze manier alsnog een overwinning te forceren is triest, maar dat jij er nog penalty's in ziet ook (elke week opnieuw) is nog veel triester.
Reply
#93
kratovsk Wrote:
Ad Wim Wrote:En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!
Hahahahahaha, wat kansloos. Dat Ajax allemaal spelers heeft die er helemaal niks van bakken voorin (met Klaas Jan Stuntelaar voorop) en zich uit frustratie dan maar laten vallen om op deze manier alsnog een overwinning te forceren is triest, maar dat jij er nog penalty's in ziet ook (elke week opnieuw) is nog veel triester.

ik vond het na het zien van de samenvatting ook vervelend voor ad wim dat ze die overtreding waar een strafschop voor gegeven had moeten worden niet hebben uitgezonden.

en dan heitinga die als een mongool met 2 benen inglijdt, (slechts?) geel krijgt en dan gaat de commentator roepen dat hij de bal speelt.... :roll: en als een niet ajakkessied het doet is het schandalig....
Reply
#94
waf Wrote:en dan heitinga die als een mongool met 2 benen inglijdt, (slechts?) geel krijgt en dan gaat de commentator roepen dat hij de bal speelt.... :roll: en als een niet ajakkessied het doet is het schandalig....

Prachtig idd, weer even die bevestiging :wink:
Reply
#95
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge jonge, wat een schijtzooi! Wat een stelletje slapjanussen stonden er in de eerste helft op het veld. Twente speelde een half uur leuk en kwam dan ook terecht op voorsprong. Zij durfden tenminste te voetballen, itt PSV.

Calimero
Reply
#96
Twente had toch de pingel moeten hebben of heb ik het nou fout gezien?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#97
waf Wrote:en dan heitinga die als een mongool met 2 benen inglijdt, (slechts?) geel krijgt en dan gaat de commentator roepen dat hij de bal speelt.... :roll: en als een niet ajakkessied het doet is het schandalig....

Ha ha waf wat een goede bak weer! Je zet er alleen de verkeerde smiley bij! Als je iets als grap bedoelt moet je deze gebruiken: :wink:
Gelukkig ken ik je al iets langer en weet ik dat je bedoelt dat jij het eigenlijk ook geen geel vond!
Jammer dat hij deze kaart toch gekregen heeft.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#98
Ik vond het wel degelijk een gele kaart. Sliding was op de bal, maar wel met twee benen van achter waarbij de speler vol meegenomen wordt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#99
Bumme Wrote:
waf Wrote:en dan heitinga die als een mongool met 2 benen inglijdt, (slechts?) geel krijgt en dan gaat de commentator roepen dat hij de bal speelt.... :roll: en als een niet ajakkessied het doet is het schandalig....

Ha ha waf wat een goede bak weer! Je zet er alleen de verkeerde smiley bij! Als je iets als grap bedoelt moet je deze gebruiken: :wink:
Gelukkig ken ik je al iets langer en weet ik dat je bedoelt dat jij het eigenlijk ook geen geel vond!
Jammer dat hij deze kaart toch gekregen heeft.

Ik vind het ook jammer dat hij deze kleur kaart gekregen heeft, aangezien het een rode had moeten zijn en eigenlijk een paarse als die tot de standaarduitrusting van de scheidsrechter had behoord. :wink:

@Ekslem: idd een volledig onterecht excuus als je zegt dat je de bal OOK speelt. Hij kegelt die kerel ondersteboven door van achteren vol op zijn enkel te schoppen. Als je bij een kopduel iemand een elleboog geeft, maar je kopt wel de bal is het toch ook een kaart?
Reply
Ekslem Wrote:Ik vond het wel degelijk een gele kaart. Sliding was op de bal, maar wel met twee benen van achter waarbij de speler vol meegenomen wordt.

Twee benen is alleen gevaarlijk en strafbaar als ze gestrekt en hoog zijn. Was beide niet het geval, dit was een keurige tackle.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Ik vond het wel degelijk een gele kaart. Sliding was op de bal, maar wel met twee benen van achter waarbij de speler vol meegenomen wordt.

Twee benen is alleen gevaarlijk en strafbaar als ze gestrekt en hoog zijn. Was beide niet het geval, dit was een keurige tackle.

Een keurige tackle van achteren op zijn enkel idd. Dus eigenlijk een rode kaart volgens de KNVB.
Reply
Met 2 benen een tackle inzetten is altijd strafbaar.
Bangkok resident.
Reply
Bumme Wrote:Twee benen is alleen gevaarlijk en strafbaar als ze gestrekt en hoog zijn. Was beide niet het geval, dit was een keurige tackle.

dit is werkelijk zo'n onzin. jij gaat er kennelijk aan gewend raken dat ze voor ajakkessieden andere regels hanteren.
Reply
Ricochan Wrote:Met 2 benen een tackle inzetten is altijd strafbaar.

Als ze gestrekt zijn ja!

ga me er verder niet druk over maken. Hij heeft er uiteindelijk geel voor gekregen dus hebben jullie je zin.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Met 2 benen een tackle inzetten is altijd strafbaar.

Als ze gestrekt zijn ja!

nee, met gestekt been in komen is sowieso strafbaar (ook als het er 1 is).
Reply
Je kan moeilijk met 1 been de tackle inzetten en de andere laten staan waar je vandaan kwam
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Met 2 benen een tackle inzetten is altijd strafbaar.

Als ze gestrekt zijn ja!

nee, met gestekt been in komen is sowieso strafbaar (ook als het er 1 is).

Zeg ik ergens iets anders? Zeg ik ergens dat met een been gestrekt inkomen niet strafbaar is?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Met 2 benen een tackle inzetten is altijd strafbaar.

Als ze gestrekt zijn ja!

nee, met gestekt been in komen is sowieso strafbaar (ook als het er 1 is).

Zeg ik ergens iets anders? Zeg ik ergens dat met een been gestrekt inkomen niet strafbaar is?

je zegt dat ook met 2 benen inkomen alleen strafbaar is als ze gestrekt zijn en ik heb je even laten zien welke twee regels je door elkaar haalt. :razz:
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Met 2 benen een tackle inzetten is altijd strafbaar.

Als ze gestrekt zijn ja!

nee, met gestekt been in komen is sowieso strafbaar (ook als het er 1 is).

Zeg ik ergens iets anders? Zeg ik ergens dat met een been gestrekt inkomen niet strafbaar is?

je zegt dat ook met 2 benen inkomen alleen strafbaar is als ze gestrekt zijn en ik heb je even laten zien welke twee regels je door elkaar haalt. :razz:


misschien toch nog maar even lezen:

Bumme schreef:

Twee benen is alleen gevaarlijk en strafbaar als ze gestrekt en hoog zijn. Was beide niet het geval, dit was een keurige tackle.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bocaloca Wrote:Je kan moeilijk met 1 been de tackle inzetten en de andere laten staan waar je vandaan kwam

Je kunt best een tackle met 1 been inzetten en die andere in- of optrekken, afhankelijk van hoe je hem inzet. Jij doet zeker aan tannis? :wink:

Bumme Wrote:misschien toch nog maar even lezen:

Bumme schreef:

Twee benen is alleen gevaarlijk en strafbaar als ze gestrekt en hoog zijn. Was beide niet het geval, dit was een keurige tackle.

Het was een keurige tackle geweest als hij a) met 1 been ingegaan was en b) ALLEEN de bal geraakt had. Heitinga deed het met 2 benen EN hij raakte met 1 been de tegenstander vrij fors van achteren op de enkel.
En ik heb helemaal niet mijn zin: hij had een rode kaart moeten krijgen voor deze overtreding.
Reply
2 benen is ALTIJD een overtreding! Gestrekt of NIET gestrekt!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:2 benen is ALTIJD een overtreding! Gestrekt of NIET gestrekt!

2 benen op de bal is helemaal niets zolang ze maar niet gestrekt en hoog zijn!
Kijk naar keepers, die doen vaak niet anders dan met twee benen naar de bal.

Gestrekt en hoog is een heel ander verhaal...........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dat bedoelde ik ook !
Bangkok resident.
Reply
Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:2 benen is ALTIJD een overtreding! Gestrekt of NIET gestrekt!

2 benen op de bal is helemaal niets zolang ze maar niet gestrekt en hoog zijn!
Kijk naar keepers, die doen vaak niet anders dan met twee benen naar de bal.

Gestrekt en hoog is een heel ander verhaal...........

Onzin, zoek het maar op in de spelregels! En kijk maar naar keepers is onzin want die
A) Hebben zowiezo iets aangepaste regels (als het gaat om inkomen bijvoorbeeld voor een redding)
B) Van keepers wordt altijd al meer toegelaten door scheidsrechters!

2 Benen inkomen is altijd een overtreding!
2 Benen gestrekt en/of hoog (en de man spelen) is volgens de regels al direct rood! Dat dit niet altijd gebeurt is iets anders!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
Ricochan Wrote:Met 2 benen een tackle inzetten is altijd strafbaar.

Als ze gestrekt zijn ja!

nee, met gestekt been in komen is sowieso strafbaar (ook als het er 1 is).

Zeg ik ergens iets anders? Zeg ik ergens dat met een been gestrekt inkomen niet strafbaar is?

je zegt dat ook met 2 benen inkomen alleen strafbaar is als ze gestrekt zijn en ik heb je even laten zien welke twee regels je door elkaar haalt. :razz:


misschien toch nog maar even lezen:

Bumme schreef:

Twee benen is alleen gevaarlijk en strafbaar als ze gestrekt en hoog zijn. Was beide niet het geval, dit was een keurige tackle.

ik heb het weer gelezen en ik constateer dat ik terecht geconcludeerd heb dat je 2 regels door elkaar haalt.

ik verwijs naar harry b, die overigens ook naar mij had kunnen verwijzen. :razz:
Reply
En dan weer die vuurwerkgeluiden. Ik heb de wedstrijd gekeken via Versatel. Ook in de samenvatting bij Talpa waren de vuurwerkgeluiden te horen. Ik weet niet hoe of wat de aanleiding zou zijn geweest, maar het is gewoon schandalig.
Triest volk, het zullen wel gloryhunters zijn geweest die ontevreden waren over het feit dat FCT gewoon had moeten winnen. Dit zijn twee verloren punten voor ons.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
VMG kom op, ik denk echt dat t hooguit 1 handje vol mensen was die dat deed. Die zitten overal, niet daarover vallen. Prima pot gespeeld overigens, complimeneten nogmaals voor FCT
The great old Ludwig von...
Reply
Ja Gitter, zo te horen waren het ook weining mensen. Maar bij Ado waren het ook maar weining mensen die het veld opliepen, bij Groningen waren het ook maar weining mensen die de eerste 7 minuten niet op hun plaats zaten, er zitten altijd een aantal ziektekiemen tussen. Sommige dingen horen erbij, sommige dingen zijn behoorlijk onschuldig, maar zoiets als vuurwerkgeluiden en racisme kan gewoon niet door de beugel.

Forza FCT.

[Image: ajatwe01xc1.gif]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
kratovsk Wrote:
Ad Wim Wrote:En ook de scheids was weer echt een drama. Ik nodig graag Waf uit om volgende keer te komen kijken, want ik heb nu al drie wedstrijden achter elkaar een scheids in de Arena gezien die echt structureel tegen Ajax fluit. Dan kap je wel met je complotjes. Wat een drama was die Blom vandaag. Vrijwel alle duels werden afgefloten in het nadeel van Ajax, veel te lang de kaarten op zak gehouden, penalty onthouden en Zomer of Heubach had rood moeten hebben voor natrappen. En dat laatste zag ie ook gewoon, maar hij gaf er niks voor!
Hahahahahaha, wat kansloos. Dat Ajax allemaal spelers heeft die er helemaal niks van bakken voorin (met Klaas Jan Stuntelaar voorop) en zich uit frustratie dan maar laten vallen om op deze manier alsnog een overwinning te forceren is triest, maar dat jij er nog penalty's in ziet ook (elke week opnieuw) is nog veel triester.
Dit is helemaal onzin. Ten eerste speelde KJH gewoon een goede wedstrijd, ten tweede laat hij zich zelden zomaar vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ten eerste speelde KJH gewoon een goede wedstrijd

Niet dus
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: