The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2007
#91
_Tampie Wrote:Poule 2 ligt helemaal open
En dat is dus precies wat ik al een week roep!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
en wie nu morgen? (kan het speelschema nergens vinden)

en op wie gaan we morgen foepies wagen? vandaag 2 x 50 foepies weggegooid!
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#93
Masters Cup, Red group Men's Singles
November 14

12:00 A. Roddick

F. Gonzalez

12:00 N. Davydenko

F. Gonzalez

12:00 R. Federer

A. Roddick

12:00 R. Federer

N. Davydenko


KNap dit :crazy:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#94
ik kon het al niet vinden.... dit wilde ik niet vinden.... #-o
als je de kansen zelf niet benut, krijg je ze om je oren!!!
Reply
#95
Bocaloca Wrote:Masters Cup, Red group Men's Singles
November 14

12:00 A. Roddick

F. Gonzalez

12:00 N. Davydenko

F. Gonzalez

12:00 R. Federer

A. Roddick

12:00 R. Federer

N. Davydenko


KNap dit :crazy:

Dit doet livescore.com altijd als er nog geen OOP beschikbaar is.
We weten dus nog niet wat er morgen wordt gespeeld.
Reply
#96
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Poule 2 ligt helemaal open
En dat is dus precies wat ik al een week roep!

Ik dacht er nog aan om :wink: @ Ad Wim bij te zetten, maar het leek me wel duidelijk dat ik aan jouw (correcte) voorspelling refereerde.
Reply
#97
R Federer (SUI) vs N Davydenko (RUS)
A Roddick (USA) vs F Gonzalez (CHI)
Reply
#98
mindlight Wrote:Je kan er dus vanuitgaan dat als Nadal in 2 sets wint hij gewoon door is, aangezien het game-saldo van 1 van de heren Ferrer/Gasquet erop achteruit zal gaan.

Ik weet niet of ze het games saldo van de 3 onderlinge duels pakken, of van alle RR wedstrijden. In beide gevallen hoeft het niet zo te zijn dat Nadal door is. Als het alleen de onderlinge duels zijn, dan heeft Nadal nu -1, Gasquet heeft -2 (maar gaat van Ferrer winnen) en Ferrer heeft +3. Als Gasquet met +2 (6-4, 4-6, 6-4) van Ferrer wint, dan is Nadal het haasje met -1 tegen 0 en +1.

Als de Djokovic games ook meetellen, dan heeft Gasquet er +6 bij, en Ferrer +4. Indien Nadal hier dus +7 weet te scoren, dan zou hij zeker zijn van de volgende ronde. 6-3 6-2 bijvoorbeeld.
Reply
#99
Eli, weet jij hoe het werkt bij gelijk aantal gewonnen wedstrijden, gelijk setsaldo?
Reply
Gamessaldo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Gold Group scenarios

0. Djokovic is out.

1. Nadal beats Djokovic in two sets

1.1 Ferrer beats Gasquet: Ferrer 1st, Nadal 2nd.

1.2 Gasquet beats Ferrer

1.2.1 In two sets: Gasquet 1st, Nadal 2nd. Ferrer out.
1.2.2 In three sets: Gasquet, Ferrer and Nadal all tied with 2-1 matches and 5-3 sets. Game differential decides.

2. Nadal beats Djokovic in three sets

2.1 Ferrer beats Gasquet: Ferrer 1st, Nadal 2nd.

2.2 Gasquet beats Ferrer: Gasquet 1st, Ferrer 2nd. Nadal out.

3. Djokovic def. Nadal in two sets: Ferrer and Gasquet advance, with winner of their match taking 1st pos.

4. Djokovic def. Nadal in three sets

4.1 Ferrer def. Gasquet

4.1.2 In two sets: Ferrer 1st, Nadal 2nd.
4.1.2 In three sets: Ferrer 1st, Gasquet 2nd.

4.2 Gasquet def. Ferrer: Gasquet 1st, Ferrer 2nd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:1.2.1 In two sets: Gasquet 1st, Nadal 2nd. Ferrer out.
Zou toch wat zijn als het dit wordt. De nummer 2 en 3 van de wereld verslaan en toch exit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ik weet niet of ze het games saldo van de 3 onderlinge duels pakken, of van alle RR wedstrijden.

_Tampie Wrote:Eli, weet jij hoe het werkt bij gelijk aantal gewonnen wedstrijden, gelijk setsaldo?

Ad Wim Wrote:Gamessaldo.

Je begrijpt mijn vraag niet goed. Tellen alle resultaten mee in het gamessaldo of alleen die uit de onderlinge wedstrijden tussen degenen die gelijk staan.
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:2. Nadal beats Djokovic in three sets


2.2 Gasquet beats Ferrer: Gasquet 1st, Ferrer 2nd. Nadal out.

winst Gasquet in 2: 1 Gasquet 2 Nadal
winst Gasquet in 3: 1 Gasquet 2 Ferrer

Hier zat ik mis.
O.b.v. setsaldo is Gasquet nummer 1, tussen Nadal en Ferrer kijken ze dan eerst naar onderling resultaat voordat het setsaldo / aantal gewonnen sets wordt bekeken.
Reply
Federer is weer een beetje bij de les, hij pakt Davy vrij hard. Ik ga ervan uit dat hij nu ook van Roddick wint en dan wordt de volgende pot zometeen cruciaal voor wie de andere halve finalist wordt. Ik zet mijn geld nog steeds op Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En meteen de break voor Andy =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-1 Roddick :o =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick dus al geplaatst (als hij zijn partij uitspeelt)
Reply
nadal mist direct 2 bp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En weer twee, arme Djokovic :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic al 4 aces, maar wel met 4*-1 achter =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga hier flink naast zitten, met mijn 63 75... :|

De vraag is alleen, wat heeft Mitch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En nu twee games op rij, gunstig =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko mist 2 bps voor de rebreak op 4-3, zo belangrijk! Als hij die had gepakt, en zijn service vervolgens, had ik Mitch in deze wedstrijd gepakt :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-4, nog 1 kans Djoko, doe het!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee hoor, 6-4 Rafa, kansloos voor deze set tegen Mitch, hoe fucking close kan het zijn :cry: :cry: :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos Rafa!!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bij Gasquet in 3 het volgende:

Tegen Djoko: Gasquet +6, Nadal +4 Ferrer +4.

Onderling:

Nadal -1

Ferrer +3

Gasquet -2

Als alleen onderling telt, zou Gasquet toch gewoon met 6-4 4-6 6-4 moeten winnen? Ferrer en Gasquet beide blij.

Sowiezo: Come on Gasquet, voor de poll. Doe het maar in 2, wel leuk als Nadal gewoon door gaat.
Reply
Ferrer van 0-1* naar 6-1* =D>

Gasquet pas 1 punt gepakt op zijn eigen service :eeeek:

Gaat Ferrer de Tennis Masters Cup winnen? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Servicestats van Gasquet, 1 uit 7 en 0 uit 6 :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: