The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Buenos Aires / Memphis / Marseille
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, als je ziet hoe Del Potro vorige week in het begin zwoegde. Dan heb je aan Davy geen lekkere. En wellicht wil ie niet voluit gaan met de grote toernooien voor de boeg. Ik vind het iig een behoorlijke gok van je. Ljubicic trouwens ook gewaagd imo, al kost die niet veel.Ik wist echter ook niet goed wat ik moest doen. Ik had wat minder in Memphis kunnen nemen, maar dan sla je jezelf voor de kop als er straks een gast van 700 de finale haalt die je niet hebt. Dat kan nu nog steeds natuurlijk, maar dat risico heb ik redelijk vermeden.

Ik zat er een beetje over te dubben. Heb wel getwijfeld er nog meer te nemen. Het vertrouwen in Davy is wel weer enorm gelijk. Hij kan toch gewoon zomaar van Beck verliezen of zie ik dat verkeerd? Het zwoegen van Del Potro was vooral tegen Llodra omdat dat spelletje hem niet ligt. Een beetje rammen tegen Davy zal hij wel aankunnen, al moet Davy niet het niveau halen van vorige week want dan kan hij hem hebben. In Memphis vind ik voor een SF spot eigenlijk niemand echt een groot gevaar; al zou ik eigenlijk alle QF daar willen / moeten hebben.
Nog even hierop terugkomen. Stel dat ie er al zin in heeft en van Davy en Gasquet wint (wat een loting ook), dan verliest ie toch van Tsonga? Dan zou ik eerder op iemand onderin gokken die veel meer kans op de finale heeft. Tipsa bijv, of Llodra.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:... Als er nog toevoegingen nodig zijn, horen we het graag uiteraard.

J. Levine is bij "Aantal keer gekozen" zwart, terwijl ik hem wel gekozen heb. En daardoor staat er ook bij Spelers over: 25/26".

Stats zijn in het begin van de week bij de q's vaak van slag, dat komt vanzelf goed. Hij het precies komt weet ik niet. Geduld is hier de oplossing, misschien dat Mac er iets mee kan.
Reply
Ad Wim Wrote:Nog even hierop terugkomen. Stel dat ie er al zin in heeft en van Davy en Gasquet wint (wat een loting ook), dan verliest ie toch van Tsonga? Dan zou ik eerder op iemand onderin gokken die veel meer kans op de finale heeft. Tipsa bijv, of Llodra.

Tipsa kwam wel redelijk rendabel uit m'n modelletje. Maar dat hypte dan wel weer direct de prestatie van Potro.
Reply
Ik verwacht en hoop op een tussenweek met vee verrassingen en no-shows of opgaves van favorieten, die zich willen sparen/opladen voor de weken waar het echt om gaat. En toen ging ik slapen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Werd tijd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
Genomico Wrote:
_Tampie Wrote:... Als er nog toevoegingen nodig zijn, horen we het graag uiteraard.

J. Levine is bij "Aantal keer gekozen" zwart, terwijl ik hem wel gekozen heb. En daardoor staat er ook bij Spelers over: 25/26".

Stats zijn in het begin van de week bij de q's vaak van slag, dat komt vanzelf goed. Hij het precies komt weet ik niet. Geduld is hier de oplossing, misschien dat Mac er iets mee kan.

Okidoki
Reply
_Tampie Wrote:
andre Wrote:Ik heb Ad weleens horen zeggen dat hij nooit 2 spelers neemt die de 1e ronde tegen elkaar moeten, nu heeft hij zelfs 6 complete 1e ronde partijen. Ik heb 1 complete partij, niet omdat ik niet durfde te kiezen, maar omdat Reynolds zelfs bij verlies al rendabel is.

Ultralaf en alle voorgaande uitspraken hierover richting (volgens mij met name) Buurs en CC zijn wel een beetje hypocriet in dit licht bekeken. Maar ik kan het niet als dom bestempelen.
Ho eens, ik heb helemaal geen uitspraken over laffe teams gedaan. Dat doe ik nooit, en dat moet vooral iedereen zelf weten. Ik verbaas me er alleen over dat Ad regelmatig andere verwijt dat ze laffe teams nemen door spelers te kiezen die in de 1e ronde tegen elkaar moeten en nu dat zelf doet.
Dat mag hij (nogmaals) helemaal zelf weten, maar dan moet je ook niet over anderen zeuren.
Reply
Gonzalez wint!
Reply
Hehe waar is Buurs als je 'm nodig hebt? Young mag uitserveren maar wordt gebroken, ondermeer door een voetfout-DF en een andere DF Undecided
Reply
mindlight Wrote:Hehe waar is Buurs als je 'm nodig hebt? Young mag uitserveren maar wordt gebroken, ondermeer door een voetfout-DF en een andere DF Undecided

Hij mistte bij *1-4 15-40 2 breakkansen voor de genadeklap. Nu erop en erover Greggy!
Reply
Precies!
Reply
Helaas, Dimitrov moet nu serveren om uberhaupt de TB te bereiken. Kom op jongen!
Reply
TB, doe het!
Reply
Break na break.
Reply
Young, matchpoint op eigen service nu. Tijd voor een voetfout! [-o<
Reply
Een DF op het tweede MP :lol:
Reply
mindlight Wrote:Een DF op het tweede MP :lol:

Bidden helpt :waf:
Reply
MP #3
Reply
Kak, toch die Young.
Reply
Aj, balen.
Reply
En JCF ook nog eens een dubbele break achter, dit gaat ronduit slecht.
Reply
Daar begint het gelul al met Dimitrov. Gelukkig ook Ferrero en Montanes eruit.
Reply
harrison beetje over het hoofd gezien :oops: hopelijk doet t niet teveel pijn
Reply
Als de eerste 2 potten eindigen met een 7-6 derde set verlies, weet je over het algemeen wel wat voor week eraan komt.
Reply
Wat een drama start zeg. JCF en Dimitrov (die hoorden bij mijn minst gelzen 5 spelers) eruit. Het gaat nu al beperken worden vrees ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het is ook meteen 45 punten mislopen op een aantal managers uit de top. Dat is voor mijn team al meteen best kut.
Maar als ik het goed lees, heeft Dimitrov geen mp of dikke voorsrpong gehad.
Reply
Heb twee tussenstanden gezien, Dimi eerste set 4-2 voor en 6-7 4-2, beetje onnodig dus?
Blue White Army!
Reply
Dimitrov heeft een minibreak in de TB voorgestaan en op 6-6 gestaan in die TB. Geen MP's dus maar hij was er wel dichtbij.
JCF was om te huilen, Nishikori was helemaal niet zo goed, maar JCF vooral erg slecht.
Reply
Mooi, Hanescu pakt Nishi dan wel.
Reply
Het zit Dimitrov ook niet mee zeg. Vorige week 2-6, 7-6, 7-6 verloren en nu met 7-6, 4-6, 7-6.
Reply

Forum Jump: