The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 26 tot 28 januari
Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

Sinouh speelt wel.. alleen krijg je de deksel op je neus als Mendes het weer op zijn heupen krijgt...

Statistisch gezien scoort Steinsson die ik wel heb vaker per wedstrijd en is de kans dat een verdediger 3 potten op rij scoort klein. Als de Koef echter niet speelt heb je met Mendes wel de penaltynemer, das het enige voordeel. Ik moet nog 150 plekken stijgen voor een prijs, dus tijd voor een gokje. :p Kom er trouwens net pas achter dat niet AZ-Sparta maar Heerenveen-Heracles de vrijdagpot is. :p

De koef neemt ze niet meer(nadat hij de schlemiel was tegen NEC)
kijk maar ook naar afgelopen weekend(toen de Koef speelde, az een pingel kreeg maar Da silva deze benutte).
Reply
geen spelers van heerenveen...veel sneeuw verwacht in noorden van nederland. dus vergeet gro -ajax en heerenveen heracles
Reply
kooltje Wrote:geen spelers van heerenveen...veel sneeuw verwacht in noorden van nederland. dus vergeet gro -ajax en heerenveen heracles

Ja?? :razz:

Sneeeeeuuuuwwwwwww Hakkuh
Wie dit leest is gek
Reply
De velden zijn nu nog goed en die pot is al over 2 dagen, dus geen zorgen. Hup Alves ©.
Reply
Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

Sinouh speelt wel.. alleen krijg je de deksel op je neus als Mendes het weer op zijn heupen krijgt...

Statistisch gezien scoort Steinsson die ik wel heb vaker per wedstrijd en is de kans dat een verdediger 3 potten op rij scoort klein. Als de Koef echter niet speelt heb je met Mendes wel de penaltynemer, das het enige voordeel. Ik moet nog 150 plekken stijgen voor een prijs, dus tijd voor een gokje. :p Kom er trouwens net pas achter dat niet AZ-Sparta maar Heerenveen-Heracles de vrijdagpot is. :p

Statistisch gezien op basis van dit seizoen scoort Mendes veel vaker :razz: Verder kan het best dat 3 wedstrijden op rij scoren een kleine kans is, maar de eerste 2 heeft ie al, dus voor komende wedstrijd is de kans net zo groot als voor elke wedstrijd (en zelfs nog groter omdat hij blijkbaar in vorm is)
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Redan kan meteen vertrekken bij Willem II

24/1/2007 17:38

Trainer Dennis van Wijk wilde het niet groter maken dan het was. Maar de ruzie met Kristof Imschoot heeft gevolgen voor Iwan Redan, die per direct Willem II mag verlaten.
Redan en zijn zaakwaarnemer Edward Burleson kregen deze jobstijding te horen van bestuurslid technisch zaken Pieter-Jan Wassink.

'Wij zijn hogelijk verbaasd over deze mededeling', zegt zaakwaarnemer Edward Burleson tegen VI.nl. 'De trainer heeft gisteren en vanochtend nog gezegd dat het niet goed was, maar dat het nu zand erover is. Redan is het hele jaar een modelprof geweest, aanvoerder geworden. En na één vervelend voorval kan hij de club verlaten.'

Redan kreeg het dinsdag in het bekerduel met De Graafschap aan de stok met ploeggenoot Imschoot. Coach Van Wijk noemde het voorval na afloop nog een 'storm in een glas water', dat al in de kleedkamer zou zijn uitgesproken.

De aanklager van de KNVB gaat een onderzoek doen naar de kopstoot van Redan. Mogelijk staat de spits van Willem II ook een schorsing te wachten voor zijn actie ten opzichte van zijn ploeggenoot.

--
Schorsing voor kopstoot tegen een ploeggenoot. :p Maar dus ff geen Redan zover iemand die al heeft.
Reply
Tan Wrote:
Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Ik zet hem er niet in maar hij zal wel spelen. AZ wint met 'maar' 2-0.

@ Bredanaar -> die keeper hebben ze over 48 uur heus nog niet ingevlogen om te keepen. Dan heeft hij nooit getraind en kent hij zn medespelers nog niet eens. Bovendien schijnt die keeper van verweggistan te moeten komen, dus verblijfs- en wervergunning enzo. Kortom: Sinouh mag nog 1x keepen om vervolgens in de vergetelheid te verdwijnen.

Sinouh speelt wel.. alleen krijg je de deksel op je neus als Mendes het weer op zijn heupen krijgt...

Statistisch gezien scoort Steinsson die ik wel heb vaker per wedstrijd en is de kans dat een verdediger 3 potten op rij scoort klein. Als de Koef echter niet speelt heb je met Mendes wel de penaltynemer, das het enige voordeel. Ik moet nog 150 plekken stijgen voor een prijs, dus tijd voor een gokje. :p Kom er trouwens net pas achter dat niet AZ-Sparta maar Heerenveen-Heracles de vrijdagpot is. :p

De koef neemt ze niet meer(nadat hij de schlemiel was tegen NEC)
kijk maar ook naar afgelopen weekend(toen de Koef speelde, az een pingel kreeg maar Da silva deze benutte).

de koef werd neergehaald en moest naar de kant. toen de pingel werd genomen stond hij dus even niet in het veld zodat 2e keus Mendes hem wel moest nemen. Ik was namelijk al blij dat ze een pingel kregen, maar ik baalde enorm toen ik zag dat hij van het veld strompelde en dat Mendes die ik dus niet had en de rest wel hem mocht nemen.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Ekslem Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Bumme Wrote:Budget: 0.60M

Vorm, Michel (10.65M)

Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)
Wilkshire, Luke (13.65M)
Poulsen, Jakob (11.90M)

Imschoot, Kristof (7.50M)
Van Dijk, Gregoor (11.45M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

N'Kufo, Blaise (18.90M)
Alves, Afonso (14.65M)
Koevermans, Danny (17.50M)

8 dezelfde, en op 1 plek hetzelfde team alleen een andere speler, 3-4-3 dus 1 andere speler van hetzelfde team opt middenveld ipv in de verdediging en Slot ipv Imschoot (risciospreiding)

Drenthe, Caluwe en Zonneveld? (niet helemaal dezelfde teams dus, zie ik nu)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
aanvoerders!

Alves, Afonso 2046
Mendes da Silva, David 859
Koevermans, Danny 623
N'Kufo, Blaise 530
Bakircioglu, Kennedy 402
Cziommer, Simon 381

de cziommers lijken me geen teamaanpassers
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Vorm, Michel (10.65M)

Heubach, Jeroen (13.25M)
Steinsson, Gretar (15.65M)
Mendes da Silva, David (17.65M)
Drenthe, Royston (12.35M)

Aissati, Ismail (10.65M)
Caluwe, Tom (12.00M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

Alves, Afonso © (14.65M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
Nilsson, Lasse (14.20M)
Insane life.
Reply
De elf van Mukkus;

Quote:Budget: 0.20M
Vorm, Michel (10.65M)

Mendes da Silva, David © (17.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Hansson, Petter (13.20M)
Mtiliga, Patrick (9.75M)

Kaya, Onur (9.70M)
De Graaf, Edwin (9.15M)
Bakircioglu, Kennedy (15.30M)

Koevermans, Danny (17.50M)
Alves, Afonso (14.65M)
N'Kufo, Blaise (18.90M)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:De elf van Mukkus;

Quote:Budget: 0.20M
Vorm, Michel (10.65M)

Mendes da Silva, David © (17.65M)
Pieters, Erik (9.00M)
Hansson, Petter (13.20M)
Mtiliga, Patrick (9.75M)

Kaya, Onur (9.70M)
De Graaf, Edwin (9.15M)
Bakircioglu, Kennedy (15.30M)

Koevermans, Danny (17.50M)
Alves, Afonso (14.65M)
N'Kufo, Blaise (18.90M)

De 10 bedoel je neem ik aan? Mtiliga is geschorst.
Reply
Ja, vandaag voor de beker zit ie die schorsing uit. Dit weekend is ie er gewoon weer bij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ja, vandaag voor de beker zit ie die schorsing uit. Dit weekend is ie er gewoon weer bij.

:lol:
Reply
Mukkus Wrote:Ja, vandaag voor de beker zit ie die schorsing uit. Dit weekend is ie er gewoon weer bij.

dat is nog is vooruit denken Wink

de mensen met shew atjon moeten ook vrezen denk ik. na 22 minuten er al af en dat lijkt me niet tactisch
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Toen ik las dat zowel Penders als Zwaanswijk twijfelgevallen waren, heb ik blind voor Mtiliga gekozen zonder ook maar eits te controleren.

Helaas. HUP NEC!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Ja, vandaag voor de beker zit ie die schorsing uit. Dit weekend is ie er gewoon weer bij.

ik zie trouwens op teletekst dat ie gewoon speelt......
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Ja, vandaag voor de beker zit ie die schorsing uit. Dit weekend is ie er gewoon weer bij.

ik zie trouwens op teletekst dat ie gewoon speelt......

Duh. Alleen direct rood telt ook voor de beker he.
Reply
Mukkus Wrote:Toen ik las dat zowel Penders als Zwaanswijk twijfelgevallen waren, heb ik blind voor Mtiliga gekozen zonder ook maar eits te controleren.

Helaas. HUP NEC!

Mukkus Wrote:Ja, vandaag voor de beker zit ie die schorsing uit. Dit weekend is ie er gewoon weer bij.

Wat is het nou Muk Icon_question
Reply
Peter Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:Ja, vandaag voor de beker zit ie die schorsing uit. Dit weekend is ie er gewoon weer bij.

ik zie trouwens op teletekst dat ie gewoon speelt......

Duh. Alleen direct rood telt ook voor de beker he.

het zal me jeuken, als ie wel mee had mogen doen was het nog een slechte keus
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
NAC is in vorm!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:NAC is in vorm!

dat wel ja, ik zat ook aan zonneveld te denken, maar om nou gelijk mtiliga te nemen....
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:NAC is in vorm!

dat wel ja, ik zat ook aan zonneveld te denken, maar om nou gelijk mtiliga te nemen....

NAC is nu in Twente de nul aan het houden zonder Penders en Zwaanswijk, dus het kan altijd. :p
Reply
Peter Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:NAC is in vorm!

dat wel ja, ik zat ook aan zonneveld te denken, maar om nou gelijk mtiliga te nemen....

NAC is nu in Twente de nul aan het houden zonder Penders en Zwaanswijk, dus het kan altijd. :p

Hmmmm....ik denk dat Kennedy zich aan het sparen is voor de belangrijke competitie wedstrijd.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
Peter Wrote:
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:NAC is in vorm!

dat wel ja, ik zat ook aan zonneveld te denken, maar om nou gelijk mtiliga te nemen....

NAC is nu in Twente de nul aan het houden zonder Penders en Zwaanswijk, dus het kan altijd. :p

Hmmmm....ik denk dat Kennedy zich aan het sparen is voor de belangrijke competitie wedstrijd.

Kennedy komt er niet aan komend weekend tegen Tininho.
Reply
Mijn bron geeft juist aan dat ik door ondermeer hem, met stip in de top 100 sta na het weekend.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Zelden een ronde gezien waarin de teams zoveel op elkaar lijken. :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Deze jongens moeten mij weer eens een keer laten stijgen. [-o<

Budget: 0.70M
Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Breuer, Michel (12.80M)
Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Buijs, Danny (15.40M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

Koevermans, Danny (17.50M)
Alves, Afonso (14.65M)
Fortuné, Marc-Antoine (11.95M)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Deze jongens moeten mij weer eens een keer laten stijgen. [-o<

Budget: 0.70M
Vorm, Michel (10.65M)

Wilkshire, Luke (13.65M)
Breuer, Michel (12.80M)
Derijck, Timothy (11.60M)
Mendes da Silva, David © (17.65M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
Buijs, Danny (15.40M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

Koevermans, Danny (17.50M)
Alves, Afonso (14.65M)
Fortuné, Marc-Antoine (11.95M)


Er zit geen 1 verrassing in dus je kan nooit veel stijgen...maar ook niet zakken :wink:
Reply
Vorm, Michel (10.65M)

Hill, Delano (6.50M)
Wisgerhof, Peter (12.40M)
Olsson, Jonas © (12.40M)
Shew-Atjon, Etienne (9.90M)

Bakircioglu, Kennedy (15.30M)
De Guzman, Jonathan (17.80M)
Boutahar, Saïd (6.95M)

Leonardo (15.15M)
Charisteas, Angelos (15.55M)
N'Kufo, Blaise (18.90M)

hier dan een ander team, sta achter dus moet gokken. nac gaat te lekker met veel geluk dus voor nec gekozen. en geen heerenveen want dat wordt afgelast.
Reply


Forum Jump: