The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Ik kan me niet voorstellen dat Djoko na IW nog steeds ongeslagen zal zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zie niet zo snel iemand die hem gaat verslaan. Hij is gewoon dé favoriet voor dit toernooi en ik vind het ook heel gek dat jij hem niet hebt.

Ik denk dat alleen een goede en fitte Nadal hem kan stoppen, en dat valt nog te bezien. Bovendien heeft ie dan al de finale gehaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie teams....Spel toch echt zoveel leuker met teams voor de eerste wedstrijd...Wat een verschillen!

Mijn belangrijkste keuze is Berdych...
Verder mag het een Franse week worden met Simon, Tsonga, Gasquet en Llodra.

Soderling en Djokovic zijn begrijpelijke keuzes maar verwacht niet dat ze ook hier weer goed presteren. Verwacht Nadal maar dat was een te groot risico.

Buurs met erg veel kleine spelers lijkt mij niet rendabel in dit toernooi. De meeste zullen geen twee partijen winnen en dan nog maar 45 punten (en eventuele q punten).

Meest bang voor een geweldig toernooi van Cilic, maar met mijn keuze voor Berdych kon ik hem niet nemen (vanuit mijn tactiek gezien).
Reply
andre Wrote:Ik vond de moeilijkste keuze tussen Soderling en Murray. Het is alleen maar Murray geworden omdat Soderling bij Del Potro zit.
Voor Roddick zag ik geen geschikte alternatieven. Je kunt een snel kleintjes nemen (Sweeting, Young, Giraldo, etc) die uiteindelijk rendabeler kunnen worden, maar daar heb ik niet zo'n zin in.

Hehe grappig, die keuze heb ik gisteravond ook 2000x veranderd en uiteindelijk ook voor murray gegaan vanwege de aanwezigheid van del potro. Had ietsje meer vertrouwen in soderling als in murray maar het risico ook weer ietsje groter. Kan nog wel eens vervelend uitpakken.
Reply
Ik hoop ook niet dat ik dit keer te hard gestraft word.

Ik was gisteravond aan het werk en heb tussendoor m'n team gemaakt.
Ik wou geen Roddick en Djoko, want dat vind ik laf. :8:
Aangezien ik me niet kan voorstellen dat Djoko nog een toernooi wint of dat Federer ineens goed gaat spelen, maar voor een groot team gegaan.
Direct na de deadline had ik wel spijt eigenlijk.

Hopelijk komen er een aantal verrassingen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach je zult nooit heel veel verliezen Buurs...Kans op een positieve uitschieter is echter wel heel klein lijkt mij...
Reply
Djokovic maar 21 keer en Murray 2x zo vaak als Soderling vind ik het meest opvallend. Rest kan ik wel redelijk in komen.

Mooie is dat Djokovic eerder IW won, en jawel, toen in hetzelfde jaar als hij de AO won Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Ach je zult nooit heel veel verliezen Buurs...Kans op een positieve uitschieter is echter wel heel klein lijkt mij...
Wel als Djokovic het toernooi wint.
Dan is mijn week eigenlijk sowieso al goed. Dan maakt het geen reet uit dat Brands nu verloren heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De koploper trouwens met Federer, behoorlijk verrassend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:
andre Wrote:Ik vond de moeilijkste keuze tussen Soderling en Murray. Het is alleen maar Murray geworden omdat Soderling bij Del Potro zit.
Voor Roddick zag ik geen geschikte alternatieven. Je kunt een snel kleintjes nemen (Sweeting, Young, Giraldo, etc) die uiteindelijk rendabeler kunnen worden, maar daar heb ik niet zo'n zin in.

Hehe grappig, die keuze heb ik gisteravond ook 2000x veranderd en uiteindelijk ook voor murray gegaan vanwege de aanwezigheid van del potro. Had ietsje meer vertrouwen in soderling als in murray maar het risico ook weer ietsje groter. Kan nog wel eens vervelend uitpakken.

Precies hetzelfde hier. Al was het wel een soort van stap om Murray te kiezen.
Reply
kooltje Wrote:Ach je zult nooit heel veel verliezen Buurs...Kans op een positieve uitschieter is echter wel heel klein lijkt mij...

Vorig jaar had ik als 1 van de weinigen een klein team met Murray en Djoko.
Ze gingen er beiden vroeg uit.

Daarom nu voor mijn vertrouwde tactiek gegaan.
De omstandigheden zijn anders in IW dan bij de meeste toernooien, dus hopelijk een paar verrassingen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Toen was Djoko ook ruk. Hoe vaak zie je nu echte verrassingen in deze grote toernooien?
Je moet gewoon iig een finalist hebben en eigenlijk 2 halve finalisten. De rest is peanuts. En de enige finalist die jij kunt hebben, is Roddick, en dat is al heel lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Toen was Djoko ook ruk. Hoe vaak zie je nu echte verrassingen in deze grote toernooien?
Je moet gewoon iig een finalist hebben en eigenlijk 2 halve finalisten. De rest is peanuts. En de enige finalist die jij kunt hebben, is Roddick, en dat is al heel lastig.

Heb je gelijk in.
Daarom had ik na de deadline ook direct al spijt.

Ik hoop dat de finale Nadal - Federer wordt met als winnaar Nadal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En als je al die kleintjes hebt, waarom heb je dan Anderson en Berankis niet?
Verder vind ik Dolgo en Tipsa slechte keuzes en snap ik niet dat je Roddick en Isner samen hebt.

Verder nog behoorlijke gokken door qualis te nemen die nog een lastige laatste quali-ronde hadden.
Apart team, buurs, niks voor jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Toen was Djoko ook ruk. Hoe vaak zie je nu echte verrassingen in deze grote toernooien?
Je moet gewoon iig een finalist hebben en eigenlijk 2 halve finalisten. De rest is peanuts. En de enige finalist die jij kunt hebben, is Roddick, en dat is al heel lastig.

Heb je gelijk in.
Daarom had ik na de deadline ook direct al spijt.

Ik hoop dat de finale Nadal - Federer wordt met als winnaar Nadal.
Ik zie dat wel als een reele kans...Zeker Nadal...Federer zal het moeilijk krijgen met Andreev, Raonic, Berdych, Djoko
Reply
Ik heb een fout gemaakt door wel jongens als Giraldo, Tipsa en Manna te nemen en geen qualies. Ik zag 25 punten staan voor 1e ronde en was er vanuit gegaan dat een qualy maar 12 punten kreeg. Was ook totaal niet met het kwalificatietoernooi bezig en dat kan me wat puntjes gaan kosten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hoeveel krijgt een Q dan?
Reply
Ad Wim Wrote:En als je al die kleintjes hebt, waarom heb je dan Anderson en Berankis niet?
Verder vind ik Dolgo en Tipsa slechte keuzes en snap ik niet dat je Roddick en Isner samen hebt.

Verder nog behoorlijke gokken door qualis te nemen die nog een lastige laatste quali-ronde hadden.
Apart team, buurs, niks voor jou.

Ik werk op dit moment zoveel, dat ik gister niet echt gefocust was.

Heb eigenlijk ook best wel veel risico genomen met die qualies.
Gelukkig hebben ze allemaal gewonnen.

Ik heb het gevoel dat Anderson een terugval gaat krijgen en max 25 gaat halen.
Hij kan nu al verliezen van Russell.

Berankis gaat ook maximaal 25 punten halen denk ik.

Heb iig wel veel belangen de eerste dagen.
Dat is dan wel weer mooi en zal ik dan wel laat voor sport1 blijven zitten...

Dolgo en Tipsa heb ik er als laatste ingezet.
Ik wist niks beters.

Tipsa kan natuurlijk wel winnen van Kamke en de hopeloos uit vorm zijnde Querrey.
Dolgo is onberekenbaar en wellicht wordt Del Potro overschat.
Ik heb iig veel troeven.

Laat het maar een Buurs-week worden! [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:Hoeveel krijgt een Q dan?

22 punten

Alle 6 qualies die ik heb, geef ik een redelijke kans voor het winnen van de 1e ronde.

Als 3 doorkomen, ben ik tevreden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik lees nu pas dat Tipsa pas gister is aangekomen en last heeft van een jet lag...nu gaat het wel een lastige 1e ronde worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Iemand nog nieuws over Ferrer? Ik heb een week met gasten die ik bijna nooit kies, dus ze mogen mijn eerdere ongelijk bewijzen.
Reply
Het is denk ik wat Ad zegt.

Waarschijnlijk had hij een beetje last en aangezien ze goede vervangers hebben, uit voorzorg niet gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik lees nu pas dat Tipsa pas gister is aangekomen en last heeft van een jet lag...nu gaat het wel een lastige 1e ronde worden.

Als je naar de States vliegt valt de jetlag wel mee aangezien je altijd 's avonds aankomt en je gelijk gaat slapen. Denk dat het allemaal wel meevalt voor Janko
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Ik lees nu pas dat Tipsa pas gister is aangekomen en last heeft van een jet lag...nu gaat het wel een lastige 1e ronde worden.
Dat is het risico met de gasten die DC in Europa of verder hebben gespeeld.
Devvarman was ook een gokje, net als Haase en Berankis en nog een paar.
Dat was ook een van de redenen dat ik Roddick niet heb. Toch wel inspannend, zo'n DC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick speelt natuurlijk pas op zaterdag of zondag.
Dat mag toch geen probleem zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Maar dat haalt je wel uit je HC-ritme en het is geestelijk wel inspannend. Maar fysiek zal het geen probleem zijn idd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bopanna kwam ook pas maandagavond aan en won zowel dinsdag en woensdag zijn potje. Go Janko! jij kan dat ook!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Man dit word nog wel een hectisch toernooi. Veel verschillende teams dus ook belangen. Zo moeten voor mij Soderling en Djoko er snel uit! Federer moet Raonic gewoon pakken en dan Djoko ditmaal wel! Heb deze week ook helemaal vertrouwen in Cilic die gaat Berdych gewoon oprollen! Voorderest ben ik één van de weinige met Bagha, die gaat Nadal gewoon pakken :-$
Blue White Army!
Reply
Ik denk dat een enorme scheldweek voor je wordt. Federer mag Raonic idd pakken. Dan is Milos immers rendabel :Big Grin Vanavond tussen al het dart- en voetbalgeweld ook nog een scorebord Indian Wells aanzetten :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vorige jaren begonnen ze 10.00 uur local time, dat is 19.00 bij ons. Jammer dat het nu een uur later begint en je uitgaande van 2300-2330 bedtijd je maar max 2 partijen echt goed kan volgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: