The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barclays ATP World Tour Finals 2009
andre Wrote:Ik heb er wel zin in volgend jaar en hoop dat jullie ook allemaal meedoen.
Een beetje discussie mag van mij best, je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn. Als het maar om de inhoud gaat en niet op de man wordt gespeeld.
Volgens mij is 90% van de mensen hier overwegend zo bezig. Ook ik heb wel eens een opmerking gemaakt die verkeerd viel. Sorry daarvoor, het was niet vervelend bedoeld.
Wat als vervelend ervaren wordt, zijn de eindeloze discussies over de spelregels. Wat zou helpen is dus het duidelijk vastleggen van de spelregels. En in het geval de spelregels geen uitkomst bieden (niet alles is te voorzien), zouden er een stuk of 3 mensen moeten zijn die na raadpleging van de andere deelnemers en argumenten de knoop doorhakken.

Geheel mee eens Andre, en zo'n conclusie hebben wij inmiddels ook getrokken inderdaad. Volgend jaar is het doel vooraf de spelregels duidelijk te hebben, inclusief deadlines en budgetten. Zoals Mac het eerder mooi omschreef wordt het dan take it or leave it, maar dan zijn we van dat ge-emmer af.
Reply
Ziet er weer geweldig uit, Elikian.
Ik kijk uit naar de complete lijst.
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb geen zin om het weer over buurs te hebben, maar hij is natuurlijk wel heel sfeerbepalend hier, en niet ten positieve. Uiteraard maak ik mezelf er ook schuldig aan, misschien nog wel het meest, maar het is natuurlijk onzin dat het hier maar dooie boel is zonder hem. Kijk naar alle forumontmoetingen op tennistoernooien, was dat een dooie boel?

Maar goed, het hangt ook echt niet alleen van buurs af en ook niet echt alleen maar van de discussies (al dan niet mbt de organisatie), want ik hou wel van een goede discussie, ik vind het gewoon steeds minder leuk worden.

Volgens mij valt het de laatste tijd wel mee en ben jij meer bezig met mij, dan ik met jou.
Zie bijvoorbeeld gister die provocerende opmerking in het profcoach-topic.

Gelukkig voor het forum was ik zo verstandig er niet op te reageren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk buurs, blijf dat maar denken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ok, na 3 weken rekenen eindelijk klaar. Moet zeggen dat het ook wel een enorm stuk sneller ging na het verliezen van Gonzo en Tsonga, daardoor vielen er heeeel veel opties af.

Lees die QW stukken als: deze week een kwartfinale en volgende week in parijs winnen. Omdat Soderling, Gonzalez en Tsonga deze week niet meer spelen staat daar alleen de performance van Parijs.
N = Not Playing, 1 = 1R exit, 2 = 2R exit, 3 = 3R exit, Q = QF, S = SF, R = Runner up, W = Winst.

Davydenko:

QN: 3450 (Not 2 of) Ver QS,RQ,WN Sod W Gon W Tso W Cil SW Sim WW Ste WW Rob WW
Q1: 3460 (Not 2 of) Ver QS,RQ,WN Sod W Gon W Tso W Cil SW Sim WW Ste WW Rob WW
Q2: 3495 (Not 2 of) Ver QR,SS,RQ,WN Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW Rob WW
Q3: 3540 (Not 2 of) Ver QR,SS,W1 Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
QQ: 3630 (Not 2 of) Ver QR,RS,WQ Sod W Gon W Tso W Cil WW Ste WW
QS: 3810 (Not 2 of) Ver QW,SR,RR,WS Sod W Cil WW
QR: 4050 (Not 2 of) Ver QW,WR
QW: 4450 Secured
SN: 3540 (Not 2 of) Ver QR,SS,W1 Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
S1: 3550 (Not 2 of) Ver QR,SS,W2 Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
S2: 3585 (Not 2 of) Ver QR,RS,W3 Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
S3: 3630 (Not 2 of) Ver QR,RS,WQ Sod W Gon W Tso W Cil WW Ste WW
SQ: 3720 (Not 2 of) Ver QR,WS Sod W Gon W Cil WW
SS: 3900 (Not 2 of) Ver QW,RR
SR: 4140 Secured
RN: 3660 (Not 2 of) Ver QR,RS,WQ Sod W Gon W Tso W Cil WW
R1: 3670 (Not 2 of) Ver QR,RS,WQ Sod W Gon W Tso W Cil WW
R2: 3705 (Not 2 of) Ver QR,WQ Sod W Gon W Cil WW
R3: 3750 (Not 2 of) Ver QW,SR,WS Sod W Gon W Cil WW
RQ: 3840 Secured
WN: 3860 Secured

Verdasco:

QN: 3120 (Not 1 of) Sod S Gon S Tso R Cil QW,RR,WS Sim QW,WR Ste QW,WR Rob SW
Q1: 3130 (Not 1 of) Sod S GOn S Tso R Cil QW,RR,WS Sim QW,WR Ste QW,WR Rob SW
Q2: 3165 (Not 1 of) Sod S Gon R Tso R Cil QW,RR,WS Sim QW,WR Ste QW,WR Rob SW
Q3: 3210 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso R Cil QW,RR Sim SW Ste QW,WR Rob RW
QQ: 3300 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso W Cil QW,WR Sim RW Ste SW Rob WW
QS: 3480 (Not 2 of) Dav Q2,SN Sod W Gon W Tso W Cil SW Sim WW Ste WW Rob WW
QR: 3720 (Not 2 of) Dav QS,SQ,R3,WN Sod W Gon W Cil WW
QW: 4120 Secured
SN: 3210 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso R Cil QW,RR Sim SW Ste QW,WR Rob RW
S1: 3220 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso R Cil QW,WR Sim SW Ste QW,WR Rob RW
S2: 3255 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso R Cil QW,WR Sim SW Ste SW Rob RW
S3: 3300 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso W Cil QW,WR Sim RW Ste SW Rob WW
SQ: 3390 (Not 1 of) Sod R Gon W Tso W Cil QW,WR Sim RW Ste RW Rob WW
SS: 3570 (Not 2 of) Dav QQ,S2,RN Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
SR: 3810 (Not 2 of) Dav QS,RQ,WN Sod W Cil WW
SW: 4210 Secured
RN: 3330 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso W Cil QW,WR Sim RW Ste RW Rob WW
R1: 3340 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso W Cil QW,WR Sim RW Ste RW Rob WW
R2: 3375 (Not 1 of) Sod R Gon R Tso W Cil QW,WR Sim RW Ste RW Rob WW
R3: 3420 (Not 1 of) Sod R Gon W Tso W Cil SW Sim WW Ste RW Rob WW
RQ: 3510 (Not 2 of) Dav Q3,SN Sod W GOn W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
RS: 3690 (Not 2 of) Dav QS,SQ,R2,WN Sod W Gon W Cil WW
RR: 3930 Secured
WN: 3530 (Not 2 of) Dav Q3,SN Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
W1: 3540 (Not 2 of) Dav Q3,SN Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
W2: 3575 (Not 2 of) Dav QQ,S2,RN Sod W Gon W Tso W Cil RW Sim WW Ste WW
W3: 3620 (Not 2 of) Dav QQ,S3,RN Sod W Gon W Tso W Cil WW Ste WW
WQ: 3710 (Not 2 of) Dav QS,SQ,R3,WN Sod W Gon W Cil WW
WS: 3890 Secured

Soderling:

S: 3190 (Not 1 of) Ver Q3,SN Gon R Tso R Cil QW,RR Sim SW,WR Ste QW,WR Rob RW
R: 3430 (Not 1 of) Ver QS,RQ,WN Gon W Tso W Cil SW Sim WW Ste RW Rob WW
W: 3830 (Not 2 of) Dav QR,SS,RQ,WN Ver RR,WS

Gonzalez:

S: 3140 (Not 1 of) Ver Q2,SN Sod S Tso R Cil QW,RR,WS Sim QW,WR Ste QW,WR Rob SW
R: 3380 (Not 1 of) Ver QS,SQ,R3,WN Sod R Tso W Cil QW,WR Sim RW Ste RW Rob WW
W: 3780 (Not 2 of) Dav QS,RQ,WN Ver SR,WS

Tsonga:

R: 3285 (Not 1 of) Ver QQ,S3,RN Sod R Gon R Cil QW,WR Sim RW Ste SW Rob RW
W: 3685 (Not 2 of) Dav QS,SQ,R2,WN Ver QR,RS,WQ

Cilic:

QW: 3400 (Not 1 of) Ver QS,R3,WN Sod R
SW: 3490 (Not 2 of) Dav Q2,SN Ver QR,SS,RQ,WN
RR: 3210 (Not 1 of) Ver Q3,SN Sod R Gon R Tso R Sim SW Ste QW,WR Rob RW
RW: 3610 (Not 2 of) Dav QQ,S3,RN Ver QR,RS,W3
WS: 3170 (Not 1 of) Ver Q3,SN Sod S Gon R Tso R Sim QW,WR Ste QW,WR Rob SW
WR: 3410 (Not 1 of) Ver QS,R3,WN Sod R Gon W Tso W Sim WW Ste RW Rob WW
WW: 3810 (Not 2 of) Dav QS,RQ,WN Ver SR,WS

Simon:

QW: 3185 (Not 1 of) Ver Q3,SN Sod S Gon R Tso R Cil RR Ste WR
SW: 3275 (Not 1 of) Ver QQ,S3,RN Sod R Gon R Tso R Cil WR
RW: 3395 (Not 1 of) Ver QS,R3,WN Sod R Cil WR
WW: 3595 (Not 2 of) Dav QQ,S3,RN Ver QR,RS,W3

Stepanek:

QW: 3220 (Not 1 of) Ver QQ,S1,RN Sod R Gon R Tso R Cil WR
SW: 3310 (Not 1 of) Ver QS,SQ,RN Sod R Gon R Cil WR
RW: 3430 (Not 1 of) Ver QS,RQ,WN Sod R
WR: 3230 (Not 1 of) Ver QQ,S2,RN Sod R Gon R Tso R Cil QW,WR Sim SW Rob RW
WW: 3630 (Not 2 of) Dav QQ,S3,RN Ver QR,RS,WQ

Robredo:

SW: 3175 (Not 1 of) Ver Q3,SN Sod S Gon R Tso R Cil RR Sim WR Ste WR
RW: 3295 (Not 1 of) Ver QQ,S3,RN Sod R Gon R Cil WR
WW: 3495 (Not 2 of) Dav Q2,SN Ver QR,SS,RQ,WN
Reply
Uitleg voorbeeld
Soderling:
S: 3190 (Not 1 of) Ver Q3,SN Gon R Tso R Cil QW,RR Sim SW,WR Ste QW,WR Rob RW

Als Soderling in parijs de halve finale haalt eindigt hij op 3190 punten.
Wil hij in de top 8 komen dan mag het volgende allemaal niet gebeuren:

* Verdasco QF deze week (heeftie al) EN 3e ronde Parijs
OF
* Verdasco SF deze week
OF
* Gonzalez finale Parijs
OF
* Tsonga finale Parijs
OF
* Cilic QF deze week (heeftie al) EN Winnen in Parijs
OF
* Cilic finale deze week EN finale Parijs
OF
* Simon SF deze week EN winnen in Parijs
OF
* Simon Winnen deze week EN finale parijs
OF
* Stepanek QF deze week EN Winnen Parijs
OF
* Stepanek Winnen deze week EN finale Parijs
OF
* Robredo finale deze week EN winnen in Parijs

Dus als er ook maar 1 van deze condities optreedt, bijvoorbeeld Verdasco die de SF haalt morgen, dan is voor Soderling de halve finale in Parijs niet meer genoeg en moet hij minimaal de finale halen.
Reply
Meest waarschijnlijk is dus:

Federer
Nadal
Djokovic
Murray
Del Potro
Roddick
Davydenko
Verdasco

Topbezetting
Reply
Yup, alle anderen moeten al minimaal de SF halen om Verdasco er vanaf te halen. Als hij morgen wint zal dat de finale zijn.

Het verlies van Gonzo en Tsonga heeft hem op rozen gezet.
Reply
Als deze bezetting er komt, is een budget van 25000 volgens mij meer dan normaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
=D> fantastisch weer eli!
Reply
22000 lijkt me dan beter, conform andere TMS.
25000 is wat veel, zeker als nog een top 4 speler zich terugtrekt.
Reply
andre Wrote:22000 lijkt me dan beter, conform andere TMS.
25000 is wat veel, zeker als nog een top 4 speler zich terugtrekt.

waarom zou dat gebeuren?

ze hebben de laatste tijd alle 4 niet of weinig gespeeld en zijn fit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
andre Wrote:22000 lijkt me dan beter, conform andere TMS.
25000 is wat veel, zeker als nog een top 4 speler zich terugtrekt.

waarom zou dat gebeuren?

ze hebben de laatste tijd alle 4 niet of weinig gespeeld en zijn fit.

Buurs, probeer het nu eens niet zelf te beslissen. Je staat 2100 punten. Maaak je eens niet zo druk, kies Fedex en Murray en je bent er! Je grootste tegenstander geeft het al op en neemt ook Fedex en Murray.. wat wil je nog meer :-k
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
volgens mij is tsonga nu wel favoriet voor het laatste ticket.

nadal gaat hij sowieso pakken en de halve finale zal hij ook favoriet zijn.

tevens denk ik dat roddick niet zal spelen, dus de nr. 9 zal zich ook wel plaatsen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ook Potro zal niet spelen volgende week wat ik nu zie. top dat hoge budget =D>
Reply
federer favoriet bij de bookies.
Dat onderstreept iig mijn voorkeur naar een team met federer/murray.

djoko gister toch wel wisselvallig.

federer en murray straffen dat denk ik af.

federer/murray/davy lijkt me daarom het best.

nu nog maar even de loting afwachten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal is niet fit, Murray is niet fit. Djoko is heel wisselvallig, en Federer maakt ook niet echt indruk.

Succes.
Reply
Dat hebben we gezien ja, dat Djoko wisselvallig is en dat Federer dat afstraft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Nadal is niet fit, Murray is niet fit. Djoko is heel wisselvallig, en Federer maakt ook niet echt indruk.

Succes.

Die blessure van murray was minimaal, aangezien hij wel gewoon heeft gespeeld.
Nadal lijkt me ook gewoon fit, alleen niet in topvorm.

Djoko was idd onbetrouwbaar.
Al zit er de laatste tijd wel een constante lijn in.

Federer niet in topvorm, maar hij is iig wel fit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga dit jaar ultiem gokken, als Stille op safe gaat is dat de enige manier. Ik vrees alleen dat CC hetzelfde zal doen waardoor ik er weinig mee op ga schieten.
Reply
mindlight Wrote:Ik ga dit jaar ultiem gokken, als Stille op safe gaat is dat de enige manier. Ik vrees alleen dat CC hetzelfde zal doen waardoor ik er weinig mee op ga schieten.

cc heeft iedere week het meest laffe team en heeft al aangegeven dat hij zijn 3e plek gaat verdedigen.

kleine gok is dus voldoende. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Dat hebben we gezien ja, dat Djoko wisselvallig is en dat Federer dat afstraft...
Djokovic heeft dan gewonnen, maar had er de eerste 2 potten ook gewoon uit kunnen liggen natuurlijk.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Ik ga dit jaar ultiem gokken, als Stille op safe gaat is dat de enige manier. Ik vrees alleen dat CC hetzelfde zal doen waardoor ik er weinig mee op ga schieten.

cc heeft iedere week het (op één na) meest laffe team en heeft al aangegeven dat hij zijn 3e plek gaat verdedigen.

kleine gok is dus voldoende. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Undecided

kijk maar eens naar bijv shanghai of parijs :wink:

dat die laffe teams ook nog altijd beloond worden Icon_evil :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Undecided

kijk maar eens naar bijv shanghai of parijs :wink:

dat die laffe teams ook nog altijd beloond worden Icon_evil :8:

Probeer jij nu maar niet in herhaling te treden van vorig jaar, door opnieuw de zege te laten glippen Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maak jij het geld maar vast over voor een kratje hertog jan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Andy Roddick heeft zich afgemeld voor de Masters in Londen, het officieuze wereldkampioenschap tennis. De Amerikaanse hardhitter heeft nog te veel last van een knieblessure. De Zweed Robin Söderling neemt de vrijgekomen plaats in. De Fransman Jo-Wilfried Tsonga wordt eerste reserve. De Masters beginnen op 22 november en eindigen op 29 november.

Voor Roddick kon het de zevende deelname aan de Masters op rij geweest zijn. Enkel 's werelds nummer 1 Roger Federer doet beter met acht opeenvolgende deelnames. Naast Federer doen ook Rafael Nadal, titelverdediger Novak Djokovic, Andy Murray, Juan Martin del Potro, Nikolay Davydenko, Robin Söderling en Fernando Verdasco mee in Londen. (dea)

Dammit! Die wilde ik dus gaan nemen om risico te nemen !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, uitstekend nieuws mag ik wel zeggen!
Reply
Ik baal er wel van. Nu kan Buurs nog meer spelers gaan kopen zodat ie punten kan verzamelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Soderling is een zekerder factor dan Roddick.
Dus nu kun je juist meer gokken.

Met Roddick was je sowieso kansloos geweest.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: