The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
Sijs speelt goed inderdaad. Jammer dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2013, 09:49 PM)Mist Wrote: Ik bedacht me kort voor de deadline wat een domme keus Anderson eigenlijk was; onlangs aan elleboog geopereerd en een tijdje niet kunnen spelen, dan maar beter hopen dat Lopez zijn vorm nog een weekje door kan trekken. Je kunt nu wel aanvoelen hoe dit gaat aflopen.

Om te beginnen maar eens winnen van mijn Smyczek Idontgetit
Reply
Anderson toch vrij steady door, nu verder! Almagro uiteraard easy tegen Mex; DGT en Odesnik pakken de eerste set, ga er toch wel van uit dat Kubot en zeker Berlocq nog wat recht zetten.
Reply
Berlocq eruit is erg lekker!
Reply
Nishi FU

Sinds de AO alleen vorige week gespeeld en dan nu opgeven. Kom dan niet.
Reply
Vind dat er tegenwoordig veel te veel wordt opgegeven, stelletje jankeballen.

Lekker hoor; Kubot, Berlocq, Nishi, Wawje, Tomic
Reply
Er is werkelijk geen pijl op te trekken. Het is dat we een overdosis budget krijgen,anders zouden de meeste deelnemers wekelijks een dramatische score hebben.Dead
Reply
Hup Bedene en Hup Giraldo dan maar in de tweede ronde Big Grin
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
(27-02-2013, 06:58 AM)DaanvL Wrote: Vind dat er tegenwoordig veel te veel wordt opgegeven, stelletje jankeballen.

Lekker hoor; Kubot, Berlocq, Nishi, Wawje, Tomic

Het is werkelijk waar zo treurig allemaal. Ik wilde zelfs Kuznetsov nog nemen, maar kon niet geloven dat Bellucci weer zou verliezen. Paire, ook zo;n gast.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het zit ook hier nog niet echt mee. Al vind ik Nishikori niet heel verrassend. Maar Berlocq toch wel.

En die Wawribka blijft toch ook een drol.

Helaas weer geen topscore in het verschiet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een nacht zeg
Reply
Dramaweek. Hopen dat Almagro óf Ferrer van de zege kan houden, dan kan 't evt nog meevallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(27-02-2013, 09:01 AM)Ad Wim Wrote: Het zit ook hier nog niet echt mee. Al vind ik Nishikori niet heel verrassend. Maar Berlocq toch wel.

En die Wawribka blijft toch ook een drol.

Helaas weer geen topscore in het verschiet.

Jij hebt 1 goede week gehad, maar toen had Tampie jouw team gemaakt...

(27-02-2013, 08:29 AM)Haggie Wrote:
(27-02-2013, 06:58 AM)DaanvL Wrote: Vind dat er tegenwoordig veel te veel wordt opgegeven, stelletje jankeballen.

Lekker hoor; Kubot, Berlocq, Nishi, Wawje, Tomic

Het is werkelijk waar zo treurig allemaal. Ik wilde zelfs Kuznetsov nog nemen, maar kon niet geloven dat Bellucci weer zou verliezen. Paire, ook zo;n gast.

Kuznetsov was NID natuurlijk Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jammer dat Levine 6-4 3e set van Isner verloor. Fognini wint zoals gehoopt van Wawrinka, Lorenzi van Paire en Kuznetsov van Bellucci Smile
Reply
Nogal wat opvallende scores vannacht, alles bij elkaar valt het positief uit door het wegvallen van Nishi.
Reply
Lol, gisteren werd ik nog 1e als ik de SC invulde. Nu vul ik precies hetzelfde in (met natuurlijk daarin de rare uitslagen van vannacht), en word ik opeens 42e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Alleen Zeballos word ik blij van, verder is het allemaal kut met peren.
Reply
Gaat eindelijk wat beter. Jammer van Bolelli, daar had ik wel wat van verwacht ook gezien zijn h2h.
Vandaag wordt enorme bijltjesdag in Dubai maar dat is ingecalculeerd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zie nu dat Nishi nota bene net had teruggebroken naar 4-5. Confused
Reply
Gek genoeg wist ik, op het moment dat ik hem aanklikte, dat het geen slimme keus was, gezien zijn fysieke gesteldheid en de grotere toernooien die eraan komen. Zeker ook omdat ie zo duur was en in het minste toernooi opereerde.
Ik moet er, nog toch een goede AO, nog echt in komen. Ik bedenk steeds achteraf dat het slechte keuzes waren.
Tel daar verrassende uitslagen bij op, en je krijgt een matige ranking.

Alles op IW en Miami dan maar. Dat kunnen wel leuke toernooien worden. Zeker IW.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-02-2013, 06:58 AM)DaanvL Wrote: Vind dat er tegenwoordig veel te veel wordt opgegeven, stelletje jankeballen.

Lekker hoor; Kubot, Berlocq, Nishi, Wawje, Tomic
Inderdaad zeg. Bijna elke speler die ver komt in een toernooi, is de week erna niets meer.
Is het werkelijk zo vermoeiend om 5 van die partijen in een week te spelen?
Reply
(27-02-2013, 12:00 PM)andre Wrote:
(27-02-2013, 06:58 AM)DaanvL Wrote: Vind dat er tegenwoordig veel te veel wordt opgegeven, stelletje jankeballen.

Lekker hoor; Kubot, Berlocq, Nishi, Wawje, Tomic
Inderdaad zeg. Bijna elke speler die ver komt in een toernooi, is de week erna niets meer.
Is het werkelijk zo vermoeiend om 5 van die partijen in een week te spelen?

Ik kan mij dat dus echt niet voorstellen. Zeker niet zoals Nishi bijvoorbeeld. Hij won die partijen relatief eenvoudig.
Er zullen trainingweken zijn dat hij meer uren maakt (uiteraard andere belasting).

Nog vier spelers over in Dubai. 1 door is max haha.

Voor nu Hup Kamke en Brands!
Reply
Brands staat lekker te rammen! Had ik niet verwacht maar zou een mooie meevaller zijn!
Reply
Hulde Brands Eusa_clap

Kamke doet nog leuk mee met Berdych. Won wel al eens van hem!

Davydenko wordt nog een mooie rendabele keuze van sommige managers. Maar zeker verlies tegen Roger lijkt me toch.
Reply
(27-02-2013, 01:20 PM)kooltje Wrote: Hulde Brands Eusa_clap

Kamke doet nog leuk mee met Berdych. Won wel al eens van hem!

Davydenko wordt nog een mooie rendabele keuze van sommige managers. Maar zeker verlies tegen Roger lijkt me toch.

Dat dachten we ook van Benneteau tegen Roger...Undecided
En als je al een set tegen Jaziri verliest dan is er natuurlijk alles mogelijk. Maar Federer natuurlijk wel favoriet in deze partij.
Reply
Wel een leuke gok om te spelen, Davy def. Federer. Ben benieuwd naar de odds.
Reply
Kom op Tursu. Even in twee sets Llodra van de baan knallen!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
In 3 is ook goed! Hij breekt en mag ervoor serveren!
Reply
(27-02-2013, 05:07 PM)_Tampie Wrote: In 3 is ook goed! Hij breekt en mag ervoor serveren!

En hij maakt het uit!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Knappe prestatie hoor. Nadat ik Llodra had gezien tegen Potro, had ik Llodra in 2 verwacht hier.
Cruciaal vandaag waren de 2 service winners op **4-5 in de 1e set tb voor Tursu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: