The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
Niet normaal. Heel weinig fouten.

4e ronde vrij saai denk ik
KF Nadal-Dimitrov, Murray-Federer, Berdych-Ferrer en Wawrinka-Djokovic?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(18-01-2014, 02:48 PM)Stille Wrote: Niet normaal. Heel weinig fouten.

4e ronde vrij saai denk ik
KF Nadal-Dimitrov, Murray-Federer, Berdych-Ferrer en Wawrinka-Djokovic?

Klopt, alleen Federer-Tsonga kan denk ik nog wel eens vuurwerk opleveren.
Reply
Denk dat Federer dat simpel gaat winnen. Heb Tsonga tegen Bellucci en Simon gezien en hij is niet in grootse vorm.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(18-01-2014, 03:33 PM)Stille Wrote: Denk dat Federer dat simpel gaat winnen. Heb Tsonga tegen Bellucci en Simon gezien en hij is niet in grootse vorm.

Dat denk ik ook ja. In de kwartfinale zie ik Federer ook nog wel winnen van Murray. Vind hem ook nog niet overtuigen. Dan ben ik benieuwd wat Federer in de halve finale tegen Nadal kan laten zien.
Reply
Niets Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar komt hij niet.
Reply
Ik verwacht vannacht 4x een 3-0 in sets. Ferrer djoko waw en berdych komen niet in de problemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wekkertje staat 0700. Hup birdman!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Veel saaier kan het niet momenteel
Reply
Mayer-Ferrer vanaf 2e set helemaal gezien. Was echt een leuke partij. Ferrer was echt heel goed!

Zie bij de kenners op twitter veel Robredo winsten. Blijkt 6-1 in h2h te staan

Heb je die Becker imitatie van Djoko nog gezien Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja die was wel mooi inderdaad...Becker vond het ook prachtig.

Wawrinka toch wel flink verbeterd, geef robredo hooguit 1 set
Reply
Federer overtuigt nu misschien wel, maar die kan in een keer wegvallen. Dat hebben we vorig jaar gezien. En dan heb je aan Tsonga een slechte. Plus, die houdt wel van zo'n grote wedstrijd. Maar Roger is wel duidelijk favoriet. Cruciaal potje. Als Tsonga dat wint, heb ik een prima AO, anders niet.

Ferrer gaat Berdych wel pakken in de QF. Voor de rest lijkt het me inderdaad saai te worden, en Djokovic d. Nadal in de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jij hebt berdych nog niet zien spelen dit toernooi?
Reply
(19-01-2014, 11:30 AM)Ad Wim Wrote: Ferrer gaat Berdych wel pakken in de QF. Voor de rest lijkt het me inderdaad saai te worden, en Djokovic d. Nadal in de finale.

Berdych favoriet bij de bookies.
Reply
Is echt 50-50. Berdych moet hem winnen anders is de start bedroevend
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker dimitrov!!
Nadal wordt serieus getest door Kei aan het begin van de wedstrijd
Reply
Vorm zegt me niet zo heel veel, Ferrer was toch ook dramatisch in de voorbereiding?
Zie het als 60-40 voor Ferrer, hij is geen fijne match-up voor Berdych.

Hup Jo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer Kei! Overwinning op een topper gaat gebeuren dit jaar!

Murray heeft wildcard voor kwartfinale.
Reply
Die loting voor Murray is echt te triest voor woorden.. Challenger niveau

Nishikori maakt veel indruk op mij. Had hem nog niet zo vaak zien spelen, maar dit is veelbelovend. In mijn ogen een toekomstige top 10 speler, of zeg ik dan iets geks?
Reply
Nishi laat Nadal bij vlagen lekker rennen. Mooie test voor hem
Reply
Nishi weet weer de break voorsprong niet vast te houden, gebeurde ook al in set 2.
Reply
ai ai, nishi krijgt een hele dikke arm en slaat 3 UE op rij. Dit had de set moeten zijn
Reply
Murray geeft de derde set even cadeau aan Robert...
Reply
Ongelofelijk die Murray. Hij is ook weer aan t pielen, dat vond ik juist zo'n verbetering de afgelopen 2 jaar dat hij een beetje initiatief nam. Als hij zo speelt denk ik eigenlijk dat Federer hem gewoon pakt (moet Federer natuurlijk nog wel van Tsonga winnen)
Reply
Waarom beginnen Roger en Jo niet?
Reply
Die Serena ook, wat een vreselijk wijf. Correct me if I'm wrong, maar ze schijnt gezegd te hebben 'Ivanovic speelde heel goed, MAAR ik had me bijna teruggetrokken voor de wedstrijd (omdat ze last van dr rug had). Maar ja ik ben zo'n 'competitor'... Ik had me eigenlijk terug moeten trekken denk ik.

Puke FU
Reply
(20-01-2014, 10:36 AM)Mac Wrote: Ongelofelijk die Murray. Hij is ook weer aan t pielen, dat vond ik juist zo'n verbetering de afgelopen 2 jaar dat hij een beetje initiatief nam. Als hij zo speelt denk ik eigenlijk dat Federer hem gewoon pakt (moet Federer natuurlijk nog wel van Tsonga winnen)

Tegen betere tegenstanders speelt hij ook beter.

Tegen Federer verwacht ik weinig problemen voor hem.
1x in de forehand, daarna 3 ballen in de backhandhoek (Fedje kan daarmee alleen terugbrengen of fout maken)

Simpel voor Murray om uit te voeren
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kijk en geniet nu eerst even van Federer
Reply
(20-01-2014, 11:14 AM)buurs Wrote:
(20-01-2014, 10:36 AM)Mac Wrote: Ongelofelijk die Murray. Hij is ook weer aan t pielen, dat vond ik juist zo'n verbetering de afgelopen 2 jaar dat hij een beetje initiatief nam. Als hij zo speelt denk ik eigenlijk dat Federer hem gewoon pakt (moet Federer natuurlijk nog wel van Tsonga winnen)

Tegen betere tegenstanders speelt hij ook beter.

Tegen Federer verwacht ik weinig problemen voor hem.
1x in de forehand, daarna 3 ballen in de backhandhoek (Fedje kan daarmee alleen terugbrengen of fout maken)

Simpel voor Murray om uit te voeren

Die pielballen van Murray zijn zelfs een prooi voor de backhand van Federer. Zal toch echt een stapje of 2 harder moeten
Reply
Boem! Dag Jo!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: