03-02-2009, 02:40 PM
Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg!
Oh, my god, we bought Kenny!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Het grote AH voetbalplaatjes topic!
|
03-02-2009, 02:40 PM
Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg!
Oh, my god, we bought Kenny!
03-02-2009, 02:51 PM
Treesong Wrote:Ik schrok omdat ik die Tietske een zot wijf vind... beetje eng ook ik zag laatst voor het eerst een interview met haar. toen vond ik dat ook. ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen. maar haar mimiek vond ik bijna hetzelfde als de vriendin van flixie, die door hem binnenkort ook gaat opensplijten.
03-02-2009, 02:53 PM
Mukkus Wrote:Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg! Ik las dat die ene middenvelder van AZ heel weinig gedrukt is....kom, hoe heet-ie ook alweer?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
03-02-2009, 03:11 PM
Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg! De Zeeuw? Kan kloppen, heb ik als enige van heel dat team nog niet.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
03-02-2009, 03:12 PM
overigens is en blijft dit een ongelooflijk nepboek. veel te weinig plaatjes en ik wil alleen de hoofden van de spelers!
03-02-2009, 03:27 PM
Bumme Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Gisteren had ik Platje 248x, maar na een goede wasbeurt waren ze allemaal weer weg! Kijk, die he'k bij voorbeeld driedubbel.
03-02-2009, 03:37 PM
Ik heb em ook dubbel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
03-02-2009, 03:44 PM
Van Gaal heppik dan weer niet, bijv.
03-02-2009, 03:44 PM
zullenw e ruilen flixie
![]()
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
03-02-2009, 03:49 PM
Van Gaal voor De Zeeuw? :wink:
03-02-2009, 03:50 PM
Flixieluv Wrote:Van Gaal voor De Zeeuw? :wink: nou ga je godver ook nog die witbroek zitten bevoordelen. het moet niet gekker worden!
03-02-2009, 03:52 PM
Ach waf plaatjes die ik meer dan 1 keer dubbel heb wil ik ook wel voor jou kleintjes afstaan hoor
![]() De eerste dubbelen gaan al naar Marc P.
03-02-2009, 03:54 PM
waf Wrote:Flixieluv Wrote:Van Gaal voor De Zeeuw? :wink: 8-[ Ik zette 'r een :wink: bij Waf, ik zou niet durven! :razz: Wie van je zoontjes was trouwens ook al weer Ajaxfan: Shinji of Dirk?
03-02-2009, 04:40 PM
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:Van Gaal voor De Zeeuw? :wink: dat was na 1 nachtje buiten slapen al weer over hoor. maar je weet nooit, toen mechelen degradeerde was jij ook opeens voor ajakkes. de meeste mensen gaan enkelt op succes af he, om er een beetje bij te horen. :razz:
03-02-2009, 04:48 PM
waf Wrote:ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen. Dus jij kijkt Gooische vrouwen [gay] [gay] [gay] [gay]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
03-02-2009, 04:51 PM
Treesong Wrote:waf Wrote:ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen. jazekerwel, vnl vanwege annette malherbe indertijd. briljante actrice!
03-02-2009, 04:57 PM
waf Wrote:Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:Van Gaal voor De Zeeuw? :wink: :| Krijgen we dit lulverhaal weer, ging pas naar KV toen de gouden jaren al weer lang voorbij waren, en ben ook meermaals (toen ik n.b. al weer in NL woonde) naar wedstrijden van KV in 3e klasse gegaan (=hoofdklasse amateurs). Toen ik m'n eerste seizoenskaart Ajax kocht was Ajax verder net 6e geworden. ![]()
03-02-2009, 05:02 PM
waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen. Dus nu kijk je niet meer? O ![]()
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
03-02-2009, 05:32 PM
Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:waf Wrote:Flixieluv Wrote:Van Gaal voor De Zeeuw? :wink: moet ik anders 13 smileys plaatsen? hoewel je natuurlijk wel een meeloper/gloryhunter blijft als je voor ajakkes bent terwijl je in belgie woont, maar dat is niet zo bijzonder, dat geldt voor het merendeel in de aarsrena.
03-02-2009, 05:59 PM
waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen. Zit er nog wel eens functionele masturbatie in? :8:
03-02-2009, 06:13 PM
Gerben Zonderland Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:ze speelt gewoon zichzelf in gooische vrouwen. van malherbe? 8-[ als dat zo is zet ik hem meteen uit. dit weekend is trouwens weer een reeks vuurzee begonnen. weer een lekkere nederlandse serie met goeie acteurs. :razz:
03-02-2009, 06:17 PM
waf Wrote:weer een goeie nederlandse serie met lekkere actrices. :razz: :-"
03-02-2009, 06:25 PM
Treesong Wrote:waf Wrote:weer een goeie nederlandse serie met lekkere actrices. :razz: shit, je hebt me door. :razz:
04-02-2009, 09:20 AM
Boekie kan ik niet meer tillen, jeroen zit er in :dodgy:
04-02-2009, 10:26 AM
Bocaloca Wrote:Boekie kan ik niet meer tillen, jeroen zit er in :dodgy: Gisteravond zag hij er toch ineens een stuk 'lichtvoetiger' uit....
04-02-2009, 04:34 PM
Quote:Gratis worst voor Lex Immers fans
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
04-02-2009, 04:37 PM
Davydoff Wrote:Henk ââ¬ËPatatââ¬â¢ van der Wulp[/quote] Leuke naam, wat een vetklep zal dat zijn! ![]()
04-02-2009, 04:41 PM
Flixieluv Wrote:Davydoff Wrote:Henk ââ¬ËPatatââ¬â¢ van der Wulp das een goeie! die stond met zijn kraam op het huwelijk van boot! =P~
04-02-2009, 04:45 PM
Toen was ik al weg naar huis, niet gezien
05-02-2009, 11:41 AM
tuurlijk, mij eerste pakje openen en een Feyenoord logo uit de hoge hoed toveren. Ben er nu al klaar mee.
5 pakjes en alleen Oleguer, maar wel logo feyenoord, bronckhorst, Tomasson, halve elftal Feyenoord en de ontslagen Stevens en het halve elftal van de graafschap. Volgen mij was deze doos plaatjes bedoeld voor de ah op de Lijnbaan
The great old Ludwig von...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|