The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RIP Di Tommaso
tsjonge.. het is inmiddels bijna een dag sinds ik het nieuws heb gehoord.. maar dit grijpt me toch wel erg aan. berichten zoals bv over die bora fan laten me meestal nogal koud, maar dit is echt te onwerkelijk voor woorden. erg mooie site van de bunnikside idd, en klasse dat sneijder toch maar komt op dagen en dat de bunnikside ook duidelijk laat blijken daar respect voor te hebben. van zowel sneijder als bunnikside ben ik positief verrast.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Keyzer Wrote:Overigens... Diep respect voor Wesley Sneijder... Die kwam toch mooi vanavond even een bosje bloemen afleveren... Ook Anouar Diba liet zich vanmiddag al zien, evenals een handvol oud-spelers als Ponk, Bosschaart, Van de Haar, enz...

Een filmpje met Sneijder is te zien op <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.bunnikside.nl">http://www.bunnikside.nl</a><!-- w -->

Hele goede actie van Sneijder. Ik heb het niet op dat jong, maar dit kan ik zeker waarderen, grote klasse!!
Reply
Keyzer Wrote:Overigens... Diep respect voor Wesley Sneijder... Die kwam toch mooi vanavond even een bosje bloemen afleveren...

Ik zag het gister bij Studio Sport en ik vond het een mooi gebaar van hem.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Wat te denken trouwens van Tim Cornelisse: Eerst komt ie botsing met Ebbinge die daarna 3 weken in een soort coma ligt, is die er net misschien een beetje van bekomen laat z'n vaste maatje in de verdediging bij Utrecht het loodje!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Wat te denken trouwens van Tim Cornelisse: Eerst komt ie botsing met Ebbinge die daarna 3 weken in een soort coma ligt, is die er net misschien een beetje van bekomen laat z'n vaste maatje in de verdediging bij Utrecht het loodje!

legt het loodje :oops:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#-o
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Echt niet geloven toen ik het hoorde . RIP Ga maar gelijk even mijn teamnaam veranderen.
Reply
Gisteravond toevallig een spotje op tv gezien voor de komende match van Roda JC(zal wel op Talpa zijn geweest). Gewoon een algemeen eredivisie-spotje maar daar liep Di Tommaso nog in. Vind het eigenlijk een tikkeltje slordig dat ze dit niet direct aangepast hebben...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ook achteraf vrij hard zijn de cijfers en opmerkingen die Sportweek altijd geeft:

Di Tomasso 6 - Is toe aan het laatste stapje naar de top.

Dat heeft hij dan vrij letterlijk genomen................Sad
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Marshall Wrote:Gisteravond toevallig een spotje op tv gezien voor de komende match van Roda JC(zal wel op Talpa zijn geweest). Gewoon een algemeen eredivisie-spotje maar daar liep Di Tommaso nog in. Vind het eigenlijk een tikkeltje slordig dat ze dit niet direct aangepast hebben...

wat een gelul. in de vi stond een foto van een juichende groep utrechters (ze wonnen namelijk van ajakkes afgelopen zondag :8: ) en tommaso stond er breed grijnzend tussen. vind ik juist mooi. hij is helaas overleden, maar maakt deel uit van de voetbalgeschiedenis. dat hoef je niet uit te gummen.
Reply
Uiteraard Waf, maar in een aankondigingsspotje voor komend weekend vind ik het toch ietwat misplaatst. Dat hij op foto's staat van afgelopen weekend is niet meer dan logisch. Je gaat hem niet weg-paintshoppen alleen omdat ie overleden is, op dat moment was hij Utrechtenaar en hoorde bij die wedstrijd.
Maar in een aankondigingsspot zou je het moeten vervangen imo
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Dan mogen ze Lex Goudsmit ook wel eens uit de leader van Sesamstraat knippen........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Dat weet ik niet Bumme, dat volg ik al sinds mijn 6e niet meer maar jij kunt me dat waarschijnlijk tot in details toelichten? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Aan het begin van dit seizoen is er van iedere speler een hartfilmpje genomen, net als bij alle andere spelers was hier ook bij Di Tommaso niets afwijkend te zien.
Ze vermoeden nu dat hij een aangeboren afwijking in de aortaklep had. Deze is dan op een bepaalde plek zeer zwak (Aneurysma) en kan zomaar scheuren. Hierdoor krijgt je hart geen bloed meer (of er komt juist een bloedprop in) en sterft het af.

Een groep van oorzaken van plots overlijden bij jonge mensen (onder de 35) zijn de aangeboren afwijkingen ter hoogte van de hartkleppen ( voornamelijk aortaklep en mitralisklep ) en ter hoogte van de kransslagaders. Ook aangeboren afwijkingen aan het prikkel-geleidingssysteem van het hart kunnen de oorzaak zijn van levensbedreigende ritmestoornissen. Bij iedereen verloopt de geleiding van de prikkel tot samentrekken van het hart via het normale geleidingssysteem tussen de voorkamers en de kamers. Sommige mensen hebben naast dit normale geleidingssysteem nog een tweede of zelfs een derde verbinding tussen voorkamers en kamers. Dit is wat men in medische termen het Wolff-Parkinson-White-syndroom noemt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Net op SBS waren er beelden te zien van het afscheid in de Galgenwaard. Zag er zeer indrukwekkend uit. Dito rust zacht..
Reply
Bumme Wrote:Aan het begin van dit seizoen is er van iedere speler een hartfilmpje genomen, net als bij alle andere spelers was hier ook bij Di Tommaso niets afwijkend te zien.
Ze vermoeden nu dat hij een aangeboren afwijking in de aortaklep had. Deze is dan op een bepaalde plek zeer zwak (Aneurysma) en kan zomaar scheuren. Hierdoor krijgt je hart geen bloed meer (of er komt juist een bloedprop in) en sterft het af.

Een groep van oorzaken van plots overlijden bij jonge mensen (onder de 35) zijn de aangeboren afwijkingen ter hoogte van de hartkleppen ( voornamelijk aortaklep en mitralisklep ) en ter hoogte van de kransslagaders. Ook aangeboren afwijkingen aan het prikkel-geleidingssysteem van het hart kunnen de oorzaak zijn van levensbedreigende ritmestoornissen. Bij iedereen verloopt de geleiding van de prikkel tot samentrekken van het hart via het normale geleidingssysteem tussen de voorkamers en de kamers. Sommige mensen hebben naast dit normale geleidingssysteem nog een tweede of zelfs een derde verbinding tussen voorkamers en kamers. Dit is wat men in medische termen het Wolff-Parkinson-White-syndroom noemt.

Worden zulke dingen bij medische keuringen van voetballers niet gecontroleerd? Koné werd toch ook om zn hart afgekeurd volgens Ajax? Of zijn zulke dingen gewoon niet te constateren door (sport)artsen? :o
Reply
Peter Wrote:Worden zulke dingen bij medische keuringen van voetballers niet gecontroleerd? Koné werd toch ook om zn hart afgekeurd volgens Ajax? Of zijn zulke dingen gewoon niet te constateren door (sport)artsen? :o

Konee had HIV, da's iets heel anders :o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:Uiteraard Waf, maar in een aankondigingsspotje voor komend weekend vind ik het toch ietwat misplaatst. Dat hij op foto's staat van afgelopen weekend is niet meer dan logisch. Je gaat hem niet weg-paintshoppen alleen omdat ie overleden is, op dat moment was hij Utrechtenaar en hoorde bij die wedstrijd.
Maar in een aankondigingsspot zou je het moeten vervangen imo


aaai volgens mij was ie geen homo
Reply
Zeg Frits, ken jij David en Rick?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik weet niet wat er waar van is, maar hoorde vanavond van iemand dicht bij het vuur dat het als volgt is gegaan dinsdag...

De vrouw van David, Audrey, werd dinsdagochtend vroeg wakker omdat hij lag te gorgelen naast haar... Hij is toen met de ambulance naar het Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein gebracht, waar hij is behandeld door Frank van Hellemondt, de clubarts van FC Utrecht. Hij is daar uiteindelijk overleden... Vermoed wordt dat hij een maagbloeding heeft gehad... Mijn bron vertelde verder dat de precieze doodsoorzaak al bekend is, maar dat ze er mee wachten om bekend te maken tot na vanavond. Dus het zal morgen wel bekendgemaakt worden...

Afscheid was indrukwekkend, ik schat dat er een kleine 15.000 mensen getuige waren van emotionele speeches van vooral JP de Jong en Foeke Booy... Booy maakte verder bekend dat nooit meer iemand anders met nummer 4 zal spelen in Galgenwaard... Een mooi gebaar
Reply
Treesong Wrote:Zeg Frits, ken jij David en Rick?

why?

utrechtenaar betekend dat je gay bent hier, het is utrechter Big Grin

of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?? keyzer?
Reply
Frits Wrote:
Treesong Wrote:Zeg Frits, ken jij David en Rick?

why?

POXAKSCHOFT!

Het was maar een vraag...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Frits Wrote:
Treesong Wrote:Zeg Frits, ken jij David en Rick?

why?

utrechtenaar betekend dat je gay bent hier, het is utrechter Big Grin

of heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen?? keyzer?

Volgens mij staat het zelfs in Van Dale... Utrechtenaar is homofiel, net als Hagenaar... Overigens worden mensen die niet in Utrecht geboren zijn, maar er wel wonen ook Utrechtenaar genoemd... Heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept, maar als je ff Google'd kun je er vast wel iets over vinden...
Reply
Treesong Wrote:POXAKSCHOFT!

Het was maar een vraag...

POXAKSCHOFT???

welke david en rick bedoel je?
Reply
Utrechtenaar was voor 1730 de benaming van inwoners uit de stad Utrecht. Na de Utrechtse homoseksuelenaffaire werd de term "Utrechtenaar" niet meer alleen gebruikt als naam voor een inwoner van Utrecht, maar ook voor een homoseksuele persoon.


In de jaren 30 van de twintigste eeuw ontstond bij het Utrechts Nieuwsblad enige wrevel over de dubbele betekenis van het woord. Om het probleem te omzeilen verzon de krant het neologisme "Utrechter", dat ook nu nog wordt gebruikt. Het was de bedoeling dat "Utrechter" in de betekenis "inwoner van Utrecht" werd gebruikt, en dat "Utrechtenaar" beperkt bleef tot de betekenis "homoseksueel". De meeste taalgebruikers zijn zich van dit (opgelegde) onderscheid echter niet bewust; het is dan ook niet algemeen aanvaard geraakt.


Volgens mij zijn de echte utrechters er wel van bewust, net zo erg als de hagenezen het zich bewust zijn
Reply
Schitterende beelden gisteren !
Zat met een brok im mijn keel te kijken en luisteren naar JP de Jongh.
Mooi gebaar om niemand meer met nummer 4 te laten spelen, ook bij Sedan hebben ze besloten om zijn rugnummer nooit meer te gebruiken.
Zal op korte termijn wel een wedstrijd komen tussen Utrecht en Sedan. De "David di Tommaso memorial". De opbrengst kan dan mooi naar zijn vrouw en twee kinderen.

Dit was klasse ! =D>

[Image: 1201_7056_small_bw.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gister laat ook nog wat flisten gezien. Echt indrukwekkend en wederom kippenvel. Vooral een huilende JP de Jong greep me aan en het vuurwerk was ook schitterend.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Op het nieuws hoor ik net dat een acute hartstilstand de uiteindelijke doodsoorzaak is geweest. Hoe dit heeft kunnen komen onderzoeken ze nog....... :eeeek:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
RTL 4 heeft overwogen om Baantjer vanavond niet uit te zenden. De serie gaat vanavond over een dode voetballer..............

Uiteindelijk besloten om de uitzending toch gewoon door te laten gaan. Ze hebben zelfs nog overleg gehad met FC Utrecht.

Wel netjes van ze en ik heb begrip voor hun besluit.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:RTL 4 heeft overwogen om Baantjer vanavond niet uit te zenden. De serie gaat vanavond over een dode voetballer..............

Uiteindelijk besloten om de uitzending toch gewoon door te laten gaan. Ze hebben zelfs nog overleg gehad met FC Utrecht.

Wel netjes van ze en ik heb begrip voor hun besluit.

Toen FC Utrecht hoorde dat het een dode Ajacied betrof, hebben ze groen licht gegeven :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: