The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cash out
#91
Mijn everest is ook weer van Hold af.. heeft eigelijk maar 2 dagen geduurd.

Donderdag scan ID, scan creditcard, scan bakafschrift en 1 of ander formulier gemailed. Bleek dat ze uurtje later terug hadden gemaild dat er ook nog een printscreen van mijn moneybookers bij moest.. maar aangezien ik toen alweer 3 dagen in de kroeg zat pas zaterdag opgestuurd, zondagochtend deed ie het weer.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#92
mijn moneybookers doet het nog steeds niet :|
ik ga maar eens bellen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
Ik heb trouwens die prepaid kaart aangevraagd met currency EURO. Had ik daar mss beter dollars kunnen kiezen, omdat ik dollars laat storten op mijn Neteller account? Dacht in eerste instantie van niet, omdat ik zelf uiteindelijk Euries uit de muur wil hebben.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#94
Ekslem Wrote:Euries
Dead
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Ekslem Wrote:Ik heb trouwens die prepaid kaart aangevraagd met currency EURO. Had ik daar mss beter dollars kunnen kiezen, omdat ik dollars laat storten op mijn Neteller account? Dacht in eerste instantie van niet, omdat ik zelf uiteindelijk Euries uit de muur wil hebben.

same here.. heb nog niks aangevraagd maar vraag me wel af wat ik beste kan nemen. Heb ook account in dollars dus..

dit poste ik op PN, geen reactie so far

Ik zou graag willen weten wat het verschil is tussen een netellerpas in Euro's en in Dollars. Er zit vast wel ergens een verschil in..

Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld dat je op het moment dat je een eurocard hebt al transactiekosten (wisselkoerskosten) betaald op het moment dat je het van je neteller naar je prepaidcard (netellercard) stort terwijl dat als je een dollarcard hebt je dollars op je kaart zet en pas wisselkosten berekend worden op het moment dat je ze van de netellercard afhaalt.

Zal als je alleen in NL pint niet veel uitmaken maar stel je zit in USA of op vakantie en je wil dollars uit te muur trekken, betaal je dan 2 x wisselkoerskosten als je een eurocard hebt??
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#96
Het zit volgens mij zo.... Van Pokeraccount laat je dollars in Euro's storten op Neteller als dat kan(???) en betaal je de exchange rate en koers die Pokersite aanhoudt. Je betaalt dan geen extra kosten voor pinnen van euries (:razz: ) met je neteller kaart. Als je dollars laat storten dan betaal je op Neteller de exchange rate als je pint. Ligt er dus aan wie de beste wisselkoers aanbiedt (???)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#97
In de nieuwe Neteller opzet is het zo dat je $ worden omgezet naar Euros als je geld op je Neteller account zet. Je mag het dan zonder kosten euro ---> euro op je pas zetten en pinnen. Kost alleen wel 3 euro voor elke keer dat je pint.

Ik neem aan dat Neteller en de willekeurige Pokersite andere koersen hanteren maar het maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#98
Mijn idee was (zoals het eerst ook was dacht ik):

Stel je hebt euroaccount:
van site naar neteller worden wisselkosten in rekening gebracht, dan van neteller naar rekening is gratis. Nadelig natuurlijk als je vaak geld sluist tussen sites.

Daarom heb ik toen MB genomen, maar nu heb ik ook Neteller in dollars gekregen dus nu maakt het niet zo heel veel meer uit. Denk dak gewoon een dollarcard aanvraag, lijkt me het beste ivm met ook een dollaraccount en evt geld opnemen in buitenland.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#99
Volgens mij maakt zo'n pokersite ook nog een dikke winst met belachelijke wisselkoersen. Of valt dat wel mee? Weet iemand hoeveel dollars je op stars betaalt voor een euro?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ze houden zich redelijk netjes aan de 'echte' koersen al zullen ze wel smokkelen met een paar cent...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ach ja... alhoewel ik hem niet psies weet, word je op het moment toch niet echt vrolijk van die dollarkoers
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
1.59 was ie vanmorgen volgens de telegraaf
Reply
Ja gister al boven de 1.60... echt ziek! Das alweer 0.10+ in een maand ofzo.. ik wil niet eens weten wat me dat kost hehe. Hopen dat het snel weer richting 1,40 gaat.. maar ben er bang voor :| .

Ben ook helemaal niet thuis op dat gebied en ook geen zin om erin te verdiepen...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hehe uiteindelijk zal ie wel weer gaan stijgen natuurlijk. Volgens mij is het erg afhankelijk van wat de volgende president gaat doen, als die net als bush miljarden dollars blijft verspillen aan oorlogen ben ik bang dat t zo doorgaat. Weet hij de economie weer een beetje op de rails te krijgen zal t wel weer vrij snel gaan.
Reply
Ja duurt nog een jaar ofzo voor nieuwe president komt las ik laatst ergens... ergens eind jan 2009 ofzo! Dan ben ik al 3k euro lichter als het zo doorgaat alleen aan wisselkoersen... Confused
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nou, ik heb maar naar moneybookers gebeld...

eerst 10 minuten in de wachtrij en dan zo'n zeikerd aan de lijn.

hij gaat mijn gegevens eindelijk checken...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mijn Globewallet kaart via Neteller is binnen en inmiddels ook geactiveerd.

Klopt het nu dat ik via Stars geldt stort naar Neteller, via Neteller naar dat Globewallet en dat ik dan kan pinnen? Of is die storting van Neteller naar Globewallet niet nodig (lijkt me namelijk vrij onlogisch).

Waar kan ik exchange rate van stars cq. neteller vinden?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Jup, je moet van Neteller steeds geld depositen naar je neteller card. Dat is eigelijk niet meer dan een prepaid kaart!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
ik heb nog maar een keer telefonisch contact gehad met moneybookers.
het lijkt nu bijna te gaan lukken.

ik kreeg het volgende via de mail.
Ik heb het inmiddels bevestigd en teruggestuurd.

wie weet wat dit precies inhoud?

-confirmation that you are aware that it is forbidden to use funds uploaded via iDeal for gaming purposes and that you would not violate this regulation in the future.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
gewoon confirmen Wink je mag niet via ideal geld overmaken om te gokken.
Reply
buurs Wrote:wie weet wat dit precies inhoud?

-confirmation that you are aware that it is forbidden to use funds uploaded via iDeal for gaming purposes and that you would not violate this regulation in the future.
Misschien een cursusje Engels? :-k
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:gewoon confirmen Wink je mag niet via ideal geld overmaken om te gokken.

ik heb ook confirmed en ik lees hetzelfde, maar dit vind ik vreemd...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wie weet wat dit precies inhoud?

-confirmation that you are aware that it is forbidden to use funds uploaded via iDeal for gaming purposes and that you would not violate this regulation in the future.
Misschien een cursusje Engels? :-k

ik begrijp die zin wel, maar vindt het vreemd.
vandaar dat ik een bevestiging wil.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
had Ideal gedaan uit voorzorg voor een eventuele wet die internetgokken ou verbieden volgens mij
Reply
het is eindelijk gelukt :razz:

direct 600 dollar bij full tilt gestort :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hmmm, ik heb altijd bij pp gespeeld en ben geswitched naar stars, maar nu ik wil cashen, zie ik dat ik niet rechtstreeks naar mijn bank kan cashen, wat bij party wel kan.
Dat is wel irritant.
Nu overweeg ik toch om een moneybookers account te openen.
Iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen wat de voordelen hiervan zijn en of dit goed werkt?
IIk heb niet alle pagina's doorgelezen dus neem me niet kwalijk als dat hier al boven ergens staat.
The great old Ludwig von...
Reply
ja hoor werkt vrij goed. Bedrag staat binnen paar dagen op je bankrekening. Verder valt er niet veel over te vertellen eigenlijk, ik heb me niet echt verdiept in exchangerates enzo dus ik weet niet of die gunstig zijn bij moneybookers. Ik vind het wel redelijk ok werken, de site is iig overzichtelijker dan neteller. Ik zou trouwens wel je moneybookers in $ aanmaken en niet in € aangezien je dan zonder wisselkosten je geld van de ene site naar de andere kan overboeken.
Reply
thx mac, goeie tip. Oke ik ga maar ff naar die site en eea proberen. Ben je stand by? Wink
The great old Ludwig von...
Reply
uh via hier wel redelijk of anders via mail, niet via msn Wink
Reply
nou, dat was inderdaad vrij simpel, te simpel eigenlijk. Heb als t goed is nu een account, maar hoefde helemaal geen documenten of id ofzo op te sturen... Klopt dit wel?
En hoe nu verder?
Enfin, ik lees eerst alles wel ff door... Korte uitleg Mac? :8:
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: