The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Washington/Umag/Gstaad/Kitzbuhel
(21-07-2016, 08:41 PM)Ad Wim Wrote: Ik merk het, Hag. Gaat er voorlopig nog voor.

Was laatste stuiptrekking.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beste tennisliefhebbers,
ik ben nieuw bij ftm en vind het nu al een leuk spel. Ik gebruik fmt om mijn fantasy sport groep algorithme generator te testen. Ik weet namelijk helemaal niets van tennis, maar ik heb wel een stukje software geschreven die teams kan formeren. Bij ftm ga ik uit van de loting en de prijzen van de spelers om tot een team te komen. tot nu toe gaat het wel lekker, al komt er ook wel wat geluk bij kijken.
Ik heb met geen enkele tenniser een emotionele binding, wat bij dit spel denk ik wel van pas komt.
Veel succes nog de komende dagen en toernooien!
Rik
Reply
Het moet dus serieus in Amerika gebeuren. Geen overwinningen vandaag in Europa. (Voor
bijna niemand gelukkig!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima uitslagen in Washington. Monfils weer easy, nog geen bp tegen gehad. 
En als bonus Muller exit. Vannacht wordt het echt interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Muller lelijk, *4-2 -----> 4-7 in de tb. Dead.

Ivo moet vanacht Sock pakken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Muller ook nog een 0-40 gemist bij 5-5 in de 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ga jij het effe over Muller hebben die 0-40 mist. Ik kan ook mensen die gisteren 5 MP en 1 MP hebben gemist en alsnog verloren. #gifbeker
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vandaag spelen ze vroeger in Washington. Al vanaf 19.00 uur tennis op Fox met Karlovic-Sock en daarna Isner-Johnson.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(22-07-2016, 09:54 AM)Stille Wrote: Ga jij het effe over Muller hebben die 0-40 mist. Ik kan ook mensen die gisteren 5 MP en 1 MP hebben gemist en alsnog verloren. #gifbeker

Die 0-40 zijn ook gewoon 3MPs.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En 3-0 voor in de tb
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eerst maar zorgen dat Youhzny en Monteiro gewoon winnen, om ook nog wat op gravel in de strijd te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zorgen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, zorgen. Ga je nou weer onzinnig op woorden pikken, net als met die last-minute?

Simon was al onderweg naar de uitgang gisteren en leek er klaar mee. Op een nieuwe dag kan ie zomaar opeens bedenken dat ie makkelijk dit toernooi kan winnen in een paar dagen, nu ie er toch is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zorgen hebben ze in landen waar IS aan de macht is, niet om een tennisspelletje.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat is een nog dommere opmerking en interpretatie van mijn woorden.
En ik heb deze week geen zorgen over FTM hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn afstandsbediening en muis wel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Monteiro wordt natuurlijk nog even terug gebroken op 5-3.
En Youzhny gebroken op gravel door Brown...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah, Simon had er toch geen zin meer in.
Mooi, toch ook wel een paar keer gekozen en Monteiro door maar heel weinig in de top (vreemd).
Met Haase in de volgende ronde, moet een SF toch goed komen.

Nu Youzhy nog daar, en vooral Ramos straks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Monteiro!
Youzhny ook in de problemen tegen Brown, wat heeft die ineens
Kei Nishikori





Reply
Vooral goede overlevingsskills. Youzhny mist even een bak bps om terug in de wedstrijd te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4 stuks en dan de set verliezen. Het zit dus niet allemaal mee...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha lekker Brown! Laffe keuze Youzhny snel afgestraft.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(21-07-2016, 08:00 PM)centre court Wrote: Pella mist 2 Mp en verliest 3e set Tb
Cuevas mist Mp en verliest 3e set Tb
Anderson verliest 3e set Tb
Verdasco komt niet opdagen
Kohl wanprestatie tegen nitwit
Klizan mist 5 mps op 6-2 5-3 en verliest. 
Mayer verneukt 5-2, mist 3 sps en verliest
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog even 2 bps missen aan het begin van de set en nu richting uitgang. Pijnlijke, had zeker 150 kunnen zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(22-07-2016, 01:03 PM)centre court Wrote:
(21-07-2016, 08:00 PM)centre court Wrote: Pella mist 2 Mp en verliest 3e set Tb
Cuevas mist Mp en verliest 3e set Tb
Anderson verliest 3e set Tb
Verdasco komt niet opdagen
Kohl wanprestatie tegen nitwit
Klizan mist 5 mps op 6-2 5-3 en verliest. 
Mayer verneukt 5-2, mist 3 sps en verliest

Zo'n lijstje kan iedereen maken, met zoveel wedstrijden. Zelfs de mensen die goed gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat maar door komen Ad. Ben benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eens kijken wat Haase er vanmiddag van bakt, nu hij dus juist wel moet winnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(22-07-2016, 01:23 PM)centre court Wrote: Laat maar door komen Ad. Ben benieuwd.

Aangezien jij ook verliezen tegen nitwits noemt:

Bedene verliest van de nummer 751
Monaco verliest van Brown op gravel
Youzhny verliest van Brown op gravel na 8 gemiste bps
Verdasco komt niet opdagen
Sijsling verkloot een break voorsprong 3e set, en had anders finale kunnen halen daar en zelfs kunnen winnen, want die Basi staat daar nu
Mayer heb ik ook

Niet zoveel gemist mps als jij, maar zoals ik al zei, ik ga goed deze week en heb alsnog zo'n lijst.
En ik heb overigens geen enkele van die tegenstanders, die dus mps overleeft. Iedereen die wint, wint overtuigend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monteiro op ATP-niveau: 0-3 tegen Cuevas, 6-0 tegen iedereen anders, inclusief Almagro, Tsonga en Simon.
Trek dat maar door op weg naar toernooiwinst!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(22-07-2016, 02:09 PM)Ad Wim Wrote:
(22-07-2016, 01:23 PM)centre court Wrote: Laat maar door komen Ad. Ben benieuwd.

Aangezien jij ook verliezen tegen nitwits noemt:

Bedene verliest van de nummer 751
Monaco verliest van Brown op gravel
Youzhny verliest van Brown op gravel na 6 gemiste bps
Verdasco komt niet opdagen
Sijsling verkloot een break voorsprong 3e set, en had anders finale kunnen halen daar en zelfs kunnen winnen, want die Basi staat daar nu
Mayer heb ik ook

Niet zoveel gemist mps als jij, maar zoals ik al zei, ik ga goed deze week en heb alsnog zo'n lijst.
En ik heb overigens geen enkele van die tegenstanders, die dus mps overleeft. Iedereen die wint, wint overtuigend.

Poe poe. Verdasco en Mayer hebben we samen, concreet zet je dus tegenover mijn lijst:
- Bedene, die er nota bene al ruim voor de deadline uit lag
- Monaco en Youzhny die beide in straight van Brown verliezen, waarvan youzhny ook nog eens als ruime underdog. 
- Sijsling die 2-0 voor stond in de 3e set. 

Indrukwekkend. 

Verder heb je ook wel een prima team hoor. Complimenten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: