The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2010
Als Nieminen zijn mp had benut, had ik goud gehad en was ik koploper geweest in het medailleklassement... Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij zijn de laatste punten bij ftm nog niet juist verwerkt.

Weektotaal klopt wel in punten, maar de punten van de zondag zijn nog niet bij het eindtotaal geteld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Houden zo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs: dat zal gebeuren als de database gesloten is.
Reply
oké.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Als Nieminen zijn mp had benut, had ik goud gehad en was ik koploper geweest in het medailleklassement... Icon_evil

=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het lukt niet meer om een team samen te stellen. De foutmeldingen die normaal na 10 uur optreden, zijn er nu al.
Reply
Mac, misschien kunnen ze meteen kijken naar dit soort foutmeldingen, die ongeveer elke week plaats vinden:

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/login.php on line 22
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ad, had al in een ander topic gemeld dat ik al een support request heb ingeschoten bij de host. Ik kan daar helaas niks aan doen.
Reply
Maar je kunt toch aangeven dat we dit soort foutmeldingen wekelijks hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat heb ik gedaan.
Reply
Quote:Martijn,

Ik heb dit even bekeken.
Dit gaat over de max_queries optie.
Ik heb de limiet hoger gezet voor het aantal queries per uur naar 500.000.
Dit was vroeger 100.000.
Dit betekent dat dit probleem hoogst warschijnlijk niet meer zal voorkomen.
Mocht je toch nog iets merken, stuur even een screenshot en de foutmelding door.
Alvast bedankt.

als het goed is moet het nu dus opgelost zijn. Mochten jullie deze foutmeldingen nog tegenkomen laat het dan even weten.
Reply
We hebben dus teveel queries gedaan. Dan is het wel logisch dat het rond de deadline fout ging.
Reply
ja ik vond het ook wel een aannemelijk verhaal. Ik zal voor volgend seizoen ook eens kijken of het aantal queries wellicht verkleind kan worden, maar voorlopig moeten we hier ruim voldoende aan hebben.
Reply
Ik heb het nu weer:

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/login.php on line 22
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
thx, heb een screenshot gemaakt die ga ik naar m mailen.
Reply
de foutmeldingen zijn weer weg
Reply
ftm site doet het nog steeds niet...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli André met je weekwinst trouwens! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dank je!
Reply
buurs Wrote:Feli André met je weekwinst trouwens! =D>

Presteren onder druk les 1. Straks nog 200 puntjes erbij voor Ferrer en het is weer zo goed als gelijk. Nog zo'n laf safe team van Buurs volgende week en André neemt de leiding weer.
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Feli Andre. Wordt lekker spannend bovenin. Bij zowel FTM, CTM en LTM spanning ten top! Mooi is dat!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Goede zaken voor André. =D>
Reply
hahaha met Murray in m'n team gewoon alsnog een bronzen plak. wat als ik fedex ipv murray+kleintje had gehad. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ML, sta jij nu nog steeds onder Kuiper die al 5weken geen team meer maakt :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:eten:
Reply
ff een vraag:
Hoeveel punten krijgt Russell als Lucky Loser??
Reply
Kom er maar in Ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
14 stuks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: