04-03-2009, 12:39 PM
Volgens mij wordt het tijd dat jij de plaat voor je kop weghaalt en eens goed in de spiegel kijkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Dubai / Acapulco / Delray Beach
|
04-03-2009, 12:39 PM
Volgens mij wordt het tijd dat jij de plaat voor je kop weghaalt en eens goed in de spiegel kijkt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-03-2009, 10:50 PM
buurs Wrote:Het wordt tijd dat we een forumtennisdag gaan organiseren!!! :8:Niet huilen als ik je veeg
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
04-03-2009, 10:55 PM
Met mijn twee linkerhanden zal ik uiteraard niet deelnemen, maar wel komen supporteren, en persoonlijk ervoor zorgen dat de kantine haar maandbudget ruimschoots zal halen
![]() |
« Next Oldest | Next Newest »
|