The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuw idee Tennismanager 2008
#91
volgens mij moet je inmiddels files kunnen uploaden op dit forum...kan iemand even controleren of jullie de rechten daarvoor hebben? op post reply klikken en dan staat er beetje naar onder een tabblad upload attachment
Reply
#92
Quote:De extensie xls is niet toegestaan
:|

Edit: en .doc ook niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
form kan altijd later nog...dit leek ook mij een prima begin...
- Maak het geld zo snel mogelijk over naar omyaca aub
- Ik neem de eerste week op me. de sheet zal er pas woensdag zijn maar das geen ramp denk ik.

Nog drie belangrijke punten:
- Is er ook een klein prijsje voor het medailleklassement?
- Nr. 1 en twee betalen? 70-30? of 50-30-20?
- de deadline voor aus open moet snel vastgesteld worden! een moment op de dag voor de wedstrijden en na een hele ronde of voor het begin van het toernooi. dus mijn gevoel zegt zondag om 22.00 of dinsdag om 22.00
Reply
#94
Mac Wrote:volgens mij wilde MV juist de leiding niet meer nemen...daarom is ie gestopt. Misschien dat ie wat tips kan geven

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/tm2008-2.xls">http://www.competitieteam.nl/tm2008-2.xls</a><!-- m -->
Klopt, maar dat ding dat jij vorig jaar gemaakt hebt voor mij om teams in te vullen is toch nog steeds prima te gebruiken?
Reply
#95
Leuk idee, maar ik doe niet mee.
Reply
#96
Elikian Wrote:
Mac Wrote:volgens mij wilde MV juist de leiding niet meer nemen...daarom is ie gestopt. Misschien dat ie wat tips kan geven

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/tm2008-2.xls">http://www.competitieteam.nl/tm2008-2.xls</a><!-- m -->
Klopt, maar dat ding dat jij vorig jaar gemaakt hebt voor mij om teams in te vullen is toch nog steeds prima te gebruiken?

uiteraard, heb er niks aan veranderd en bestaat nog steeds
Reply
#97
.xls en .doc files moeten inmiddels geupload kunnen worden
Reply
#98
Ik zou in de sheet de formule verticaal zoeken gebruiken, dan heb je automatisch de waarde van de speler als je hem invult.
Een formule die een waarschuwing geeft bij dubbele spelers is ook wel handig. Die formule ken ik niet, Elikian wel want die gebruikte hem in zijn oude invulsheet.

Succes, en misschien doe ik volgend jaar weer eens mee.
Al zou ik dan voorstellen iets meer met weekprijzen te werken. Dat houdt het voor iedereen interessant, ook als je 600 punten achter staat.
Reply
#99
ik snap wat je bedoelt tampie maar krijg het niet voor elkaar....met medailleklassement is er al iets om het leuker te houden als je 600 punten achter staat.


Reageer eens op mijn drie punten van hierboven aub! dit is belangrijk willen we snel van start gaan!
Reply
Het ziet er gelukkig toch allemaal goed uit!Smile

Haggie had geloof ik al aangegeven ook mee te doen Ad.

Ik ga 't geld nu overmaken. 10 euro?

@ Kool: Ik ben voorstander van een deadline die vóór de 1e wedstrijd ligt. is het meest lastig en zal voor meer verschillen in de teams zorgen. De verdeling van het prijzengeld vind ik niet zo belangrijk. Winner takes all lijkt me ook wel wat. ALLES OF NIETS! Maar om zoveel mogelijk mensen tot 't eind te amuseren is top 3 mss beter. Een prijsje voor medailleklassement zou kunnen, maar de winnaar hiervan lijkt me ook algeheel winnaar te worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het maakt mij niet wanneer teams ingestuurd moeten worden, maar als ik helder denk : soms zijn er pas zondagavond lotingen (toernooien USA en Zuid Amerika). Dus misschien toch maandag aanhouden. Meestal wordt er op maandag toch maar beperkt gespeeld. Ik heb zojuist 10 euro overgemaakt en nu gaat het puzzelen beginnen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik ga niet meedoen maar anders was ik voorstander geweest van een deadline op maandagavond. Ja er zullen wat wedstrijden gespeeld zijn maar je zult minder afhankelijk zijn van geluk met afzeggingen vanwege ongestelde vrouwtjes, teenkneuzingen en tongverdraaiingen. Geluksfactor wil je juist zoveel mogelijk vermijden lijkt me en met een deadline op maandagavond heb je een goede combinatie tussen een niet volledig gespeelde 1e ronde en toch al redelijk wat informatie over de afzeggingen.
Reply
Mac Wrote:ik ga niet meedoen maar anders was ik voorstander geweest van een deadline op maandagavond. Ja er zullen wat wedstrijden gespeeld zijn maar je zult minder afhankelijk zijn van geluk met afzeggingen vanwege ongestelde vrouwtjes, teenkneuzingen en tongverdraaiingen. Geluksfactor wil je juist zoveel mogelijk vermijden lijkt me en met een deadline op maandagavond heb je een goede combinatie tussen een niet volledig gespeelde 1e ronde en toch al redelijk wat informatie over de afzeggingen.

=D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik ben het ook met Mac eens. Gewoon deadline op maandagavond om 23 uur houden. Dat is iedereen al gewend en je haalt inderdaad een geluksfactor weg.

Maar op zich is de deadline op zondagavond voor deze Aus Open prima. En het principe van een flexibele deadline vind ik ook goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laten we het trouwens ook een andere naam geven, om verwarring te verkomen en om de nare smaak aan TM te doen verdwijnen.

FTM, Forum Tennis Manager?
FFT, Forum Fantasy Tennis?
WKHW, Wij Kunnen Het Wel?
SDZ, SportDreams Zuigt?

Iemand misschien nog leukere ideeën?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De deadline was tegenwoordig toch juist 22 uur?

Maar ik ben het niet eens met dat verhaal over terugtrekkingen. De deadline láát houden betekent elke week iets minder plezier en verschil in teams omdat een stuk of wat uitslagen meer bekend zijn. En daar staat dan tegenover dat je eens in de zoveel weken nog net in die paar uur kan meepikken dat iemand zich heeft teruggetrokken, tja..
Reply
Even voor de duidelijkheid? Deadline zondag of maandag? AAngezien ik zondags geen kans zie het internet op te duiken hoor ik dit graag Smile
Reply
Nog een reden om het op maandag te doen. Iedereen is het zo gewend, 22 of 23 uur maakt niet uit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deadline maakt mij nog steeds niet uit, maar een flexibele deadline is rot.
Reply
Lijkt me het beste als de deadline op maandag om 22 uur blijft.


Bij grandslams en masters-series zou de deadline op zondag 22 uur kunnen, omdat het speelschema dan al min. 2 dagen bekend is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mist Wrote:De deadline was tegenwoordig toch juist 22 uur?

Maar ik ben het niet eens met dat verhaal over terugtrekkingen. De deadline láát houden betekent elke week iets minder plezier en verschil in teams omdat een stuk of wat uitslagen meer bekend zijn. En daar staat dan tegenover dat je eens in de zoveel weken nog net in die paar uur kan meepikken dat iemand zich heeft teruggetrokken, tja..

terugtrekkingen ontstaan vaak door het goede presteren van de betreffende speler in de voorgaande week.
dus moet er een afweging worden gemaakt en eventueel een gok te wagen.

En als een speler ziek is ofzo, dan heb je pech.
Dan zal iedereen weleens een keer gebeuren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Laten we het trouwens ook een andere naam geven, om verwarring te verkomen en om de nare smaak aan TM te doen verdwijnen.

FTM, Forum Tennis Manager?
FFT, Forum Fantasy Tennis?
WKHW, Wij Kunnen Het Wel?
SDZ, SportDreams Zuigt?

Iemand misschien nog leukere ideeën?

FTM
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb inmiddels ook betaald.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik heb inmiddels ook betaald.

Mocht de deadline naar maandagavond gaan zal ik morgen direct even geld overmaken....

ik lees het maandagochtend wel...
Reply
cruijff Wrote:
buurs Wrote:Ik heb inmiddels ook betaald.

Mocht de deadline naar maandagavond gaan zal ik morgen direct even geld overmaken....

ik lees het maandagochtend wel...

deadline van australian open zal zondag zijn
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
FTM lijkt me goed. heb inmiddels ook geld overgemaakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ben er ook weer bij en de 10 euro heb ik net overgemaakt, dank voor je hulp Omyaca! :Big Grin
B&B "even uitwaaien"
Reply
Ik doe ook wel mee. Zal zo wel ff 10 euro overmaken.
Reply
Team in 5 minuten gemaakt, zodat ik toch nog mee kan doen de rest van het seizoen Smile
Verstuurd naar <!-- e --><a href="mailto:tm2008@live.nl">tm2008@live.nl</a><!-- e -->

Zou toch nog wel graag een overzichtje ontvangen van de precieze regels nu...
Reply
hij is binnen cruijff, Omyaca was de allereerste!

regels in het andere forum bij tennismanager 2008
Reply


Forum Jump: