The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2009
Volgens mij wordt eraan gewerkt, het toernooi is aangemaakt en er staan ook al wat namen in.
Reply
Loting is ingevoerd, vlugge Japie is mijn naam. Ik zal de db zo open proberen te gooien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Weet je zeker dat het wel goed gaat? Als ik bij '1ste ronde aanpassen' of 'ronde verwerken' kijk, lijkt het niet helemaal goed te gaan. Ik zie: eerste deel van de loting, dan een groot gat en dan de volledige loting.
Reply
Stille Wrote:Loting is ingevoerd, vlugge Japie is mijn naam. Ik zal de db zo open proberen te gooien

Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb het nu aangepast om een nieuwe naam ROLAND GARROS aan temaken. IK heb loting opnieuw ingevoerd alleen neemt ie constant de oude naam ook mee. Mac moet dit oplossen. Ik weet niet wat er fout is gegaan, check maar onder ROLAND GARROS. Alles staat goed
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mss wordt er geen onderscheid gemaakt tussen kleine en hoofdletters? Maak er bv Roland Garros 2009 van en kijk dan nog eens.
Reply
Ik moet nu in vergadering tot een uur of 5. Daarna naar Excelsior en ben pas morgen weer op internet. Ik hoop dat Mac het aan kan passen anders moet de loting weer (3e keer) opnieuw erin gezet worden onder een andere naam als Roland Garros
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Naam kan niet zomaar aangepast worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vergadering is half 3. Ik maak hem onder andere naam aan RG 2009 wordt het. Check over half uurtje effe of alles goed gaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Rus moet niet tegen Kanepi, Dementieva of Chakvetadze loten dan moet een tweede ronde zeker kunnen. Tegen Dementieva op Suzanne Lenglen of Philippe Chatrier zou trouwens ook mooi zijn natuurlijk.
Reply
Oke, alles lijkt nu goed te gaan. Succes met het maken van je team voor RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer heeft trouwens weer een lachertje tot de halve finale, het zit hem niet tegen qua loting deze weken...

Nadal heeft het vrij lastig mat Davydenko, Wawrinka, Verdasco en Almagro. Al maakt dat bij Nadal natuurlijk niet uit, want die wint toch wel. Maar als Federer of Murray een paar van deze jongens tegen was gekomen...

Murray heeft het geluk bij SImon uit top 8 te zitten, maar heeft het wel weer lastig in de vroege rondes.

Djokovic heeft het ook niet makkelijk in de eerste rondes, en heeft de pech Potro te loten in de kwart, toch wel de beste uit de top 8 momenteel.

Federer heeft dus echt een eitje. ZOwel in de vroege rondes (Martin, PHM, Blake) als in de latere rondes (Roddick, Monfils). Het is eigenlijk lachwekkend zijn loting...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Makkie deze week;

Nadal, Djoko en Monaco :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Makkie deze week;

Nadal, Djoko en Monaco :-({|=
Inderdaad...zit weinig anders op...Maar heb je dan genoeg punten is de vraag....
Reply
Kuiper had met 2280 de hoogste score op de AO.
Nu weet ik ook dat toen nog niemand het systeem doorhad, maar oke.

ik verwacht met deze 3 zo'n 3560 punten.
Voor 9000 punten Q's nemen en 1200punten bij elkaar halen? Ik wens iedereen succes :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Niet alleen Q's, er zijn toch best wel wat betaalbare gasten die ik ver zie komen. En Djokovic kan natuurlijk ook verliezen van Federer en dan ben je toch wel een beetje de sjaak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een rotloting voor koning Ivan zeg :|
Reply
Haggie Wrote:Kuiper had met 2280 de hoogste score op de AO.
Nu weet ik ook dat toen nog niemand het systeem doorhad, maar oke.

ik verwacht met deze 3 zo'n 3560 punten.
Voor 9000 punten Q's nemen en 1200punten bij elkaar halen? Ik wens iedereen succes :Big Grin

Vergeet Cruijff niet met 2425 [-X
Reply
Wow, Rus tegen WC-speelster Olivia Sanchez :razz:

Biedt mogelijkheden!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zouden de Q in het schema gezet kunnen worden?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Done, was er al mee bezig.
Reply
Top =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Makkie deze week;

Nadal, Djoko en Monaco :-({|=
12 q's is bij elkaar 8645, zo'n beetje het bedrag van Djokovic.
Dat zijn al zeker 420 punten, ik zie er wel 5 doorgaan naar de 2e ronde en 1 naar de 3e ronde. Dan zouden ze bij elkaar 630 punten opleveren. Djokovic SF is 720, die heeft een 50:50-potje voor meer punten, maar kan ook minder halen.
Natuurlijk kun je door de juiste q's te kiezen een hoger rendement kunnen halen (Daniel is weggegooid geld).
Reply
Toch ga ik Daniel hartstochtelijk aanmoedigen. :8:
Reply
Verrassend dat Cuevas niet door de qualies is gekomen. Ook voor Volandri en Zabaleta ( =D> ) mocht het niet zo zijn.
Reply
Idd, wel jammer van Cuevas. En triest van Canas, die kan maar beter stoppen, dat is echt niets meer.
Reply
Over het terugtrekken van Monaco gisteren uit de WTC:

Quote:Sorry, but it´s no precaution. He made a stupid movement when warming up for his match later, he showed it several times. It was something with his left wrist, I hope he will be fit for RG. I´ve uploaded some photos from this practising.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Na het submitten geeft hij niet het goede team aan. In het schema is het wel goed. Ga er vanuit dat dit geen problemen geeft?
Reply
kooltje Wrote:Na het submitten geeft hij niet het goede team aan. In het schema is het wel goed. Ga er vanuit dat dit geen problemen geeft?
Ja, dat is altijd zo als de huidige week nog open staat. Dat zal straks na de verwerking wel goed staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monaco heeft natuurlijk z'n loting gezien en had geen zin meer in een waardeloos potje tegen korolev. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: