The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2009
Geeft niets Mac, alle begrip =D>
Overigens kunnen wij wel handmatig de quali punten aanpassen hoor. Staat nu ingesteld op 3, waar het 25 moet zijn. Ik pas het nu dus steeds handmatig aan. Wat Buurs zag gebeuren kan dus wel Smile
Reply
ah op die manier, dacht dat ie t anders bedoelde, mijn excuses dan
Reply
Ik snap wat jij bedoelde idd Smile
En excuses zijn nergens voor nodig.

Erg geil dat die statistiekenpagina weer werkt trouwens, nice!
Reply
q stond idd op 3. Dit heb ik aangepast naar 25

volgens <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/1/en/tournaments/profile/580.asp">http://www.atpworldtour.com/1/en/tourna ... le/580.asp</a><!-- m --> moet het tenminste 25 zijn. Vanaf nu hoef je dus niet meer handmatig aan te passen mindlight
Reply
Het is niet echt rommelig hoor Mac. Paar dingen werkten nog niet, maar waren niet evident, en zijn nu gefixt. Deze week ook alles goed gegaan met de teams, DB open, verwerking vorige week, etc.
Met dit systeem kun je veel uit handen geven aan ons, dat is goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik snap wat jij bedoelde idd Smile
En excuses zijn nergens voor nodig.

Erg geil dat die statistiekenpagina weer werkt trouwens, nice!

Wat heb je gegeten? OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mac Wrote:q stond idd op 3. Dit heb ik aangepast naar 25

volgens <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/1/en/tournaments/profile/580.asp">http://www.atpworldtour.com/1/en/tourna ... le/580.asp</a><!-- m --> moet het tenminste 25 zijn. Vanaf nu hoef je dus niet meer handmatig aan te passen mindlight

Briljant! Bij nieuw toernooi moet deze waarde dus weer even veranderd worden, maar dat zien we tzt wel weer dan. Voor nu scheelt dit een hoop tijd.
Reply
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Ik snap wat jij bedoelde idd Smile
En excuses zijn nergens voor nodig.

Erg geil dat die statistiekenpagina weer werkt trouwens, nice!

Wat heb je gegeten? OSmile

Nog niets :razz:
Reply
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
mindlight Wrote:Ik snap wat jij bedoelde idd Smile
En excuses zijn nergens voor nodig.

Erg geil dat die statistiekenpagina weer werkt trouwens, nice!

Wat heb je gegeten? OSmile

Nog niets :razz:

Wat heb je gekeken dan :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De statistiekenpagina :razz: :oops:
Reply
Ik vergeleek ons net even... Sta jij er ff goed voor... =D> =D> =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Valt nog mee, het vertekent een beetje allemaal. Monfils en Del Potro tegen 6 man van mij. Van die 6 zijn er 4 waarschijnlijk vrij snel exit, en het is afhankelijk van Baghdatis en in een latere fase de kraker Cilic-Del Potro.

Monfils gaat nog een hoop goedmaken voor je Smile
Reply
De helft van zijn team is de volgende ronde exit. Maar goed, als Monfils en Potro falen is dat ruimschoots voldoende...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Mac Wrote:q stond idd op 3. Dit heb ik aangepast naar 25

volgens <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/1/en/tournaments/profile/580.asp">http://www.atpworldtour.com/1/en/tourna ... le/580.asp</a><!-- m --> moet het tenminste 25 zijn. Vanaf nu hoef je dus niet meer handmatig aan te passen mindlight

Briljant! Bij nieuw toernooi moet deze waarde dus weer even veranderd worden, maar dat zien we tzt wel weer dan. Voor nu scheelt dit een hoop tijd.

als t goed is moet t de volgende keer automatisch goed gaan. Snap nu even niet waarom het nu fout is gegaan. Misschien had Ad het toernooi al aangemaakt voor ik de aanpassingen had gemaakt.
Reply
Aha ok, dan wachten we dat gewoon rustig af, vooralsnog scheelt dit veel werk bij de verwerking van deze week.
Reply
Die vrouwen altijd ...
Reply
Het gaat tot nu toe niet onaardig.

Nalbandian is een tegenvaller, maar gelukkig is hij door bijna iedereen gekozen.
Nu maar hopen dat er aankomende nacht nog meer verrassingen plaatsvinden.
Reply
wat is (pr)?
Reply
Protected Ranking.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom kan ik de scores niet meer verwerken Mac? Mis het hele FTM gedeeldte...Heeft iedereen dat behalve degene die ook echt schema's in gaan vullen?
Reply
Jep.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
montanes moet nog even op 0 punten gezet worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
dat is snel aangepast =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
waarom staat Robredo al out bij FTM?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Geen idee, ik heb het inmiddels aangepast.
Reply
ok.

ik zie nu dat robredo maar 4x gekozen is... wel verrassend gezien zijn waarde en loting.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja idd, maar bijna iedereen ging al voor Gonzo natuurlijk.
Je kan ook zo snugger zijn ze geen van beiden te nemen natuurlijk :-k

Maarja, aan de andere kant, tegen Chela zo moeizaam winnen is niet overtuigend.
Reply
Je bent goed buurs
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Je bent goed buurs

:-s
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Je bent goed buurs

:-s

Dat stomme gelul over robredo van je.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: