The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincy
Prima dag. Enige uitslag die tegen zit is die van Roddick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een dag vandaag weer, en vrijwel alles op schappelijke tijden.
Partijen van de dag: Haas-Potro om 1830 en Murray-Querrey om 20 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(14-08-2012, 07:07 PM)_Tampie Wrote: Als Querrey 'gewoon' wint van Melzer dan zijn alle WC's door de eerste ronde heen gekomen. Redelijk uniek lijkt me?

En ook bij de vrouwen alle WCs door. Dat lijkt me zeker uniek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(14-08-2012, 07:58 PM)Ad Wim Wrote: Tja, als je een van de must-picks Gasquet er niet naast hebt, schiet het niet op natuurlijk.
Had ie die erbij gehad, had ie goud gehad.

Dat is misschien ook wat kort door de bocht, maar ik blijf erbij dat je alleen fors kunt inhalen met toppers in deze toernooien.

Ik had een teampje met Fedex voorbereid, kwam uit ten opzichte van wat ik nu heb:

Fish
Steppie
Simon
Raonic
Chardy
Querrey
Stakkie
Cilic

allemaal eruit voor FedEx. Dat was me gewoon te veel. Weinig Q's geslachtofferd, dat is namelijk helemaal -EV.
Reply
Federer gaat eraf tegen Fish.
Reply
(15-08-2012, 09:40 AM)_Tampie Wrote:
(14-08-2012, 07:58 PM)Ad Wim Wrote: Tja, als je een van de must-picks Gasquet er niet naast hebt, schiet het niet op natuurlijk.
Had ie die erbij gehad, had ie goud gehad.

Dat is misschien ook wat kort door de bocht, maar ik blijf erbij dat je alleen fors kunt inhalen met toppers in deze toernooien.

Ik had een teampje met Fedex voorbereid, kwam uit ten opzichte van wat ik nu heb:

Fish
Steppie
Simon
Raonic
Chardy
Querrey
Stakkie
Cilic

allemaal eruit voor FedEx. Dat was me gewoon te veel. Weinig Q's geslachtofferd, dat is namelijk helemaal -EV.

Fish had ik er niet afgehaald dan. Eerder Nishikori en Potro (en dan Haas erbij).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(14-08-2012, 09:07 AM)_Tampie Wrote: Alle 1R verliezers hebben 0 punten op dit moment, door een foutje bij de invoering van de draw. Dit wordt allemaal handmatig aangepast als de 2R is afgelopen. (want 1R verlies is 10 punten, tenzij WC (0) of Q (35) of LL (26))

Geldt dit ook voor de 16 quali-punten van Chardy, die wel door is?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-08-2012, 09:53 AM)Ad Wim Wrote: Fish had ik er niet afgehaald dan. Eerder Nishikori en Potro (en dan Haas erbij).

Als ik voor Fedex ga, dan moet je Fish laten vallen, en Potro nemen als andere finalist.

(15-08-2012, 09:58 AM)Ad Wim Wrote:
(14-08-2012, 09:07 AM)_Tampie Wrote: Alle 1R verliezers hebben 0 punten op dit moment, door een foutje bij de invoering van de draw. Dit wordt allemaal handmatig aangepast als de 2R is afgelopen. (want 1R verlies is 10 punten, tenzij WC (0) of Q (35) of LL (26))

Geldt dit ook voor de 16 quali-punten van Chardy, die wel door is?

Daar geldt eigenlijk de gebruikelijke regel, dat we die pas erbij zetten als de LL eruit is. Het programma herkent LL niet automatisch, dus zouden ze er iedere ronde weer af vallen. Maar niet gevreesd, ik heb Chardy ook dus dat komt zeker goed Wink
Reply
Prima. Het viel me nu op, en ik vrees voor de rest van de week niet meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-08-2012, 09:40 AM)_Tampie Wrote:
(14-08-2012, 07:58 PM)Ad Wim Wrote: Tja, als je een van de must-picks Gasquet er niet naast hebt, schiet het niet op natuurlijk.
Had ie die erbij gehad, had ie goud gehad.

Dat is misschien ook wat kort door de bocht, maar ik blijf erbij dat je alleen fors kunt inhalen met toppers in deze toernooien.

Ik had een teampje met Fedex voorbereid, kwam uit ten opzichte van wat ik nu heb:

Fish
Steppie
Simon
Raonic
Chardy
Querrey
Stakkie
Cilic

allemaal eruit voor FedEx. Dat was me gewoon te veel. Weinig Q's geslachtofferd, dat is namelijk helemaal -EV.

Als ik de SC invul pakt Kuiper met Federer 300 punten op me als Federer het toernooi wint. In alle andere scenario's win ik (dik) van 'm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het lijkt me tot de QF redelijk voorspelbaar, alleen in het kwart van Potro/Murray kunnen verrassingen komen wmb.
Maar vanaf de QF kan alles gebeuren imo. Het kan een 'verwachte' finale Fed-Djoko worden, maar ook Fish-Tipsa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wie voorspel je om vandaag te winnen dan?
Reply
Djoko-Seppi 75-25, afhankelijk of Djoko zin heeft en fit is
Murray-Querrey 65-35, idem
Federer-Bogo, 90-10
Fish-Berlocq 85-15
Ferrer-Wawrinka 75-25
Hewitt-Troicki 60-40
Potro-Haas 50-50, totaal onvoorspelbaar voor mij, kan alle kanten op
Raonic-Bagh 70-30
Stepanek-Monaco 50-50
Istomin-Chardy 60-40
Cilic-Levine 75-25
Nishi-Blake 65-35
Tipsa-Andujar 80-20
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-08-2012, 11:27 AM)Ad Wim Wrote: Djoko-Seppi 75-25, afhankelijk of Djoko zin heeft en fit is
Murray-Querrey 65-35, idem
Federer-Bogo, 90-10
Fish-Berlocq 85-15
Ferrer-Wawrinka 75-25
Hewitt-Troicki 60-40
Potro-Haas 50-50, totaal onvoorspelbaar voor mij, kan alle kanten op
Raonic-Bagh 70-30
Stepanek-Monaco 50-50
Istomin-Chardy 60-40
Cilic-Levine 75-25
Nishi-Blake 65-35
Tipsa-Andujar 80-20

Hier heb ik eigenlijk niks aan toe te voegen. Alleen Hewitt lijkt me 50-50.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko heeft zin (stond op zijn twitter) Murray is al vanaf zaterdag vol aan het trainen daar. Die had gewoon geen zin vorige week (logisch) Ik geef Levine wel wat meer kans dan 25%. Cilic was in de 1e ronde echt heel zwak
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(15-08-2012, 11:27 AM)Ad Wim Wrote: Djoko-Seppi 75-25, afhankelijk of Djoko zin heeft en fit is
Murray-Querrey 65-35, idem
Federer-Bogo, 90-10
Fish-Berlocq 85-15
Ferrer-Wawrinka 75-25
Hewitt-Troicki 60-40
Potro-Haas 50-50, totaal onvoorspelbaar voor mij, kan alle kanten op
Raonic-Bagh 70-30
Stepanek-Monaco 50-50
Istomin-Chardy 60-40
Cilic-Levine 75-25
Nishi-Blake 65-35
Tipsa-Andujar 80-20

Ik zal je niet precies op de percentages pakken (Djoko natuurlijk veel meer dan 75% kans om te winnen), Potro is wel dik favoriet voor mij en Monaco meer dan gelijk. Met Hewitt ga ik wel mee.
Reply
Normaliter wel, maar ik houd dus rekening met de omstandigheden (anders zou ik Murray ook wel meer kans geven). Djokovic heeft laten zien dat ie het nog kan en nu twee volle weken gespeeld. Ik denk niet dat ie vol gaat met het oog op de US open. En dan heb je aan Seppi een vervelende op zo'n snelle baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, als je denkt dat hij wel speelt dan is het gewoon anders, zie bijvoorbeel quote 14 voor Seppi staan.
Reply
Ik zag die quote trouwens bij Pinaccle Sports, voor mij een nieuwe bookie, wat een prima quotes! Maar daar mag je gvd als NL weer geen klant worden....

Iemand die weet hoe lang dat nog zo blijft, ik zit eraan te denken om een postbus in Belgie te nemen.
Reply
(15-08-2012, 02:09 PM)_Tampie Wrote: Ik zag die quote trouwens bij Pinaccle Sports, voor mij een nieuwe bookie, wat een prima quotes! Maar daar mag je gvd als NL weer geen klant worden....

Iemand die weet hoe lang dat nog zo blijft, ik zit eraan te denken om een postbus in Belgie te nemen.

Voor een mooie commissie kan ik mss wat voor je regelen. Wink
Reply
Ja in Nederland wordt alles aan banden gelegd. Mooi kut allemaal! Als ze maar de streams allemaal houden voor mijn buitenlandse voetbalpotjes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
We zijn los voor vandaag!

Hup Hewitt, Mayer, Fish!

Later: hup Seppi, Chardy, Potro, Blake, Cilic, Steppie, Querrey, Raonic.

Tipsa, Ferrer en FedEx eruit zou leuk zijn maar niet noodzakelijk.
Reply
Wtf is dit Hewitt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit vind ik dus niet zo gek.

Fish gaat prima en Davy heeft weer eens zo'n weekje dat 't lijkt te lukken. Had 'm hier liever zien verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jij zegt dat het 50-50 is en dan is 6-2 6-0 niet gek?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed zo Fish. Troicky ook door, maar goed had Hewitt ook als opvulling voor mijn laatste centen. Davydenko ook goed en door!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Daar gaan we dan, come on Tommy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-08-2012, 06:21 PM)Ad Wim Wrote: Jij zegt dat het 50-50 is en dan is 6-2 6-0 niet gek?!

Jij doet 13 voorspellingen. Daarbij merk ik alleen op dat ik Hewitt 50-50 zie. Daarmee geef ik aan dat ik niet mee ga in het vertrouwen van jou in Hewitt. Dat het zo dik is is wel gek maar die uitslag is uberhaupt gek, welke 2 er ook tegenover elkaar staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Come on Tommy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: