The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
#91
Ik denk dat PSV het nog moeilijk gaat krijgen in de playoffs...
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#92
goa Wrote:Ik denk dat PSV het nog moeilijk gaat krijgen in de playoffs...

lache man :roll:
Reply
#93
eens kijken of ajax nu nog steeds juicht voor kluivert
Mijn gras is groener
Reply
#94
1-3 Huntelaar, 1-4 Gabri
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
#95
:eeeek:

Missen ze Alex zo erg of is Ajax zo goed vandaag?
Reply
#96
1-5
Mijn gras is groener
Reply
#97
1-5 Perez =D>
Reply
#98
afgelopen...... wat een uitslag :eeeek:
Mijn gras is groener
Reply
#99
Peter Wrote:Stoer! Maar wanneer leren jullie nou het sing-when-you're-winning en verder vooral de tegenstander afzeiken ipv je club steunen af?
:roll:

Was toch behoorlijk stil toen het 1-3 werd, en in de 84ste minuut gingen de eerste PSVers het stadion uit, over sing when you're winning gesproken....

5-1 zegt genoeg dacht ik zo, zonder Alex stelt het dus niet zoveel voor.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh Hakkuh

Wat heerlijk dit! En ook nog eens zo verdiend! Wat speelde ze bij vlagen fantastisch!
Al worden we geen kampioen, dit maakt wel heel veel goed zeg.

Ook nog eens allemaal knappe goals, vooral die van Sneijder =D>
En dan ook nog die bal van Davids :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Neem niet aan dat je tevreden met dit seizoen kunt zijn als je niet kampioen wordt, niet de CL haalt en in de UEFA Cup door Werder Bremen al snel wordt uitgeschakeld.
Maar moet zeggen dat Ajax inderdaad goed speelt nu, vorige week tegen Twente was het ook al erg sterk. Tis alleen waarschijnlijk net iets te laat dat ze eindelijk los komen.

Maar het kan nog ja.
Reply
Ik zeg ook niet dat ik tevreden ben met dit seizoen, Ajax is gewoon niet constant genoeg, ik zeg dat dit veel goed maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ok. Programma is wel heel makkelijk trouwens voor Ajax in de laatste 5 wedstrijden zie ik nu, PSV moet dus gewoon 11 punten halen tegen NAC uit, NEC uit, Twente thuis, Utrecht uit en Vitesse thuis. Met uitzondering van de laatste allemaal niet gemakkelijk.
Reply
lekkere pot zeg. Smile
Mooi dat ik Sneijder en Huntelaar in mijn team heb.
Ja ja, ben graag een gloryhuntelaar nu
The great old Ludwig von...
Reply
Winst tegen NEC en Vitesse en gelijk tegen NAC, Twente en Utrecht en op naar de playoffs.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
kratovsk Wrote:ok. Programma is wel heel makkelijk trouwens voor Ajax in de laatste 5 wedstrijden zie ik nu, PSV moet dus gewoon 11 punten halen tegen NAC uit, NEC uit, Twente thuis, Utrecht uit en Vitesse thuis. Met uitzondering van de laatste allemaal niet gemakkelijk.
Daar zat ik ook net aan te denken. Ajax krijgt hopelijk de komende weken de beloning voor een aantal goede uitwedstrijden dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De uitwedstrijden lijken bij Ajax wel beter te gaan dan de thuiswedstrijden, misschien toch niet zo gunstig dat ze nog 3 thuiswedstrijden te gaan hebben :wink:
Reply
Ajax verdient het natuurlijk ook totaal niet dit seizoen. AZ speelt over het geheel gezien het fraaiste voetbal en zou ik het nu wel eens gegund hebben.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Tja, ze konden een tijd lang geen twee goede wedstrijden achter elkaar spelen. Nu lijkt dat over te zijn, hopelijk maken ze nu een goede reeks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:Ajax verdient het natuurlijk ook totaal niet dit seizoen. AZ speelt over het geheel gezien het fraaiste voetbal en zou ik het nu wel eens gegund hebben.
AZ de Uefa Cup, PSV de CL en Ajax het kampioenschap :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overigens was imo de volley van Davids echt het hoogtepunt van de wedstrijd.
Wat een knal zeg...
The great old Ludwig von...
Reply
Absoluut een mooi moment, vooral ook het vervolg met die bal op de kop van Gomes en hoe hij daarna lachend op de grond lag.

Ik vond de goal van Sneijder het hoogtepunt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Depor Wrote:
Peter Wrote:Stoer! Maar wanneer leren jullie nou het sing-when-you're-winning en verder vooral de tegenstander afzeiken ipv je club steunen af?
:roll:

Was toch behoorlijk stil toen het 1-3 werd, en in de 84ste minuut gingen de eerste PSVers het stadion uit, over sing when you're winning gesproken....

In de 84e minuut pas? Ik zag al mensen in de 72e minuut gaan hoor. :p Ajax-publiek veel gehoord, want ze scoorden veel. :p Alleen weinig originaliteit. "wij geven voetballes" gepareerd door "wij staan bovenaan" enzo. Weinig sfeer.

De pot zelf:
Even geflatteerde als zeer verdiende zege. Ajax was gewoon beter, 5 goals en 2x de lat (wonderlijke bal van Davids of zn tweelingbroer Emanuelsson dat week al niet eens meer zeker :p). 5 hele knappe goals. Klaar, maar 1-2 of mss 1-3 zou de verhoudingen een stuk beter weer hebben gegeven. Ik heb wel een ander Ajax gezien dan alle andere jaren in Eindhoven. Wat een stel schoppers bij elkaar is dat geworden zeg. Echt een wonder dat ze met 4x geel zijn weggekomen. Maar goed; mannelijk voetballen mag natuurlijk en moet misschien zelfs wel in zulke potten. Maar naast dat schoppen werd ook gewoon heel goed gespeeld (Babel (man van de wedstrijd en had geluk dat Alcides als een natte krant speelde), Huntelaar, Sneijder waren als voorste 3 levensgevaarlijk; beter dan wat AZ in Eindhoven liet zien, veel beter dan wat Arsenal hier liet zien). 5 goals, 0x kon Gomes er iets aan doen. Meteen de enige PSV'er die niks fout deed. Verder was t gewoon huilen met de pet op. Na de 1-2 had ik goede hoop dat ze door konden drukken (hele 2e helft tot die goal was Ajax nergens, die lieten zich (logisch) terugzakken), maar Ajax ging 5 minuutjes voetballen, maakte 2 goals en besliste het. Heel knap. Nu ist simpel: winnen bij NAC en NEC of de titel gaat dit jaar naar Ajax. Als beide ploegen zo blijven spelen wordt Ajax met 5 punten voorsprong kampioen, AZ 2e en PSV 3e. Gelukkig ff 2 weken rust. Dat kan menig PSV speler wel gebruiken.

En Ten Cate had zn zaakjes gewoon duidelijk beter voor elkaar dan Koeman deze keer. Koeman 'verrasste' met een soort mislukte 3-2-4-1 opstelling. Ten Cate liet Da Costa lekker als vrije man de opbouw doen. Volgens mij heeft hij 10x op mogen bouwen waaruit hij 9x bij een Ajaxcied in de voeten speelde en de 10e keer de bal over de achterlijn schoot. :| Logisch dat hij eruit ging en Simons 2e helft de opbouw moest doen. Dat ging al beter (ook omdat Ajax lekker achteruit leunde).
Reply
Ajax werkt de laatste weken aan het doelsaldo, kan ook nog belangrijk zijn (toch?). Eerste play-off-tegenstander zal Heerenveen worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:Stoer! Maar wanneer leren jullie nou het sing-when-you're-winning en verder vooral de tegenstander afzeiken ipv je club steunen af?
:roll:

Was toch behoorlijk stil toen het 1-3 werd, en in de 84ste minuut gingen de eerste PSVers het stadion uit, over sing when you're winning gesproken....

In de 84e minuut pas? Ik zag al mensen in de 72e minuut gaan hoor. :p Ajax-publiek veel gehoord, want ze scoorden veel. :p Alleen weinig originaliteit. "wij geven voetballes" gepareerd door "wij staan bovenaan" enzo. Weinig sfeer.

De pot zelf:
Even geflatteerde als zeer verdiende zege. Ajax was gewoon beter, 5 goals en 2x de lat (wonderlijke bal van Davids of zn tweelingbroer Emanuelsson dat week al niet eens meer zeker :p). 5 hele knappe goals. Klaar, maar 1-2 of mss 1-3 zou de verhoudingen een stuk beter weer hebben gegeven. Ik heb wel een ander Ajax gezien dan alle andere jaren in Eindhoven. Wat een stel schoppers bij elkaar is dat geworden zeg. Echt een wonder dat ze met 4x geel zijn weggekomen. Maar goed; mannelijk voetballen mag natuurlijk en moet misschien zelfs wel in zulke potten. Maar naast dat schoppen werd ook gewoon heel goed gespeeld (Babel (man van de wedstrijd en had geluk dat Alcides als een natte krant speelde), Huntelaar, Sneijder waren als voorste 3 levensgevaarlijk; beter dan wat AZ in Eindhoven liet zien, veel beter dan wat Arsenal hier liet zien). 5 goals, 0x kon Gomes er iets aan doen. Meteen de enige PSV'er die niks fout deed. Verder was t gewoon huilen met de pet op. Na de 1-2 had ik goede hoop dat ze door konden drukken (hele 2e helft tot die goal was Ajax nergens, die lieten zich (logisch) terugzakken), maar Ajax ging 5 minuutjes voetballen, maakte 2 goals en besliste het. Heel knap. Nu ist simpel: winnen bij NAC en NEC of de titel gaat dit jaar naar Ajax. Als beide ploegen zo blijven spelen wordt Ajax met 5 punten voorsprong kampioen, AZ 2e en PSV 3e. Gelukkig ff 2 weken rust. Dat kan menig PSV speler wel gebruiken.

En Ten Cate had zn zaakjes gewoon duidelijk beter voor elkaar dan Koeman deze keer. Koeman 'verrasste' met een soort mislukte 3-2-4-1 opstelling. Ten Cate liet Da Costa lekker als vrije man de opbouw doen. Volgens mij heeft hij 10x op mogen bouwen waaruit hij 9x bij een Ajaxcied in de voeten speelde en de 10e keer de bal over de achterlijn schoot. :| Logisch dat hij eruit ging en Simons 2e helft de opbouw moest doen. Dat ging al beter (ook omdat Ajax lekker achteruit leunde).

Goed verhaal, grotendeels mee eens, alleen dat schoppen. Je zegt dat Ajax meer kaarten had moeten krijgen.
Echter dat de gele kaarten bij PSV niet uitgedeeld werden was me een raadsel.
Zeker Sun en Alcides hadden er 1 moeten krijgen en vast nog een aantal, maar goed, weinig kan mijn weekend nog vergallen. Smile

@BB: zeker, dit was echt belangrijk. Staan nu volgens mij nog 5 punten qua doelsaldo achter, is eigenlijk voor, daar het pas gaat tellen bij een gelijke stand en ik er van uit ga, dat Ajax hun wedstrijden die ze winnen met gemiddeld 2-0 winnen.
The great old Ludwig von...
Reply
Ajax heeft 6 slechter doelsalo. Voor vanmiddag was dat nog 14. Als PSV 1x verliest en 1x gelijkspeelt (en daarmee voorsprong weg is) heeft Ajax dan zo goed als zeker ook een beter doelsaldo. Eigenlijk is het gat dus 4 punten. PSV mag gewoon 2x gelijkspelen. Een nederlaag is fataal. Ik zie dit Ajax (spel goed, vertrouwen na deze 2 zege's uitmuntend) echt geen punten meer afgeven. Ben best onder de indruk van wat ze lieten zien, maar stiekum hoop ik natuurlijk dat de grilligheid er nog inzit. :p
Reply
gittermaster Wrote:Goed verhaal, grotendeels mee eens, alleen dat schoppen. Je zegt dat Ajax meer kaarten had moeten krijgen.
Echter dat de gele kaarten bij PSV niet uitgedeeld werden was me een raadsel.
Zeker Sun en Alcides hadden er 1 moeten krijgen en vast nog een aantal, maar goed, weinig kan mijn weekend nog vergallen. Smile
Wilde net precies hetzelfde zeggen!
Goed verhaal inderdaad, maar ik vond het aanvankelijk van twee kanten keihard. Ajax verdiende een aantal gele kaarten, maar PSV zeker ook.
Blijkbaar wilde Ajax PSV op deze manier afbluffen, want ik zie ze zelden zo hard spelen. Maar het is wel gelukt blijkbaar, net als andere tactische zetten van Ten Cate vandaag lukten. Mocht ook wel weer eens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
PSV heeft tot nu toe na de winter trouwens (grotendeels nog met Alex en Koné dus daarop is t niet af te schuiven) 14 punten gehaald uit 9 duels. Waarom dan nog 11 halen uit de komende 5? Icon_evil
Reply
Peter Wrote:Ajax heeft 6 slechter doelsalo. Voor vanmiddag was dat nog 14. Als PSV 1x verliest en 1x gelijkspeelt (en daarmee voorsprong weg is) heeft Ajax dan zo goed als zeker ook een beter doelsaldo. Eigenlijk is het gat dus 4 punten. PSV mag gewoon 2x gelijkspelen. Een nederlaag is fataal. Ik zie dit Ajax (spel goed, vertrouwen na deze 2 zege's uitmuntend) echt geen punten meer afgeven. Ben best onder de indruk van wat ze lieten zien, maar stiekum hoop ik natuurlijk dat de grilligheid er nog inzit. :p
Jezus, kom op zeg! Ga nou jezelf niet indekken met dit soort gepraat. Denk je nou echt dat Ajax zomaar even 6 doelpunten goed maakt op PSV?!
En dat vertrouwen in Ajax... Ze hebben wel eerder een goede uitwedstrijd gespeeld en daarna thuis lullig verloren of gelijk gespeeld dit seizoen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoezo indekken? Ik denk dat gewoon. Waarvoor moet ik me indekken? :p
Reply


Forum Jump: