The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Verschil is er zeker, in meerdere opzichten.

Monfils lijkt gaan verliezen. Dat wordt nu dus heel lastig voor mij, maar je weet het nooit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Monfils lijkt gaan verliezen.
Monfils - Gonzalez 6-3 *3-2 :-k #-o
Reply
Je begrijpt wat ik bedoel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
typisch Ad Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mitch, had niet verwacht dat jij net zo kinderachtig was als Buurs trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Verschil is er zeker, in meerdere opzichten.

Monfils lijkt gaan verliezen. Dat wordt nu dus heel lastig voor mij, maar je weet het nooit...

Klopt helemaal Ad, ik ben natuurlijk veel knapper, slimmer en een betere voorspeller dan jou. :lol: :lol: :lol: :lol:
Wanneer gaan we nog eens weer samen naar een tenniswedstrijd, hahahaha. En dan wel de pokerkaarten mee. :Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En ik ben weer beter in taal dan JIJ :razz:

Maar we moeten zeker weer eens een Davis Cuppie pakken. En dan weer met Reaal, die hospitality maakt het toch allemaal een stuk leuker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Ad kan wel beter spellen.
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Verschil is er zeker, in meerdere opzichten.

Monfils lijkt gaan verliezen. Dat wordt nu dus heel lastig voor mij, maar je weet het nooit...

Klopt helemaal Ad, ik ben natuurlijk veel knapper, slimmer en een betere voorspeller dan jou. :lol: :lol: :lol: :lol:
Wanneer gaan we nog eens weer samen naar een tenniswedstrijd, hahahaha. En dan wel de pokerkaarten mee. :Big Grin

iedereen is knapper en slimmer dan Ad :wink:

Dus dat telt niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hop, Lopez wint, zoals ik verwachtte. Jammer dat ik toch nog voor die achterlijke Gonzo ben gegaan, daar twijfelde ik flink over.

Nu moet Roddick wel heel dik over Robredo heen knallen Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca - Juan Zueco: 3-2
Bocaloca door naar de halve finale.

Overdune - Mist (8): 2-2
BV: 41-44
Mist (8) door naar de halve finale.

Kuiper (4) - Ad Wim (1): 2-2
BV: 42-41
Kuiper (4) door naar de halve finale.

De Kabaggaan - Sao Paulo (3): 3-2
Robredo - Roddick
BV: 49-36
De Kabaggaan door naar de halve finale.

BV: Granollers (15), Lopez (13), Ferrer (10), Robredo (..)
Reply
Hop, 3-0 Roddick, zou het dan toch nog kunnen?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zou kunnen, maar 4 games is wel erg weinig.
Z'n eerste heeft tie inmiddels binnen.
Reply
Dat klopt, en ik verwacht het ook zeker niet. Het ging mis bij Granollers, die haalde natuurlijk absurd veel games.

Maar goed, zometeen een break en dan wordt de set 6-1, dan kan het nog best :o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
6-3 *1-0 en ik ben nog steeds in de race, maar ik geef mezelf weinig kans.
Reply
Helaas, inmiddel 4 games. Feli Kuip =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Roddick, ff 4 games knallen! :razz: Of opgave Robredo natuurlijk. :o
Reply
Ik vrees dat ik mijn 1e plek weer kwijt ben nu, maar Mitch en SP ook exit, dus de schade valt mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas, Robredo komt op 5 games. Feli Mist.
Reply
Halve finale tennispoll:
Bocaloca - Mist (8)
Kuiper (4) - De Kabaggaan
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vrees dat ik mijn 1e plek weer kwijt ben nu, maar Mitch en SP ook exit, dus de schade valt mee.
SP zou wel eens de lachende 3e kunnen worden. Ik heb de komende weken nog 190 punten te verdedigen. Ik zal denk ik niet als 1e eindigen, ben momenteel ook niet echt in vorm :cry:
Reply
Dat zou idd goed kunnen. Ik ben de last van de te verdedigen punten nu aardig kwijt, ik kan redelijk relaxed de komende weken in. maar de vorm ebt bij mij ook een beetje weg. Stomme keuzes ook, want met Lopez zat ik er weer prima op als enige, maar dan moet ik zo nodig toch ook nog Gonzo erbij pollen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bocaloca - Mist (8)
Wawrinka - Lopez
Karlovic - Djokovic
Nalbandian - Del Potro
BV: 16-19

Kuiper (4) - De Kabaggaan
Roddick - Monfils
BV: 11-22
Reply
Wij willen loting, wij willen loting!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou kan voor mij wel eens een early exit worden nu, in Lyon en St Petersburg na vijf partijen nog niks goed. Alle twijfelgevallen vallen andersom uit.
Reply
Doe mij dan maar een loting tegen Mist, dan heb ik nog een kansje.
Reply
Ja bij de 50/50 partijen in de avond is het niet anders gegaan, heb er vandaag maar 3 vd 12 goed :eeeek:
Reply
Ik heb er ook maar 5, echt heel matig. Al zaten er natuurlijk wel wat flinke verrassingen bij. Maar Andreev-Melzer en Robredo-Llodra gaan me echt pijn doe vrees ik. Vrijwel iedereen had daar Andreev en Robredo...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html">http://home.hetnet.nl/~elikian/tennispoll.html</a><!-- m -->

Ad Wim verliest zijn titel en valt terug naar de 3e plaats, dus Mitch is weer eens de leider, maar die ziet de horden punten te verdedigen voor zich opdoemen. In de CR staat hij pas 8e. Volgende week verwacht ik São Paulo aan de leiding.
Bedenk dat de punten voor de Masters Cup tegelijk vervallen met Parijs, dus de TMC is nog niet zeker voor Mitch, al is het gat achter de nummer 8 heel groot.
São Paulo heeft (zie CR) nog steeds de beste papieren voor de nummer 1 ranking, maar Mist en Kuiper zijn ineens ook in slagorde aangeklopt op de deur.
De Kabaggaan stijgt met de finale van afgelopen week 2 plaatsen, maar als hij over 2 weken zijn Masters Titel van Parijs moet gaan verdedigen zal hij dan wel weer terugvallen.
Reply
20 Man vandaag, dus
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.

Loting Basel/Lyon/St.Petersburg
Mitch (1) - Kuiper (5) - Chiel-Montagne - Juan Zueco - The Mailman
Mist (4) - Omyaca (7) - Kooltje - Cruijff - Bocaloca
Ad Wim (3) - Buurs (6) - De Kabaggaan - Haggie - Elikian
São Paulo (2) - Centre Court (8) - Andre - Overdune - Mindlight

Winnaar P1 - No 2 P3
Winnaar P2 - No 2 P4
Winnaar P3 - No 2 P1
Winnaar P4 - No 2 P2
Reply


Forum Jump: