The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#91
Ik snap niet waarom je zo geforceerd probeert in te lopen, Tamp....

De finale wordt zo goed als zeker Djokovic - Nadal...

De kloof wordt alleen maar groter.

Federer doet het hier sinds 2007 erg matig en heeft nu zoveel wedstrijden achtereen gewonnen, dat het nu wel gebeurd is.
Hij haalt overigens wel makkelijk de halve finale.
Murray doet het hier vaker slecht dan goed en gezien vorige week en zijn enorm lastige loting ook niet verstandig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Genomico Wrote:Zelfs als je uitgaat van 600 punten voor Rafa dan is ie nog niet rendabel genoeg. Dus Rafa is deze week alleen voor de echte fans (die weten dat ie gaat winnen) :waf:

En jij hebt geen Rafa...? :roll: Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
buurs Wrote:
Genomico Wrote:Zelfs als je uitgaat van 600 punten voor Rafa dan is ie nog niet rendabel genoeg. Dus Rafa is deze week alleen voor de echte fans (die weten dat ie gaat winnen) :waf:

En jij hebt geen Rafa...? :roll: Icon_evil

Nope, maar ik blijf natuurlijk voor Rafa juichen Smile
Reply
#94
De qualifiers zijn inmiddels in de draw van het hoofdtoernooi geplaatst.
Reply
#95
buurs Wrote:Ik snap niet waarom je zo geforceerd probeert in te lopen, Tamp....De finale wordt zo goed als zeker Djokovic - Nadal...De kloof wordt alleen maar groter.Federer doet het hier sinds 2007 erg matig en heeft nu zoveel wedstrijden achtereen gewonnen, dat het nu wel gebeurd is.Hij haalt overigens wel makkelijk de halve finale.Murray doet het hier vaker slecht dan goed en gezien vorige week en zijn enorm lastige loting ook niet verstandig.

Het lijkt allemaal zo voorspelbaar, maar het loopt vaak anders. Ik vond het gokje zo gek nog niet. Ik wist dat Murray vorig jaar 1R verloor hier, dat hij het al langer zo slecht doet hier had ik even gemist.

Federer had ik trouwens niet van verwacht dat die zo vaak gekozen zou worden. Als ik dat had geweten, had ik hem niet genomen. Alternatieven dan;
Dimitrov
Raonic
Gulbis
Petzschner
Isner
GGL
ERV
Lorenzi
Bolelli
Phau
Dancevic
Reply
#96
Lekker...Maar 20x Murray gekozen...Hopen dat hij weer geheel hersteld is...Tegen Raonic zal zeer belangrijk worden...

Deze week moet ik goed scoren anders is het klaar na een dramatische IW.

Veel mensen met Federer zeg...Eindelijk heeft hij bijna iedereen overtuigd...Mij zeker ook maar ik moest wat doen en in Miami is hij al vaker verslagen...Verwacht ook niet dat hij een Djokovic-achtige serie neer gaat zetten.
Reply
#97
Ik wilde eerst geen een topper nemen, omdat ik denk dat het weer een verrassend toernooi wordt en de toppers überhaupt allemaal moeilijk rendabel worden.
Maar dan krijg je veel van die net niet-gasten en daar word je ook niet vrolijk van. Dus ben ik maar voor de meest voor de hand liggende topper gegaan. Murray is te onzeker en heeft een moeilijke loting, Nadal haalt de finale wel, maar is daar de underdog en dan te duur voor 600 punten, en Djoko is sowieso nog te duur.
Federer is momenteel de beste, heeft een goede loting, is goedkoper dan Djoko en Nadal en speelt hierna ruim een maand niet dus kan hier alles geven. Derhalve leek hem me de meest logische keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ik snap jullie niet...

Nadal is bij mij met een finaleplek wel rendabel...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Als Nadal op voorhand 600 punten zou halen met 100% zekerheid, had ik hem genomen. Rendabel genoeg idd.

Lekker onvoorspelbaar toernooi, want Djoko 'gewoon' topfavoriet, met mensen die in Nadal en Federer geloven; terwijl je Murray niet moet uitvlakken. Heeft toch echt wel een kans van 25% op een finaleplek en 10% op toernooiwinst. En bij SF is hij niet rendabel genoeg, maar echt dik verliezen doe ik dan niet. Istomin-Raonic-Melzer-Berdych, moet te doen zijn.
Reply
Als je hem 100% op finale zet wel ja, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Als Murray goed is, heeft die al een flinke kans, en Isner of Tsonga daarvoor ook al.

En hij heeft in de huidige omstandigheden imo weinig kans in de finale, itt Federer en Djokovic. Ik ga er vanuit dat een van die twee het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Als Nadal op voorhand 600 punten zou halen met 100% zekerheid, had ik hem genomen. Rendabel genoeg idd.

Lekker onvoorspelbaar toernooi, want Djoko 'gewoon' topfavoriet, met mensen die in Nadal en Federer geloven; terwijl je Murray niet moet uitvlakken. Heeft toch echt wel een kans van 25% op een finaleplek en 10% op toernooiwinst. En bij SF is hij niet rendabel genoeg, maar echt dik verliezen doe ik dan niet. Istomin-Raonic-Melzer-Berdych, moet te doen zijn.
Haha, tegelijk en hetzelfde.

En juist dat rijtje zou ik me zorgen om maken. Verreweg de lastigste loting van de 4.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Natuurlijk is finale voor Nadal geen 100% zekerheid.
Ik denk 70%, maar ik geef hem ook een goede kans in de finale.

Ik vond hem vorige week, behalve tegen Nalbi, erg goed spelen.
Ook tegen Federer, maar die had zijn beste dag ooit zo'n beetje.

Federer was tegen Isner bijvoorbeeld stukken minder.
Ik denk daarom een finale Djoko - Nadal met Djoko 60% favoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klinkt allemaal plausibel, maar ik zie Nadal wel als nummer 3 favoriet deze week op voorhand, al ligt het dicht bij elkaar.
En dan neem ik dus de goedkoopste optie, die ook nog het beste in vorm is, ook al heeft die een lastigere halve finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En juist dat rijtje zou ik me zorgen om maken. Verreweg de lastigste loting van de 4.

Klopt. Ik zeg ook zeker niet dat hij een cakewalk naar de SF heeft hoor.
Reply
Organisatie, check even de budgetten van hykha (team heeft 24.999 pnt) en nab786 (team heeft 24.723 pnt), terwijl budget 22.000 pnt voor Miami week 7 is.
Reply
ronniev Wrote:Organisatie, check even de budgetten van hykha (team heeft 24.999 pnt) en nab786 (team heeft 24.723 pnt), terwijl budget 22.000 pnt voor Miami week 7 is.

Ik zie het. Vreemd. Daar moet Mac even naar kijken. Het zijn nieuwe deelnemers, hykha sinds vorige week en nab786 is deze week voor het eerst.

Dank iig voor de oplettendheid!
Reply
ronniev, bedankt voor het melden. Ik weet al hoe dit komt. Deze 2 spelers hebben zich deze week opgegeven voor het spel en blijkbaar staat daar nog het budget van de australian open (25000) ingesteld.

Ik zal de bug eruit halen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt. We zullen even bespreken wat er met de teams gebeurt mocht 1 van de 2 toevallig een medaille behalen deze week.
Reply
Vorige week hard gefaald met een team van 5 spelers (3 lagen er de 1e ronde al uit). Dit keer een breed team zonder top 5. Eens kijken hoe dat uitpakt.
Reply
Oplossing is prima mac
Reply
We gaan zo beginnen. Gelukkig hier wat schappelijkere tijden. Hup Mato en Dimi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mato en Dimi [gay]
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
SB bij Haase staat stil, lekker dan.
Dimitrov zit er lekker in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase mist BP. Jammer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop de break voor Haase! Istomin lijkt er af te gaan. Ook niet slecht dit en wat te denken van Bellucci. Had hem in een schaduwteam staan. Pakte toch vorige week een set tegen Federer. Ik verwacht dat ie hem toch nog wel gaat winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kan Haase opeens weer tennissen? Hij lijkt een van de mannen in vorm en must-picks (zonder qualis) eraf te slaan...

Gelukkig gaat Dimitrov lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tegen een blessure is weinig te doen. Daardoor lag het sc stil. Na de medical geen game meer gemaakt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoe weet je dat dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Door enkel gegaan bij 3-3 15-0. Zag het net ergens op twitter staan. Zal wel iemand zijn die daar zit te kijken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Das mooi klote doen. Ik vroeg me al af waarom het zo hard ging.

Dimi wint iig easy, 1 op 1 kan ik mee leven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan komt Matosevic nog terug ook. Wat is die Haase toch een drol
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: