The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Masters Cup Shanghai 2008
Ach ja, 24 uur, 6 uur, wat maakt het voor verschil. Er zijn altijd mensen die niet tot de laatste minuut voor de deadline standby kunnen/willen staan voor afmeldingen. Ik maak mijn team gewoon zaterdag overdag, waar de deadline ook ligt.
Reply
nog maar een mail rond gestuurd met de deadline op 8 november om 23.59 uur.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een gekloot Buurs...
Reply
kooltje Wrote:Wat een gekloot Buurs...

ik doe tenminste iets.

jij en de rest praten er al een week over, maar doen niks.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Precies, geen enkel belang erbij ook...

Normaal hoorden we jou bij elke GS en Masters, maar dat was de laatste 2 afleveringen ook wel anders.
Reply
Laatste tijd begon ik er niet meer over, omdat het toch nergens toe leidde.
Nu zijn jullie er zelf over begonnen.

En de laatste 2 weken ben ik er idd niet over begonnen, omdat we het bij weken als die van st. petersburg nooit doen.
En als we bij Parijs die deadline vervroegd hadden, had ik een veel beter team gehad.

Dan was ik niet voor prutsers als Robredo gegaan Wink

Dus wees blij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Laatste 2 afleveringen van de masters natuurlijk.
Reply
buurs Wrote:Laatste tijd begon ik er niet meer over, omdat het toch nergens toe leidde.Nu zijn jullie er zelf over begonnen.

En de laatste 2 weken ben ik er idd niet over begonnen, omdat we het bij weken als die van st. petersburg nooit doen.
En als we bij Parijs die deadline vervroegd hadden, had ik een veel beter team gehad.

Dan was ik niet voor prutsers als Robredo gegaan Wink

Dus wees blij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Loting is bekend, rode groep flink sterker:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp">http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Loting is bekend, rode groep flink sterker:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp">http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp</a><!-- m -->

Heb het idee dat er best flinke verschillen gemaakt kunnen worden. Dat was vroeger echt anders....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Klopt, maar ik denk dat momenteel Federer en Murray de beste zijn, dus het is jammer dat die bij elkaar zitten. Die lijken me ook duidelijk favoriet in de rode groep, Simon en Roddick lijken me redelijk kansloos, zeker omdat Federer en Murray echt niet van Roddick gaan verliezen en Simon verwacht ik eigenlijk ook niet zoveel van.

De gouden groep is leuker, daar ligt het wat mij betreft wel behoorlijk open. Als Tsonga zijn vorm vast houdt, zal hij doorgaan, maar dat is altijd maar de vraag. Davy zat er ook goed op in Parijs, en Djoko helemaal niet. En Potro kan van iedereen winnen daar, maar ook van iedereen verliezen. Dat is wel een leuke groep, zeker ook met het oog op FTM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer zal in de poule verliezen van Murray en in de finale winnen...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Federer 5205
Djoko 4645
Murray 3420
Davy 2315
Roddick 1970
Tsonga 1950
Potro 1845
Simon 1780

Zijn dit de waarden en heb je 12,5k?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Yep.

Murray en Tsonga lijken me zeker, dan hou je 7130 over. Daar kun je dus Potro en Federer voor nemen, klaar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Yep.

Murray en Tsonga lijken me zeker, dan hou je 7130 over. Daar kun je dus Potro en Federer voor nemen, klaar!

Dat was mijn gedachte ook. Djoko, Davy en Simon zijn geen optie imo.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
De groepsindeling is erg in het voordeel van Omyaca.
Waarom zijn Murray en Davydenko niet omgedraaid (1-4 bij elkaar en 2-3)?
Dan had je echte keuzes tussen Simon en Roddick en tussen Tsonga en Del Potro.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Loting is bekend, rode groep flink sterker:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp">http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp</a><!-- m -->

Heb het idee dat er best flinke verschillen gemaakt kunnen worden. Dat was vroeger echt anders....



Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Yep.

Murray en Tsonga lijken me zeker, dan hou je 7130 over. Daar kun je dus Potro en Federer voor nemen, klaar!

Dat was mijn gedachte ook. Djoko, Davy en Simon zijn geen optie imo.

dus in jouw ogen zijn er weinig verschillen te maken :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk zijn Djoko en DAvy een optie...Dus ja er zijn verschillen te maken.
Reply
djoko is een zekerheidje voor mij! Roddick ook.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik ga voor davy en djoko

100% zeker dat omyaca daar niet voor gaat.

omyaca zal voor het logische team hierboven gaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik wil niet heel vervelend doen en ook niet mijn eigen belangen schenden, maar vind dat ik toch even moet zeggen dat we volgens mij aan het begin van het jaar een budget van 9500 voor de TMC afgesproken.
Juist om deze week wat interessanter te maken.
Reply
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Loting is bekend, rode groep flink sterker:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp">http://www.masters-cup.com/1/results/groups.asp</a><!-- m -->

Heb het idee dat er best flinke verschillen gemaakt kunnen worden. Dat was vroeger echt anders....



Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Yep.

Murray en Tsonga lijken me zeker, dan hou je 7130 over. Daar kun je dus Potro en Federer voor nemen, klaar!

Dat was mijn gedachte ook. Djoko, Davy en Simon zijn geen optie imo.

dus in jouw ogen zijn er weinig verschillen te maken :roll:

Ik bekijk dit topic puur vanuit de ogen van Omyaca en voor hem zijn die 3 namen in mijn ogen geen optie. Neemt niet weg dat met name de mindere groep niet echt voorspelbaar is, kan alle kanten op. Federer/Murray is ook niet te voorspellen, maar zij zullen ws wel doorgaan.

Snap je het nu Buurs.... :roll:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
omyaca Wrote:Ik wil niet heel vervelend doen en ook niet mijn eigen belangen schenden, maar vind dat ik toch even moet zeggen dat we volgens mij aan het begin van het jaar een budget van 9500 voor de TMC afgesproken.
Juist om deze week wat interessanter te maken.
Ik kan dat niet zo snel ergens terug vinden. Als je het ons kunt laten zien, en als we het dus afgesproken hebben, moeten we ons daar aan houden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even zoeken op 9500 Ad Wink Mooie is dat het Omyaca's eigen idee was Undecided

omyaca Wrote:Kun je ook zelf even aanpassen :wink:
Maar aangezien er nog geen negatieve reacties zijn geweest, zal ik maar even een mailtje op stellen om met de deelnemers te corresponderen :wink:
Bonus 1500, maximum 12500 en TMC en OS voorlopig maar even als 3'tje, dit betekent 9500 budget voor TMC en gewoon 12500 in de week van de OS.
Reply
Maar waar heb je dat gevonden dan? Zijn we daar allemaal mee akkoord gegaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja, het staat gewoon in het topic Budget bij het FTM forum. :wink:
Het is maar wat je verstaat onder akkoord gaan. Er waren in ieder geval geen reacties van mensen die het ermee oneens waren, maar het was nou ook niet zo dat veel mensen er een mening over hebben gegeven.
Reply
mindlight Wrote:Even zoeken op 9500 Ad Wink Mooie is dat het Omyaca's eigen idee was Undecided

omyaca Wrote:Kun je ook zelf even aanpassen :wink:
Maar aangezien er nog geen negatieve reacties zijn geweest, zal ik maar even een mailtje op stellen om met de deelnemers te corresponderen :wink:
Bonus 1500, maximum 12500 en TMC en OS voorlopig maar even als 3'tje, dit betekent 9500 budget voor TMC en gewoon 12500 in de week van de OS.
Ja, mijn idee was zeker toernooiafhankelijk budget. En volgens mij heeft het ook echt wel toegevoegde waarde gehad. Dat het nu ongunstig voor mij is mag dan natuurlijk niet uitmaken. Voor het spel is het leuker dat ik echt keuzes moet gaan maken ipv het standaardteam met Federer, Murray, Tsonga en Del Potro op te stellen.
Reply
Plus dat in het excel bestand dat we al het hele jaar gebruiken ook gewoon 9500 staat. Lijkt mij dus gewoon 9500 te moeten worden.
Reply
TJa, het is de vraag of het ongunstig voor je is. Je kunt het ook zo zien, dat de achtervolgers nu minder keuzeruimte hebben...

Duidelijke optie lijkt me nu: Murray, Tsonga, Potro, Roddick/Simon
Je kunt ook voor Federer, Tsonga, Davy/Potro gaan, maar ik denk niet dat je om Murray heen kunt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zat meer aan Federer, Murray te denken. Met twee finalisten kan er weinig meer fout gaan lijkt me.
Reply


Forum Jump: