The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Competitiemanager 2007/2008
Haha, ik dacht dat dit een proefronde was. Was een beetje aan het knutselen en heb een wedstrijdteam ingevuld en ben nu mijn enige credit alweer kwijt schijnbaar :lol: . Stelletje naaiers
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik heb, na jullie commentaren, niet eens meer op de site gekeken, ik ben er helemaal klaar mee.
Geen competitiemanager voor mij dit jaar. Als er een alternatief spel is of een poll elke week of iets dergelijks, dan doe ik wel mee, maar niet bij SD.
Eerder heeft men mij(2 jaar geleden of zo) al weggejaagd bij tennismanager en nu lukt het weer bij comp.manager.
Ik begin er niet meer aan! Icon_twisted
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Ik doe ook niet meer mee. =;
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
voetbabbel.nl een alternatief in poll vorm
Reply
Alleen de eerste 5 krijgen dus een prijs ipv de eerste 100? :roll:
Reply
Dre Wrote:competitie@sportdreams.com

Toch ook maar een redelijk uitgebreide mail gestuurd. Ben benieuwd of ze de moeite en tijd nemen om het te lezen en of ze antwoorden.. Puke


Beste medewerkers van sportdreams,

Tot mijn grote teleurstelling heb ik vandaag moeten constateren dat jullie voorheen fantastische spel Competitiemanager een stille dood lijkt te gaan sterven (door commerciele invloeden van Voetbal International?). Op de hoofpagina openen jullie met: "Al het goede is behouden en verbeterd". Zouden jullie mij dan kunnen uitleggen waarom de deelnameprijs meer dan verdubbeld is (elke week je team wisselen is bittere noodzaak voor een goede prestatie en de charme van dit spel)? Zelfs VI leden die serieus mee willen dingen om de prijzen betalen minimaal € 21,50 waar het spel voor hen voorheen gratis was). Over deze prijzen gesproken: waarom kan niet langer de top 100, maar nog slechts de top 5 rekenen op een prijs na een jaar lang managen? Het zou mij eerder logisch lijken dat er, nu de deelname meer dan het dubbele van voorgaande jaren kost, juist meer prijzen worden uitgereikt of op zijn minst niet minder.

Verder lijkt het feit dat een opzetje omzetten in je basiself voor die week steeds 1 credit kost mij een vreemde vorm van geldklopperij. Iedere manager wordt nu gedwongen om tot vlak voor de sluiting van de database te wachten voordat hij zijn team voor die ronde omzet in een definitief team. Voorheen kon je op maandag een opzet maken en die, als de vrije tijd die week het toeliet, nog wijzigen op dinsdag of woensdag. Nu zou een dergelijke speelwijze elke week 2 credits of meer kosten. Een maximum van 1 credit per week lijkt mij dan ook een stuk eerlijker dan de manier die jullie nu voor ogen hebben.

Verder vraag ik mij af waarom het spel later dan andere jaren begint en waarom assists (wat voorheen toch een redelijk bepalende factor kon zijn om een speler wel of niet op te stellen) geen punten meer opleveren?!

Ik prijs mij gelukkig dat ik als VI-lid in ieder geval nog 21 gratis credits heb waardoor ik (als ik er spaarzaam mee omspring) een half seizoen lang mijn prestaties kan aankijken voordat het spel mij eventueel geld gaat kosten. Zouden jullie mij kunnen vertellen waarom ik na een half seizoen (als de gratis credits zeker op zijn) nog deel zou blijven nemen aan het spel als ik buiten de top 100 a 200 sta? Ik moet dan opeens gaan betalen terwijl de kans op een prijs allang nihil is geworden.

Hopelijk blijven verdere onaangenamen verrassing uit zodat deelname misschien nog net de moeite waard is, ik ben echter bang dat jullie erg veel vaste klanten zullen verliezen door de voorgenomen wijzigingen. Toch alvast bedankt voor de reaktie op deze mail.
Reply
Quote:Bus, Dave 3.90M

:cry:
Reply
Ik zit ook zwaar in dubio om mijn opzetjes in de wilgen te hangen en CM dit jaar over te slaan.....

Mooi mailtje trouwens, Peter.. en dat voor een 13-jarige..
Wie dit leest is gek
Reply
Vanaf eerste jaar altijd meegedaan maar nu stop ik.
Betalen voor een spel is geen probleem maar dan wel gewoon een vast en normaal bedrag.
De druppel is echter dat de assist er nu ook hier uitgelaten zal worden.
Er is geen reet meer aan zo.

Dit gaat mij wel heel veel tijd schelen..............ik heb het vermoeden dat mijn vrouw en werkgever achter deze wijzigingen zitten......... :wink:


Jammer....................
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Dit gaat mij wel heel veel tijd schelen..............ik heb het vermoeden dat mijn vrouw en werkgever achter deze wijzigingen zitten......... :wink:


Jammer....................

Dan zit die van mij ook in het complot. :razz:

Jammer dat ze zo'n leuk spel zo verneuken. Ben benieuwd wat ze met de CL Manager gaan doen, het spel waar het allemaal mee begon. :cry:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Ik ben geneigd om ook maar niet meer mee te doen, wat een klotezooi op deze manier.
Ik ben dan geen "jarenlange" deelnemer , maar hier vind ik geen lol meer aan. :roll:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ik doe al vanaf het begin mee en kijk altijd uit naar de start, maar ga nu niet meedoen met deze nieuwe achterlijke opzet...
SD bedankt :letitallout:


Maar met een beetje geluk gaat misshien dan toch cometitieteam weer door en dan kunnen we daaraan met zijn allen meedoen incl. gokkersleague :wink:
Bangkok resident.
Reply
Ik ga wel meedoen met die premiership-business, al loop ik nu al wel een miljoen punten achter natuurlijk....
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik kon er vannacht niet door slapen......
Wie dit leest is gek
Reply
goa Wrote:Ik ga wel meedoen met die premiership-business, al loop ik nu al wel een miljoen punten achter natuurlijk....

gewoon ff flink scoren met een cappie en dan ben je zo weer bij...
Bangkok resident.
Reply
goa Wrote:Ik ga wel meedoen met die premiership-business, al loop ik nu al wel een miljoen punten achter natuurlijk....

Een miljoen punten achter? Icon_question

EDIT: oow ok.. engeland...
Wie dit leest is gek
Reply
In het kader van stemmingmakerij, zojuist verzonden:

Geachte heren,

Na jaren met veel (alhoewel, in de loop der jaren allengs verminderd) plezier aan jullie spel te hebben deelgenomen is het nu zover gekomen, dat ik er de brui aan geef. De imo belachelijk ingewikkelde nieuwe spelopzet, het afschaffen van interessante zaken als punten voor de assist alsmede het vragen van hoge inschrijfgelden (maarliefst € 21,- als je het spel "serieus" wilt meespelen?? Geld vragen voor deelname aan een subleague??) hebben mij uiteindelijk hiertoe gebracht. Spijtig, maar dit hebben jullie m.i. echt aan jullie zelf te wijten. Ook veel vrienden van mij stoppen er dit jaar overigens mee.

Ik zal mij dit jaar dan ook louter beperken tot een deelname aan "profcoach": gratis, spannend en (gezien het voorgaande, niet geheel verrassend) met veel meer deelnemers. Ik vrees gezien dit alles helaas het ergste voor het voortbestaan van jullie spel. Toch wens ik jullie, met de plezierige deelnames in de afgelopen jaren in mijn gedachten, het beste voor de toekomst. Mocht het spel alsnog weer interessant worden, dan zal ik niet schromen om mij alsnog hiervoor in te schrijven.

Vriendelijke groet,

Flixieluv
Reply
iedereen heeft het over "maar" €21,-
Dit is het minimale bedrag ja...als je elke vrijdagmiddag de tijd hebt om blessures, ziektes,sterfgevallen,geboortes op te zoeken. Als je gewoon op donderdagavond je team maakt...gaat er nog minimaal €5 bijkomen aan dit soort grappen.
en je maakt geen deel uit van een subleague of dergelijke.
Reply
Ik heb ook besloten niet mee te doen zolang ze dit gaan volhouden.....
Een mail naar SD volgt nog....

Mijn vriendin zal SD dankbaar zijn....
Wie dit leest is gek
Reply
Ik maak me weinig illusies. De afwezigheid van pak em beet 50 forummers zal ze natuurlijk aan hun reet roesten. Maar dat premiership spel is toch leuker Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Ik maak me weinig illusies. De afwezigheid van pak em beet 50 forummers zal ze natuurlijk aan hun reet roesten. Maar dat premiership spel is toch leuker Hakkuh

Ik weet zeker dat het niet alleen de forummers zijn die niet zullen deelnemen. Ik ben er overigens nog niet uit wat het gaat worden....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik denk er niet eens aan dit jaar met deze regels, welke onnozele ziel heeft dit verzonnen.
Vorig jaar meegedaan totdat ik het een week gemist had (en dat was gelijk een week met megascores), dat gebeurt me dus tenminste dit jaar niet weer.
Reply
Wat lullen jullie dom uit jullie nek, dit is toch een geweldige opzet.
Ik doe mee!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Die tukkers zijn echt vreemde rakkers dat blijkt nu wel weer #-o
Bangkok resident.
Reply
:lol:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Iemand al een reactie op zijn mail. Ben benieuwd wat ze te melden hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Wat lullen jullie dom uit jullie nek, dit is toch een geweldige opzet.
Ik doe mee!

Groot gelijk Vret! Stelletje sloebers hier... :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wat lullen jullie dom uit jullie nek, dit is toch een geweldige opzet.
Ik doe mee!

Groot gelijk Vret! Stelletje sloebers hier... :lol:


Nederland = sloeberland dus let maar op wat er gebeurt, iedereen kapt er gewoon mee zodra zijn gratis credits op zijn.
Bangkok resident.
Reply
Kleine Jan Wrote:Ik heb ook besloten niet mee te doen zolang ze dit gaan volhouden.....
Een mail naar SD volgt nog....

Mijn vriendin zal SD dankbaar zijn....

Hey, als jij niet meedoet kan ik de GG-subleague eindelijk een winnen. Ik doe mee (iig dat half jaartje dat het toch gratis is, daarna zie ik wel)! :p
Reply
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wat lullen jullie dom uit jullie nek, dit is toch een geweldige opzet.
Ik doe mee!

Groot gelijk Vret! Stelletje sloebers hier... :lol:


Nederland = sloeberland dus let maar op wat er gebeurt, iedereen kapt er gewoon mee zodra zijn gratis credits op zijn.

Tsja, als je er dan uitzichtloos voorstaat is er ook weinig reden om opeens te gaan dokken toch??
Reply


Forum Jump: